Keskusta, Suomen lukko

Koko itsenäisyyden ajan on Keskusta ollut merkittävin puoluepoliittinen toimija.
Puolue on ollut sovinnollinen, siis riitoja vältävä.

9

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis riitoja vähemmän, tehoja enemmän.

• Anonyymi

Keskustalle pahin tappio koskaan, ossi on tehnyt hyvää työtä. Jatkaa sitä kunnes kepu on lyöty lopullisesti.

• Anonyymi

Jos Keskusta on (ollut) riitoja välttävä ja sovinnollinen, niin olet itse sitten niin mahdollisimman kaukana Keskustan arvomaailmasta kuin kukaan vain voi olla! Sillä vuodesta toiseen on tällä palstalla käyneiden pitänyt kärsiä siitä, kuinka spammaat tätä palstaa välillä kymmenillä herjausviesteillä päivässä! Itse palstan aiheesta et näytä juuri olevan kiinnostunut.

• Anonyymi

No minähän olen ollut viimeiset kymmenen vuotta aika paljon Keskustaa ymmärtävä, vaikka olenkin erilaisissa vaaleissa viimeisen kymmenen vuoden aikana äänestänyt neljän eri puolueen ehdokkaita. Mutta vajaa vuosi entisellä kotipaikkakunnallani, pienessä kaupungissa noin kymmenen vuotta sitten, sai minut ymmärtämään Keskustan puhuman aluepolitiikan ajatusta. Ja vaikka asun nyt Tampereen seudulla, niin positiivinen asenne Keskustaa kohtaan on jäänyt pysyväksi.

Ihan hyvä, että kirjoitat joskus Keskustastakin. Tosin nytkin kävi sitten niin, että kirjoitit kahden lauseen aloituksen Keskustasta, ja sitten palasit taas siihen aiheeseen, miksi näytät tällä palstalla viihtyvän. ☹️☹️☹️ Joten oliko toi aloitus vain joku peitetarina sille, että voit taas jatkaa pakkomielteesi parissa?

• Anonyymi

Nuo edellä olevat kirjoitukset olivat minun, Tampereen seudulla olevan alle 50-vuotiaan miehen kirjoituksia. Nimeä tai nimimerkkiä Kapi en tunne omakseni.

Mutta kuten totesin edellä, suhtaudun Keskustaan erittäin myönteisesti, ja olen heitä välillä äänestänytkin. Käsittääkseni Kapilla poliittinen katsomus on hieman toisenlainen. Mutta: miksi me kirjoitamme tässä yhdestä palstalla kirjoittavasta henkilöstä? Palstan aihehan on Suomen Keskusta. Joten eikö siinä olisi parempi keskustelunaihe?

• Anonyymi

... Niin, kyllä, itse olen kirjoittanut muutaman päivän aikana sinun kirjoituksistasi, enkä juuri Keskustasta.

• Anonyymi

Keskusta on nytkin hallituksen kantava osa, ministerit hoitavat hvyin hommansa.
      Erikoisesti nautin muuten miten Vanhanen pistää persuja 100-0.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3371
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      20
      2066
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1865
    4. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1861
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1778
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1572
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1420
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1384
    9. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1367
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1314
    Aihe