Ei ollut naisten pikkulaukku Stefanilla kaulasta roikkumassa. Hyvä Stefan ja Sofia!
Sofialla mies!
Sofian kavaljeeri Dubaissa!!
10
55
Vastaukset
- Anonyymi
Sofialla on elättäjä. Toistaiseksi.
- Anonyymi
Julkinen eroilmoituksesta ja laukkujen viskomisesta yöhön
on vain pari kuukautta aikaa...- Anonyymi
Kaikkeen se ihmisraunio alistuu.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkeen se ihmisraunio alistuu.
Mä en ikinä alistuisi olemaan kenellekään kynnysmattona. Sofian on oltava jotenkin yksinkertainen, että se alistuu tollaseen kohteluun.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Mä en ikinä alistuisi olemaan kenellekään kynnysmattona. Sofian on oltava jotenkin yksinkertainen, että se alistuu tollaseen kohteluun.
Mistä tiedät onko Sofia kynnysmattona ?
Keksitkö useinkin omasta päästäsi asioita, joista et tiedä mitään. Satutäti😆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät onko Sofia kynnysmattona ?
Keksitkö useinkin omasta päästäsi asioita, joista et tiedä mitään. Satutäti😆Sofia on kynnysmatto.
Rane ei antanut hänelle edes avainta Marbellan taloon, hengaili mieluummin jengiläisten kanssa, tapaili prostituoitua ja pahoinpiteli Sofiaa.
Stefu alistaa ja itkettää. Heittää yöhön niin laukut kuin naisen ja soittaa tilalle Seiska-misuja viihdykkeeksi.
- Anonyymi
Stefu heittää laukut mäkeen. Hän on oikea Mies, eikä mikään nöyräpoika, vaikka Sofia muuta väittäisi.
- Anonyymi
Mitä muka Sofia on väittänyt ?? Kyllä täällä on ihan muut, jotka väittää ja keksii kaikenlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muka Sofia on väittänyt ?? Kyllä täällä on ihan muut, jotka väittää ja keksii kaikenlaista.
Sofia on sanonut, että Stefu on riitojen jälkeen nöyrää poikaa. Kivasti kuvailtu miehekästä miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia on sanonut, että Stefu on riitojen jälkeen nöyrää poikaa. Kivasti kuvailtu miehekästä miestä.
Toki on sanonut että vaikka itse olen puoliksi marokkolainen niin Stefan on se joka suuttuessaan heittelee tavaroita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071183
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631167Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto98637- 54608
- 78581
- 39538