Toivotaan että jää asustelemaan tähän lähiympäristöön, kiva seurata sen edesottamuksia!
Susi keskustassa
16
91
Vastaukset
- Anonyymi
tottakai susia pitää täällä olla,alamme tehdä susi pongauksia.
- Anonyymi
Saisko sen raudaskylän kymmenen suden lauman ajettua kans tänne keskustaan jotenki.
Tulis vähän jännitystä elämään, niin mistäs se ruoka löytyy , no kyllähän se luonto karsii heikot.- Anonyymi
Tulee se kuhan myllymetsä on pystyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee se kuhan myllymetsä on pystyssä.
Se Ylivieskan talouden voitto on vain vaalitemppu, jotta kepu saataisiin nousuun, kun niin kannatus alhossa.
- Anonyymi
Nyt olis susiturkki tarviketta tarjolla on muuten lämmintä.
Susi: "Mikä keskusta?"
- Anonyymi
Vapiskaa vammaiset, susi on nähty. Se tulee ja syö meidät kaikki. Pelottaako verenhimoisia , tekisikö mieli tappaa susi, tulisi varmaan vitu.n miehekäs olo.
- Anonyymi
Muusta en tiedä mutta juuri sinulla on pahin vamma. Se on texstissäsi oleva asennevamma. Vammoja on monenlaisia,ja kaikki ihmiset on arvokkaita sellaisena kuin on. Joten mieti mieti tarkkaan mitä kirjoitat.
- Anonyymi
Saiskohan siitä hyvät karvakinttaat?Tai karvahatun??Sillähän on näin talvisaikaan turkki kunnossa..
- Anonyymi
Susi on parasta mainosta alueelle!
Nyt kaikkia haluaa puhua ylivieskasta.
#susiylivieska - Anonyymi
Minusta näyttää että keskustassa on kaikki susia.
- Anonyymi
Nyt osuit kyllä naulan kantaan.
- Anonyymi
Missä persuöyhöttien kommentit "koira" susista viipyy, niitähän viipotti raatokärpäslauman lailla pitkin ykaa kunnes osoitetttiin ettei niitä oikeasti olekaan.
Siis ei voi olla koira vaan susi ja se passaa nyt isokosken maistereillekin?- Anonyymi
Persufanilta han se jo tuli.
- Anonyymi
Suomessa muuta olekaan kuin koirasusia.
- Anonyymi
TUULIMYLLYJÄ PAKOON TULI !!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743