Korona ja rahapelaaminen -haastattelututkimus
Etsimme täysi-ikäisiä vastaajia osallistumaan etänä toteutettaviin rahapelaamiseen liittyviin ryhmähaastatteluihin.
Koronaviruspandemialla on ollut laajat yhteiskunnalliset vaikutukset maailmanlaajuisesti. Suomessa viranomaiset ovat käynnistäneet erilaisia rajoitustoimenpiteitä koronaviruksen leviämisen hillitsemiseksi. Myös rahapelaamisen tarjontaa on rajoitettu yhtenä toimenpiteenä.
Tutkimuksessa selvitämme, miten koronaepidemia ja siihen liittyneet rajoitukset ovat vaikuttaneet rahapelaajien sekä heidän läheistensä kokemuksiin rahapelaamisesta.
Haastattelut toteutetaan maaliskuun 2021 aikana
Pienryhmähaastattelut toteutetaan Teamsillä verkossa yhteisesti sovittuna ajankohtana. Haastattelut pyritään toteuttamaan maaliskuun aikana. Tutkimukseen osallistuminen on vapaaehtoista ja luottamuksellista. Tuloksia käytetään rahapelihaittojen ehkäisemiseen, tieteellisiin julkaisuihin sekä rahapelaamisen tukipalveluiden kehittämiseen.
Tutkimuksesta vastaavat Terveyden ja hyvinvoinnin laitos sekä Helsingin yliopiston CEACG-tutkimuskeskus. Tutkimuksen vastaavana tutkijana toimivat VTT Virve Marionneau ja VTT Johanna Järvinen-Tassopoulos. Kyselyn toteuttamisessa on noudatettu Tutkimuseettisen neuvottelukunnan (TENK) sekä EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen ohjeistusta.
Lisätietoa ja ilmoittautumiset
Katariina Mankinen
Tutkija
katariina.mankinen(at)thl.fi
https://thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/rahapelit/rahapeliongelman-hoito-ja-tuki/korona-ja-rahapelaaminen-tutkimus
Etsitään rahapelaajia ja pelaajien läheisiä haastattelututkimukseen
2
126
Vastaukset
Haastateltavia etsitään edelleen!
- Anonyymi
🤐🤐🤐🤐🤐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058277- 1125784
- 565266
- 2895216
- 783871
- 583051
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501