Ocrevuksesta kokemuksia.
Löytyykö täältä ketää,jolla se lääkkeenä?
Miten on toiminut?
Ocrevus infuusio
5
2701
Vastaukset 5
- Anonyymi
Moi minulle laitettu ocrevusta 6kk sitten ei mitään sivuoireita seuraavana aamuna töihin ei kylläkään pahenemisvaiheitakaan nyt kesäkuussa laitetaan toinen annos saa nähdä tuleeko sivuoireita.
- Anonyymi
Nyt on toinen annos ocrevusta laitettu hieman hutera olo illalla seuraavana päivä ei mitään oireita joulukuussa kuvataan ja katsotaan onko toiminut .
- Anonyymi
Itse saanut ocrevusta 5/21 alk.
Ei yhtään sivuoireita ja infuusion jälkeen aina normi olo,bussilla kotiin normisti.
Viikon päästä mg kuvat taas ja toiv.kaikki ok.
2 vkon päästä infuusio.
Muutenkin ns.normi olo,pieniä vaivoja vaan ms-stä,jos en tietäisi,että ms,ni en uskoisi olevani sairas.
Toivottavasti jatkuisikin näin. - Anonyymi
Hei. Minuakin kiinnostaa.
Eli sivuoireita ei tule et pitäis kotona kärsiä? Töihin voi suorilta mennä vai kirjoittavatko sairaslomaa?
Mitkö tän lääkkeen suurimmat/pahimmat haitat? Oon lääkeselostetta katsonut, mut mielellään kuulis ihan kokemuksia.- Anonyymi
Olen tuo 5/21 alk.ocrevusta saanut.
Viime viikolla kävin taas infuusiossa ja itsellä ainakin joka kerta täysin normi olo eli töihin voisi mennä suoraan tms.
Infuusiossa kuitenkin kestää tyyliin 8-12.30 eli itse en enää lähde töihin enää inf.päivinä.Kotiin tultua kävin n.6km pyörällä kaupassa.
Sivuoireita/haittoja ei itselleni ocrevuksesta ole tullut mitään.
Ollut helppo lääke ja toivon,että saisin jatkaa kauan tätä.Ikä vaan pelottaa,kun lääkäri sanoo,että yli 50v.sitä ei enää anneta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498