Nahka kiihottaa

Anonyymi

Mä oon aivan kuumana nahkaan, pukeudun mielelläni nahkakorsettiin, ohuesta nahasta tehtyihin pikku housuihin, nahkasaappaisiin ehdoton suosikki on nahkahihnapuku missä hihnat ympäröi rinnat vatsan yli ristiin menee pari hihnaa ja pylly viivasta pillun yli yksi Hihna ja tietenkin kaulapanta. Pelkkä pukeutuminen nahkaan saa minut ihan kuumaksi, aito nahka tuoksukin niin synnilliseltä. Tykkään olla nahka asussa aina rakastellessa ja tykkään rivosta seksistä. Kaikki käy. Miltä kuulostaa?
Peto 💋

20

1421

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nahka on todella "kuuma" materiaali seksiasuna, mul on paljon nahkaa leikkiasuina, piiskoina, ruoskina, sidontahihnoina, rintaliiveinä ja useita saappaita, ehkä kiihottavin on pussukka mihin voi laittaa miehen pallit ja sitoa kiinni. Piiskaa, piiskaa ja vielä piiskaa siitä tykkään erityisesti. Mies tule ja piiskaa mua ja ota lopuksi miut voimalla ja rajusti.

Imatran Inkeri 40

• Anonyymi

Ihana inkeri ota yhteyttä olen 57v mies

• Anonyymi

4556i

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mistä vetoo et oot vaan piripäinen jätkä, jonka piti vaan saada suollettuu ulos toi fetissi nimettömänä?
      I feel you bro.

• Anonyymi

Olet elämäni nainen. M56v

• Anonyymi

Kuulostaa todella kiihottavalta, pääsispä testaamaan

• Anonyymi

Nahka kihottaa naisilla upeita seksikkäitä nahkahousuja nahkahametta piikkikorkorkosaapoaat ja nahkakäsineet varsinkin jos ovat mustiat niin kyllä tulee kuuma kiihottava olo naiset nahkavaatteissa ova kiihottavan seksikkäitä että kyllä niitä nähdessään kulli meinaa tulla ulos

• Anonyymi

Pisteet ja pilkut taisi unohtua?

• Anonyymi

Olet unelmieni nainen. Olen myös nahkasta pitävä mies.

• Anonyymi

Kyllä nahka on ihanaa saa kiimaan

• Anonyymi

Vaikea sanoa miksi musta nahka on naisen päällä niin kiihottava materiaali. Ikävä tunnustaa mutta nahkanaiset saa mulla aikaan aina seisokin vaikka kyseessä olisi muuten miten tahansa vaatimaton ja iäkäs pullukka.

• Anonyymi

Pitkä nahkatakki naisella on tosi kiihottava. Kävelen vielä liikennemerkkiä päin kun en saa katsettani irti, jos kadulla kävelee vastaan kaunis nainen pitkässä nahkatakissa tai trenssissä.. Nahkahameetkin on ihania. Nahan tunne, tuoksu ja ennenkaikkea narina.

• Anonyymi

Voisitko soita kiihottava aihe.

• minäkin tykkään pukeutua naisten nahka asuihin ja saappaisiin , ne on niin ihania

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      113
      6487
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      367
      5887
    3. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      35
      4384
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3625
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      71
      3594
    6. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      111
      2816
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1975
    8. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1826
    9. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1644
    10. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      12
      1597
    Aihe