Nahka kiihottaa

Anonyymi

Mä oon aivan kuumana nahkaan, pukeudun mielelläni nahkakorsettiin, ohuesta nahasta tehtyihin pikku housuihin, nahkasaappaisiin ehdoton suosikki on nahkahihnapuku missä hihnat ympäröi rinnat vatsan yli ristiin menee pari hihnaa ja pylly viivasta pillun yli yksi Hihna ja tietenkin kaulapanta. Pelkkä pukeutuminen nahkaan saa minut ihan kuumaksi, aito nahka tuoksukin niin synnilliseltä. Tykkään olla nahka asussa aina rakastellessa ja tykkään rivosta seksistä. Kaikki käy. Miltä kuulostaa?
Peto 💋

20

1592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nahka on todella "kuuma" materiaali seksiasuna, mul on paljon nahkaa leikkiasuina, piiskoina, ruoskina, sidontahihnoina, rintaliiveinä ja useita saappaita, ehkä kiihottavin on pussukka mihin voi laittaa miehen pallit ja sitoa kiinni. Piiskaa, piiskaa ja vielä piiskaa siitä tykkään erityisesti. Mies tule ja piiskaa mua ja ota lopuksi miut voimalla ja rajusti.

Imatran Inkeri 40

• Anonyymi

Ihana inkeri ota yhteyttä olen 57v mies

• Anonyymi

4556i

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mistä vetoo et oot vaan piripäinen jätkä, jonka piti vaan saada suollettuu ulos toi fetissi nimettömänä?
      I feel you bro.

• Anonyymi

Olet elämäni nainen. M56v

• Anonyymi

Kuulostaa todella kiihottavalta, pääsispä testaamaan

• Anonyymi

Nahka kihottaa naisilla upeita seksikkäitä nahkahousuja nahkahametta piikkikorkorkosaapoaat ja nahkakäsineet varsinkin jos ovat mustiat niin kyllä tulee kuuma kiihottava olo naiset nahkavaatteissa ova kiihottavan seksikkäitä että kyllä niitä nähdessään kulli meinaa tulla ulos

• Anonyymi

Pisteet ja pilkut taisi unohtua?

• Anonyymi

Olet unelmieni nainen. Olen myös nahkasta pitävä mies.

• Anonyymi

Kyllä nahka on ihanaa saa kiimaan

• Anonyymi

Vaikea sanoa miksi musta nahka on naisen päällä niin kiihottava materiaali. Ikävä tunnustaa mutta nahkanaiset saa mulla aikaan aina seisokin vaikka kyseessä olisi muuten miten tahansa vaatimaton ja iäkäs pullukka.

• Anonyymi

Pitkä nahkatakki naisella on tosi kiihottava. Kävelen vielä liikennemerkkiä päin kun en saa katsettani irti, jos kadulla kävelee vastaan kaunis nainen pitkässä nahkatakissa tai trenssissä.. Nahkahameetkin on ihania. Nahan tunne, tuoksu ja ennenkaikkea narina.

• Anonyymi

Voisitko soita kiihottava aihe.

• minäkin tykkään pukeutua naisten nahka asuihin ja saappaisiin , ne on niin ihania

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe