Nokia NRT - kokemuksia

renkaanvaihtaja

Kertokaas kokemuksianne Nokian NRT-renkaasta, onko hankkimisen arvoinen?

7

1930

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena

Se nykyinen versiohan on NRT2.

Erittäin hyvä rengas, minulla on sellaiset pikkuautossa. Normaalien arkiajeluiden lisäksi olen päästellyt niillä kesälomareissulla ulkomailla niin peijakkaasti. Erittäin hyvin ohjautuvat ja menevät mukavasti. Voin suositella.

Voittihan NRT2 Tuulilasin kesärengastestinkin taannoin.

• Melko ok

Ventossa on alla tuollaiset. Mukavuus ja ajamisen tarkkuus on ihan hyvää luokkaa. Melua on liikaa, mutta se voi johtua autostakin.

Muistelisin kuitenkin että NRT2 ei ollut hiljaisempien joukossa jonkin lehden testissä. Kannatta lukea Tekniikan maailman ja Tuulilasin testejä parin vuoden ajalta. Luultavasti jotkut Continental EcoContactit on vielä paremmat kumit.

• myytävänä

Todella hyvät renkaat! Liukkaankelin radalla inssi tuli kysymään, että mitkä renkaat sulla on alla kun ei lähe perä luisuun vanhassa bemarissa :)

Olisi otsikon mukaiset renkaat vanteineen myytävänä, ristijako 100mm. Ajettu alle 1tkm.

• SLX

Primerassani on nrt2.Muuten ihan ok,mutta hiljaisemmat pitäisi olla.

• 14" 185

Ajoin primerassa tuollaisilla 50tkm-55tkm ennen kuin alkoivat olla sakkorajoilla. Hyvä hinta/laatu/kestävyys suhde.

Tuntuivat pitävän ihmeen hyvin vesikeleillä renkaiden ollessa jo lähes 'loput'.

Rengasääniin en liiemmin osannut huomiota kiinnittää.

• Mike

Omien kokemuksien mukaan ovat varsinkin kuluneena todella äänekkäät. Vaihdoin Michelinin Energyihin ja rengasmelu puolittui.

• MOK
        Mike kirjoitti:

Omien kokemuksien mukaan ovat varsinkin kuluneena todella äänekkäät. Vaihdoin Michelinin Energyihin ja rengasmelu puolittui.

... muuttuvat vanhemmuuten meluisammaksi, kulumisen ja iän myötä tapahtuvan kumin kovettumisen myötä. Ehkä NRT:t eivät kuitenkaan kaikkein hiljaisimmat renkaat ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1769
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1628
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1373
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      928
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      918
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      914
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      872
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe