Tarvisin lääkäriä. Tämä 40 ikä on vaarallinen. Nyt kaaduin jäisessä mäessä suksillani ja löin häntäluun alueeni niin pahoin, että itkettää tämä kipu. Ja tympäsee, kun olisin voinut lopettaa hiihdon hyvillä mielin niin kävi näin. En ikinä lähde enää mäkisille metsäladuille hiihtämään.
Etkö tiedä, että tarvisin sua ja kaipaan ihan liikaa. Tuo "liikaa kaipaaminen" on ehkä se kompastuskivi kaiken muun liian rinnalla.
Riittäisit minulle.
-nainen
Tarvisin tohtoria
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et silleen, nettiinhän se kannattaakin tulla kirjoittamaan kun kaatuu suksimäessä.
- Anonyymi
Miksipä ei? Se on ikävää ja kun ikävöin.
aloittajalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksipä ei? Se on ikävää ja kun ikävöin.
aloittajaltaEiköhän hän tarkoittanut mainostamiesi kipujen kannalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän hän tarkoittanut mainostamiesi kipujen kannalta.
Kipu on ikävää.
- Anonyymi
Minäkin joskus.
En enää.- Anonyymi
Hiihdit?
- Anonyymi
Häntäluu ei taida nettisivulla pareta.
- Anonyymi
Ei ortopedikään voi häntäluullesi mitään tehdä.
- Anonyymi
Tiedän kyllä ettei voi kipsata eikä muutakaan 😀
- Anonyymi
Nainen 40 kaipaa siis lääkärimiestä täällä?
- Anonyymi
Kyllä. Täysin totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Täysin totta.
Tohtoriksi väitellyttä? Dosentti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohtoriksi väitellyttä? Dosentti?
Eikö niitä väittelemättömiäkin lääkäreitä puhutella tohtoreiksi? Itsekin hän on kutsunut itseään tohtoriksi 😉
Sivusta muistelen että häntäluu kun murtuu niin se on kipeä ja pitkään. Ite oon onnistunu aikanaan murtamaan häntäluuni sairaalassa jossa sängyssä oli ilmapatja. Puoleen vuoteen ei pystynyt pitkiä aikoja olemaan selällään, kun se sattu liikaa.. Voimia jaksamiseen.
- Anonyymi
Jospa ei ois murtunut mutta kipu ja liikerajoitukset antaa ymmärtää...
Aloittajalta
- Anonyymi
Itseäni ei satu mihinkään. Olo on ihan hyvä ja nyt parempi kun sain katsoa hetken silmiisi. Kyseessä myös erittäin mukava ja miehekäs herkkä valkotakki
- Anonyymi
Pidä itsestäsi huolta. Sait heltymään...
Hierontaa tarvitset nopeastikin. - Anonyymi
Kantsii hankkii luonnollista fyllinkii sinne persauksiin, niin ei ota niin kipeesti kaatuminen
- Anonyymi
Puhut varmasti kokemuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut varmasti kokemuksesta.
En ehkä enää kaadu. Oon niin varovainen
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684