Tuntuu, että aina pitäisi olla samaa mieltä kuin aikuiset lapset ja toimia heidän ehdoillaan.
Jos onkin eri mieltä, niin sitten suuttuvat, ja ei kuulu mitään pitkiin aikoihin.
Varsinkin kun minulla on aikuiset kaksoset. Ovat aina olleet yhdessä. Ja komppaavat toisiaan.
Tuntuu että ovat yhdessä minua vastaan, jos vaikka onkin toista mieltä kuin toinen.
Se toinen kaksonen on aina automaattisesti "oikeassa".
Lastenlasten kasvatukseen en ole puuttunut. Tulisi heti sanomista.
Ei oo helppoo olla kaksosten vanhempi. Olis ollut helpompaa, jos olis ollut eri ikäisiä.
Miten muilla isovanhemmilla?
Yksinäiset isovanhemmat
2
187
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvi olla aina samaa mieltä mun mielestä. Minulla vain yksi lapsi (nyt aikuinen) ja keskusteluyhteys on löytynyt . Mutta ei sisällä juurikaan mitään neuvomista, jos ei kysytä.
- Anonyymi
Tuli eilen kova pettymys.
Tuntuu että kelpaan vain silloin kun tarvitaan lapsenvahtia.
Ja että minun on oltava vain tietyssä roolissa, aina "positiivinen" ja samaa mieltä kaikesta.
Aina olen "väärässä" ja "negatiivinen".
Kun on joku yhteinen päivällinen tai juhla, olen vain hiljaa. No sitten syyttävät että en sano mitään. Olen ruvennut myöhästelemään. Lastenlasten takia siellä istun ja leikin heidän kanssaan.
En oikein tiedä enää miten toimia.
Parasta kai vain olla yksikseen ja toimitella omiaan.
Yritän päästä pois tästä tunnetilasta.
Eihän voi olla, että vaikka kuinka yrittää tehdä kaikkensa, niin silti vain tuiskivat!
No, onneksi on oma koti ja saan täällä olla oma itseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787534Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344691Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232730- 782198
- 911586
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141520Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161077- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987