Aina välillä. Toivottavasti voit hyvin. Kivaa päivää komistus. 😍
Sinua vain ajattelen :)
41
59
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko empaattinen ?
Ajatellaan toisen hyvinvointia- Anonyymi
Olen. Ja viestini on aidosti sydämestä kirjoitettu.
Hyvällä ajattelen. ❤️
- Anonyymi
olisipa joku tunniste lällätyksen lisäksi :)
sivusta- Anonyymi
Ois kiva pussata 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois kiva pussata 😚
Oot ilmeisen yksinkertainen....!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulit sivusta minun keskusteluun moukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sitten niin! Täällä ei saa mitään mukavaa kirjoittaa 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettipalstalla tullaan aina sivusta milloin kenenkin keskusteluun, se on palstan tarkoitus.
Täällä ei oo privaattikeskusteluja ollenkaan, ne on ja käydään muualla. Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaa oman kahdenkeskisen keskustelun, tämä on väärä paikka siihen. Mm. wa ja mese ovat parempia alustoja siihen.
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Jos haluaa oman kahdenkeskisen keskustelun, tämä on väärä paikka siihen. Mm. wa ja mese ovat parempia alustoja siihen.
Vaikea on keskustella kun ei ole yhteyttä.
Tänne välillä tulee purettua mieltä.
Aloittaja Anonyymi kirjoitti:
Vaikea on keskustella kun ei ole yhteyttä.
Tänne välillä tulee purettua mieltä.
AloittajaKannattaa myös muistaa ettei täällä koskaan pysty tunnistamaan täysin varmuudella ketään, ja kannattaa muistaa sekin ettei oma kaivattu välttämättä edes ole täällä.
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Kannattaa myös muistaa ettei täällä koskaan pysty tunnistamaan täysin varmuudella ketään, ja kannattaa muistaa sekin ettei oma kaivattu välttämättä edes ole täällä.
En tunnistele enkä kuvittelekaan kenenkään täällä kaipaavan minua! Mainitsin jo, että puran mieltäni ja piste. Mielestäni tämä on juuri sitä varten että saa kirjoittaa ajatuksiaan.
Mun osalta asia loppuunkäsitelty.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettipalstalla tullaan aina sivusta milloin kenenkin keskusteluun, se on palstan tarkoitus.
Täällä ei oo privaattikeskusteluja ollenkaan, ne on ja käydään muualla.Se pitää kertoa, että tulee loukkaavalla viestillä väliin. Älä minulle opeta paskahousu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei oo privaattikeskusteluja ollenkaan, ne on ja käydään muualla.Onko inisisjältä kysytty, häh? Se kerrotaan , jos tullaan sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko inisisjältä kysytty, häh? Se kerrotaan , jos tullaan sivusta
Jumaliste nainen, kaikki täällä sivusta tulee, sinäkin näiden pääkköjen kommenttiesi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pitää kertoa, että tulee loukkaavalla viestillä väliin. Älä minulle opeta paskahousu.
Teillä naisilla muuttuu aika nopsaan tuo mieliala, ensin sinäkin olit niin mielinkielin mutta tässä se oikea luonto sitten pääsee näkyviin.
Ellei ymmärrä ja hyväksy palstan toimintaa niin kannattaa pysyä poissa, turhaa se on
asiallisesta kommentista hihojaan polttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tuunkin alta ja päältä, häh hää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitit jo kello 13.51 asian olevan kohdaltasi loppuunkäsitelty mutta tässä kello on 14.15.
Piti sitten positiivisen naurunaaman tulla vielä turpaa louskuttaan. On se kauheeta kun kuka vaan tulee toisen ketjuun, yleisellä nettipalstalla. - Anonyymi
Ylläpidolle mennyt ilmoitus. Noin alas ei saa vajota.
- Anonyymi
Voi ihmisen pienuutta, voi.
Nettikirjoitusten ja vielä asiallisten takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumaliste nainen, kaikki täällä sivusta tulee, sinäkin näiden pääkköjen kommenttiesi kanssa.
Ei ollut aloittaja vaan minä 11:22
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä naisilla muuttuu aika nopsaan tuo mieliala, ensin sinäkin olit niin mielinkielin mutta tässä se oikea luonto sitten pääsee näkyviin.
Ellei ymmärrä ja hyväksy palstan toimintaa niin kannattaa pysyä poissa, turhaa se on
asiallisesta kommentista hihojaan polttaa.Ei ollut aloittaja vaan minä 11:22
Sulla kans ymmärrys aika vajaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tuunkin alta ja päältä, häh hää.
varsinainen hampurilainen.. missä pihvi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut aloittaja vaan minä 11:22
Minä kommentoin kello 14. 15 .
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpidolle mennyt ilmoitus. Noin alas ei saa vajota.
Kun tietää etenkin tällä palstalla olevan sekopäitä, ei tollanen nimittely maailmaa kaada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kommentoin kello 14. 15 .
Ei, vaan 13:10 oli sinun johon vastasin 14:15 sulla ei kyllä yläpää toimi kovin terävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan 13:10 oli sinun johon vastasin 14:15 sulla ei kyllä yläpää toimi kovin terävästi.
Haukut väärää puuta koska 13.10 kommentti on minun eikä hänen. Sulla ei yläpää toimi yhtään sen terävämmin, luulet tietäväsi etkä kuitenkaan tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukut väärää puuta koska 13.10 kommentti on minun eikä hänen. Sulla ei yläpää toimi yhtään sen terävämmin, luulet tietäväsi etkä kuitenkaan tiedä.
Tuttu juttu, näillä omasta mielestään teräväpäillä on tapana järjestellä uuteen uskoon
ja uusjakoon kuka kirjoitti ja mitä. - Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Kun tietää etenkin tällä palstalla olevan sekopäitä, ei tollanen nimittely maailmaa kaada.
No poistettu näyttää olevan.
- Anonyymi
Myös sulle kuten tiedät , välillä tulee ihanuus ikävä yhtä s naista keskustasta 😍
- Anonyymi
Joo en ole S nainen
Aloittaja
- Anonyymi
Niin vaihtuu mieli kuin keväinen sää.
- Anonyymi
Taisi olla hymynaama aloituksessa turhaan, kun nyt katselee ketjua pidemmälle.
- Anonyymi
Joo, nyt vois pussatakin. On se rokote
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, nyt vois pussatakin. On se rokote
Painus nyt vaikka vit*uun! Keksi joku muu harrastus kuin irvailu.
- Anonyymi
Kiitos, Kevätpäivää sulle kans ihanainen.😘
- Anonyymi
Al on hyvin epätoivoinen yrityksissään,koska
on transu.- Anonyymi
Oot sä tänään transu ?
Vai koko viikon - Anonyymi
Kyllä ihan nainen olen. Ketähän yrität kiusata. Mua välillä ottaa päähän kun täällä vaan haukutaan. Silloin kun jotakin kivaa kirjoittaa, niin sontaa vain tulee niskaan. 🥺
Aloittajalta
- Anonyymi
Kiitos! Samoin myös sinulle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684