Hmm...
mietinpä vaan...että...
ois kiva jos tuntis Green Day faneja!
joten aattelin et jos joku haluu niin vois laittaa mese oson vastaus viestiin niin kaikki vois sit mesetellä toisille!
Ja tietenki jos ei haluu muille osoja niin laittaa vaa viestiin et ei muutako (esim.)
5 ekalle...tai yms yms.... ite laitan osoni vasta sitte jos tänne tulee muitaki osoja...:D
Tulipa muute mieleen...
4
367
Vastaukset
- ...
Olisihan se kiva jutella todellisen GD fanin kanssa ja vertailla esim. keikkakokemuksia, mutta jotenkin veikkaan että oma GD tuntemuksesi on viimeisen vuoden ajalta. Kun löytyisikin muita GD faneja 90-luvun alkupuolelta.
- ..........
niinpä....mut mä en oo sillon voinu löytää kamuja...:D (en silti oo mikään vitun teinix) mä muute vihaan tota sanaa siis teinix >:P
- gdfan
siis mä voin antaa mun meilin: [email protected]
kaikki saa meilata! vastaan mielelläni kaikille! mä olen sit viel ihan kersa (ainakin joidenki mielest, en omastani...), -93 syntyny... joten en ihan hirveesti mitää green dayst tiedä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174510
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283120Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062355Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341994- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341685Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131383Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61259- 391242