Keskusta, Suomen lukko

Koko itsenäisyyden ajan on Keskusta ollut merkittävin puoluepoliittinen toimija.
Puolue on ollut sovinnollinen, siis riitoja vältävä.

9

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis riitoja vähemmän, tehoja enemmän.

• Anonyymi

Keskustalle pahin tappio koskaan, ossi on tehnyt hyvää työtä. Jatkaa sitä kunnes kepu on lyöty lopullisesti.

• Anonyymi

Jos Keskusta on (ollut) riitoja välttävä ja sovinnollinen, niin olet itse sitten niin mahdollisimman kaukana Keskustan arvomaailmasta kuin kukaan vain voi olla! Sillä vuodesta toiseen on tällä palstalla käyneiden pitänyt kärsiä siitä, kuinka spammaat tätä palstaa välillä kymmenillä herjausviesteillä päivässä! Itse palstan aiheesta et näytä juuri olevan kiinnostunut.

• Anonyymi

No minähän olen ollut viimeiset kymmenen vuotta aika paljon Keskustaa ymmärtävä, vaikka olenkin erilaisissa vaaleissa viimeisen kymmenen vuoden aikana äänestänyt neljän eri puolueen ehdokkaita. Mutta vajaa vuosi entisellä kotipaikkakunnallani, pienessä kaupungissa noin kymmenen vuotta sitten, sai minut ymmärtämään Keskustan puhuman aluepolitiikan ajatusta. Ja vaikka asun nyt Tampereen seudulla, niin positiivinen asenne Keskustaa kohtaan on jäänyt pysyväksi.

Ihan hyvä, että kirjoitat joskus Keskustastakin. Tosin nytkin kävi sitten niin, että kirjoitit kahden lauseen aloituksen Keskustasta, ja sitten palasit taas siihen aiheeseen, miksi näytät tällä palstalla viihtyvän. ☹️☹️☹️ Joten oliko toi aloitus vain joku peitetarina sille, että voit taas jatkaa pakkomielteesi parissa?

• Anonyymi

Nuo edellä olevat kirjoitukset olivat minun, Tampereen seudulla olevan alle 50-vuotiaan miehen kirjoituksia. Nimeä tai nimimerkkiä Kapi en tunne omakseni.

Mutta kuten totesin edellä, suhtaudun Keskustaan erittäin myönteisesti, ja olen heitä välillä äänestänytkin. Käsittääkseni Kapilla poliittinen katsomus on hieman toisenlainen. Mutta: miksi me kirjoitamme tässä yhdestä palstalla kirjoittavasta henkilöstä? Palstan aihehan on Suomen Keskusta. Joten eikö siinä olisi parempi keskustelunaihe?

• Anonyymi

... Niin, kyllä, itse olen kirjoittanut muutaman päivän aikana sinun kirjoituksistasi, enkä juuri Keskustasta.

• Anonyymi

Keskusta on nytkin hallituksen kantava osa, ministerit hoitavat hvyin hommansa.
      Erikoisesti nautin muuten miten Vanhanen pistää persuja 100-0.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      136
      5816
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2619
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      135
      2561
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2090
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      13
      1568
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      64
      1190
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      1
      1081
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      82
      865
    Aihe