Susi jolkutellut ylivieskan keskustassa. Tässäkö syy miksi yka kasvaa ja haapavesi kuihtuu? Ykalaiset suhtautuvat luontoon kunnioittaen. Kuulitteko myös miten susien määrä korreloi positiivisesti ihmisten terveyden kanssa? Mekin tarvitsemme siis lisää susia. Lapsia ne eivät ole todistetusti syöneet yli sataan vuoteen joten pelko on turhaa. Ennemmin kuolee liukastuessaan hiekoittamattomalla kadulla.
Susi ylivieskassa
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmissusien kanta on Haapavedellä runsas siksi asukasluku väheni taas vuodessa n. 90.
- Anonyymi
Nämä kaupunkilaissudet ja mieluimmin kaikki muutkin sudet, tulee siirtää suurimpien kaupunkien keskustoihin mm. Helsinkiin ja Ouluun! Sieltähän sitä eniten syömistä löytyy sekä myös susia paapovia ja niiden rajatonta lisääntymistä vaativia vihreitä!
- Anonyymi
Täytyy olla sama vaikutus mitä täälläkin joku mainosti Kalajoen tuulivoimasta. Siis että sudet parantaa terveyttä.
- Anonyymi
Sudetkin viihtyvät paremmin Ylivieskassa kuin luonnonkauniilla Haapavedellä!
- Anonyymi
Haapavesi on oikeen kolokkua susi aluetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832