Kuinka moni ollut intissä Nasun kyydissä?

"Sisu NA-110 (Nasu) on Suomen puolustusvoimien käytössä oleva telavetoinen nivelohjattu maastoajoneuvo (telakuorma-auto), joka kykenee kuljettamaan 2 000 kg:n lastin tai 18 sotilasta varusteineen."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sisu_NA-110

Onko se sitten "Nasuvaan" jos joutuu tuon kyytiin eikä pääse bussilla tai kuorma-auton kyytiin?

Mitä tähän sanoo Martta98?

25

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Martta ei ole käynyt armeijaa henkisten ongelmien vuoksi mm

    • Kiitän lämpimästi huomiosta vaatimattomia nimimerkkejäni kohtaan jos jäikin epäselväksi kyselyn tarkoitus.

      Muistelen pientä hokemaa joka meni näin:
      - Korpraali kuuluu miehistöön, miehistö kuuluu pressun alle ja pressun alla ollaan hiljaa.

      • Anonyymi

        Eiköhän 90 prossaa armeijan käyneistä ole viettänyt laatuaikaa joko tuon Sisun Nasun tai sitten ruotsalaisen pankun kyydissä joka oli vastaava laitos muistaakseni fordson v6-moottorilla


      • Anonyymi

        Sulta unohtui yksi lause: Korpraali kuuluu miehistöön, miehistö kuuluu kuormastoon, kuormasto kuuluu pressun alle ja pressun alla ollaan hiljaa.

        Tosin jokainen armeijan käynyt tunnistaa tuon valheeksi, ehkä tuo martta ei olekkaan ikinä käynyt armeijaa?


    • Tässä on uusin nikkini ja toivon että esittäisitte kysymyksiä myös tähän profiilikuvaani liittyen.
      Vastailen sitten niihin ajankäyttöni puitteissa.

      • Anonyymi

        Onpa soma ladyboy sun seurana siellä Thaimaassa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa soma ladyboy sun seurana siellä Thaimaassa :)

        Se on ihan vaan poika.


    • Tätä nimimerkkiä taas käytän yleensä vain littamaasta keskusteluun, mutta voitte osoittaa kysymyksiä minulle myös Lättäpää nimimerkillä.

      T. Viljo76

      • Persekärpäseni käyttää alhaisia menetelmiä solvauksilleen.


      • Anonyymi
        Viljo76 kirjoitti:

        Persekärpäseni käyttää alhaisia menetelmiä solvauksilleen.

        En ole kiinnostunut vanhan miehen ulosteisesta perseestä-
        Itsehän sinä ressukka täällä haukut viisaampiasi, sinulla on selästi henkisiä ongelmia kun uskot maailman olevan litteä.


      • Anonyymi

        Miksi sinulta pitäisi kysyä mitään kun et ymmärrä faktoja ja totuuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinulta pitäisi kysyä mitään kun et ymmärrä faktoja ja totuuksia?

        Ei multa ole mitään kysytty mutta tahtoisin tietää mitä ovat faktat ja totuudet noin lyhykäisesti?


    • Anonyymi

      Siis kuka täällä keskustelee ja kenen kanssa? Vai onko koko tämä ketju yhden ihmisen yksinään höpöttelyä omien eri nimimerkkiensä kanssa?

      • Anonyymi

        Mitä? Onks Maa pallo vaisko ei?


    • Anonyymi

      Kyllähän Nasu kyytiä tarjoaa marttaillessaan. Varsinkin turkkilaisille.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Se on Hägglundsi...,,,,,


    • Nostan ylös tämän vanhan mutta nyt ajankohtaiseksi muodostuneen keskusteluketjun...D

      • Anonyymi

        Minäpä jopa ajoin niillä. Sellainen kiipeää vaikka puuhun. Niillä oli melkoinen hiilijalanjälki, ei maastossa sata litraa riittänyt sadalla.


    • Anonyymi

      Ei, me ei edelleen haluta tietää moniko telakoitui Nasun kanssa siellä armeijassa, tai muuallakaan.

      • Anonyymi

        MINÄ! MINÄ!

        Olenko nyt kuuluisa?


    • Anonyymi

      En ole Nasun kyydissä ollut. Meitä kuljetettiin vastaavalla Bandvagenilla.

    • Anonyymi

      Viki nyt hieman ylikuormittaa Persekärpästä?

      • Anonyymi

        Millä tavalla sinä muka ylikuormittat niitä ihmisiä joita epäkypsästi haukut?
        Luulet Viktor itsestäsi ihan liikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla sinä muka ylikuormittat niitä ihmisiä joita epäkypsästi haukut?
        Luulet Viktor itsestäsi ihan liikoja.

        Toki Viki tietää milloin ylikuormittaa - itseään.

        Kun kyseessä on Sama Jätkä(tm).


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe