Shein kokemuksia ja kannataako ostaa

Anonyymi

Moikka! Haluisin tosi paljon tilata sheiniltä, mutta oon vähän epävarma raha asioiden kanssa, ja jääkö jonnekki hornantuuttiin jumiin, eikä tuukkaa perille. En halusin nyt siis tietää tuotteiden laadusta, vaan että voiko pannkitili tyhjentyäkkin yhtäkkiä oston jälkeen, ja miten toimitus on sujunut?

30

22664

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ite oon tilannu jo 3 kertaa sheiniltä ja itel ei oo lähteny ylimäärästä tililtä, tulleja ei tuu ja kunha kattoo arvostelut nii löytää oikein hyvii ja kivoi vaatteita

      • Anonyymi

        Hei,
        Onko kellään tapahtunut, se ettei hyväksytä osoitetta? Kokeilen oman osoitetta sekä postin, mutta ei onnistu. Olen kokeillut erilaisia osoitetta, mutta valitttavasti ei onnistu :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        Onko kellään tapahtunut, se ettei hyväksytä osoitetta? Kokeilen oman osoitetta sekä postin, mutta ei onnistu. Olen kokeillut erilaisia osoitetta, mutta valitttavasti ei onnistu :/

        Hei
        Olen tilaanut aikoin sitte tilaus mutta en vielä saanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        Onko kellään tapahtunut, se ettei hyväksytä osoitetta? Kokeilen oman osoitetta sekä postin, mutta ei onnistu. Olen kokeillut erilaisia osoitetta, mutta valitttavasti ei onnistu :/

        Itse olen tilannut Teemusta, vain Matkahuolto toimittaa. Kuvake on kyllä postistakin.
        Meillä ei ole Matkahuoltoa mutta posti on.
        Nyt on paketti taas siellä mt ja päätin etten hae 30km päästä.
        Olen heille siitä ilmoittanut monta kertaa, ei apua.


    • Anonyymi

      Itekki aattelin tilata äiti ei suostu isi kahtoo asiaa:) mutta jos ne tuotteet ei tuukkaan? nii mitä sit ja onko laatu hyvä

      • Anonyymi

        Ite tilasin just muutama päivä sitte sheiniltä. Lähettivät paketin jo samana päivänä tilauksesta eli matkalla jo. Mun muutama kaveri tilailee sheiniltä ja on sanonu et kaikki fine.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ite oon tilannu pari kertaa ja yllättävän hyvin suju. Tuli viikossa ja oli kaikki mitä piti ja oikeat hinnat. Paketin haju oli vain hieman outo, pesin vaatteet pari kertas ennen käyttöä. :)

    • Anonyymi

      Ite oon just ny ostamas farkkui ja oon vähän epävarma että onko tuotteen laatu hyvää?

    • Anonyymi

      Tää tuli vähän myöhässä kyllä, mutta tuotteiden laatu on kommenttien mukaan ollut hyvä. Kannattaa aina tarkistaa ennen tilaamista kommenteista muiden kokemuksista ja mielipiteistä. Yksinkertaisin keino saada selville voisitko itsekkin nyt turvallisesti-
      ilman huolia huonosta laadusta
      Ostaa tämän tuotteen.

    • Anonyymi

      Tilasin 7.8 ja ei ole pakettia näkynyt.

    • Anonyymi

      Maksaminen on ainakin turvallista Paypal:illa, kaikki paketit saapuneet ainakin itselle perille noin 2-3viikkossa

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan mikä firma jakaa shein paketit? Ja tuleeko ne suoraan ovelle vai minne?

    • Anonyymi

      Lapselleni tilattiin shein europe:sta stressileluja. Tuotteet tuli alle kahden viikon jälkeen ja oli laadukkaita. Tyttö tykkäsi.👍

    • Anonyymi

      Shein ja laatu ei sovi samaan lauseeseen. Edes intialaiset eivät osta niitä kopiovaatteita huonon laadun vuoksi.

    • Anonyymi

      Onko enää nykyään turvallista tilata sheiniltä, meinaa tulleja yms

    • Anonyymi

      Kannattaa maksaa PayPaliööa, muuten kaikki ok

      • Anonyymi

        Äh, PayPalilla. Hitsin nakkisormet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äh, PayPalilla. Hitsin nakkisormet.

        en kannata hinkata palleja Raamattu kieltää itse saastuttamisen


    • Anonyymi

      en kannata tilaamaan sheiniltä koska pesulapuissa on ollut avun pyyntöjä ja lapsityö voimaa.

      • Anonyymi

        Täsmennän edellistä että lapsi työ on voimaa.

        Raamattu käskee olemaan ahkera pyyntöihin vastaa Jumala ja apua pn saavilla.


    • Anonyymi

      Älkää nyt hyvät ihmiset tilatko Kiinapaskaa. Huonot työajat, jopa 17 tuntia, yksi vapaapäivä kuussa, huono palkka. Lapsityövoimaa myös.
      Maapallo kärsii muutenkin halpaketjuista.
      Ajatelkaa nyt omilla aivoillanne, älkää menkö instagrambimbojen mukana.

      Eikö eettisyys ja kestävyys ole ykkösasia vaatteissa.

      Juuri te nuoret instagramnaikkoset pilaatte maailman saastuttamalla Kiinapaskalla.

    • Anonyymi

      Ei kannata tilata mistään nettihalpaketjusta, joiden eettisyyttä ei ole tutkittu.
      Nämä riistävät työntekijöitä. Palkkaakaan ei makseta kunnolla, jos ollenkaan.
      Ilmastokriisi pahenee ja nämä halpaketjut pahentavat asiaa.

      Tilaa Ellokselta, jos haluat tilata. Heillä tutkitaan työntekijöiden oikeuksia.

    • Anonyymi

      Itse haluaisin tilata upeita farkkuja sheiniltä...miten koko asiat? Pitääkö jotain ottaa huomioon...vai samat koot ku Suomessa..!???

    • Anonyymi

      Ennen kuin tekee ostoksia, niin kannattaa tosiaan lukea toisten asiakkaiden kommentteja ja kokemuksia. Kommentit esim. Facebook ja Insta ja sitä googlaa kokemuksia. Esim tää kirjoitus: https://woodnet.fi/shein-suomi-kokemuksia/

    • Anonyymi

      Huonoa ja halpaa ei ikinä kannata ostaa. Tämä on hyvin kyseenalainen firma, joka riistää työntekijöitään ja täyttää maapallon kertakäyttötuotteilla. Osta kerralla joku paremp, jota voit käyttää monta kertaa.

    • Anonyymi

      Älä osta!!!! Huonoja vaatteita, epä eettisiä, jopa vaarallisia. Katso dokkari netflix....

    • Anonyymi

      Hyviä nättejä vaatteita. Samoja vaatteita nää suomen muutkin vaatekaupat myy Kiinasta tulee. Oon ollu tyytyväinen

    • Anonyymi

      Yllätyin, että hupparit olivat suht hyviä hintaan nähden.. Positiivinen yllätys. Tosin Kritiikkiä työntekijöiden hyvinvoinnista... palkka surkea ja olosuhteet voi olla ties mitä...

      https://diginyt.fi/shein-suomi/

    • Anonyymi

      Älkää ostako! Rahat bye bye, romua tulee. Ei palautuksia! Älä osta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe