Totuus vaalien siirtämisestä

Jos vaaleja ei olisi siirretty, Perussuomalaiset vaatisivat vaalien siirtoa. Nyt kun vaalit siirretään, niin jo kelpaa jeesustella.

Tämän tietää siitä, että vaihtoehtoa vaalien järjestämiselle käytännössä ei esitetty, "vaaleja on järjestetty maissa joissa on pahempi koronatilanne" oli perustelu. En minä ainkaan tuolla perusteilla haluaisi saada/tartuttaa koronaa jos sen voi välttää vaalien siirtämisellä.

Perussuomalaisten oppositiopolitiikka perustuu vastustamiseen. Hyviäkin ajatuksia vastustetaan kahdesta syystä: joko niitä ei ole itse keksitty tai pitää vastustaa periaatteesta.

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ottaako pattiin ku oot aina väärässa ja me ollaan aina oikeassa?

• Anonyymi

Oppositiopolitiikka perustuu aina vastustamiseen. Ootko lapsi?

• Anonyymi

Miksi sitten kristilliset oli ensimmäisiä vaalien siirron kannattajia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kristilliset oli ensimmäisiä vaalien siirron kannattajia?

Kristilliset pystyy olemaan rehellisiä,persut ei pysty.

• Anonyymi

Kun hallituspuoleiden kannattaja kuten sinä vastutaa oppositiota, niin se on itseasiassa fasistista opposition vainoamista kuten valkovenäjällä. Demokratiassa ei ole sellaista asiaa kuin opposition oppositio

• Mielenkiintoinen teoria.

Eli jos olen sitä mieltä, että demokraattisesti valittu hallitus tekee oikein, niin olen fasisti sinun mielestäsi? Sinähän yrität rajoittaa mielipiteen vapautta tukea demokraattisesti valittua hallitusta.

Huh huh sentään. Noitako on oikeasti olemassa?

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Mielenkiintoinen teoria.

Eli jos olen sitä mieltä, että demokraattisesti valittu hallitus tekee oikein, niin olen fasisti sinun mielestäsi? Sinähän yrität rajoittaa mielipiteen vapautta tukea demokraattisesti valittua hallitusta.

Huh huh sentään. Noitako on oikeasti olemassa?

Ei se ole teoria. Sinä vain vainoat oppositiota. Oppositiota ei voi arvostella koska oppositio ei tee päätöksiä. On selvää että sinä et vain hyväksy oppositiota, joka on demokratian vastustamista

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole teoria. Sinä vain vainoat oppositiota. Oppositiota ei voi arvostella koska oppositio ei tee päätöksiä. On selvää että sinä et vain hyväksy oppositiota, joka on demokratian vastustamista

Millä tavalla vainoan oppositiota? Voisitko perustella puheitasi?

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Millä tavalla vainoan oppositiota? Voisitko perustella puheitasi?

Sinä tahallaan ja toistuvasti hakeudut aktiivisesti syrjimään tätä kansanryhmää. Se on systemaattista syrjintää ja vainoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä tahallaan ja toistuvasti hakeudut aktiivisesti syrjimään tätä kansanryhmää. Se on systemaattista syrjintää ja vainoa.

Ei oppositio ole kansanryhmä.

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Mutta Perussuomalaiset on. Perussuomalaistet on etno-uskonnollinen kielikulttuuri ryhmä.

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Kuitenkin opposition vainoaminen on totalitaristinen piirre. Se on demokratian vastustamista

• Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin opposition vainoaminen on totalitaristinen piirre. Se on demokratian vastustamista

Eli jos opposition kanssa on eri mieltä, se on demokratian vastustamista?

• Anonyymi

Siinä on vaan se juttu, että Halla-aho ilmoitti jo ennen kuin vaalien siirto varmistui, että persut vastustaa. Itse ihmettelinkin sitä, koska jos olisi käynyt toisin, silloin persujen olisi täytynyt olla samaa mieltä muiden kanssa. Tai sitten Halla-aho olisi selitellyt tarkoittaneensa puheillaan aiemmin ihan jotain muuta.

• Anonyymi

Kysymys: mitkä puolueet olivat hallituksessa kun Suomessa viimeksi siirrettiin kuntavaaleja?

Vihje: siellä oli siirtoa kannattamassa yksi hallituspuolueen kirkkoslaavistikin.

Toinen vihje: Kuntavaalit piti alun perin järjestää lokakuussa 2016, mutta ne päätettiin siirtää vuoden 2017 huhtikuulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys: mitkä puolueet olivat hallituksessa kun Suomessa viimeksi siirrettiin kuntavaaleja?

Vihje: siellä oli siirtoa kannattamassa yksi hallituspuolueen kirkkoslaavistikin.

Toinen vihje: Kuntavaalit piti alun perin järjestää lokakuussa 2016, mutta ne päätettiin siirtää vuoden 2017 huhtikuulle.

Persut pettää myös itsensäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jää jäljelle, jos pettää itsensäkin?

Eräs persu kyseli tuollaistakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä luota ihmisiin. Kaikki ihmiset on petollisia. Sun täytyy aikuistua nyt.

• Anonyymi

suvakeilla ja persuilla on se ero ettei persut käytä kusetusta.
      Ei tarvitse, kun on aina oikeassa ja sanoo asiat kylmästi sellaisena, kun ovat.

• Anonyymi

Siinäpä näppärä kahtiajako kansamme kesken. Suvakit ja persut. Ja persut ovat aina oikeassa.
        Ja siltä pohjalta persut ponnistavat hallitusyhteistyöhönkin. Ei ihme, että persujen hallituskokemus onkin varsin vaatimaton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä näppärä kahtiajako kansamme kesken. Suvakit ja persut. Ja persut ovat aina oikeassa.
        Ja siltä pohjalta persut ponnistavat hallitusyhteistyöhönkin. Ei ihme, että persujen hallituskokemus onkin varsin vaatimaton.

Suvakit vs persut. Persut aina oikeassa, mutta väärässä olevia suvakkeja on enemmän.
        Suhde on sellainen 20/80 ja oikeassa olevat persut ei pääse hallitukseen, vaikka kuinka kylmästi sanoisivat asiansa.

Tää on niin tätä, kyllä Suomi on mätä. Taidan itsekin Hondurasiin muuttaa, tai Uuteen Seelantiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suvakit on hyväuskosia lampaita jotka ei oikeastaan ole henkisesti edes äänestysikäisiä

• Anonyymi kirjoitti:

Suvakit on hyväuskosia lampaita jotka ei oikeastaan ole henkisesti edes äänestysikäisiä

Millainen ihminen on suvakki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaasua suvakeille?

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Millainen ihminen on suvakki?

Suvakkihan on sellainen joka suvaitsee sekä muslimit ja seksuaalivähemmistöt, mutta ei kristittyjä. Täähän on erittäin epämääräinen ja ristiriitainen arvomaailma koska muslimit ei hyväksy seksuaalivähemmistöjä ja kristityt on ihan samalla tavalla kansanryhmä kuin muslimit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suvakkihan on sellainen joka suvaitsee sekä muslimit ja seksuaalivähemmistöt, mutta ei kristittyjä. Täähän on erittäin epämääräinen ja ristiriitainen arvomaailma koska muslimit ei hyväksy seksuaalivähemmistöjä ja kristityt on ihan samalla tavalla kansanryhmä kuin muslimit.

Suomessa pystyritin pitämään vaalit sota-aikanakin.

Vielä torstaina lukuisat puolueet oli sitä mieltä, että vaalit pidetään ajallaan.

Suomi on sellaisessa porukassa nyt vaalien siirtämisen kanssa, että jokaista hävettää, joka demokratiaan uskoo. Oli puolue sitten mikä hyvänsä.

RKP oikeusministeriö pyörittää showta 4% kannatuksella! Vai oliko sittenkin vain työrukkanen, kun demarit panikoi omaa kannatuksen laskuaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi suvakki ei hyväksy kristittyjä, onko sinulla näyttöä asiasta?

Tuo minua ihmetyttää perussuomalaisissa: yletön mielenkiinto puuttua toisten ihmisten makuukamaritouhuihin. Se on minusta ei-sairaukdeksi luokiteltavan perversion ylin muoto.

Osaatko sinä kertoa, miksi sinä olet kiinnostunut niistä?

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Tuo minua ihmetyttää perussuomalaisissa: yletön mielenkiinto puuttua toisten ihmisten makuukamaritouhuihin. Se on minusta ei-sairaukdeksi luokiteltavan perversion ylin muoto.

Onhan meillä runsaasti näyttöä tuosta valtakunnansyyttäjästä. Etkö siis seuraa politiikkaa ollenkaan? Räsäsen tapaus ja Mäenpään tapaus osoitti että yhdenvertaisuus ei päde kaikkiin rotuihin, uskontoihin ja seksuaalisiin suuntauksiin.

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Minä olen kiinnostunut minun oikeuksistani kristittynä heteromiehenä. Koen että te olette ihmisoikeusrikollisia jotka hyökkäätte minua kohti kokoajan. Te haluatte viedä minun ja vapauteni ja sitten valitatte kun suutun.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan meillä runsaasti näyttöä tuosta valtakunnansyyttäjästä. Etkö siis seuraa politiikkaa ollenkaan? Räsäsen tapaus ja Mäenpään tapaus osoitti että yhdenvertaisuus ei päde kaikkiin rotuihin, uskontoihin ja seksuaalisiin suuntauksiin.

Eli yksi ihminen on sinun mielestäsi toiminut väärin, ja tämä riittää näytöksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen kiinnostunut minun oikeuksistani kristittynä heteromiehenä. Koen että te olette ihmisoikeusrikollisia jotka hyökkäätte minua kohti kokoajan. Te haluatte viedä minun ja vapauteni ja sitten valitatte kun suutun.

Kokemus on päänsisäinen tunne, joka on kokijansa mielessä.

Ketkä "te"?

• Anonyymi

Ehkä kannattaa miettiä, miksi vaaleja siirrettiin. Perussuomalaisia lukuunottamatta, kaikilla muilla puolueilla ehdokasasettelu tökki eli eivät saaneet ehdolle ihmisiä. Nyt he ostivat toukokuuhun asti aikaa itselleen, kun muuten aika olisi päättynyt jo ensiviikolla.
      Tosin tässä välissä vihervasemmisto tekee päätöksen velkarahan ottamisesta etelän maille, joten se voi olla kannatusta alentava. Kokoomukselle kova paikka, koska eivät vielä ole sanoneet kantaansa julkisuuteen.
      Tämä oli politiikkaa, en itse ole koskaan nähnyt äänestyspaikoilla kovin montaa tyyppiä yhtä aikaa, vaikka isossa kaupungissa asunkin.

• Tekeekö vihervasemmisto saman päätöksen jonka Perussuomalaiset tekivät Kreikka-paketin kanssa hallituksessa ollessaan?

Ei näkynyt persujen vastustusta.

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Tekeekö vihervasemmisto saman päätöksen jonka Perussuomalaiset tekivät Kreikka-paketin kanssa hallituksessa ollessaan?

Ei näkynyt persujen vastustusta.

Et selvästi tiedä politiikasta yhtään mitään jos et ymmärrä miten hallitusyhteistyö toimii. Perussuomalaiset eivät pienempänä hallituspuolueena tehneet näitä päätöksiä. Hallitus yhteistyö on sellaista kompromissia asioista. Ymmärsitkö?

• Anonyymi kirjoitti:

Et selvästi tiedä politiikasta yhtään mitään jos et ymmärrä miten hallitusyhteistyö toimii. Perussuomalaiset eivät pienempänä hallituspuolueena tehneet näitä päätöksiä. Hallitus yhteistyö on sellaista kompromissia asioista. Ymmärsitkö?

Hallituksessa ei ole pakko olla ja hyväksyä päätöksiä. Sieltä voi lähteä pois. Perussuomalaiset eivät lähteneet, he hyväksyivät Kreikka-paketin.

• Anonyymi

Luuletko että persuille kelpaa totuus.

• Anonyymi

Ja totuus on että Suomi kuuluu Afrikkalaisille ja rikkailta saa varastaa jos on köyhä?

• Anonyymi

Jos hallitus on niin huono kuin persut väittävät, niin vaalien siirtämisen pitäisi sataa persujen laariin. Yhä useampi saa tarpeekseen huonosta hallituksesta ja siirtyy persujen äänestäjäksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      241
      33260
    2. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      3954
    3. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      253
      3659
    4. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      24
      3047
    5. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      96
      3003
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2216
    7. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      17
      1879
    8. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      10
      1823
    9. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      351
      1413
    10. Nurmijärven onnettomuus.

Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks
      Maailman menoa
      52
      1337
    Aihe