Vai pääsetkö eteenpäin elämässäsi
Ikävöitkö entisiä kumppaneitasi
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minä sitä Äm Teetä ikävöin. En voi tunteitani itseltäni kieltää. Ei vain ollut minulla riittävästi substanssia. Ei mahda mitään. Perään voi vain haikailla.
- Anonyymi
Joskus 😔
- Anonyymi
En ikävöi . Aikaansa aikaa kutakin ja oppia ikä kaikki. Eka liitto silti tärkein,koska silloin vielä uskoi tuhkimotarinoihin eli elinikäiseen suhteeseen,josta myös lapset syntyi. Hyvällä muistan ja hyvää toivon.💎
- Anonyymi
Ei ole entisiä kumppaneita.
- Anonyymi
Ei ole. Minkäänlainen suhteilu ei ole mua varten.
- Anonyymi
Niitä ei niin paljoa ole, mutta en ikävöi. Olen kyllä vakaa päätöksissäni, enkä sitten jää enää kaipaamaan. Tiedän hyvin syyt, miksi asiat menivät siihen, että ero on paras ratkaisu.
Pitkät ihmissuhteet ovat kuitenkin minua varten.- Anonyymi
Sitäpaitsi vanhoista suhteista on yli 30 vuotta aikaa 😂 Tosin kyllä sitten on se yksi . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi vanhoista suhteista on yli 30 vuotta aikaa 😂 Tosin kyllä sitten on se yksi . . .
. . . Mutta jostain syystä en laske häntä entiseksi . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
. . . Mutta jostain syystä en laske häntä entiseksi . . .
Tässä ollut pillitys päiviä pari..mieleen nousi että, meni monta vuotta ...koskaa ei yhdytty..eikä suudeltu suulle..
Kummallislta tuntuu kun, en pääse sinusta eroon mielessäni..
Tämä voi olla fiktiota 🤣😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ollut pillitys päiviä pari..mieleen nousi että, meni monta vuotta ...koskaa ei yhdytty..eikä suudeltu suulle..
Kummallislta tuntuu kun, en pääse sinusta eroon mielessäni..
Tämä voi olla fiktiota 🤣😂Oh, itse kyllä muistan yhtyneeni hänen kanssaan 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oh, itse kyllä muistan yhtyneeni hänen kanssaan 💖
En ala väittelee...riippuu miten yhtyy..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tarkoitin rakastelua, mutta olihan siinä nyt paljon muutakin 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
. . . Mutta ihan liian pitkä aika siitä on 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole sinun päähenkilö, olen joku muu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkistä yhtymistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole sinun päähenkilö, olen joku muu..
Olepa sitten. Vaikka valepukki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkistä yhtymistä
Henkinen yhtyminen on todella tärkeää. Ja voihan henkinen ja fyysinen yhtyminen tapahtua samanaikaisestikin 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkistä yhtymistä
Niin se täytyy olla ja kyllä se niin onkin❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olepa sitten. Vaikka valepukki!
Olen kyllä nainen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä nainen..
Nyt siis munasikin jo tippui! 🙄 Munaton valepukki! ( Jota en usko sanaakaan, kun itse tiedän paremmin)
PS. Väitäpä ensikerralla olevasi 🦛. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt siis munasikin jo tippui! 🙄 Munaton valepukki! ( Jota en usko sanaakaan, kun itse tiedän paremmin)
PS. Väitäpä ensikerralla olevasi 🦛.Saa olla mielipiteitä..🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa olla mielipiteitä..🤭
Se ei ollut pelkkä mielipide, vaan tieto! 😁
- Anonyymi
Ei koska nykyinen
Joskus parikymppisenä tuli ikävöityäkin, mutta ei ole enää vuosiin. Toisaalta eipähän menneen vuosikymmenen aikana ole ollut entistä jota kaivata.
- Anonyymi
Kaipaan joitakin, suhteita en halua, heidän kanssaan.
Elämäni on nyt kuitenkin paremmin kuin koskaan. - Anonyymi
En ikävöi. Ne suhteet on katsottu loppuun asti, eikä niihin jäänyt mitään kaivattavaa. Joitan hetkiä ja tilanteita sitä toki muistelee hyvillä mielin. Hyviä muistoja on paljon eivätkä ne ole mihinkään kadonneet. Suhdetta tai ko. kumppania ei silti ole ikävä. Jokainen suhde on loppunut syystä.
- Anonyymi
Totta maar marssin etiäppäin en katso taakseppäin koska mennyt on mennyt.
- Anonyymi
Ikävöin. Menen silti eteenpäin ja tulee uusia mutta kyllä ne vanhatkin sinne mieleen mahtuu, eikä ne kenellekään siellä haitaksi ole.
- Anonyymi
Mä en kyllä olis täällä sekuntiakaan jos en ikäväksi. Outoa että jengi notkuu täällä jos kaikki entiset kumppanit on unohdettu. Nykyisiä kumppaneita tuskin kukaan täällä ikävöi😂
- Anonyymi
Täällä kaivataan ihastuksia. Eiköhän exien kaipaamiseen ole somet ja muut todelliset kanavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kaivataan ihastuksia. Eiköhän exien kaipaamiseen ole somet ja muut todelliset kanavat.
Ai..no otsikko puhuu entisistä kumppaneista..siis ex?
En ikävöi. Kyllä ne ikävät ynnä muut jää sinne taakse siinä, kun eropäätös on tehty ja erottu. Hyvin pian. Johtuu ehkä siitä, että prosessoin ennen eroa asiaa jo niin pitkään, että olen surutyönkin jo pitkälle tehnyt ja järkeistänyt asian.
Muuten voi keljuttaa, muttei sellaista ikävää ole, että takas tahtoisin. Exät on exiä syystä, ettei suhde heidän kanssa toiminut syystä tai toisesta, niin että olisi kyennyt ja halunnut jatkaa yhdessä.- Anonyymi
En ikävöi. Se oli elämänvaihe joka kuului elämääni. En kadu.
- Anonyymi
En. Kun pitkästä parisuhteesta haluaa erota, siihen on perustellut syyt ja asia loppuun asti harkittu. S.
- Anonyymi
En kaipaa entisiä kumppaneita. Pitkäaikaisimman kanssa ollaan ihan hyvissä väleissä ja nähdään harvoin, lähinnä jostain syystä, ei vain tavataksemme. Muita en edes ajattele. Yhtä tulevaa kaipaan aika paljonkin.
- Anonyymi
En ikävöi, muistoihinhan ne jää elämään, ajan kultaamiin. Tai sitten ihmettelee, mitä koskaan näkikään. Ihminen muuttuu, hyvä niin.
- Anonyymi
En ikävöi saatan välillä miettiä mitä niille kuuluu.
- Anonyymi
Tuo ässän pätikkä on outo hyyppä!
En kaipaa exää nyt, mutta kun elää 35 vuotiaaksi ja seurustellu enemmän kuin yhden kans tajuaa ettei asiat oo niin yksinkertaisia
Esim. Minä erosin 21 vuotiaana pitkästä suhteesta äkkipikaisesti vihan ja raivon vallassa. Toinen nainen-draamaa ex-avomieheni kanssa joka sai mut hyvin äkkinäisesti tunnekuohussa eroaan avoliitosta ja jättään entiseni
Mutta exä ei ollut exä kuin 6 kk. Sitten siitä tuli uudelleen nyxä. Tuli myös uudelleen kihlattuni ja avomieheni. 4 lisävuoden ajaksi ennen ihan lopullista eroo
Exä ei siis ole exä, syy eroon on aina, mutta voiko syystä päästä yli yhdessä. Voi sitä ainakin yrittää jos exä ei oo ollu exä ihan harkitusta syystä.
Minäkin tulinen luonne niin kun meni hermo sen temppuiluun niin olin kuin tuulispää sen jättämässä ja niin kovan raivon säestämänä että selvääkin selvempää ettei exä ollu ihan niin helposti exä.
Siellä missä kovaa vihaa, siellä tunteita joille on jatko. Ei savua ilman tulta. Ei myöskään höyryä korvista ilman liekkejä. Raivosta rakkauteen ja sitä rataa.
Sellanen ei ole exä jonka haluu kuristaa hengiltä. Jatkoa on luvassa ja tunteita on
Vasta 4 vuoden jatkon jälkeen kun erosimme lopullisesti, tiesin et tää on nyt lopullista.
Ei ollu enää raivoa. Oli vain surua ja haikeutta. Viimesenä iltana kun asuttiin yhdessä valvottiin koko yö lepäillen sylikkäin ja juteltiin et mikä meni pieleen suhteessamme ja siitä millaiset kumppanit toivomme toisillemme. Tai oikeestaan ex-avokkini kertoi ettei hyväksy sitten sitä et vaihdan hänet johonkin huonompaan, kun sit hänen kokema erosuru olisi ollut turhaan koettua.
Kun ero tapahtuu näin.. tiesin et nyt tää on loppu. Tarinallamme on nyt piste. Ex on viimein ex lopullisesti - Anonyymi
Elämä on liian lyhyt koko loppuelämän ikävöimiseen.
"Elizabeth" - Anonyymi
Ei ole ketään ketä ikävöidä. Oli vaan ykspuolisia ihastumisia mun puolelta. Niistä oppinut jo ettei mun kannata enää edes katsella ketään, ei hyödytä, ei ollut onnea rakkaudessa ja se siitä.
- Anonyymi
Upeata mahtavaa että oot päässyt sinne jee ja takaisinkin vielä hengissä henkien, noh mutta entäs pääsitkö eteenpäin elämässä sitten? ;)
- Anonyymi
Olen päässyt elämässä eteenpäin, vaikka sinkku olenkin. Silti hän on usein edelleen mielessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142032
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1662028- 77931
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46797Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35756Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156732Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢108723Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30716- 43694
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50664