Kertokaas kokemuksianne Nokian NRT-renkaasta, onko hankkimisen arvoinen?
Nokia NRT - kokemuksia
7
1930
Vastaukset
- Pena
Se nykyinen versiohan on NRT2.
Erittäin hyvä rengas, minulla on sellaiset pikkuautossa. Normaalien arkiajeluiden lisäksi olen päästellyt niillä kesälomareissulla ulkomailla niin peijakkaasti. Erittäin hyvin ohjautuvat ja menevät mukavasti. Voin suositella.
Voittihan NRT2 Tuulilasin kesärengastestinkin taannoin. - Melko ok
Ventossa on alla tuollaiset. Mukavuus ja ajamisen tarkkuus on ihan hyvää luokkaa. Melua on liikaa, mutta se voi johtua autostakin.
Muistelisin kuitenkin että NRT2 ei ollut hiljaisempien joukossa jonkin lehden testissä. Kannatta lukea Tekniikan maailman ja Tuulilasin testejä parin vuoden ajalta. Luultavasti jotkut Continental EcoContactit on vielä paremmat kumit.- myytävänä
Todella hyvät renkaat! Liukkaankelin radalla inssi tuli kysymään, että mitkä renkaat sulla on alla kun ei lähe perä luisuun vanhassa bemarissa :)
Olisi otsikon mukaiset renkaat vanteineen myytävänä, ristijako 100mm. Ajettu alle 1tkm.
- SLX
Primerassani on nrt2.Muuten ihan ok,mutta hiljaisemmat pitäisi olla.
- 14" 185
Ajoin primerassa tuollaisilla 50tkm-55tkm ennen kuin alkoivat olla sakkorajoilla. Hyvä hinta/laatu/kestävyys suhde.
Tuntuivat pitävän ihmeen hyvin vesikeleillä renkaiden ollessa jo lähes 'loput'.
Rengasääniin en liiemmin osannut huomiota kiinnittää.- Mike
Omien kokemuksien mukaan ovat varsinkin kuluneena todella äänekkäät. Vaihdoin Michelinin Energyihin ja rengasmelu puolittui.
- MOK
Mike kirjoitti:
Omien kokemuksien mukaan ovat varsinkin kuluneena todella äänekkäät. Vaihdoin Michelinin Energyihin ja rengasmelu puolittui.
... muuttuvat vanhemmuuten meluisammaksi, kulumisen ja iän myötä tapahtuvan kumin kovettumisen myötä. Ehkä NRT:t eivät kuitenkaan kaikkein hiljaisimmat renkaat ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941769
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351628- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849