Tässä se kerrotaan

Anonyymi

39

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta tän v oi saada selville siitä, että ne jotka on uskoneet sen kaasuvalotusversion ja esittävät mielipiteitä niistä lähtökohdista eivät lopulta kykene perustelemaan mitään johdonmukaisesti tai todistamnaan mitään konkreettisesti, koska juttu on kaasuvalotusta,

      "poouyggg"

      • Anonyymi

        Siksi he omasta puolestaan menettävät emotionaalisesti malttinsa kun heiltä kysyy: "Perustelisitko johdonmukaisesti "
        He vastaa: "Sulle mä en perustele mitään". Koska siis ei he osaa, kun koko j uttu oili kaasuvalotusta.


        ppoiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi he omasta puolestaan menettävät emotionaalisesti malttinsa kun heiltä kysyy: "Perustelisitko johdonmukaisesti "
        He vastaa: "Sulle mä en perustele mitään". Koska siis ei he osaa, kun koko j uttu oili kaasuvalotusta.


        ppoiuuuyuu

        Tää kyllä on tää juttu mitä mulle on käyny.
        Mun mielestä se on ihan selvä.


        ppioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kyllä on tää juttu mitä mulle on käyny.
        Mun mielestä se on ihan selvä.


        ppioiuuuu

        Mä selitin siellä kriisiopuhelimessa näinkin:

        "En mä tarvi terapiaa , mä tarviin vain saada treenattua fyysisen kyvyn pitää emootio reagoimattomana sanottiin mitä tahansa. "


        poiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä selitin siellä kriisiopuhelimessa näinkin:

        "En mä tarvi terapiaa , mä tarviin vain saada treenattua fyysisen kyvyn pitää emootio reagoimattomana sanottiin mitä tahansa. "


        poiuuyyy

        Ja siis ongelmana oli että isin halvaantuneena sitä reagointia oli mahdoton estää, koska emootion saaminen reagoimattomaksi vaati fysiologisia kykyjä. ..joita halvaus haittaa.

        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis ongelmana oli että isin halvaantuneena sitä reagointia oli mahdoton estää, koska emootion saaminen reagoimattomaksi vaati fysiologisia kykyjä. ..joita halvaus haittaa.

        ppiuyyyyy

        ja ihmiset teki todella kaikkensa joukolla ärsyttääkseen mua emotionaalisesti, kokoi halvausoireiden ajan...


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja ihmiset teki todella kaikkensa joukolla ärsyttääkseen mua emotionaalisesti, kokoi halvausoireiden ajan...


        ppiuyyy

        tota teki mulle kriisiouhekinvastaajiiakin. HE yritti sanooi jotain semmosta niin väärää mikä saisi minut hieman korottamaan ääntäni, ja joitakin kertoja korotinkin. Mutta ei mun ääni muutu vihaiseksi, kiltin kuuloisekjsi mutta hieman kiekuvaksi. Ja siitä he sitten sai syyn väittää minua vihaiseksi, vaikken kyllä varnasti edes koolostanut vihaiselle vaikka nauhoitettaisiin semmonen.

        ppoiouyyygt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tota teki mulle kriisiouhekinvastaajiiakin. HE yritti sanooi jotain semmosta niin väärää mikä saisi minut hieman korottamaan ääntäni, ja joitakin kertoja korotinkin. Mutta ei mun ääni muutu vihaiseksi, kiltin kuuloisekjsi mutta hieman kiekuvaksi. Ja siitä he sitten sai syyn väittää minua vihaiseksi, vaikken kyllä varnasti edes koolostanut vihaiselle vaikka nauhoitettaisiin semmonen.

        ppoiouyyygt

        Ja ongelma on siinä että mun aivpot reagoi oikein ällöihin juttuihin vaikken haluaisi.
        Äitini sanoikin että se on tiedetty jo kauan että kauhukohtaus laukeaa minulle kun minulle sanotaan jotain aivan liian epämiellyttävää.
        Ja he tekee sitä sitten tahallaan, aikuiset ihmiset.

        ppoiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ongelma on siinä että mun aivpot reagoi oikein ällöihin juttuihin vaikken haluaisi.
        Äitini sanoikin että se on tiedetty jo kauan että kauhukohtaus laukeaa minulle kun minulle sanotaan jotain aivan liian epämiellyttävää.
        Ja he tekee sitä sitten tahallaan, aikuiset ihmiset.

        ppoiuuyuy

        https://www.youtube.com/watch?v=IqeV0q7yPvM

        Tässä lisää oleellista


        ppiiuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=IqeV0q7yPvM

        Tässä lisää oleellista


        ppiiuuy

        täten ongelma ei voi loppua nin kauan kuin sitä ratkotaan narsistin kehittämällä metodilla.
        Siksi se vaan koko aika paheni vaikka kuinka "autettiin".


        ppiuyuyy


    • Anonyymi

      No nyt se taas alkaa...
      Tiedoksi Poiju että vaikka kirjoitat jatkuvalla syötöllä non stop niin tiedätkö:
      Kukaan ei lue enää kirjoituksiasi.

      • Anonyymi

        Viimeisen sekaisen viestisi jotenkin käy nopeasti läpi ja siihen se jää.
        Herää ja sano itsellesi että on aika lopettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisen sekaisen viestisi jotenkin käy nopeasti läpi ja siihen se jää.
        Herää ja sano itsellesi että on aika lopettaa?

        mä käyn tän narsistisen ihmissuhdekuviojutun tässä itsekseni päätökseen. Ei tarvitse lukea.


        ppooiiuiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä käyn tän narsistisen ihmissuhdekuviojutun tässä itsekseni päätökseen. Ei tarvitse lukea.


        ppooiiuiii

        Noi on tosi hyviä videoita oletteko katsoneet?


        Ne ainakaan eivät ole mitenkään sekavia.


        poiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi on tosi hyviä videoita oletteko katsoneet?


        Ne ainakaan eivät ole mitenkään sekavia.


        poiuuuu

        vai pelottaako jotakuta että narsistinen peli paljastuu ?

        ppoiiuiuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai pelottaako jotakuta että narsistinen peli paljastuu ?

        ppoiiuiuiu

        Näissä narsismiasioissa on logiikka, mutta se ei ole helppo hahmottaa ja vaatii pitkällistä perehtymistä aiheeseen. Voi tuntua sekavalle jos ei ole oivaltanut sitä logiikkaa,


        ppoioiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näissä narsismiasioissa on logiikka, mutta se ei ole helppo hahmottaa ja vaatii pitkällistä perehtymistä aiheeseen. Voi tuntua sekavalle jos ei ole oivaltanut sitä logiikkaa,


        ppoioiuuu

        siellä Youtube videoissa asian käsittely menee ihan toisella tasolle kuin täällä palstoilla kun psykologian tohtorit aihetta käsittelee ja asiaan perehtyneety itseoppineet.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siellä Youtube videoissa asian käsittely menee ihan toisella tasolle kuin täällä palstoilla kun psykologian tohtorit aihetta käsittelee ja asiaan perehtyneety itseoppineet.


        ppoiuuuu

        Ja mä kirjotan tänne alusta lähtien vähän myös turvallisuus syistä kun se hillitsee sitä mitä ihmiset voi pelailla ja manipuloida, eikä he niin uskalla häiriköidä, ku mä ilmotan täällä koko Suomelle sitten mitä he pelaa...ja kerron manipulointinsa.


        ppioiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä kirjotan tänne alusta lähtien vähän myös turvallisuus syistä kun se hillitsee sitä mitä ihmiset voi pelailla ja manipuloida, eikä he niin uskalla häiriköidä, ku mä ilmotan täällä koko Suomelle sitten mitä he pelaa...ja kerron manipulointinsa.


        ppioiuuuuu

        siis he ei voi kauheesti salaa mua manopuloida kun mä kerron heti julki.


        ppoiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis he ei voi kauheesti salaa mua manopuloida kun mä kerron heti julki.


        ppoiuuuyu

        kyllä tää peli vähitellen hiljenee

        ppoiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä tää peli vähitellen hiljenee

        ppoiiii

        varsinkin kun tavoite on se etten puhu äidilleni enää sanaakaan . isdän kautta voin hoitaa välttämättömyydet.


        ppooioiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varsinkin kun tavoite on se etten puhu äidilleni enää sanaakaan . isdän kautta voin hoitaa välttämättömyydet.


        ppooioiii

        kun en puhu äidileni niin siinä ei sitten oo oikeen muillakaan millä pelata. äiti onm se keskeinen kaikkien kummallistyen sosiaalisten pelien mionun ympärilläni käynnistäjä-.


        ppoiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun en puhu äidileni niin siinä ei sitten oo oikeen muillakaan millä pelata. äiti onm se keskeinen kaikkien kummallistyen sosiaalisten pelien mionun ympärilläni käynnistäjä-.


        ppoiiiii

        tajuem sen yh'ä selvemmin ja selvemmin-


        ppoiuiiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tajuem sen yh'ä selvemmin ja selvemmin-


        ppoiuiiui

        koska kun äiti on pois kuviosta mä oon tämmönen tosi rauhallinen ihminen...niin mistäs sitä peliä niin tulis. mutta kun on äädin takia hädissään niin tulee sitten vaika mitä soppaa.


        ppoiuuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska kun äiti on pois kuviosta mä oon tämmönen tosi rauhallinen ihminen...niin mistäs sitä peliä niin tulis. mutta kun on äädin takia hädissään niin tulee sitten vaika mitä soppaa.


        ppoiuuui

        90% kaikista sopista mun ympärillä tulee siitä kun mä käyttäydyn äidin kiusaamisen takia kummallisesti. ..ja selittämättömästi.


        ppoiiiiiio


    • Anonyymi

      En katso tätäkään pätkää, mutta oletko selvittänyt aina näiden fimien esittäjien taustat, ennen katsomista. Ettei vaikka ole useasti parisuhteissaan/ ihmissuhteissaan epäonnistunut narsisti tehnyt sitä ja vakuuta siinä vain omaa vilpittömyyttään uhrejaan kohtaan.

    • Anonyymi

      Minä joka tapauksessa tiedän mistä puhun, enkä enää luota kuunnella ihmisten suusta hengenvaarallista soopaa.

      poiuyhgg

      • Anonyymi

        Tämä ratkes nyt näin:
        Saa äiti pärjätä yksinään koska minä olen fyysisesti oletettavasti vakavammin sairas.
        Eli että näin se meni, oon niin kuolemankielissä, että nyt alan keskittyy itteeni.
        pouuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ratkes nyt näin:
        Saa äiti pärjätä yksinään koska minä olen fyysisesti oletettavasti vakavammin sairas.
        Eli että näin se meni, oon niin kuolemankielissä, että nyt alan keskittyy itteeni.
        pouuyyy

        äidim kanssa ei kiinnosta kesakustella enää koskaan, niin hirveetä tuhoa on saanut aikaan


        poiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äidim kanssa ei kiinnosta kesakustella enää koskaan, niin hirveetä tuhoa on saanut aikaan


        poiuyyy

        mun ei nyt tän kaikenkukkaraksi tarvi sairastaa jonkun toisen henkisiä ongelmia.


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun ei nyt tän kaikenkukkaraksi tarvi sairastaa jonkun toisen henkisiä ongelmia.


        ppoiuyyyy

        En jaksa enää olla näin kuin äiti olis lapsi joka ei oo vastuussa mistään mulle tekemästään.
        Jos hän on aiheuttanut mulle tuhoa kai mä voin pysyä poissa.


        poiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa enää olla näin kuin äiti olis lapsi joka ei oo vastuussa mistään mulle tekemästään.
        Jos hän on aiheuttanut mulle tuhoa kai mä voin pysyä poissa.


        poiuyy

        ikävää että näin elämänlopulla, mutta tää alkaa käydä jo kuolettavaksi niin paras yrittää kääntyä.


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikävää että näin elämänlopulla, mutta tää alkaa käydä jo kuolettavaksi niin paras yrittää kääntyä.


        ppoiiuuu

        Mä määrittelisin narsismin näin:
        Emotionaalinen häiriö, jossa toisen emotionaalinen ahdinko keventää omaa oloa.

        Ja tuo on mielestäni erittäin sairasta,.


        ppoiyttgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä määrittelisin narsismin näin:
        Emotionaalinen häiriö, jossa toisen emotionaalinen ahdinko keventää omaa oloa.

        Ja tuo on mielestäni erittäin sairasta,.


        ppoiyttgg

        munmielestä kamalimmasta päästä henkinen tila mitä ihmisellä voi olla.


        poiuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        munmielestä kamalimmasta päästä henkinen tila mitä ihmisellä voi olla.


        poiuyuyuy

        Mulla on nyt hyvä syy olla puhumatta vanhemmilleni kun fyysinen terveydentilani on niin riskaapeli, niin en voi puhua heille koska silleen en pysyisi kauaa hengissä.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on nyt hyvä syy olla puhumatta vanhemmilleni kun fyysinen terveydentilani on niin riskaapeli, niin en voi puhua heille koska silleen en pysyisi kauaa hengissä.


        ppoiuuuu

        tänään äiti puhui syövästä kiltihkösti


        ppoiiiuuu


    • Anonyymi

      Minä olen ihan hirveen vakavasti sairas, En voi osallistua enää mihinkään ihmejuttuihin. En tiheään viestittelyyn enkä mihinkään. Kaikki energia on laitettava hengissä pysymiseen lopun ikää...


      ppioiiuuu

      • Anonyymi

        Jakun mua ei voi hoitaa normaalisti lääkeainereaktioiden takia, niin tää on varmaan kuolemaksi.
        En jaksa enää sanaakaanmitään hömppää ikinä.


        ppiuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakun mua ei voi hoitaa normaalisti lääkeainereaktioiden takia, niin tää on varmaan kuolemaksi.
        En jaksa enää sanaakaanmitään hömppää ikinä.


        ppiuuyuu

        Ja rakkaus on mulle tärkeää. Siitä valittajat painukoon kuuseen.


        pouiuuyyuu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe