Taas Sauli Niinistö joutui nuhtelemaan Sanna Marinin toimettomuutta.
Voiko enää selvemmin sanoa pääministerin möhlimisestä?
" Nukuttiin kuin viatonta unta"
Joko olis SDPn aika vaihtaa puolueensa johto kokonaan?
A24 . . Niinistö joutui taas ojentamaan Sanna Marinia.
4
105
Vastaukset
- Anonyymi
Joko sinä olet taas päässyt sieltä suljetulta ihmisten ilmoille?
Riittää, että otat vain säännöllisesti lääkkeet. - Anonyymi
No niin sossut vauhtia niihin rokotuksiin! Hankkikaa niitä rokotteita ja homma käyntiin kun saadaan Suomessa asuvat rokotettua, rajatestaukset käyntiin niin saadaan yhteiskunta turvalliseksi ja yritykset pyörimään.
Ja heti! - Anonyymi
Juristitaustainen Niinistö ei pidä oikeusoppineiden tapaan käyttöönottoasetusten viivästymistä pahana virheenä.
– Kun kuulin asiasta, oletin, että ne otetaan sitten käyttöön myöskin. Nythän ne otettiin käyttöön. Tulevat vähän viiveellä, mutta tulevat kuitenkin, joten no problem. Ei tässä mitään suurta virhettä ole tapahtunut, pieni viive vain.
Niinistö muistuttaa, että käyttöönottoasetukset annettiin viime keväänä hallituksen ilmoitusta seuranneena päivänä, mutta ne kaatuivat eduskunnassa. - Anonyymi
Marin vasemmistohallitus on nukkunut ja ei ole varautunut koronan leviämiseen.
THL ennakoi, että huhtikuussa on yli 11.000 tartuntaa joka päivä !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205