Lokakuun ensimmäisenä viikonloppuna, jolloin yökerhoille ja niiden toiminnalle asetettiin koronarajoitukset, jotka ilmeisesti nyt jatkuvat kesäkuun loppuun ja hyvällä tuurilla voidaan sen jälkeen poistaa, olen käytännöllisesti katsoen viimeksi nähnyt ystäviäni. Siis 5 kk aikana olen nähnyt heitä livenä vain kolme kertaa jossakin. Muutenkin elämäntilanne on joka suhteessa haastava. Oon kyllä saanu apua moniin muihin asioihin, paitsi tuohon ystäviä kohtaan suuntautuvaan ikävään. Mikäpäs neuvoksi?
Hirveä ikävä ystäviä.
Anonyymi
2
60
Vastaukset
- Anonyymi
Lainaa kirjoja kirjastosta niin kauan kuin vielä voi kirjastossa käydä.
Varata täytyy ainakin täällä vaskissa ja sitten vain noutaa valmiiksi hyllyyn varatut.
Lukiessa mielenkiintoista kirjaa aika ja ikävä unohtuu. Voithan toki puhelimen ja nettiyhteyksillä pitää yhteyttä ystäviin.
Älä päästä mielialaa masentumaan. Ulos lenkille se on mulle ainakin tosi hyvä- Anonyymi
Kiitos! <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052476
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,951745Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1861518Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141425Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2541261Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita451168- 441059
- 98929
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan52867- 85865