Yli 300 mielenosoittajaa, 6 poliisia haavoittunut.
Tukholmassa mielenosoitus koronarajoitusten takia
26
143
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se Ruotsidemokraattien järjestämä ?
Ei ole Ruotsindemokraattien järjestämä, vaikka ehkä mielellään haluaisitkin olevan niin.
Johtohahmot siinä ovat sellaisia henkisyyden ja joogan kannattajia. Puoskateita, sellaisen vaihtoehtolääkinnän alojen harjoittajia.
"Filip Sjöström 30, är vice ordförande för Frihet Sverige och entreprenör inom alternativ hälsa. För 2 495 kr säljer han till exempel hälsoplanen ”Lev längre” som innehåller analys av 50 blodmarkörer ”framtagna av läkare”."
"Maneka Helleberg, 42, är en ledande gestalt i Frihet Sverige
Maneka Helleberg beskriver sig själv som frihetsentreprenör och klärvoajant. Den övernaturliga förmågan att under ett särskilt själstillstånd skåda ting som är dolda för sinnena har hon enligt egen utsago haft sedan 14 års ålder. Hon uppger sig ha coachat tusentals människor till bättre hälsa och ekonomisk stabilitet.
Hon är frontfigur för ett nytt företag som säljer ”medicinskt vatten”. Vattnet beskrivs som molekylärt, vätgasrikt, elektrolyserat och alkaliserat och ska i kombination med coachning av Helleberg hjälpa människor att lämna löneslaveriet."
"Mikael Nordfors, 62, är ordförande för Frihet Sverige. Medlemsavgiften på 500 kronor swishas direkt till hans privata konto. Nordfors är Maneka Hellbergs pappa.
Nordfors är läkare och blev i början av 2000-talet känd som ”Analdoktorn”. Han fick flera varningar av Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämnd för sin kontroversiella anusmassage. En kvinna som hade ont i foten fick smärtsam analmassage mot sin vilja. En annan tvingades söka medicinsk hjälp för sprickor i analöppningen efter behandlingen.
Han flyttade till Norge, och blev även där anmäld för att ha överraskat en kvinna med analmassage och för att ha ombett en grupp sörjande norrmän att dra Sverige-vitsar för att komma över sorgen.
Tillbaka i Sverige blev Nordfors 2018 anmäld till Inspektionen för vård och omsorg för att ha behandlat 11 patienter med ozon som bland annat fördes in i deras anus. IVO anser att hans läkarlegitimation bör dras in. HSAN har inte ännu fattat beslut i ärendet.
Nordfors är upphovsman till kampsången ”We are the sovereigns”. Refrängen lyder i fri översättning från engelska: ”De försöker lura oss med korrumperad media och folkhälsomyndighet, med giftigt vaccin, dåliga regeringar och hjärndött 5G”.Ei ruotsindemokraatit lähde lisää enää mustaamaan mainettaan järjestämällä mielenosoituksia, etenkin kun he haluavat yhteistyöhön muiden puolueiden kanssa ja mahdollisesti jopa hallitukseen, jos porvarit voittavat seuraavat vaalit. Ei kuitenkaan mahdotonta etteikö joukossa olisi ollut koko joukko sverigedemokraatteja käyttämässä tilaisuutta hyväkseen ja osoittaa mieltään sosiaalidemokraattista hallitusta vastaan ja villitsemään tyytymättömien joukkoa.
Uutissivun mukaan joukossa on ollut todistettavasti äärioikeistolaisia (uusnatsi) aineksia.
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/högerextrema-kopplingar-till-demonstrationen/ar-BB1ejm9w?ocid=msedgntpPaloma01 kirjoitti:
Ei ruotsindemokraatit lähde lisää enää mustaamaan mainettaan järjestämällä mielenosoituksia, etenkin kun he haluavat yhteistyöhön muiden puolueiden kanssa ja mahdollisesti jopa hallitukseen, jos porvarit voittavat seuraavat vaalit. Ei kuitenkaan mahdotonta etteikö joukossa olisi ollut koko joukko sverigedemokraatteja käyttämässä tilaisuutta hyväkseen ja osoittaa mieltään sosiaalidemokraattista hallitusta vastaan ja villitsemään tyytymättömien joukkoa.
Uutissivun mukaan joukossa on ollut todistettavasti äärioikeistolaisia (uusnatsi) aineksia.
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/högerextrema-kopplingar-till-demonstrationen/ar-BB1ejm9w?ocid=msedgntpOlikohan se hyvästi yliruskettunut mies, joka siihen megafoniin pauhasi sitten sellainen högerextremistinen natsi.
Ruotsissa huono sisäministeri, Suomessa Ohisalo pitää silmällä äärioikeistoa, Supo silmäilee Suomen Sisua.
- Anonyymi
Meidän sisäministeri ei ole tehtäviensä tasalla.
Ehdottomasti vaihdettava.
Seuraavassa hallituksessa asia on kirkkaan selvä, mistä tulee sisäministeri, ettei tule enää rimanalituksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän sisäministeri ei ole tehtäviensä tasalla.
Ehdottomasti vaihdettava.
Seuraavassa hallituksessa asia on kirkkaan selvä, mistä tulee sisäministeri, ettei tule enää rimanalituksia.Rimanalitus-Haho ei pääse puolueineen hallitukseen koskaan.
Suomen Sisu Supo luokittelee sen uusnatsiseksi äärioikeistolaiseksi järjestöksi.
USAa Suomen Sisu luokiteltu terroristeiksi, eli Halla-aho olisi USAa terroristi.Tellukallako uusi nimi?
"Ja vanhuksenne näkyjä näkevät ..."
Mikäs minun vanha nimeni lienee? Ja mikä on se uusi, josta uneksit?- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
"Ja vanhuksenne näkyjä näkevät ..."
Mikäs minun vanha nimeni lienee? Ja mikä on se uusi, josta uneksit?Jos ketä kiinnostaa Tukholman mielenosoitukset, niin tässä toisella kotimaisella eilisen DN lehdestä.
Olipahan sellaista jonninjoutavaa ajan ja varojen tuhlausta.
Että Skövdestä asti tulivat tätä varten, höh!
https://www.dn.se/sthlm/manifestation-mot-coronarestriktioner-i-stockholm/
Nyt puidaan mitä tästä tulee, tuleeko sakkoja ym.
Vaikkapa tässä vaiheessa olettekin jo täysin poikenneet eri aiheille...
Sitä enemmänkin ihmettelen, että 70:set eivät osaa vieläkään pysyä itse aiheessa. Anonyymi kirjoitti:
Jos ketä kiinnostaa Tukholman mielenosoitukset, niin tässä toisella kotimaisella eilisen DN lehdestä.
Sitä enemmänkin ihmettelen, että 70:set eivät osaa vieläkään pysyä itse aiheessa.Ja koska kommenttiini vastasit, niin miten tuo liittyy siihen, että Paloma epäili (ad hominem) minulla olevan uuden nimen, kertomatta kuitenkaan minkälaisen näyn hän oli nähnyt siitä uudesta nimestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ketä kiinnostaa Tukholman mielenosoitukset, niin tässä toisella kotimaisella eilisen DN lehdestä.
Sitä enemmänkin ihmettelen, että 70:set eivät osaa vieläkään pysyä itse aiheessa.Miksi sinä sitä ihmettelet ? Ikääntyminen tekee tehtävänsä.
Tellukka kirjoitti:
Ja koska kommenttiini vastasit, niin miten tuo liittyy siihen, että Paloma epäili (ad hominem) minulla olevan uuden nimen, kertomatta kuitenkaan minkälaisen näyn hän oli nähnyt siitä uudesta nimestäni.
Sinulla on kaikkein vähiten varaa syyttää minua ad hominemista, Kuinka monta kertaa olet näiden vuosien aikana tehnyt ad hominemit minua vastaan?
Häpeäisit tekopyhyyttäsi.Paloma01 kirjoitti:
Sinulla on kaikkein vähiten varaa syyttää minua ad hominemista, Kuinka monta kertaa olet näiden vuosien aikana tehnyt ad hominemit minua vastaan?
Häpeäisit tekopyhyyttäsi.Missä siinä syytöksen näit?
Totesin vain itsesi (taas kerran) tekevän samaa, josta olet palstalaisia syyttävästi moittinut.
Minulle se on jokapäiväistä evästä ...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä enemmänkin ihmettelen, että 70:set eivät osaa vieläkään pysyä itse aiheessa.Tällä mielenosoitusryhmällä on oma feispukkisivusto ja paljon kannattajia, saas nähdä miten jatkuu. Kovasti kiitteleevät toisiaan urheasta toiminnastaan.
Ovat mukana kansainvälisessä World Freedom Alliance :ssa.
Meditaatiolla ja myönteisillä ajatuksilla kuulemma hoituu korona. Lisäksi vähän d-vitamiiniä, sinkkiä ja c -vitamiinia.
Olikin 2000 ihmistä mukana, luki, itse järjestäjälle kaavaillaan 20.000 kruunun sakkoja. (?)
Jonkin ajan perästä nähdään miten tarttui.
Jönköpingissä sairaanhoitohenkilökunta uupuu työtaakan alle ja Tukholmassa vaan jotkut vastustaa rajoituksia.
Pitäs vissiin päästä siellä koronaa levittämään.- Anonyymi
. . . jaaha nyt ei oikein ota selvää onko kyse mielenosoituksesta Tellukan ja Paloman välillä vai mistä . . . .
- Anonyymi
Ruotsin hallituksenvastaiset rasistiset öykkäripuolueetko siellä mesoaa ?
- Anonyymi
Qanonitko sielläkin, vai meidän pers puolueen veljespuolue hihhuloi
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 377192
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu353731Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533642Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463514- 603181
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1293096Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342779- 372730
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/482476Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272445