On maita, joissa saa kuolemantuomion jos murhaa.
Ei ole maata, jossa saisi kuolemantuomion jos ei murhaa.
On maita, joissa saa kuolemantuomion jos ei usko Jumalaan.
Ei ole maata, jossa saisi kuolemantuomion, jos uskoo Jumalaan.
Asia, joka tuo kristityille iloa.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"Älä tapa", sanoo kristitty ja tappaa kuitenkin, sillä hänen kamalajumalansa antaa kaiken anteeksi.
” Ei ole maata, jossa saisi kuolemantuomion jos ei murhaa.”
Raamatussa on tilanteita, joissa murhaamisesta kieltäytyminen olisi ollut syntiä ja kuolemantuomion paikka. Jahve käski hävittää midianilaiset, mutta kaikki eivät tähän suostuneet vaan jopa ottivat midianilaisia vaimoja. Tämän seurauksena Jahve käski teloittaa nämä midianilaisten kanssa veljeilevät. Pinehas lävisti keihäällään israelilaisen miehen ja midianilaisen naisen. Jahve mielistyi tähän ja teki liiton Pinehasin kanssa.
Valkoista ylivaltaa kannattaviin kristittyihin kuuluu muun muassa Pinehasin papit. Pinehasin pappeus ja Pinehasin teko on kristittyjen selitys rodun puhtaana pitämiselle eli rasismille ja antisemitismille.
https://en.wikipedia.org/wiki/Phineas_Priesthood- Anonyymi
Myöhemmissäkin sodissa on jaettu kuolemantuomioita rintamakarkuruudesta. Sen sijaan missään tuskin koskaan on annettu kuolemantuomiota esim. siitä, ettei harrasta postimerkkien keräilemistä.
- Anonyymi
Jos Fentanyyli Floid olisi kuollut ulkoisen voiman seurauksena.
- Anonyymi
katsoin muuten aamulla sen ylen ohjelman kipulääke riippuvuuksista oli fentanyyli heroiiiniakin vahvempi opioidi.
- Anonyymi
Kristityille tuottaa suurta iloa olla toisille pirullinen. Se on heidän mielestään lähimmäisrakkautta.
- Anonyymi
Minä taas vain rakastan ateisteja vaikka olen hyvin huono kristitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797