Hiihdon Nvala, jossa pääkin keittoastiaan työntävät

Anonyymi

Suosikit palkki, johon tietoista väkivallan, ja työpaikkojen kahkointia siirtävät muille, reitejä sotkien.
Aivan tahallista häirintää tekevät, tämä tavaran pakkokaupunki., vaaralliset puhelin numerot.
Fonectan vaarallisuus arvio, puhella syöttö, Nivalan itämaisen tanssin ryhmän puhe ilmeisesti tätä varten puhuttuna.
Käyvät vuoronperään kapoissa, ja kaupungintalolla, joka ei tunne asiaa, hirvittää.

4

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä oot vetäny,kun kieli tuomosta ?

• Anonyymi

nii-in samaa khysyisins minä myöss et mit ihmee n pöperööö tai liimaaa haistellu toi alottaja klu ei osaa kirnjottaa

• Anonyymi

Aloittajan ajatus näyttää harhailevan mikrosekunneissa ajatuksesta kolmanteen.

• Anonyymi

Sitähän se Pyhäjärvi Takalo Helena tekee kun poliisi kansaa veivaa, lääkäreiden. Nivala ruokailu.
      Nivala Kärsämäki ne tietää jotka rikospuhelinta vino toisen naisen päälle hiihto ei oman Maatilan emötä ja isäntä käivoide, aurinko suoja kantapäähän.
      Aurinko suojavoide myydään siten että toinen nainen uhataan kaataa hiihto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1840
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      279
      970
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      787
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      630
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      55
      616
    Aihe