Ocrevuksesta kokemuksia.
Löytyykö täältä ketää,jolla se lääkkeenä?
Miten on toiminut?
Ocrevus infuusio
5
2307
Vastaukset
- Anonyymi
Moi minulle laitettu ocrevusta 6kk sitten ei mitään sivuoireita seuraavana aamuna töihin ei kylläkään pahenemisvaiheitakaan nyt kesäkuussa laitetaan toinen annos saa nähdä tuleeko sivuoireita.
- Anonyymi
Nyt on toinen annos ocrevusta laitettu hieman hutera olo illalla seuraavana päivä ei mitään oireita joulukuussa kuvataan ja katsotaan onko toiminut .
- Anonyymi
Itse saanut ocrevusta 5/21 alk.
Ei yhtään sivuoireita ja infuusion jälkeen aina normi olo,bussilla kotiin normisti.
Viikon päästä mg kuvat taas ja toiv.kaikki ok.
2 vkon päästä infuusio.
Muutenkin ns.normi olo,pieniä vaivoja vaan ms-stä,jos en tietäisi,että ms,ni en uskoisi olevani sairas.
Toivottavasti jatkuisikin näin. - Anonyymi
Hei. Minuakin kiinnostaa.
Eli sivuoireita ei tule et pitäis kotona kärsiä? Töihin voi suorilta mennä vai kirjoittavatko sairaslomaa?
Mitkö tän lääkkeen suurimmat/pahimmat haitat? Oon lääkeselostetta katsonut, mut mielellään kuulis ihan kokemuksia.- Anonyymi
Olen tuo 5/21 alk.ocrevusta saanut.
Viime viikolla kävin taas infuusiossa ja itsellä ainakin joka kerta täysin normi olo eli töihin voisi mennä suoraan tms.
Infuusiossa kuitenkin kestää tyyliin 8-12.30 eli itse en enää lähde töihin enää inf.päivinä.Kotiin tultua kävin n.6km pyörällä kaupassa.
Sivuoireita/haittoja ei itselleni ocrevuksesta ole tullut mitään.
Ollut helppo lääke ja toivon,että saisin jatkaa kauan tätä.Ikä vaan pelottaa,kun lääkäri sanoo,että yli 50v.sitä ei enää anneta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767