Miten oppisi suihinoton ja smerman mausta tykkäämisen? Asiaa ei yhtään helpota, että elän seksittömässä avioliitossa. Miestä ei kiinnosta ollenkaan seksi.
Melkein pitäisi löytää joku "opettaja" ongelman ratkaisemiseksi ja muuhunkin nautintoon salaisesti.
T. Rehevä, keski-ikäinen nainen pk-seudulta.
En osaa ottaa suihin. Alkaa helposti oksettamaan.
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta hampaaton tonnikeiju hyi olkoon
- Anonyymi
Harjoitus tekee mestarin. Kuinka suhun saa yhteyden? M50
Nojoo, harjoittelemalla se onnistuu. Vähän kerrassaan ja ajan kanssa ja kuuntelemalla toisen mieltymyksiä. Tässä keski-iköiseksi naisista rakastavana miehenä eläneenä on tietenkin jos saanut monenlaista suihinottoa. Valtaosa niistä on kumminkin tuntunut hyvältä, vaikka vastapelurina olisi ollut kokematonkin tapaus. No ne kokemattomat tapaukset rajoittuu niihin nuoruusvuosiin. Jotenkin tuntuu, että silloin nuorena tytöt oli paljon ennakkoluulottomampia ja ottivat lastin suuhun tosta noin vaan, kun taas vanhemmiten tulee enemmän niitä.rajoitteita korvien väliin, ja uskalluksen puutetta.
Oma vaimo on asiassa työvoitto. Ei aluksi ottanut loppuun asti, mutta toki imutteli. Tiedän, että kiihottuneena tekee itsekin paljon roisimpia asioita, kuin ei kiihottuneena. Meillä homma lähti muinoin ihan 69:ssä telmiessä liikenteeseen, hän kiemurtelee minun päällä.lähes orgasmin kourissa ja itsekään en enää voinut pidätellä, mutta en viitsinyt keskeyttämään vaan jatkoin ja annoin tulla. Sinne meni ja kurkusta alas himokkaasti lutkuttaen ja huomasi samalla, että.ei tämä niin paha olekaan.
Kannattaa harjoitella ensin ihan imemällä ja maistelemalla. Kokeile ensin kiihittaa mies niin, että muna on kiimalimainen ja märkä, opettele imemään sellaista. Tutustu makuun (ei ole paha) ja hyväile kullia kielellä. Nuolaista hieman terskan alapäästä ja pyörittele huulia ympärillä. Ime rauhallisesti ja oman fiiliksen mukaan. Kulki nytkähtelee ja ruikkii vähän lisää kiimaa... maistele ja niele niitä. Kun tämä alkaa sujumaan mene pidemmälle. Ei kannata ottaa parin viikon puutelasteja kerralla suuhun (jonka teen itse mielelläni) vaan ota se vaikka aamuohjelmaan tai toiselle kierrokselle. Ota ensimmäinen yksi tai kaksi lastia sisääsi ja kolmannella kerralla imuttelet loppuun. Spermaa ei tulekaan niin paljon enää ja pääset helpommalla sen lastin kanssa. Jos ei mene alas, ei tarvi aluksi niellä. Voit vaikka valutella ne munan vartta pitkin syliin kanssa alas tai sylkäistä miehen vatsalle. Ei haittaa sekään ainakaan minua.
Saattaisin olla vähän liian karu testikappale tottumattomalle, mutta olisihan se hauska opettaa. 😆Koska haluaisit yksityistunteja?
- Anonyymi
Hyvää huomenta! Tuollaisessa tilanteessa auttaa rauhallinen eteneminen, jossa pääset omassa tahdissasi kehujen ja opastuksen saattelemana kehittämään taitojasi. Uskon vahvasti, että ne tämän hetken lukot ropisevat alas, kunhan pääset oikeanlaisen opetuksen piiriin. Jos haluat tutustua ja jutella aiheesta lisää, niin täällä päässä seksittömässä liitossa elävä rauhallinen mutta määrätietoinen 40v mies. Kokemusta on ujoista sekä ”kokemattomista” naisista, joten tiedän kyllä mistä puhut. Haluan nähdä ne kiiluvat silmäsi, kun löydät uuden minäsi. T: Opettajasi
- Anonyymi
Vaikea opetella oman miehen kanssa jos miestä seksi ei kiinnosta. Parhaiten opit vieraan uroksen opetuksessa.
- Anonyymi
Ei kamalan paljon mistää syväkurkku videosta kannata ottaa mallia vaan ihan vaan kullinpään ; mansikan suuhun ottaminen ja samalla imua niin se riittää ainakin minulle kun vartta vielä runkkaa ja kassit ja anus saa kosketuksia niin siitä se sitten lähtee,,, kiellellä kun alapinnalla touhuaa ei kauaa kestä..se ssyväkurkku mitää ole siitä puuttu imu
- Anonyymi
Harjoittele kurkkuun panemista jonkun pitkän dildon kanssa rauhassa niin pääset eroon kakomisrefleksistä.
Sperma maistuu makeammalta kun mies on syönyt makeita hedelmiä esim. ananasta - Anonyymi
Olen 26-vuotias, ja jos olet kiinnostunut saavuttamaan jotain, mitä sinulla ei ole koskaan ollut onni saada, niin ilmoita minulle, kuinka voin ottaa sinuun yhteyttä ja täyttää tämän toiveen
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750