Hallitus päivä päivältä nahjus

Anonyymi

Kyä menee usko hallitukseen täysin. Mitään ei osata päättää. Lapsellekin pitää sanoa kuinka asiat ovat, eikä seuraavana päivänä niitä muuteta. Teini hallitus meillä ja ailahteleva sekin.

7

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta hallitus on tehnyt hyvää työtä.  Minulla menee usko kokoomukseen ja persuihin, kun joka asiassa ovat eri mieltä, eivätkä kerro konkreettisia oikeita toimenpiteitä.

      vaalien siirto oli aivan oikea, jo tässä korona tilanteessa oli oikea siirtää vaalia. minusta olisi pitänyt siirtää elokuun loppuun.
      Olen aina äänestänyt kokoomusta, mutta nyt aion äänestää persuja, mutta lintosen loistavan esityksen jälkeen äänestän  demareja.

      ps. 𝙰𝚕𝚘𝚒𝚝𝚝𝚊𝚓𝚊, 𝚎𝚝 𝚖𝚞𝚞𝚝𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚛𝚝𝚘𝚗𝚞𝚝 𝚢𝚑𝚝𝚊̈𝚊̈𝚗, 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚊̈ 𝚘𝚟𝚊𝚝 𝚎𝚙𝚊̈𝚘𝚗𝚗𝚒𝚜𝚝𝚞𝚗𝚎𝚎𝚝 𝚓𝚊 𝚔𝚞𝚒𝚗𝚔𝚊 𝚜𝚒𝚗𝚞𝚗 𝚖𝚒𝚎𝚕𝚎𝚜𝚝𝚊̈𝚜𝚒 𝚘𝚕𝚒𝚜𝚒 𝚑𝚘𝚖𝚖𝚊 𝚙𝚒𝚝𝚊̈𝚗𝚢𝚝 𝚑𝚘𝚒𝚝𝚊𝚊.

      • Anonyymi

        Ajetteleppa missä ovat onnistuneet, minusta ei missään. Valheita valheen perään. Olen odottanut sitä satastakin mitä luvattiin. Pensan hinta nousi vaikka väittivät ettei nouse.Vaalisalaisuudesta pidän kiinni ketä äänestän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajetteleppa missä ovat onnistuneet, minusta ei missään. Valheita valheen perään. Olen odottanut sitä satastakin mitä luvattiin. Pensan hinta nousi vaikka väittivät ettei nouse.Vaalisalaisuudesta pidän kiinni ketä äänestän.

        Tämä Marinin hallitus minusta toimii tosi hyvin.Nyt Suomessa asioita hyvin hoitava Marinin johdolla toimiva hallitus,köyhät jaksaa aina bensan hinnasta urputtaa,ruvetkaa kulkemaan ladattavalla sähköajoneuvoilla ,siinä niitä satasia säästönä .kertyy


    • Anonyymi

      Niinpä.
      Vaikka eipä se kuntatasollakaan yhtään päästään terveempää touhua ole tuo politikointi.
      Kuntatasolla vaan ne vahingot jäävät paikallisiksi ja öyhöttäjät öyhöttävät paikallisesti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe