Finny.fi nettikauppa! Kukaan tilannut?

Anonyymi

En löytänyt netistä juurikaan mitään kyseisestä nettikaupasta, kaikki linkit meni heidän omille sivuille...

24

3285

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo olen tilannut ja kaikki toimi loistavasti,voin suositella!

      • Anonyymi

        Taitaa olla liikkeen oma kommentti?


    • Anonyymi

      Huijareita. En ikinä saanut palautusrahat.

      • Anonyymi

        Samoin kävi minulle, sanovat että anna ystäville tuotteet jos ei sopinut meille. 120€ tuotteesta olisivat korvanneet 20% hinnasta jotka eivät sopineet meille,mitkä kummiskin olisi jääneet meille hyvityksestä huolimatta.


    • Anonyymi

      Palauttaminen kallista. Tilasin housut 29.90 ja paketin palautus olis maksanut n. 30 euroa. Asiakas maksaa itse palautuksen. Törkeetä, en suosittele.

      • Anonyymi

        Samoin, täyttä huijausta koko myynti, ei pysty vaihtamaan vaikka luvataan sivulla 14:n vaihto-oikeus.


    • Anonyymi

      Nilkkatuki,ihan täyttä paskaa,ei mitään tekoa!

    • Anonyymi

      Yli 3 kk odotellu maksettua tilausta. Monta selitystä tullu, mut ei pakettia.

    • Anonyymi

      En tilaa enää ikinä mitään Finnyltä enkä kehota muitakaan tilaamaan. Palautus ei itseni kohdalla onnistunut koska yksinkertaisesti minulle ei ilmoitettu palautusosoitetta vaikka useasti sitä pyysin. Palautuksen takia pitää ensiksi ottaa yhteyttä tanskalaiseen s-postiosoitteeseen (leppies.de) mutta viestini palautui ilmoituksella että vastaanottaja ei hyväksy käyttämääni s-postiohjelmaa (outlook.com). Finnyn asiakaspalvelusta ei saanut mitään apua, kysyttiin pelkästään että miksi haluan palauttaa. Viimein leppiekseltä tuli ilmoitus että he eivät ota palautuksia jos pakkaus on avattu!

      • Anonyymi

        Sama kokemus mulla. Useammassa meilissä pyysin palautusosoitetta niin minulle tarjottiin vaan aina suurempaa alennusta ja vedottiin siihen että joudun itse maksamaan palautuksen.


      • Anonyymi

        Sama juttu!! selkeää palautus osoitetta ei useasta pyynnöstä huolimatta saa! Huono laatu/materiaali!!EN TODELLAKAAN SUOSITTELE!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus mulla. Useammassa meilissä pyysin palautusosoitetta niin minulle tarjottiin vaan aina suurempaa alennusta ja vedottiin siihen että joudun itse maksamaan palautuksen.

        Sama , palautus tehty mahdottomaksi ei saa selvää vastausta, kun kysyy palautuksesta. Tuote ala arvoinen/huonolaatuinen! En suosittele! Rahat meni ja tuote jäi loppupelissä saamatta.


      • Anonyymi

        Olen saanut aivan vastaavaa ala-arvoista kohtelua. EI IKINÄ ENÄ
        Ä.


    • Anonyymi

      Tilaavat Kiinasta sitä mukaa, kun tilauksia tulee - ja moninkertaistavat hinnan. En todellakaan suosittele.

    • Anonyymi

      Sivulta poimittua: ” Kaikki tuotteemme ovat suunnittelijoiden tekemiä ja tarkkaan testattuja.”
      Varmaan jokaisella tuotteella on joku suunnittelija, mutta testausta en usko. Eiköhän tuo ole jokin ”ota rahat ja juokse” -firman suomenkielinen etäpääte.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      älkää ihmeessä tilatko rahat meni eivätkä ota palautusta vastaan

    • Anonyymi

      En suosittele. Yritin palauttaa sporttihameen joka oli todella surkeaa materiaalia . Yritin saada palautusohjeita sähköpostilla (myöhemmin löysin ne kyllä sitten netistä) mutta minulle vaan tarjottiin ensin 25% alennusta ja kun en sitä edelleenkään hyväksyny vaan halusin palauttaa niin seuraava vastaus oli että saan 50% alennusta . Vetosivat siihen että joudun itse maksamaan palautuksen. No pitkin hampain sitten hyväksyin sen puolee hintaa ku en jaksanu enää taistella asiakaspalvelijan kanssa. Hän sai kyllä sähköpostitse asiallisen palautteen. Oli pakko lukea kirjotus moneen kertaan ettei menny asiattomuuksiin ja vittuiluksi kun suutuspäissäni sen kirjoitin.

      • Anonyymi

        Kävi sama tilanne kuin yllämaininnut sporttihameen kanssa. En viitsisi antaa periksi, mistä löysit palautusosoitteen? Olen yrittänyt etsiä netistä mutta tosiaan en löydä kaikki vie heidän omille sivuilleen vain...


    • Anonyymi

      9.6. tilaamani tuote ei ole vieläkään tullut ja äsken laitoin sähköpostia finny.fi, että ellei se tule ennen 1.7.21, jolloin tulli alkaa kerätä tullimaksua EU:n ulkopuolelta lähetetyistä paketeista, niin en ota sitä vastaan ollenkaan.

    • Anonyymi

      Ihan huijarifirma. Tilasin kesäkengät , jotka osoittautuivat liian pieniksi. Olisin halunnut vaihtaa numeroa isompiin, mutta ei onnistu. Entiset pitäisi lähettää omalla kustannuksella Kiinaan. Tarjosivat 30 % hyvitystä ??? Mistään ei löydy puhelinnumeroa, johon voisi soittaa. Otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Kaikella tavaralla on palautusoikeus, kun on käyttämätön. HUIJAREITA ISOLLA H:LLA. Antaa sanan kiertää.

    • Anonyymi

      Olen tilannut enkä takuulla enää ikinä tilaa. Tuotteen palauttaminen tehdään aivan mahdottomaksi: Sieltä saa vain automaattivastauksia , kuinka pahoillaan he ovat ja kuinka he haluavat palvella asiakastaan mahdollisimman hyvin. Sitten sieltä saa erilaisia vaihtoehtoja, mutta lupaamaansa palautuslomaketta ei saa koskaan. - EI IKINÄ ENÄÄ.

    • Anonyymi

      Minäkin menin lankaan. Tuote ei vastannut netissä olevaa kuvaa. Ihan hirveä. En ottaisi edes ilmaiseksi. Palautus mahdotonta. En ole maksanut vielä Klarnaan. Nyt on kädenvääntöä palautuksesta. Minäkin teen valituksen kuluttajalautakuntaan tai vastaavaan. Pitää soittaa myös Klarnaan etteivät ota huijarifirmaa asiakkaaksi.

    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta, ei kannata tilaa kun ei pysty edes vaihtamaan tuotetta jos on väärän kokonen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe