Keskusta, Suomen lukko

Koko itsenäisyyden ajan on Keskusta ollut merkittävin puoluepoliittinen toimija.
Puolue on ollut sovinnollinen, siis riitoja vältävä.

9

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis riitoja vähemmän, tehoja enemmän.

• Anonyymi

Keskustalle pahin tappio koskaan, ossi on tehnyt hyvää työtä. Jatkaa sitä kunnes kepu on lyöty lopullisesti.

• Anonyymi

Jos Keskusta on (ollut) riitoja välttävä ja sovinnollinen, niin olet itse sitten niin mahdollisimman kaukana Keskustan arvomaailmasta kuin kukaan vain voi olla! Sillä vuodesta toiseen on tällä palstalla käyneiden pitänyt kärsiä siitä, kuinka spammaat tätä palstaa välillä kymmenillä herjausviesteillä päivässä! Itse palstan aiheesta et näytä juuri olevan kiinnostunut.

• Anonyymi

No minähän olen ollut viimeiset kymmenen vuotta aika paljon Keskustaa ymmärtävä, vaikka olenkin erilaisissa vaaleissa viimeisen kymmenen vuoden aikana äänestänyt neljän eri puolueen ehdokkaita. Mutta vajaa vuosi entisellä kotipaikkakunnallani, pienessä kaupungissa noin kymmenen vuotta sitten, sai minut ymmärtämään Keskustan puhuman aluepolitiikan ajatusta. Ja vaikka asun nyt Tampereen seudulla, niin positiivinen asenne Keskustaa kohtaan on jäänyt pysyväksi.

Ihan hyvä, että kirjoitat joskus Keskustastakin. Tosin nytkin kävi sitten niin, että kirjoitit kahden lauseen aloituksen Keskustasta, ja sitten palasit taas siihen aiheeseen, miksi näytät tällä palstalla viihtyvän. ☹️☹️☹️ Joten oliko toi aloitus vain joku peitetarina sille, että voit taas jatkaa pakkomielteesi parissa?

• Anonyymi

Nuo edellä olevat kirjoitukset olivat minun, Tampereen seudulla olevan alle 50-vuotiaan miehen kirjoituksia. Nimeä tai nimimerkkiä Kapi en tunne omakseni.

Mutta kuten totesin edellä, suhtaudun Keskustaan erittäin myönteisesti, ja olen heitä välillä äänestänytkin. Käsittääkseni Kapilla poliittinen katsomus on hieman toisenlainen. Mutta: miksi me kirjoitamme tässä yhdestä palstalla kirjoittavasta henkilöstä? Palstan aihehan on Suomen Keskusta. Joten eikö siinä olisi parempi keskustelunaihe?

• Anonyymi

... Niin, kyllä, itse olen kirjoittanut muutaman päivän aikana sinun kirjoituksistasi, enkä juuri Keskustasta.

• Anonyymi

Keskusta on nytkin hallituksen kantava osa, ministerit hoitavat hvyin hommansa.
      Erikoisesti nautin muuten miten Vanhanen pistää persuja 100-0.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      26
      3234
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2409
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      82
      2309
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      2034
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1653
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      46
      1518
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1427
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1295
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      121
      1176
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1126
    Aihe