En osaa ottaa suihin. Alkaa helposti oksettamaan.

Anonyymi

Miten oppisi suihinoton ja smerman mausta tykkäämisen? Asiaa ei yhtään helpota, että elän seksittömässä avioliitossa. Miestä ei kiinnosta ollenkaan seksi.

Melkein pitäisi löytää joku "opettaja" ongelman ratkaisemiseksi ja muuhunkin nautintoon salaisesti.

T. Rehevä, keski-ikäinen nainen pk-seudulta.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketään ei kiinnosta hampaaton tonnikeiju hyi olkoon

• Anonyymi

Harjoitus tekee mestarin. Kuinka suhun saa yhteyden? M50

• Nojoo, harjoittelemalla se onnistuu. Vähän kerrassaan ja ajan kanssa ja kuuntelemalla toisen mieltymyksiä. Tässä keski-iköiseksi naisista rakastavana miehenä eläneenä on tietenkin jos saanut monenlaista suihinottoa. Valtaosa niistä on kumminkin tuntunut hyvältä, vaikka vastapelurina olisi ollut kokematonkin tapaus. No ne kokemattomat tapaukset rajoittuu niihin nuoruusvuosiin. Jotenkin tuntuu, että silloin nuorena tytöt oli paljon ennakkoluulottomampia ja ottivat lastin suuhun tosta noin vaan, kun taas vanhemmiten tulee enemmän niitä.rajoitteita korvien väliin, ja uskalluksen puutetta.

Oma vaimo on asiassa työvoitto. Ei aluksi ottanut loppuun asti, mutta toki imutteli. Tiedän, että kiihottuneena tekee itsekin paljon roisimpia asioita, kuin ei kiihottuneena. Meillä homma lähti muinoin ihan 69:ssä telmiessä liikenteeseen, hän kiemurtelee minun päällä.lähes orgasmin kourissa ja itsekään en enää voinut pidätellä, mutta en viitsinyt keskeyttämään vaan jatkoin ja annoin tulla. Sinne meni ja kurkusta alas himokkaasti lutkuttaen ja huomasi samalla, että.ei tämä niin paha olekaan.

Kannattaa harjoitella ensin ihan imemällä ja maistelemalla. Kokeile ensin kiihittaa mies niin, että muna on kiimalimainen ja märkä, opettele imemään sellaista. Tutustu makuun (ei ole paha) ja hyväile kullia kielellä. Nuolaista hieman terskan alapäästä ja pyörittele huulia ympärillä. Ime rauhallisesti ja oman fiiliksen mukaan. Kulki nytkähtelee ja ruikkii vähän lisää kiimaa... maistele ja niele niitä. Kun tämä alkaa sujumaan mene pidemmälle. Ei kannata ottaa parin viikon puutelasteja kerralla suuhun (jonka teen itse mielelläni) vaan ota se vaikka aamuohjelmaan tai toiselle kierrokselle. Ota ensimmäinen yksi tai kaksi lastia sisääsi ja kolmannella kerralla imuttelet loppuun. Spermaa ei tulekaan niin paljon enää ja pääset helpommalla sen lastin kanssa. Jos ei mene alas, ei tarvi aluksi niellä. Voit vaikka valutella ne munan vartta pitkin syliin kanssa alas tai sylkäistä miehen vatsalle. Ei haittaa sekään ainakaan minua.

Saattaisin olla vähän liian karu testikappale tottumattomalle, mutta olisihan se hauska opettaa. 😆

• Koska haluaisit yksityistunteja?

• Anonyymi

Hyvää huomenta! Tuollaisessa tilanteessa auttaa rauhallinen eteneminen, jossa pääset omassa tahdissasi kehujen ja opastuksen saattelemana kehittämään taitojasi. Uskon vahvasti, että ne tämän hetken lukot ropisevat alas, kunhan pääset oikeanlaisen opetuksen piiriin. Jos haluat tutustua ja jutella aiheesta lisää, niin täällä päässä seksittömässä liitossa elävä rauhallinen mutta määrätietoinen 40v mies. Kokemusta on ujoista sekä ”kokemattomista” naisista, joten tiedän kyllä mistä puhut. Haluan nähdä ne kiiluvat silmäsi, kun löydät uuden minäsi. T: Opettajasi

• Anonyymi

Vaikea opetella oman miehen kanssa jos miestä seksi ei kiinnosta. Parhaiten opit vieraan uroksen opetuksessa.

• Anonyymi

Ei kamalan paljon mistää syväkurkku videosta kannata ottaa mallia vaan ihan vaan kullinpään ; mansikan suuhun ottaminen ja samalla imua niin se riittää ainakin minulle kun vartta vielä runkkaa ja kassit ja anus saa kosketuksia niin siitä se sitten lähtee,,, kiellellä kun alapinnalla touhuaa ei kauaa kestä..se ssyväkurkku mitää ole siitä puuttu imu

• Anonyymi

Harjoittele kurkkuun panemista jonkun pitkän dildon kanssa rauhassa niin pääset eroon kakomisrefleksistä.

Sperma maistuu makeammalta kun mies on syönyt makeita hedelmiä esim. ananasta

• Anonyymi

Olen 26-vuotias, ja jos olet kiinnostunut saavuttamaan jotain, mitä sinulla ei ole koskaan ollut onni saada, niin ilmoita minulle, kuinka voin ottaa sinuun yhteyttä ja täyttää tämän toiveen

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      353
      15029
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      257
      5953
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3448
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      191
      2556
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      137
      2189
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      14
      2072
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      110
      1590
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      48
      1369
    9. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1196
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe