Kannattaa tutkituttaa maksa-arvot jos käyttää Maca-jauhetta. Olin käynyt 2020 helmikuussa verikokeissa ja mm. maksa-arvot oli erittäin hyvät kuten ennenkin.
Kun loppuvuodesta otettiin uudestaan, maksa-arvot olivat taivaissa. Olin aloittanut sekoittaa Maca-jauhetta smoothieeni maaliskuun lopulla.
Kun sain syksyn tulokset luin jostain julkaisusta, että Maca jauhe voi nostaa maksa-arvoja. Kun nyt teetin testit tämän vuoden maaliskuussa, olin ollut 2 kk ilman macaa. Maksa-arvot olivat palanneet erinomaisiksi.
Maca-jauhe lennätti maksa-arvot taivaisiin
9
2652
Vastaukset
- Anonyymi
Miten paljon ne arvot näytti, ku olivat " taivaissa " ?
On pitänyt olla aika korkeet, että noin voi sanoa.- Anonyymi
120
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
120
Maksa-arvoja on useampia erilaisia.
Mikä sulla oli koholla, alat, asat, afos vai gt ?
Niissä on erilaiset viitearvot. Afosissa viiteyläraja on 105, eli jos tuo 120 on ollut Afos arvo, niin ei ole pahasti koholla.
Alat ja asat on muistaakseni max. 35, se yläraja, en ole varma tuosta.
Jotkin lääkkeetkin saattavat nostaa hetkellisesti maksa-arvoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa-arvoja on useampia erilaisia.
Mikä sulla oli koholla, alat, asat, afos vai gt ?
Niissä on erilaiset viitearvot. Afosissa viiteyläraja on 105, eli jos tuo 120 on ollut Afos arvo, niin ei ole pahasti koholla.
Alat ja asat on muistaakseni max. 35, se yläraja, en ole varma tuosta.
Jotkin lääkkeetkin saattavat nostaa hetkellisesti maksa-arvoja.gt arvo kertoo miten paljon on tullut otettua gin tonikkia
- Anonyymi
Paljonko käytit macaa? Pitäisi olla yleinen varoitus, jos iso osa ihmisistä saa oireita. Toki erilaiset geeniyhdistelmät yksilöiden välillä vaikuttavat sietoon. Itse käytän noin teelusikallisen päivässä kuurinomaisesti.
Olen miettinyt sitäkin, että osa porukoista käyttää hillittömän määrän erialaisia lisäravinteita päivässä. Jos ottaa jopa sadasta eri purkista, niin niiden yhteisvaikutus voi käydä jopa sisäelinten päälle, vaikka yksittäiset tuotteet eivät olisi haitallisia. Eli pahimmassa tapauksessa joku biohakkeri luulee kohottavansa terveyttään, mutta tuhoaa sen.
Ainakin aloe-valmisteilla on todettu maksavaurioita. Yleensäkin yrttivalmisteet ovat riski. Ruuassa tietyn määrän aineita sietää, mutta kun niitä eristetään eli tiivistetään, niin haitat ovat suurempia. Vihreätee-valmiste on niitä, jotka ovat myös tuhoisia maksalle. Vihreää teetä voi juoda, siitä vaikuttavia ainesosia tulee vain murto-osa lisäravinteeseen verrattuna. - Anonyymi
Huijausta kaikki tuollaiset jauheet.
- Anonyymi
Niin on, kun sen ottaa nappina niin ei ole huijausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, kun sen ottaa nappina niin ei ole huijausta.
Yhtä vaarallista maksalle, on jauhetta tai tablettina
- Anonyymi
Kiitos varoituksesta aloittajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978