Tuntuu, että aina pitäisi olla samaa mieltä kuin aikuiset lapset ja toimia heidän ehdoillaan.
Jos onkin eri mieltä, niin sitten suuttuvat, ja ei kuulu mitään pitkiin aikoihin.
Varsinkin kun minulla on aikuiset kaksoset. Ovat aina olleet yhdessä. Ja komppaavat toisiaan.
Tuntuu että ovat yhdessä minua vastaan, jos vaikka onkin toista mieltä kuin toinen.
Se toinen kaksonen on aina automaattisesti "oikeassa".
Lastenlasten kasvatukseen en ole puuttunut. Tulisi heti sanomista.
Ei oo helppoo olla kaksosten vanhempi. Olis ollut helpompaa, jos olis ollut eri ikäisiä.
Miten muilla isovanhemmilla?
Yksinäiset isovanhemmat
2
205
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvi olla aina samaa mieltä mun mielestä. Minulla vain yksi lapsi (nyt aikuinen) ja keskusteluyhteys on löytynyt . Mutta ei sisällä juurikaan mitään neuvomista, jos ei kysytä.
- Anonyymi
Tuli eilen kova pettymys.
Tuntuu että kelpaan vain silloin kun tarvitaan lapsenvahtia.
Ja että minun on oltava vain tietyssä roolissa, aina "positiivinen" ja samaa mieltä kaikesta.
Aina olen "väärässä" ja "negatiivinen".
Kun on joku yhteinen päivällinen tai juhla, olen vain hiljaa. No sitten syyttävät että en sano mitään. Olen ruvennut myöhästelemään. Lastenlasten takia siellä istun ja leikin heidän kanssaan.
En oikein tiedä enää miten toimia.
Parasta kai vain olla yksikseen ja toimitella omiaan.
Yritän päästä pois tästä tunnetilasta.
Eihän voi olla, että vaikka kuinka yrittää tehdä kaikkensa, niin silti vain tuiskivat!
No, onneksi on oma koti ja saan täällä olla oma itseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204