tosiaan en tiiä lukeeko kukaan enää ees näitä mut oon tullu aika epätoivoseks tän asian kanssa :D
oon siis 15-vuotias ja mun syöminen heittelee nyt syömättömyyden ja ahmimisen ja oksentamisen välillä. oon ollu useemmissa ana ryhmissä jo, mut parasta ois jos sais ihan suomeks jutella jollekin mieluiten saman ikäselle näistä asioista :) liittysin myös mielelläni johonki ryhmään mut en tiiä onko semmosia yhtään suomeks. kommentoi vaan alas niin voin antaa mun snäpin/instagramin tms. <3
ana buddy haussa?
Anonyymi
2
202
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Me ollaan juuri perustettu kik:iin ana buddy- ryhmä. Me ei suoranaisesti varmaankaan tueta kenenkään parantumista, syvällä ollaan nimittäin kaikki. Mutta voi saada vertaistukea siihen ettei ole tilanteessa ja ajatusten kanssa yksin<3 Jos kiinnostaa laita viestiä @ana.i.am.lost
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918