2 ujoa on ihastunut

Anonyymi

Ei etene kun kumpikin jännittää eikä uskalla lähestyä...

67

1358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki oikeasti ihastuneet ovat ujoja

• Anonyymi

Olen rohkaistunut

Kyllä uskaltaisin

Valmistui jälleen uusi enkeli

• Anonyymi

Tämä on kyllä totta, olen normaalisti ihan rohkea nainen mutta ihastuneena se kaikki rohkeus lentää ikkunasta ulos. Sitten jos toinen välttelee katsetta niin kyllähän sen tulkitsee enemmänkin vahvasti että se vain inhoaa niin syvästi eikä kehtaa selvittää että onkohan noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen rohkaistunut

Kyllä uskaltaisin

Valmistui jälleen uusi enkeli

Enkeli...?

• Anonyymi

Luulen että olet se rohkea. Pystyisikö jotenkin selvästi ilmaisemaan oletko sinkku?

• Anonyymi

Ei kai tuohon muuta tarvitse kuin kysyä jotain ohimennen vaikka että mites viikonloppu meni? Eikö yleensä tässä vaiheessa mainita mitä on tehnyt sen toisen puoliskon kanssa jos sellainen on?

Tai jos sattuu joku juhlapäivä/pyhä niin voi kysyä ohimennen että tulikos saatua vaikka kukkia mieheltä/naiselta?

Myös esim. ruuasta voi aloittaa keskustelun, sinkuillahan on yleensä ongelmana se että sitä ruokaa ei kulu niin paljon jos sitä yksinään syö joten isojen määrien tekeminen joskus vähän nappaa.... Mitäs muita näitä sinkku"ongelmia" voisi olla?

• Anonyymi

Jos olet kaipaamani mies niin näet asian vaikka facesta, ei lue sinkku, mutta ei lue parisuhdettakaan ja kavereinahan olemme siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet kaipaamani mies niin näet asian vaikka facesta, ei lue sinkku, mutta ei lue parisuhdettakaan ja kavereinahan olemme siellä.

Kannataisi varmaan laittaa se status sitten sellaiseksi mistä ei voi erehtyä, sillä sen saa hyvinkin piilotettua kaikilta.

• Anonyymi

Olet oikeassa. Jännitän ja pelkään, etten vain pilaa välejämme, koska haluan hänet naisen. Mies sivusta.

• Anonyymi

Välejä ei koskaan pilaa sillä, että on avoin ja yhteydessä siihen kaipaamaansa. Jos joskus tulee väärinkäsityksiä, ne pystyy aina selvittämään puhumalla tai muulla tavoin käsittelemällä asiat. Välit voi mielestäni pilata ainoastaan välttelemällä sitä toista, etääntymällä ja välinpitämättömyydellä. Ne asiat kyllä pilaa välit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välejä ei koskaan pilaa sillä, että on avoin ja yhteydessä siihen kaipaamaansa. Jos joskus tulee väärinkäsityksiä, ne pystyy aina selvittämään puhumalla tai muulla tavoin käsittelemällä asiat. Välit voi mielestäni pilata ainoastaan välttelemällä sitä toista, etääntymällä ja välinpitämättömyydellä. Ne asiat kyllä pilaa välit.

Olet oikeassa. Mutta välinpitämätön en halua olla. Uskon, että hänellä on myös tunteita minua kohtaan. Mies sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa. Mutta välinpitämätön en halua olla. Uskon, että hänellä on myös tunteita minua kohtaan. Mies sivusta.

Kerro naisesta ja sinusta jotain??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pilata siinä tapauksessa, että toisella niitä tunteita ole jos on liian päälle käyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro naisesta ja sinusta jotain??

kumpikaan ei taida olla kauhean ujoja mutta toisiaan kohtaan ovat.välistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä pitää niin paikkaansa, varsinkin jos toinen on ihan selkeästi kylmänkiskoinen/vihamielinen niin sillä työntää vain pois luotaan. Mutta tämäkin on normaalissa kanssakäymisessä selvitettävissä oleva asia keskustelemalla tai muulla. Väärinkäsityksiä tapahtuu ja jos sellaiset huomaa voivansa toisen kanssa ratkoa hyvin niin kyllähän sen jo pitäisi kertoa että vuorovaikutus toimii muissakin asioissa eikä maailma niihin kaadu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hänellä on myös tunteita sinua kohtaan, teillä on jo todella paljon, minkä varaan on hyvä rakentaa asioita ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pilata siinä tapauksessa, että toisella niitä tunteita ole jos on liian päälle käyvä.

Kai sitä ennemmin tai myöhemmin ollaan päällekkäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kumpikaan ei taida olla kauhean ujoja mutta toisiaan kohtaan ovat.välistä

Mulla pisti tämä kommentti silmään. Noin voisi olla mulla ja hänellä. Kumpikaan ei vaikuta olevan ujo mutta kasvokkain ollaan kuin pahimmat teinit. takavasemmalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sitä ennemmin tai myöhemmin ollaan päällekkäin.

Tää on kyllä niin tapahtumassa jossain vaiheessa ja molemmat tietää sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla pisti tämä kommentti silmään. Noin voisi olla mulla ja hänellä. Kumpikaan ei vaikuta olevan ujo mutta kasvokkain ollaan kuin pahimmat teinit. takavasemmalta

Huhhuh, kyllä.

Toisinaan aika suuri kiusaus hommata jotain seuraa joka tuntuu vähän helpommalta ja kevyemmältä.

Vielä on jaksanut sinnitellä ja olla, kun ei pikasuhteet kiinnosta ja aika suuri kynnys seurusteluunkin.

En syyttäisi, jos mies on hairahtanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huhhuh, kyllä.

Toisinaan aika suuri kiusaus hommata jotain seuraa joka tuntuu vähän helpommalta ja kevyemmältä.

Vielä on jaksanut sinnitellä ja olla, kun ei pikasuhteet kiinnosta ja aika suuri kynnys seurusteluunkin.

En syyttäisi, jos mies on hairahtanut.

En mäkään syyttäisi miestä mistään. Toivon että tykkäisi musta enemmän kuin muista mutta haaveet on haaveita..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään syyttäisi miestä mistään. Toivon että tykkäisi musta enemmän kuin muista mutta haaveet on haaveita..

Jos käyttäytyy kun teini, niin varmasti jotenkin tykkää, kun on vapautunut ja jännittynyt yhtä aikaa sun seurassa. Voihan se olla kaverifiilistäkin jos ootte tuttuja, mut on sekin positiivista ja kertoo hyvistä kemioista.

Onnea sulle❤🐦

• Anonyymi

Aloitus ei ole häneltä, koska itse olen niin monella tavalla tehnyt selväksi kiinnostukseni. Ei reagointia, ei muutosta.

• Anonyymi

Tämäkin on niin suhteellista. Miten itse tulkitsee ja miten toinen kokee. Toinen on mielestään nolautunut ja toinen ei koe sitä samoin. Koska on oikeesti vaikea lukea toisen ajatuksia tai ei luota että tulkitsee oikein.j

• Anonyymi

Miehelle pitää sanoa ihan suoraan mitä haluaa. Vihjailut ei ole mitään asian selväksi tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle pitää sanoa ihan suoraan mitä haluaa. Vihjailut ei ole mitään asian selväksi tekemistä.

Ihan yhtä lailla pitää sanoa naisellekkin suoraan. Ei ole sukupuolesta kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin on niin suhteellista. Miten itse tulkitsee ja miten toinen kokee. Toinen on mielestään nolautunut ja toinen ei koe sitä samoin. Koska on oikeesti vaikea lukea toisen ajatuksia tai ei luota että tulkitsee oikein.j

Aina voi jokin silti mennä pieleen, vaikka kumpikin toisesta tykkäis. Mut jos on niin, että kumpikin tykkää vahvasti, niin ennemmin tai myöhemmin he päätyisivät yhteen, jos mieli ei kummallakaan muuttuis, vaan kumpikin sitä tahtois.
        Mietin, uskallanko soittaa kun en tiedä onko hänellä joku nainen. mitä sanoisin? Pelkään niin nolaavani itseni, että jos tulen torjutuksi, niin voin olla aika vaikeena sit jos jossain nähdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan yhtä lailla pitää sanoa naisellekkin suoraan. Ei ole sukupuolesta kiinni.

Ei naiselle oikeasti voi sanoa suoraan, useimmat menevät täysin lukkoon, eivätkä pysty sanomaan mitään. Sellainen antaa naisesta töykeän vaikutelman oli syy mikä tahansa, sellaisesta voi tehdä päätelmän, että antaa mielummin olla omassa rauhassaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi jokin silti mennä pieleen, vaikka kumpikin toisesta tykkäis. Mut jos on niin, että kumpikin tykkää vahvasti, niin ennemmin tai myöhemmin he päätyisivät yhteen, jos mieli ei kummallakaan muuttuis, vaan kumpikin sitä tahtois.
        Mietin, uskallanko soittaa kun en tiedä onko hänellä joku nainen. mitä sanoisin? Pelkään niin nolaavani itseni, että jos tulen torjutuksi, niin voin olla aika vaikeena sit jos jossain nähdään.

Laita viestiä. Mese tai Whatsapp on mun mielestä kevyemmät ns matalalla kynnyksellä voi laittaa.

• Anonyymi

Mistä muka tiedät että toinen on ujo? Voihan se olla että hän ei ole niin ihastunut suhun että halusi tehdä aloitteen!!

• Anonyymi

niinhän se monesti, tai on ihastunut.

• Anonyymi

Niin tai ei ole ujo, mutta on niin ihastunut suhun että jännittää vain sua.
        Rakastunut voi käyttäytyä hyvinkin oudosti.

• Anonyymi

Ujous rajoittaa paljon elämää. Tai ainakin niin, ettei pysty vastakkaisen sukupuolen kanssa edes tutustumaan. 😔
      Sivusta

• Anonyymi

Tämä on valitettavaa. Se tuo myös paljon väärinymmärrystä että olisi ihastunut lähellä olevaan henkilöön jos onkin vaan ujo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on valitettavaa. Se tuo myös paljon väärinymmärrystä että olisi ihastunut lähellä olevaan henkilöön jos onkin vaan ujo.

Itse ihastun harvoin ja sitten kun niin käy,
        En osaa edes ”käyttäytyä” kun meen niin lukkoon.
        Tiedostan kyllä onko toinen ihastunut vai ei.
        Eipä niitä kiinnostuneita ole, mutta enpä itsekään asialle mitään tee.
        Joidenkin on tarkoitus olla yksin

• Anonyymi

Sitä kannattaa miettiä mitä itse on sille toiselle puhunut. Olet mahdollisesti puhunut sellaisia, että se toinen ei voi enää tehdä, eikä puhua mitään.

• Anonyymi

Tai onko vielä jotain muuta?

• Anonyymi

Jos on oikeasti kiinnostunut, niin ujous ei ole siinä vaiheessa este. Ihmiset vain keksii mitä naurettavimpia syitä jos joku ei vain satu olla kiinnostunut.

• Se onkin pattitilanne sitten. Mä vaikka vähän ujo alkuun olenkin kerään kyllä rohkeuteni, jos jostain olen kiinnostunut niin paljon, että haluan nähdä.

Voihan sitä kertoa, että on ujo ja alkuun voi jännittää. Aito ujous on söpöäkin mun mielestä.

• Anonyymi

Nää samat länkyttäjät, seksistä vaan höpöttävät

• Anonyymi kirjoitti:

Nää samat länkyttäjät, seksistä vaan höpöttävät

Oisko kevättä rinnassa? :)

Hormoonit hyrrää.

• Anonyymi

Mistä tiedät että molemmin puolinen ihastus?

• Olen lapsesta lähtien ollut sosiaalinen, mutta myös yksin viihtyvä, joka pystyy puhumaan niitä näitä jopa tuntemattomien kanssa, jos sillä tuulella satun olemaan ja juttuseuraa kaipaan. En aina halua tai jaksa, mutta pääosin juttelen. Yhdellä poikkeuksella. Jos olen kiinnostunut ja lopulta ihastunut, saa sanoja suurin piirtein kiskoa suustani ulos. En myöskään kenellekään näytä ulospäin tunteitani, ja vielä vähemmän sille kenestä olen kiinnostunut. Ainoa mistä voisi jotain vähän epäillä, on katseella seuraaminen...osittain sekin tapahtuu piilotetusti. Tällöin olen piinaavan ujo ja arka, vaikken muuten sitä luonteeltani ole, enkä vain pysty murtamaan kuortani vaikka kuinka haluaisin toisin.

Tämä juontaa juurensa teini-ikään pienelle paikkakunnalle jossa nykyäänkin asun, jolloin en ollut toivottava lisä ystäväpiireihin tai muihin nuorison touhuihin, vaan enemmänkin hyljeksitty toisten taholta. Silloin en voinut näyttää ulospäin kiinnostusta, sillä muutoin sille olisi naurettu räkäisesti päin naamaa ja kiusattu armottomasti. Myös kohteen toimesta. Vaikka niistä ajoista on kulunut jo pari vuosikymmentä, vaikuttaa sama arkuus vielä nykyään. Pelko siitä ettei kelpaakaan, vaan joutuu uudelleen naurunalaiseksi, ja pitkä yksinolo.

Tiedän tuon pelon takia olevani hyvin todennäköisesti lopun elämääni yksin, ja joka olisi tällä hetkellä jopa järkevääkin johtuen nykyisestä elämän tilanteesta kroonisen kivun hallitessa omaa elämää, mutta siitä huolimatta ei tunteilleen voi mitään. Myöskään sille arkuudelle ja ujoudelle.

Joskus vain ei voi tehdä sille omalle arkuudelle ja ujoudelle mitään, vaikka kuinka haluaisi muuttaa omaa suhtautumistaan. Tiedän myös senkin, että jos joskus pääsee jotenkin siihen tutustumisvaiheeseen, ei arkuutta enää ole. Kyse on itsellä lähinnä ensimmäisenä yhteydenottamisessa ja tunteidensa paljastamisessa.

• Anonyymi

Onhan sitä usein vaikka mitä tapoja rikkoa jää, mutta osalla naisista on tarve tehdä siitä miehelle vain mahdollisimman hankalaa ja perinteisten arvojen mukaista. Jos mies ei uskalla niin sitten ei.

• Anonyymi

Ei tarvitse rikkoa mitään jäätä, ei tehdä vaikutusta eikä esiintyä muutenkaan.

Pyydät vaan naista treffeille. Nainen vastaa kyllä tai ei ja se siitä.

Miehet tästä on tehnyt niin vaikeaa. Naisten tekemiä aloitteita pidetään jopa sosiaalisena statuksena, jolla ei kyllä ole mitään tekemistä aitojen parisuhdeasioiden kanssa. Halveeraa vaan.

• Anonyymi

Siksi onkin luotu ne sovinnaisuussäännöt tällaisia tilanteita varten.

Mies pyytää naista treffeille esim. näin:

"Jos et ole varattu, niin lähtisitkö treffeille kanssani?"

Miehellä on sovinnaisuussääntöjen luoma valta tehdä aloite. Nainen vastaa kyllä tai ei, kohteliaasti jos omaa minkäänlaiaia käytöstapoja, eikä todellakaan nolaa miestä. Monet naiset käyttäytyvät todella huonosti, myös muita naisia kohtaan harrastetaan ylimielisyyttä, kyykyttämistä ja tylytystä, mutta tällaisessa tilanteessa naisen arvo kumppanina on niin mitätön ja elämää huonontava, ettei häpeä ole suuri, jos nainen ei vastaa kyllä, vaan lähinnä parempi niin.

Treffipyynnön voi tehdä asiallisesti, lähes kylmästi, ilman mitään sen kummempaa odotusta ja henkilökohtaista tunneilmaisua. Kyllä nyt yhden lauseen suustaan ulos saa, vaikka kuinka rykien.

Myös välittäjän käyttö on sovinnaistapojen mukaan asiallista. Aina voi pyytää ystävää kysymään naiselta, jossei itse oikein pysty. Nainen kyllä ymmärtää ja on imarreltu kohteliaasta ja tapakulttuuria kunnioittavasta huomiosta.

Samalla, kun mies tekee tuon sovinnaisen aloitteen, hän huomioi naisen tunteita, eikä odota että nainen (erityisesti ujo nainen) laittaa itsensä alttiiksi emotionaalisesti ikävälle torjunnalle. Tämä on ritarillista, eikä mikään nöyryyttävä alentuminen, kuten monet miehet nykyään viitsii häiriintyneissä mielissään kuvitella.

Vanhanaikaisissa sovinnaisuus-ja tapasäännöissä on paljon hyvääkin, ne luovat vaivattoman kehyksen esim seurustelun aloittamiselle, joka on kylmälti hankalaa.

Koska jos kaksi ihmistä käy älyttömän kuumina toisiinsa ja on vielä ujoja, niin onhan se nyt hankalaa.

Itseäkin pyörryttää ihastuksen läsnäolo, vielä kauan, kun hän on mennyt, menee kyllä niin sekaisin, ettei erota vasenta oikeasta😂😢👍

Jos olisin mies, kokisin tilanteen varmasti vielä sata kertaa kamalammaksi, täytyisi varmaan teipata kikkeli ilmastointiteipillä haaroväliin, ettei ala sojottamaan, siinä kun nainen näppäilee puhelinnumeroaan...

Kyllä me ujot ymmärretään toisiamme, ei tarvitse pelätä.

• Anonyymi

Sinä et ymmärrä miestä ollenkaan.

Kyllä normaalilla miehelläkin on oma ylpeytensä, ettei tuosta vaan mennä "ritarillisesti" ehdottelemaan treffeille, jos ei olla yhtään tutustuttu aikaisemmin.
        Sitten on olemassa miestyyppi, joka jatkuvasti tyrkyttää häpeämättömästi itseään lähes kaikille naisille, yleensä nämä ovatkin sitten sellaisia, etteivät kiinnosta naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä normaalilla miehelläkin on oma ylpeytensä, ettei tuosta vaan mennä "ritarillisesti" ehdottelemaan treffeille, jos ei olla yhtään tutustuttu aikaisemmin.
        Sitten on olemassa miestyyppi, joka jatkuvasti tyrkyttää häpeämättömästi itseään lähes kaikille naisille, yleensä nämä ovatkin sitten sellaisia, etteivät kiinnosta naisia.

Kyllä, mutta toisaalta on niitä jotka saavat naisilta todella karvaita pakkeja tavoilla jotka jättävät jälkiä.

Osa naisista nimittäin osaa todella esittää asian siten ettei miehellä olisi ollut koskaan mitään mahiksia ja mies on vain matonen miesten joukossa joten parempi ettei lähesty naisia enää ollenkaan.

Naiset osaavat olla todella tunnevammaisia ja se passiivisuus voi oikeati alkaa vituttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään ymmärrä miehiä, en yhtään!

Sen kyllä olen kokenut tässä lähivuosien selibaatissani, kuinka miehet HETI tilaisuuden saadessaan aika avoimesti ja varsin estottomasti alkavat tehdä suoria seksuaalisia ehdotuksia, tinderissä ja baareissa.

Olen tietysti naisen niin tyhmä, etten ymmärrä yhtälöä, että miten miehet kehtaa puhua suoraan omalla naamalla sukupuoliyhteydestä täysin vieraalle ja asiallisesti käyttäytyvälle ihmiselle, mutta kokevat silti normaalin treffipyynnön jotenkin noloksi????

Baareissa en itse käy, mutta todisteita riittää muilta naisilta törkyehdottelusta. Tinderissä en voi normaalisti treffailla, koska riski saada törkyä naamalle vieraalta ihmiseltä on vähintään 90% ja koen sen herkkänä ihmisenä suoranaiseksi ahdisteluksi.

Miehet, jotka ovat minusta kiinnostuneita, ovat sen verran tasokkaita, että varmaan saavat paljonkin seksitarjouksia. Heillekkin aloitteenteko terveellä tavalla tuntuu ihan mahdottomalta, vaikka mielenkiintoa riittää.

Tästäkin voi vetää jotain yleistäviä johtopäätöksiä, jotka eivät ketään imartele.

En tosiaan tee aloitetta, jos mies vaan heruttaa naiselta palvelua eikä panosta mitenkään👎

Mulla riittää vientiä ja jossain vaiheessa tulee ihan varmasti se joku, joka ei laske nappejaan omaksi hyödykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mutta toisaalta on niitä jotka saavat naisilta todella karvaita pakkeja tavoilla jotka jättävät jälkiä.

Osa naisista nimittäin osaa todella esittää asian siten ettei miehellä olisi ollut koskaan mitään mahiksia ja mies on vain matonen miesten joukossa joten parempi ettei lähesty naisia enää ollenkaan.

Naiset osaavat olla todella tunnevammaisia ja se passiivisuus voi oikeati alkaa vituttaa.

Ikävää, jos olet saanut huonoja kokemuksia.

Kannattaisi varmaan vähän tarkistaa naismakua.

Itse en ota mitään yleisvastuuta muiden naisten käytöksestä, ei kiinnosta pätkääkään.

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus molemmilta vastaajilta. Miehen näkökulmasta asia ei kuitenkaan näytä ihan noin yksinkertaiselta, vaikka ilmastointiteipille ei olisi tarvetta, eikä tuossa tilanteessa edes Viagrasta toimivaa lääkettä.

Olen todennut, että kaikki naisten lähettämät "selvät signaalit ja merkit" ovat aivan yhtä tyhjän kanssa ja niiden arvo pitää sivuttaa tyystin tehdessä riskianalyysiä. "Selkeät merkit" saa itseni nousemaan ehkä jopa takajaloilleen huomiovedätyksestä, mutta eipä sitä toisaalta ilman niitä merkkejäkään sen enempää lähestyisi.

Tuo että menisin vaan jonkun eteen suoraan kyselemään, ei ainakaan minulta kokemusten myötä enää ikinä onnistuisi. Ja vielä vähemmän, jos kyseessä olisi henkilö kenet joutuisin vielä joskus näkemään uudelleen. En itse käytä, mutta tinderin idea on toimiva, jossa match on ikään kuin lupa lähestyä toista ja ympäristö sellainen, jossa se on hyväksyttyä.

Toinen ongelma sitten on, että naiset ei todellakaan vastaa kyllä/ei vaan aina jotain siltä väliltä kuten "eiköhän me tässä vielä nähdä" "ei tällä kertaa" "ei nyt kun pitää kokeisiin lukee" ja sitten myöhemmin nainen silti haluaa taas lisää huomiota samalta mieheltä.

Kokemus on jo sen opettanut, että odotan mieluimmin vaikka elämäni päättymistä yksin, kuin kokeilen huomiovedätyksiä ilman toisen vastaan tulemista. Esimerkillisestä vastaantulosta mieleeni tulee eräs kiinteistövälittäjä, josta olin tulkitsevani jotain "merkkejä". Avaintenluovutus tapahtui huoltoaseman pihalla ja tunsin että häneltä juttua tulee lisää ja lisää. Kysyin että mennäänkö kahville juttelemaan. Käytiin kahvilla mutta sen jälkeen viestittely jäi vähäiseksi. Joka tapauksessa itselleni se oli yksi niistä harvoista positiivisista kokemuksista, joka ei aiheuttanut ollenkaan traumatisoitumista.

• Anonyymi

Ai sulla ei ota eteen, jos jännittää? No mut sehän vaan helpottaa suhteen alkua, et ole heti kirimässä puurolautaselle👍

Pelkäät henkistänolaamistako?

Miksi ihmeessä? Anna mennä vaan, ei muiden mielipiteistä, varsinkaan yksityiselämää koskevissa asioissa, kannata välittää paskan verraa.

Joku, jos luulee sinusta, että nyt se on nolona, niin ei muuta, kun vedät leveän hymyn täydellä hammasrivistöllä suoraan päin naamaa. Ei toista kertaa luulottele, sen takaan. Ja herätät kunnioitusta.

Ihminen on säälittävä, rottiin ja torakoihin verrattavissa oleva tuhoeläin laji, ei mitään sen ihmeellisempää.

Ainoat ihmiskunnan "saavutukset", joilla on laajempaa merkitystä ovat liikakansoitus ja luonnon tuhoaminen ekokatastrofin partaalle.

Siinä jonkun huonohampaisen vanhan lehmän mielipiteellä sinun olemisestasi ei ole kovin suurtakaan merkitystä.

Korjaa suhteellisuudentajuasi ja ala elämään omaa elämääsi.

• Anonyymi

P.s ongelma on, että yleensä alat tekemään jotain riskianakyysiä. Asetat itsesi sen yläpuolelle, mikä on täysin luonnollista ja normaalia.

Kuten ne naiset, jotka ei osaa kieltäytyä kohteliaasti, toista nolaamatta.

Noi sun esimerkkisi muuten osasivat, et itse tajunnut naamioitua ei-vastausta. Ne naiset halusivat vaan olla kilttejä sinulle, ettäs tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.s ongelma on, että yleensä alat tekemään jotain riskianakyysiä. Asetat itsesi sen yläpuolelle, mikä on täysin luonnollista ja normaalia.

Kuten ne naiset, jotka ei osaa kieltäytyä kohteliaasti, toista nolaamatta.

Noi sun esimerkkisi muuten osasivat, et itse tajunnut naamioitua ei-vastausta. Ne naiset halusivat vaan olla kilttejä sinulle, ettäs tiedät.

Lainaan: "Noi sun esimerkkisi muuten osasivat, et itse tajunnut naamioitua ei-vastausta. Ne naiset halusivat vaan olla kilttejä sinulle, ettäs tiedät."

Itse olen juurikin ymmärtänyt nuo esimerkkini päivääkin selvempinä pakkeina, mutta usein silti nainen on jatkanut jopa entistä ankarammin, vaikka olen kuopannut koko jutun jo aikoja sitten. Jos sanoo kauniisti "ei" ja tarkoittaa sitä, niin eikö sitten kannattaisi lopettaa vatvominen ja mahdollinen miehen perään soitteleminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lainaan: "Noi sun esimerkkisi muuten osasivat, et itse tajunnut naamioitua ei-vastausta. Ne naiset halusivat vaan olla kilttejä sinulle, ettäs tiedät."

Itse olen juurikin ymmärtänyt nuo esimerkkini päivääkin selvempinä pakkeina, mutta usein silti nainen on jatkanut jopa entistä ankarammin, vaikka olen kuopannut koko jutun jo aikoja sitten. Jos sanoo kauniisti "ei" ja tarkoittaa sitä, niin eikö sitten kannattaisi lopettaa vatvominen ja mahdollinen miehen perään soitteleminen?

Esimerkkisi ei ainakaan yhden naisen näkökulmasta tarkoita pakkeja. Joskus vaan ihmisillä on muutakin tekemistä eikä jaksa/halua selitellä sen tarkemmin miksi ei sillon sovi. Toisaaltaan jos tuollaiset vastaukset on toistuvia niin sillon kyseessä on melko varmasti pakit. Jos miestä oikeasti kiinnostaa niin ei hyväksy ensimmäistä päivänselvää kieltäytymistä täysin. Toisen ja viimeistään kolmannen ei:n kohdalla saattaa viesti mennä perille (koskee myös naisia). Jos nainen on kiinnostunut hän laittaa jotain ja vastaa muutakin kuin lyhyesti.. eikä anna sinun odottaa vastausta vuorokausia, saattaa myös soittaa sinulle. Sanoisin että et ole ollut kiinnostunut yhdestäkään naisesta joka on mielestäsi kauniisti sinut torjunut. Tai oma ylpeys estää sinua etenemästä mihinkään koska olet mielestäsi saannut pakit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkkisi ei ainakaan yhden naisen näkökulmasta tarkoita pakkeja. Joskus vaan ihmisillä on muutakin tekemistä eikä jaksa/halua selitellä sen tarkemmin miksi ei sillon sovi. Toisaaltaan jos tuollaiset vastaukset on toistuvia niin sillon kyseessä on melko varmasti pakit. Jos miestä oikeasti kiinnostaa niin ei hyväksy ensimmäistä päivänselvää kieltäytymistä täysin. Toisen ja viimeistään kolmannen ei:n kohdalla saattaa viesti mennä perille (koskee myös naisia). Jos nainen on kiinnostunut hän laittaa jotain ja vastaa muutakin kuin lyhyesti.. eikä anna sinun odottaa vastausta vuorokausia, saattaa myös soittaa sinulle. Sanoisin että et ole ollut kiinnostunut yhdestäkään naisesta joka on mielestäsi kauniisti sinut torjunut. Tai oma ylpeys estää sinua etenemästä mihinkään koska olet mielestäsi saannut pakit.

Jos nainen ei jaksa selitellä antamiaan pakkeja vaikka on miehestä kiinnostunut, niin eikö sen jälkeen ole luonnollista, että nainen itse kannattelee homman siitä eteenpäin tai unohtaa, eikä yritä uudestaan antaa samoja väärinymmärrettäviä signaaleita? Jos mies alkaa jankuttamaan ja tivaamaan niin melkoinen riski on, että siitä seuraa jonkin sortin ahdistelusyytös.

Jos mies ei mielestään yksinkertaisesti enää pysty, niin silloin hän on valmis elämään yksin tai pistämään itsensä naruun. Naiselle taas löytyy kaupungin yöstä aina tarpeeksi sonneja/matuja tms. jotka osaavat varmasti täyttää tuon tärkeimmän vaatimuksen, vaikka sitten joukkoraiskauksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen ei jaksa selitellä antamiaan pakkeja vaikka on miehestä kiinnostunut, niin eikö sen jälkeen ole luonnollista, että nainen itse kannattelee homman siitä eteenpäin tai unohtaa, eikä yritä uudestaan antaa samoja väärinymmärrettäviä signaaleita? Jos mies alkaa jankuttamaan ja tivaamaan niin melkoinen riski on, että siitä seuraa jonkin sortin ahdistelusyytös.

Jos mies ei mielestään yksinkertaisesti enää pysty, niin silloin hän on valmis elämään yksin tai pistämään itsensä naruun. Naiselle taas löytyy kaupungin yöstä aina tarpeeksi sonneja/matuja tms. jotka osaavat varmasti täyttää tuon tärkeimmän vaatimuksen, vaikka sitten joukkoraiskauksella.

Parempi että pysyt naisista erossa kokonaan.

• Anonyymi

Eikö aloitteen voi tehdä kysymällä vain seurusteleeko toinen? Minä ainakin ymmärrän noin intiimin kysymyksen aloitteeksi. Jos haluan vastata kieltävästi, sanon seurustelevani. Mutta se ei ole kuitenkaan nolaava pakitus. Puhutaan ikäänkuin rivien välistä, kumpikin tietää mistä kyse. Kumpikin säilyttää kasvonsa, kanssakäyminen voi jatkua kuin ennenkin. En minä ainakaan kysyisi keneltäkään vastakkaisen sukupuolen edustajalta seurustelusta ilman taka-ajatusta. Tuollaiset asiat odotan tuttavien kertovan oma-alotteisesti, en utele tuollaisia siis. Varmaan joku vieläkin hienovaraisempi kysymys-vastaus akti löytyisi, nyt en vain keksi sellaista. Siis josta kumpikin ymmärtäisi mistä pinnan alla kyse, mutta se ei sanallisesti tulisi esiin.

• Anonyymi

Todellakin hyvä aloite.

Harmi vaan nykyihmiset on jo niin sairaita asenteissaan ja vieraantuneet kaikesta normaalista käytöksestä, etteivät pysty yleensäkkään mihinkään tavalliseen kontaktiin kenenkään kanssa ilman, että alkaa taistelu tuulimyllyjä vastaan.

Miehet ja naiset, molemmat, varsinkin tavikset. Joitakin harvoja henkisen kantin valioyksilöitä lukuunottamatta.

Säälittävää.

• Anonyymi

Tämä kuulostaa mielestäni erittäin hyvältä. Tuon jälkeen ei kannata enempää jankuttaa ja muutenkin eleistä näkee heti, onko toinen kovin ilahtunut kysymyksestä. Pelkät epäselvät eleet pitää riittää ymmärtämään lopettaa kyselyt...

• Anonyymi

Jos he ovat hippasilla

• Anonyymi

Onko sillä mitään merkitystä. Olen ollut aina sairaanloisen ujo ja arkakin, kiusattukin sen takia koko kouluajan. Oppinut olemaan hiljaa, muiden takana, yksinäni, eikä ketään kiinnostanut ikinä edes tutustua muhun. Olen ilmaa muutenkin ollut, oppinut ajattelemaan ettei kukaan voi kiinnostua minusta, en siksi lähesty ketään. Ei tulis pieneen mieleenkään kuvitella ett joku ei ujouttaan pysty mua lähestymään, ajattelen ett en kiinnosta ketään ja se siitä. Enkä viitsi kenenkään lähettyville mennä pyörimään, toinen voi ahdistua, kun tämän näköinen tunkee lähelle, voi sanoa jotain rumastikin, joten annan suosiolla olla. En kiinnosta ketään, se ajatus on päällimmäisenä mielessä.

• Anonyymi

Mistä se johtuu kun mies tärisee kun on min lähellä?

• Anonyymi

jospa tykkää susta mutta yrittää tukahduttaa tunteita niin hermoilee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jospa tykkää susta mutta yrittää tukahduttaa tunteita niin hermoilee

Voi sentään 😊 en tullut edes ajatelleeksi niin.

• Anonyymi

Veikkaan jotakin sairautta tms. elimellistä vikaa. Itselläni on aika usein vapinaa esimerkiksi sosiaalisissa tilanteissa, mutta se ei liity kehenkään tiettyyn henkilöön. Ruumiini reagoi vain stressiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan jotakin sairautta tms. elimellistä vikaa. Itselläni on aika usein vapinaa esimerkiksi sosiaalisissa tilanteissa, mutta se ei liity kehenkään tiettyyn henkilöön. Ruumiini reagoi vain stressiin.

Nonni se siitä sitten 🤣 Kerkesin jo kotvan leijua pilvilinnoissa ❤🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17033
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4774
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2718
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      141
      1989
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1589
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1522
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1479
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      21
      1263
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1153
    Aihe