mielikuvaa mielivallasta. Järjestetäänkö ennakkoäänetys? Näin toimittiin USA:ssa ja myös Suomen eduskuntavaaleissa. Mikä mättää?
Oikeusministeriö ja RKP:n oikeusministeri Anna-M;aja Henriksson ovat pääasialliset vastuun kantajat.
SDP+RKP:n jahkailut kunnallisvaalien siirrosta luovat epävakautta ja
5
<50
Vastaukset
Tässä on järjen käyttö sallittua!
Tätä: pidetään vaalit/ei pidetä keskustelua ei nyt määrää puolueet vaan tauti.
Molemmat vaihtoehdot tulee ottaa huomioon.
Sitäpaitsi, ei ole yhtään varmaa, kuka hyötyy mistäkin skenaariosta. Voi olla että jos vaalit siirretään tapahtuu jotain negatiivista jollekin puolueelle ja päinvastoin.
Tulevaisuutta ei voi nähdä tai ennakoida.
Olisi kyllä karmeaa, jos vaalit pidetään ja osoittautuu myöhemmin, että vanhukset ei uskalla äänestää?
Ja myös se on mahdollista, että meillä on vielä pahempi epidemia silloin minne vaalit siirrettiin.
Elämä on ihmeellistä!- Anonyymi
SDP pelkää, että vanhukset muistavat vielä Rinteen katteettomat lupaukset wappusatasista ja hoitajien lisäämisestä.
Anonyymi kirjoitti:
SDP pelkää, että vanhukset muistavat vielä Rinteen katteettomat lupaukset wappusatasista ja hoitajien lisäämisestä.
Tämä rinteen lupaukset olivat ennen Koronaa. On typerää syytellä siitä, koska tilanne muuttui joka maassa dramaattisesti.
Olisiko pitänyt pitää lupaus vaikka olisi syttynyt sota?
Hoitajien lisäys tulee kuten luvattiin!
Kun teette näitä "päätelmiä", muistakaa, että ne lupaukset ovat aina *vaalikauden* aikana.
Sitäpaitsi Rinteen lupaus taisi toteutua. Olen itse eläkeläinen ja minun alle 1500 euron eläke nousu 132 euroa/kk.- Anonyymi
rommi kirjoitti:
Tämä rinteen lupaukset olivat ennen Koronaa. On typerää syytellä siitä, koska tilanne muuttui joka maassa dramaattisesti.
Olisiko pitänyt pitää lupaus vaikka olisi syttynyt sota?
Hoitajien lisäys tulee kuten luvattiin!
Kun teette näitä "päätelmiä", muistakaa, että ne lupaukset ovat aina *vaalikauden* aikana.
Sitäpaitsi Rinteen lupaus taisi toteutua. Olen itse eläkeläinen ja minun alle 1500 euron eläke nousu 132 euroa/kk.Hoitajalisäyksen piti hoitua puolessa tunnissa.
Niin Kiuru väitti sosiaali- ja terveyslautakunnan puheenjohtajana juuri ennen vuoden 2019 eduskuntavaaleja.
Rinteen wappusatasesta tuli pienintä eläkettä saaville 50 euroa, Piti tulla satanen.
132 euroa on muka-eläkeläisen pötypuhetta. Nuorella likalla on puurot ja vellit sekaisin, mutta punainen jäsenkirja taskussa.
Vuoden alusta KELAn lääkeomavastuu nousi taas . Siihen meni viiskymppinen eikä riitäkään.
Invalidivähennys 115 euroa poistuu. Anonyymi kirjoitti:
Hoitajalisäyksen piti hoitua puolessa tunnissa.
Niin Kiuru väitti sosiaali- ja terveyslautakunnan puheenjohtajana juuri ennen vuoden 2019 eduskuntavaaleja.
Rinteen wappusatasesta tuli pienintä eläkettä saaville 50 euroa, Piti tulla satanen.
132 euroa on muka-eläkeläisen pötypuhetta. Nuorella likalla on puurot ja vellit sekaisin, mutta punainen jäsenkirja taskussa.
Vuoden alusta KELAn lääkeomavastuu nousi taas . Siihen meni viiskymppinen eikä riitäkään.
Invalidivähennys 115 euroa poistuu.Kaikki nuo väitteesi tapahtui siis ennen koronaa??? Onko sinulla luetun ja kuuulonymmärräysvikaa??
Osaatko tajuta, että Rinne lupasi nuo nostot vaalikauden aikana? Ja eikö 50 euroa ole nosto? Se, että se Sipilän-Kokoomuksen ja Persujen hallitus vain laski etuuksia, pudotti hoitajien määrää ja pudotti määrärahoja koulutukseen satoja miljoonia.
Et puhu siitä mitään?
Minun eläkkeeni nousi 132 euroa! Minulla on siitä dokumentit, sillä hain eläkettä vuoden 2020 aikana. Eläke siis nousi tuon verran koska siihen tuli myös indeksikorotus mukaan. Mutta minä sain sen "vappusatasen" ja olen siitä todella iloinen.
Nyt korona-aikana on pelastettu yrityksiä. Tämä siksi ettemme joudu pahempaan lamaan kuin 1990-luvulla. Koska maailmankauppa ja matkustaminen on pysähtynyt, vaikuttaa se ihan kaikkeen. Sen vaikutus on valtava jokaisen maan, ei yksin Suomen talouteen.
On naurettavan typerää huutaa ja parkua jotain sellaista, mitä oli tarkoitus tehdä ennen koronaa. Se on typerysten touhua, etkä sitä ymmärrä. Teet itsestäsi täydellisen takapenkin oppilaan, joka ei ota oppia vastaan.
Sanna Marin on pelastanut Suomen historian suurimmalta kriisiltä. Nyt näyttää, että me tulemme nostamaan talouden paljon nopeammin heti kun Korona saadaan hallintaan.
On tärkeää, että tämä hallitus jatkaa loppuun asti. Minä haluan, että tämä hallitus saa palkinnon siitä upeasta työstä mitä se on tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852409Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4722367Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771492Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211461Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101440- 671333
- 211133
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2701119Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091112Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871103