https://www.youtube.com/watch?v=xI-VR6Pxrvc
Katsoin vasta minuutin alusta . Mutta oletan tässä tultavan kertomaan mistä tässä minuun kohdistuvassa on kyse.
ppiuuuii
Tässä se kerrotaan
39
179
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta tän v oi saada selville siitä, että ne jotka on uskoneet sen kaasuvalotusversion ja esittävät mielipiteitä niistä lähtökohdista eivät lopulta kykene perustelemaan mitään johdonmukaisesti tai todistamnaan mitään konkreettisesti, koska juttu on kaasuvalotusta,
"poouyggg"- Anonyymi
Siksi he omasta puolestaan menettävät emotionaalisesti malttinsa kun heiltä kysyy: "Perustelisitko johdonmukaisesti "
He vastaa: "Sulle mä en perustele mitään". Koska siis ei he osaa, kun koko j uttu oili kaasuvalotusta.
ppoiuuuyuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi he omasta puolestaan menettävät emotionaalisesti malttinsa kun heiltä kysyy: "Perustelisitko johdonmukaisesti "
He vastaa: "Sulle mä en perustele mitään". Koska siis ei he osaa, kun koko j uttu oili kaasuvalotusta.
ppoiuuuyuuTää kyllä on tää juttu mitä mulle on käyny.
Mun mielestä se on ihan selvä.
ppioiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää kyllä on tää juttu mitä mulle on käyny.
Mun mielestä se on ihan selvä.
ppioiuuuuMä selitin siellä kriisiopuhelimessa näinkin:
"En mä tarvi terapiaa , mä tarviin vain saada treenattua fyysisen kyvyn pitää emootio reagoimattomana sanottiin mitä tahansa. "
poiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä selitin siellä kriisiopuhelimessa näinkin:
"En mä tarvi terapiaa , mä tarviin vain saada treenattua fyysisen kyvyn pitää emootio reagoimattomana sanottiin mitä tahansa. "
poiuuyyyJa siis ongelmana oli että isin halvaantuneena sitä reagointia oli mahdoton estää, koska emootion saaminen reagoimattomaksi vaati fysiologisia kykyjä. ..joita halvaus haittaa.
ppiuyyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis ongelmana oli että isin halvaantuneena sitä reagointia oli mahdoton estää, koska emootion saaminen reagoimattomaksi vaati fysiologisia kykyjä. ..joita halvaus haittaa.
ppiuyyyyyja ihmiset teki todella kaikkensa joukolla ärsyttääkseen mua emotionaalisesti, kokoi halvausoireiden ajan...
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja ihmiset teki todella kaikkensa joukolla ärsyttääkseen mua emotionaalisesti, kokoi halvausoireiden ajan...
ppiuyyytota teki mulle kriisiouhekinvastaajiiakin. HE yritti sanooi jotain semmosta niin väärää mikä saisi minut hieman korottamaan ääntäni, ja joitakin kertoja korotinkin. Mutta ei mun ääni muutu vihaiseksi, kiltin kuuloisekjsi mutta hieman kiekuvaksi. Ja siitä he sitten sai syyn väittää minua vihaiseksi, vaikken kyllä varnasti edes koolostanut vihaiselle vaikka nauhoitettaisiin semmonen.
ppoiouyyygt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tota teki mulle kriisiouhekinvastaajiiakin. HE yritti sanooi jotain semmosta niin väärää mikä saisi minut hieman korottamaan ääntäni, ja joitakin kertoja korotinkin. Mutta ei mun ääni muutu vihaiseksi, kiltin kuuloisekjsi mutta hieman kiekuvaksi. Ja siitä he sitten sai syyn väittää minua vihaiseksi, vaikken kyllä varnasti edes koolostanut vihaiselle vaikka nauhoitettaisiin semmonen.
ppoiouyyygtJa ongelma on siinä että mun aivpot reagoi oikein ällöihin juttuihin vaikken haluaisi.
Äitini sanoikin että se on tiedetty jo kauan että kauhukohtaus laukeaa minulle kun minulle sanotaan jotain aivan liian epämiellyttävää.
Ja he tekee sitä sitten tahallaan, aikuiset ihmiset.
ppoiuuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ongelma on siinä että mun aivpot reagoi oikein ällöihin juttuihin vaikken haluaisi.
Äitini sanoikin että se on tiedetty jo kauan että kauhukohtaus laukeaa minulle kun minulle sanotaan jotain aivan liian epämiellyttävää.
Ja he tekee sitä sitten tahallaan, aikuiset ihmiset.
ppoiuuyuyhttps://www.youtube.com/watch?v=IqeV0q7yPvM
Tässä lisää oleellista
ppiiuuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=IqeV0q7yPvM
Tässä lisää oleellista
ppiiuuytäten ongelma ei voi loppua nin kauan kuin sitä ratkotaan narsistin kehittämällä metodilla.
Siksi se vaan koko aika paheni vaikka kuinka "autettiin".
ppiuyuyy
- Anonyymi
No nyt se taas alkaa...
Tiedoksi Poiju että vaikka kirjoitat jatkuvalla syötöllä non stop niin tiedätkö:
Kukaan ei lue enää kirjoituksiasi.- Anonyymi
Viimeisen sekaisen viestisi jotenkin käy nopeasti läpi ja siihen se jää.
Herää ja sano itsellesi että on aika lopettaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisen sekaisen viestisi jotenkin käy nopeasti läpi ja siihen se jää.
Herää ja sano itsellesi että on aika lopettaa?mä käyn tän narsistisen ihmissuhdekuviojutun tässä itsekseni päätökseen. Ei tarvitse lukea.
ppooiiuiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä käyn tän narsistisen ihmissuhdekuviojutun tässä itsekseni päätökseen. Ei tarvitse lukea.
ppooiiuiiiNoi on tosi hyviä videoita oletteko katsoneet?
Ne ainakaan eivät ole mitenkään sekavia.
poiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi on tosi hyviä videoita oletteko katsoneet?
Ne ainakaan eivät ole mitenkään sekavia.
poiuuuuvai pelottaako jotakuta että narsistinen peli paljastuu ?
ppoiiuiuiu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai pelottaako jotakuta että narsistinen peli paljastuu ?
ppoiiuiuiuNäissä narsismiasioissa on logiikka, mutta se ei ole helppo hahmottaa ja vaatii pitkällistä perehtymistä aiheeseen. Voi tuntua sekavalle jos ei ole oivaltanut sitä logiikkaa,
ppoioiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näissä narsismiasioissa on logiikka, mutta se ei ole helppo hahmottaa ja vaatii pitkällistä perehtymistä aiheeseen. Voi tuntua sekavalle jos ei ole oivaltanut sitä logiikkaa,
ppoioiuuusiellä Youtube videoissa asian käsittely menee ihan toisella tasolle kuin täällä palstoilla kun psykologian tohtorit aihetta käsittelee ja asiaan perehtyneety itseoppineet.
ppoiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä Youtube videoissa asian käsittely menee ihan toisella tasolle kuin täällä palstoilla kun psykologian tohtorit aihetta käsittelee ja asiaan perehtyneety itseoppineet.
ppoiuuuuJa mä kirjotan tänne alusta lähtien vähän myös turvallisuus syistä kun se hillitsee sitä mitä ihmiset voi pelailla ja manipuloida, eikä he niin uskalla häiriköidä, ku mä ilmotan täällä koko Suomelle sitten mitä he pelaa...ja kerron manipulointinsa.
ppioiuuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä kirjotan tänne alusta lähtien vähän myös turvallisuus syistä kun se hillitsee sitä mitä ihmiset voi pelailla ja manipuloida, eikä he niin uskalla häiriköidä, ku mä ilmotan täällä koko Suomelle sitten mitä he pelaa...ja kerron manipulointinsa.
ppioiuuuuusiis he ei voi kauheesti salaa mua manopuloida kun mä kerron heti julki.
ppoiuuuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis he ei voi kauheesti salaa mua manopuloida kun mä kerron heti julki.
ppoiuuuyukyllä tää peli vähitellen hiljenee
ppoiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä tää peli vähitellen hiljenee
ppoiiiivarsinkin kun tavoite on se etten puhu äidilleni enää sanaakaan . isdän kautta voin hoitaa välttämättömyydet.
ppooioiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
varsinkin kun tavoite on se etten puhu äidilleni enää sanaakaan . isdän kautta voin hoitaa välttämättömyydet.
ppooioiiikun en puhu äidileni niin siinä ei sitten oo oikeen muillakaan millä pelata. äiti onm se keskeinen kaikkien kummallistyen sosiaalisten pelien mionun ympärilläni käynnistäjä-.
ppoiiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun en puhu äidileni niin siinä ei sitten oo oikeen muillakaan millä pelata. äiti onm se keskeinen kaikkien kummallistyen sosiaalisten pelien mionun ympärilläni käynnistäjä-.
ppoiiiiitajuem sen yh'ä selvemmin ja selvemmin-
ppoiuiiui - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tajuem sen yh'ä selvemmin ja selvemmin-
ppoiuiiuikoska kun äiti on pois kuviosta mä oon tämmönen tosi rauhallinen ihminen...niin mistäs sitä peliä niin tulis. mutta kun on äädin takia hädissään niin tulee sitten vaika mitä soppaa.
ppoiuuui - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska kun äiti on pois kuviosta mä oon tämmönen tosi rauhallinen ihminen...niin mistäs sitä peliä niin tulis. mutta kun on äädin takia hädissään niin tulee sitten vaika mitä soppaa.
ppoiuuui90% kaikista sopista mun ympärillä tulee siitä kun mä käyttäydyn äidin kiusaamisen takia kummallisesti. ..ja selittämättömästi.
ppoiiiiiio
- Anonyymi
En katso tätäkään pätkää, mutta oletko selvittänyt aina näiden fimien esittäjien taustat, ennen katsomista. Ettei vaikka ole useasti parisuhteissaan/ ihmissuhteissaan epäonnistunut narsisti tehnyt sitä ja vakuuta siinä vain omaa vilpittömyyttään uhrejaan kohtaan.
- Anonyymi
Minä joka tapauksessa tiedän mistä puhun, enkä enää luota kuunnella ihmisten suusta hengenvaarallista soopaa.
poiuyhgg- Anonyymi
Tämä ratkes nyt näin:
Saa äiti pärjätä yksinään koska minä olen fyysisesti oletettavasti vakavammin sairas.
Eli että näin se meni, oon niin kuolemankielissä, että nyt alan keskittyy itteeni.
pouuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ratkes nyt näin:
Saa äiti pärjätä yksinään koska minä olen fyysisesti oletettavasti vakavammin sairas.
Eli että näin se meni, oon niin kuolemankielissä, että nyt alan keskittyy itteeni.
pouuyyyäidim kanssa ei kiinnosta kesakustella enää koskaan, niin hirveetä tuhoa on saanut aikaan
poiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äidim kanssa ei kiinnosta kesakustella enää koskaan, niin hirveetä tuhoa on saanut aikaan
poiuyyymun ei nyt tän kaikenkukkaraksi tarvi sairastaa jonkun toisen henkisiä ongelmia.
ppoiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun ei nyt tän kaikenkukkaraksi tarvi sairastaa jonkun toisen henkisiä ongelmia.
ppoiuyyyyEn jaksa enää olla näin kuin äiti olis lapsi joka ei oo vastuussa mistään mulle tekemästään.
Jos hän on aiheuttanut mulle tuhoa kai mä voin pysyä poissa.
poiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa enää olla näin kuin äiti olis lapsi joka ei oo vastuussa mistään mulle tekemästään.
Jos hän on aiheuttanut mulle tuhoa kai mä voin pysyä poissa.
poiuyyikävää että näin elämänlopulla, mutta tää alkaa käydä jo kuolettavaksi niin paras yrittää kääntyä.
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ikävää että näin elämänlopulla, mutta tää alkaa käydä jo kuolettavaksi niin paras yrittää kääntyä.
ppoiiuuuMä määrittelisin narsismin näin:
Emotionaalinen häiriö, jossa toisen emotionaalinen ahdinko keventää omaa oloa.
Ja tuo on mielestäni erittäin sairasta,.
ppoiyttgg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä määrittelisin narsismin näin:
Emotionaalinen häiriö, jossa toisen emotionaalinen ahdinko keventää omaa oloa.
Ja tuo on mielestäni erittäin sairasta,.
ppoiyttggmunmielestä kamalimmasta päästä henkinen tila mitä ihmisellä voi olla.
poiuyuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
munmielestä kamalimmasta päästä henkinen tila mitä ihmisellä voi olla.
poiuyuyuyMulla on nyt hyvä syy olla puhumatta vanhemmilleni kun fyysinen terveydentilani on niin riskaapeli, niin en voi puhua heille koska silleen en pysyisi kauaa hengissä.
ppoiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on nyt hyvä syy olla puhumatta vanhemmilleni kun fyysinen terveydentilani on niin riskaapeli, niin en voi puhua heille koska silleen en pysyisi kauaa hengissä.
ppoiuuuutänään äiti puhui syövästä kiltihkösti
ppoiiiuuu
- Anonyymi
Minä olen ihan hirveen vakavasti sairas, En voi osallistua enää mihinkään ihmejuttuihin. En tiheään viestittelyyn enkä mihinkään. Kaikki energia on laitettava hengissä pysymiseen lopun ikää...
ppioiiuuu- Anonyymi
Jakun mua ei voi hoitaa normaalisti lääkeainereaktioiden takia, niin tää on varmaan kuolemaksi.
En jaksa enää sanaakaanmitään hömppää ikinä.
ppiuuyuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakun mua ei voi hoitaa normaalisti lääkeainereaktioiden takia, niin tää on varmaan kuolemaksi.
En jaksa enää sanaakaanmitään hömppää ikinä.
ppiuuyuuJa rakkaus on mulle tärkeää. Siitä valittajat painukoon kuuseen.
pouiuuyyuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768