Teen tutkimusta savolaisten parapsykologisista kokemuksista.
Kansantarinoissa jokin asia voi samanaikaisesti sekä erikseen olla ja/tai olla olematta.
Voisiko asiaa paremmin tunteva kertoa tarkemmin?
Parapsykologinen ilmiö
10
61
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on yliluonnollisen huono tuuri, esim. kokeilin vuonna 2007 rahastosäästämistä, siitä seurasi pahin lama sitten 1930-luvun, myöhemmin kokeilin osakesijoittamistakin, heti oston jälkeen niiden arvo tippui alas ja pysyi matalana eli tappiolla kunnes möin ne pois, jolloin niiden arvo nousi heti korkeammalle kuin ikinä omistusaikana olivat :/
Kaikenlaisia muitakin vastoinkäymisiä on elämässä riittänyt, mutta ei koskaan satu mitään positiivista, tai se on niin pientä, ettei se tämän kaiken paskakuorman rinnalla vaikuta mitään. Ja vaikka yrittäisi tehdä itse jotain mielestäni positiivista, sekin kääntyy niin että lopputuloksena on vain lisää paskaa, kuten esim. nuo rahamarkkinakokeilut.
Kaikki efortti mitä laitan elämäntilanteeni parantamiseksi, valuu tavalla tai toisella hukkaan, enkä pääse elämässäni eteenpäin.
En kykene selittämään tätä mitenkään muuten kuin että olen jonkin yliluonnollisen kirouksen alainen! - Anonyymi
Useimmat ns. paranormaaleiksi ilmiöiksi koetut asiat ovat selitettävissä fysikaalisilla ja reaalimaailmassa tapahtuviksi asioiksi.
En suoraan kiistä, etteikö joillekin ole tapahtunut normaalista poikkeavia asioita, mutta monet ääni, tai näköhavainnot ja kokemukset ovat useimmiten järkiperäisesti selitettävissä ja todettavissa.
Ilman parapsykologisia ulottuvuuksia. - Anonyymi
Kaikkeen ( parapsykologisiksi, tai paranormaaleiksi ilmiöiksi tulkituille ilmiöille) löytyy yleensä aina jokin järjellinen, luonnontieteellinen, fysiikkaan liittyvä ja looginen selitys.
- Anonyymi
Valkeisenlammen koirankusettelijaan on looginen selitys.
Toukokuusta Syyskuuhun:
Valkeisenlammen piknikporukoiden arvostelua.
Syyskuusta Toukokuuhun:
-Finnpulpin vastustusta
-Persujen älykkyyden mittausta
-Rasismin kanssa rellestelyä
Tuhansia aiheita Suomi24
- Anonyymi
Näin pienessä kylässä ollaan aina kaikkea vastaan. Älykkäät ihmiset ymmärtävät toisten olla omanlaisiaan rauhassa, tyhmät nälvivät jos joku on niin outoa, ettei vaan tajua.
Se on kuin joku "apinarefleksi" suu auki, joka odottaa banaania.. Sillein täällä periferiassa,- Anonyymi
Edelliselle: Olet kommentissasi esittämissä näkemyksissä aivan oikeassa. Itse esitin edellä vain oman mielipiteeni siitä, että useimmille paranormaaleille tapahtumille, tai asioille on aina jokin järkevä, fysiologinen ja looginen selitys. En esittänyt sitä loukatakseni ketjun aloittajaa.
- Anonyymi
Suattaapi tuota hyvinkii olla tai olla olemattakkii tiijä häntä sit on nii monen sorttista
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216805Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562323- 1471877
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981075- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91971- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon154789