Ostoksia täältä thaimaasta

Viime syksynä tein aloituksen johon odottelin aijattuna thai ajokortteja, oli liian vaikea koska niitä ei tuntunut keneltäkään löytyvän... Aikoinaan munia ja kokista oli hauska seuraleikki lapsenmielisille, tämänhän aloitti eräs thaimaassa vakituisesti asuva ja siihen tulikin aijauksia kaikilta muilta paitsi aloittajalta, näin muistelen.
No uusitaan leikki, jukurttia ja sitruunajääteetä tietysti lähisevenistä ostettuna, ei muuta kun skannailemaan ja kuitteja leijuttamaan. Helppoa kaikille ketkä oikeasti ovat thaimaassa, nythän se nähdään.
https://aijaa.com/FnYWPD

364

1947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä saa ostaa Tummelin veroista voidetta? Olen hätää kärsimässä ladypoikien kanssa.

      • Anonyymi

        Apteekista?


    • Anonyymi

      Laitapa yksi Tummelin ostokuitti näkyviin.

      • Anonyymi

        Eipä tartte, sulla senssukka T mode riittävästi hiekkaa kuksassa jo ollen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tartte, sulla senssukka T mode riittävästi hiekkaa kuksassa jo ollen?

        Näin taitaa olla.


    • Anonyymi

      Sanoinpahan vaan että on sensukka varsin hiljainen taas. Mutta hän poistelee nämä tällaiset kommentit tekemällä niistä ilmoituksia.

    • Anonyymi

      Jostakin syystä aijaakuvat ei nyt näy. Pläjäytän muutaman tuoreen kuvan TÄÄLTÄ THAIMAASTA kuitteineen päivineen kunhan se alkaa skulaa.

      Oletan että sitten numerosensei laittaa omansa.

      • Anonyymi

        joo, ei näköjään nävy kenenkään aijaat, tokihan thaimaan vakiasukitkin laittavat.


    • Mulla on jo kuva voin vakuuttaa.

    • Neidit esittelee täällä sopattuja kuvia. Tässä kuvassa olen minä chian main maisemissa kuksan kanssa. Kuvaa ei ole käsitelty ja se on odettu tänä aamuna. http://but.fi/92j

      • Anonyymi

        Aito näyttää kuva olevan ja pohjoisen mies kuksineen se siinä. Hyvin näpäytetty. Onko missä kuva otettu? Tutun näköinen paikka ja olen ollut tuolla kyllä pelipaikoilla koska olen ollut jokaisessa kaupungissa thaimaassa jo. Sensei 100 neiti nolla.

        NumbaII 60v HHN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito näyttää kuva olevan ja pohjoisen mies kuksineen se siinä. Hyvin näpäytetty. Onko missä kuva otettu? Tutun näköinen paikka ja olen ollut tuolla kyllä pelipaikoilla koska olen ollut jokaisessa kaupungissa thaimaassa jo. Sensei 100 neiti nolla.

        NumbaII 60v HHN

        pattayan poika on hädissään, ilman ihokosketusta eikä loppumisestä ole mitään tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pattayan poika on hädissään, ilman ihokosketusta eikä loppumisestä ole mitään tietoa.

        Onko "Pattayan poika" syntynyt Pattayalla, vaiko asuu siellä? Mikä tämä "ihokosketus" on? "Loppumisesta" -sana loppuu a -kirjaimeen eikä ä -kirjaimeen. Lauserakenteestasi ei selkeästi käy ilmi minkä loppumisesta ei ole mitään tietoa. Tarkoitatko maailmanloppua vai puurohiutaleiden loppua? Jos tarkoitat "että ilman ihokosketuksen loppumisesta ei ole mitään tietoa" niin silloin se tarkoittaa sitä että ihokosketus on loppumatonta eli Pattayan poika saa koko ajan sitä ihokosketusta.

        Olepas insinööri tarkkana noiden sanojen ja lauseiden kanssa. Niitä on hankala tulkita. Voihan tietenkin olla ettei ne ole suomen kieltä, mutta siinä tapauksessa olisi mukava saada käännös.


      • Anonyymi

        Onko hammaskipuja kun toinen poski on pulleampi kuin toinen?


    • Mun ajo kortti on salainen ja sitte se titaani ameksi on tosi salainen. Ajo kalustoni on erittäin salainen ja kuksanikin on salainen paitsi suomessa se ei oo.

    • Näyttää aijaa taas toimivan, ei muuta kun seiskaan ostoksille ja kuittia tänne niin nähdään kuinka moni täällä thaimaassa oleskelee...

      • Anonyymi

        Numerosenseillä on matkaa lähimpään thaimaan seiskaan reilut 8000 kilsaa.


      • Anonyymi

        Kuitti päivässä pitää numerosensein loitolla. Kausimaksuni paikalliseen kouluun käteisellä tänään. Käyn tenttimässä vaan kun ei viitsi lasten sekaan mennä kuudellakymmenellä oleva ukko... https://aijaa.com/QP7hfg

        Vuoden päästä minulla on oikeus alkaa opettamaan esimerkiksi englanninkieltä tai matematiikkaa Thaimaassa alakoulussa. En toki sitä tee, vaan opiskelen kieltä ihan muista käytännön syistä.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitti päivässä pitää numerosensein loitolla. Kausimaksuni paikalliseen kouluun käteisellä tänään. Käyn tenttimässä vaan kun ei viitsi lasten sekaan mennä kuudellakymmenellä oleva ukko... https://aijaa.com/QP7hfg

        Vuoden päästä minulla on oikeus alkaa opettamaan esimerkiksi englanninkieltä tai matematiikkaa Thaimaassa alakoulussa. En toki sitä tee, vaan opiskelen kieltä ihan muista käytännön syistä.

        T 2010

        Sensei tulee kohta keskustelemaan kanssasi uima-altaista. ;) Mukavaa koulukevättä Thaimaahan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitti päivässä pitää numerosensein loitolla. Kausimaksuni paikalliseen kouluun käteisellä tänään. Käyn tenttimässä vaan kun ei viitsi lasten sekaan mennä kuudellakymmenellä oleva ukko... https://aijaa.com/QP7hfg

        Vuoden päästä minulla on oikeus alkaa opettamaan esimerkiksi englanninkieltä tai matematiikkaa Thaimaassa alakoulussa. En toki sitä tee, vaan opiskelen kieltä ihan muista käytännön syistä.

        T 2010

        Naurettavaa pelleilyä feikiltä, ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa pelleilyä feikiltä, ei muuta.

        Miten muutenon Sianmain saaste-uimavalvojan päivä sujunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa pelleilyä feikiltä, ei muuta.

        numerosensein kuitit juuri odottaa varmaan julkaisua, feikki koko trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa pelleilyä feikiltä, ei muuta.

        Onko kuksa jo tullut pesusta ja kamera Chiang Main kamerakorjaamolta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuitti päivässä pitää numerosensein loitolla. Kausimaksuni paikalliseen kouluun käteisellä tänään. Käyn tenttimässä vaan kun ei viitsi lasten sekaan mennä kuudellakymmenellä oleva ukko... https://aijaa.com/QP7hfg

        Vuoden päästä minulla on oikeus alkaa opettamaan esimerkiksi englanninkieltä tai matematiikkaa Thaimaassa alakoulussa. En toki sitä tee, vaan opiskelen kieltä ihan muista käytännön syistä.

        T 2010

        Mulla on lähimpää seiskaan muutama sata metriä, miten sinulla 2010 kuopiosta . thaimaassa opettaminen vaatii alemman korkeakoulutukinnon, alakoulussa... ylä ja korkeakouluissa ylempi korkeakoulututkinto... siis opettajaviisumiin, minimivaatimus... Toki oppilaitos voi palkata vaikka raksaduunarin opettamaan mitä tahansa, jossain kylä koulussa... mutta ei sillä reppana sinun velkoja maksella.
        Minä en laita tänne enää kuitin kuittia, enkä ole siitä vastuussa kuka uskoo mitä uskoo, se on puhtaasti jokaisen oma ongelma.

        Minä varmasti asun hua hinissä, perustin kotiin studion kun muutama kaveri pyysi hieman sovitusapua, joten en pahemmin viitsi tänne enää kirjoitella... hyvää jatkoa... palataan jos on asiaa.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Mulla on lähimpää seiskaan muutama sata metriä, miten sinulla 2010 kuopiosta . thaimaassa opettaminen vaatii alemman korkeakoulutukinnon, alakoulussa... ylä ja korkeakouluissa ylempi korkeakoulututkinto... siis opettajaviisumiin, minimivaatimus... Toki oppilaitos voi palkata vaikka raksaduunarin opettamaan mitä tahansa, jossain kylä koulussa... mutta ei sillä reppana sinun velkoja maksella.
        Minä en laita tänne enää kuitin kuittia, enkä ole siitä vastuussa kuka uskoo mitä uskoo, se on puhtaasti jokaisen oma ongelma.

        Minä varmasti asun hua hinissä, perustin kotiin studion kun muutama kaveri pyysi hieman sovitusapua, joten en pahemmin viitsi tänne enää kirjoitella... hyvää jatkoa... palataan jos on asiaa.

        Hehehehh...


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Mulla on lähimpää seiskaan muutama sata metriä, miten sinulla 2010 kuopiosta . thaimaassa opettaminen vaatii alemman korkeakoulutukinnon, alakoulussa... ylä ja korkeakouluissa ylempi korkeakoulututkinto... siis opettajaviisumiin, minimivaatimus... Toki oppilaitos voi palkata vaikka raksaduunarin opettamaan mitä tahansa, jossain kylä koulussa... mutta ei sillä reppana sinun velkoja maksella.
        Minä en laita tänne enää kuitin kuittia, enkä ole siitä vastuussa kuka uskoo mitä uskoo, se on puhtaasti jokaisen oma ongelma.

        Minä varmasti asun hua hinissä, perustin kotiin studion kun muutama kaveri pyysi hieman sovitusapua, joten en pahemmin viitsi tänne enää kirjoitella... hyvää jatkoa... palataan jos on asiaa.

        Eli kohta sitten saadaan taas tavata jokin uusista persoonistasi.


    • Anonyymi

      Missä viipyy Tummelin ostokuitti?

    • No niin resupetterit nyt toimii aijahah ja täältä pesee kohta..

    • Anonyymi

      Katselukertoja

      - Asiantravel, kuitti: 41

      - 2010, kuitti: 11

      - Numball/Senssu, doppari/kuksa: 0

      Kymysys; mitenkäs tämä nyt näin? 🙄

      • Anonyymi

        Yksi noista kolmesta on satuolento kuten pinokkio ja tuhkimo. 2010 ja Asiantravel on thaimaassa.


      • Anonyymi

        Kyllä on nyt pallipää ja sensu hiljaista poikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on nyt pallipää ja sensu hiljaista poikaa.

        Jep.
        Veikkaan että "molemmat laadukkaat Miehet" ovat hörpänneet, jälleen kerran, kuksaansa hiekkaa sen verran ruhtinaallisesti, että aikansa on kulunut lähinnä Amalian sääntöjen vastaisten viestien poisteluun.
        😁


    • Alkuillasta käytiin syömässä tuossa lähikuppilassa, erinomainen ruoka, mukava henkilökunta ja mikä parasta, ihan tässä kotikulmilla. Täytyy kannattaa nyt tällaisina aikoina oman kylän yrittäjiä.
      https://aijaa.com/ieDx09
      Mutta mitä ihmettä, vähissä on tuoreet kuitit palstalaisilta, jopa nämä "täällä thaimaassa asuvat" ovat aivan hiirenhiljaa eli aivan kuin noiden thaikorttien kanssa, nuo tuoreet kuitit tuottavat ylitsepääsemättömiä vaikeuksia. Hauskaa palstaelämää.!
      Terveiset Rayongista, hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Niitä "todisteita" kyselee vain tuo yksikkökaksikko Hua Hinin Chiang Main Hiekkaharjusta joilla ei ole ensimmäistäkään kuvaa tai kuittia itsellään lukuunottamatta pari kertaa vuodessa Hua Hinissa joku mökkihöperö vanhus uskaltaa torpastaan ulos.
        Katkeruuden maailmanennätysmies tuo numerosensei. Muut toivottelee hyviä lomia ja hän toivottelee maailmanloppua joka päivä.


    • Mitenkä nyt näin, normaalisti ollaan suunapäänä vittuilemassa mutta nyt pitelee melko hiljaista kuopion suunnalta vai onko erään thaimaan kaupungin kaupoista kuittirullat loppu.?
      Helmikuussa -17 omin pikku kätösin istuttama mangopuu, puskee herkkuja jatkuvalla syötöllä.
      https://aijaa.com/jzyItg
      Laitelkaahan kuvia, mieluiten omia, ei netistä imuroituja kuten eräillä on tapana.

      • Mulla on resupetteri täsä valmiina sellanen kuvakollaasi kukka tarhasta, ranta huviloista ja harrikoista että siinä teillä savon köyhillä pyörii silmä päässä niitä katsellessa.
        Sitä ennen niiden toimittamista ota tuo kurpitsa ja piirrä sille naama johon kirjoitat "terve pohjosen mies" ja aseta se neidin hotelli altaan reunalle sillee että ootte kaikki siellä altaassa selin pidellen rasva purkkeja, tuoreita kuitteja ja paikallisia sanoma lehtiä mielellään niin että päiväys näkyy.


      • Anonyymi

        Älä ole huolissasi Aasi, sinun tarinoitasi kommentoi ystäväsi tuo sininen, eli olet löytänyt itsellesi vertaisesi ystävän tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole huolissasi Aasi, sinun tarinoitasi kommentoi ystäväsi tuo sininen, eli olet löytänyt itsellesi vertaisesi ystävän tällä palstalla.

        Ottaako noin koville nuo travellin kuvat.? Onhan nuo sinisen jutut paljon sinua viisaampia.
        Aijaa perintötennismailat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaako noin koville nuo travellin kuvat.? Onhan nuo sinisen jutut paljon sinua viisaampia.
        Aijaa perintötennismailat.

        On sinisen jutut juuri niin viisaita kuin Pattayan rakkaille on soveliaita Pattayan matkailupalstalla, siksihän tämä sininen palstalla tarinoikin sinun kaltaisille jotka pitävät häntä viisaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole huolissasi Aasi, sinun tarinoitasi kommentoi ystäväsi tuo sininen, eli olet löytänyt itsellesi vertaisesi ystävän tällä palstalla.

        Nuudelipussi, vain muistoksi jäi. Nuudelipussi, omaishoitajalta jäi.

        S


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole huolissasi Aasi, sinun tarinoitasi kommentoi ystäväsi tuo sininen, eli olet löytänyt itsellesi vertaisesi ystävän tällä palstalla.

        Palstan vajakkipoika se näköjään herännyt piipittämään yöpäivystykseltään. Kamera on edelleen huollossa siellä "chiang main" kamerakorjaamossa, kuten on ollut jo reilut 20 vuotta.. Kuittirullatkin kaupan kassakoneista loppu. Mutta hieno elämä sulla, jatka valitsemallasi tiellä ja muista villahousut, siellä suomessa on ulkona pakkasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole huolissasi Aasi, sinun tarinoitasi kommentoi ystäväsi tuo sininen, eli olet löytänyt itsellesi vertaisesi ystävän tällä palstalla.

        Luulin hetken että jutussa olisi jotain järkeä, kunnes tuli esiin että on harrikoita kuvattu.


    • Anonyymi

      Ystäväni Buriramista tuolla mainitsikin että kuitti päivässä pitää numerosensein... jos ei nyt poissa niin ainakin todella vihaisena.
      https://aijaa.com/BmgIMD
      Neitokaisen kotiseudulla piipahdus, sitten Pattayalle Centaraan loppuloman ajaksi.

      Mitäpä tuumaa numerosensei? ollaankos me kympin kanssa sama henkilö savossa?
      Nyt ei ole luksusta eikä kerrostaloasunto joille kummallekin hekottelit. Itsetuntosi kun ei "perustu luksukseen" ja toisaalta nimittelet neljänkin tähden hotelleja lääviksi.
      PS: Olen uinut siinä 2010:n altaassa jota kutsut "hotellin uima-altaaksi".

      44

      • Anonyymi

        No mutta sehän on hienoa että piipahdat neidon kotiseudulla, nyt vain sitten sinne altaan reunalle kaksi miestä suomipassit kädessä ja räps.
        Mahtavaa että tämä feikkeily vihdoin muuttuu todeksi.

        Koska on allaskuvaa odotettavissa 44 .....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta sehän on hienoa että piipahdat neidon kotiseudulla, nyt vain sitten sinne altaan reunalle kaksi miestä suomipassit kädessä ja räps.
        Mahtavaa että tämä feikkeily vihdoin muuttuu todeksi.

        Koska on allaskuvaa odotettavissa 44 .....?

        Kuvatoivomuksia otetaan vastaan kun nähdään kuksa Chiang Maissa.

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta sehän on hienoa että piipahdat neidon kotiseudulla, nyt vain sitten sinne altaan reunalle kaksi miestä suomipassit kädessä ja räps.
        Mahtavaa että tämä feikkeily vihdoin muuttuu todeksi.

        Koska on allaskuvaa odotettavissa 44 .....?

        Räps ja kuvaa vanhasta tennismailasta ja silakkalaatikosta helkama uunissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räps ja kuvaa vanhasta tennismailasta ja silakkalaatikosta helkama uunissa.

        Anokilahtanut jatkoi, helppo arvaus.
        Feikit ei parempaan pysty ...... amistasoinen valtakunnallisen rakennusliikkeen esimies.


      • Anonyymi

        Voi meitin senseitä kun sillä on kauhean ikävä rakkaitaan ja Thaimaata, lumihangessa ei pyörätuolikaan kulje ja maaliskuun eläke on jo juotu. Josko rakkaat tottelisi nyt kuvatoiveita, eikä laittelisi vain kuitteja ja maisemia. Tsemppiä sulle ja parane pian! 8)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi meitin senseitä kun sillä on kauhean ikävä rakkaitaan ja Thaimaata, lumihangessa ei pyörätuolikaan kulje ja maaliskuun eläke on jo juotu. Josko rakkaat tottelisi nyt kuvatoiveita, eikä laittelisi vain kuitteja ja maisemia. Tsemppiä sulle ja parane pian! 8)

        Aiemmin kun hiekkaharjun vajakkipojalla oli vielä thaimaalainen omaishoitaja, hää innolla käänteli kaikki thaikielen kuitit ja kyltit. Ny kun ei ole, niin ei ole muuta ihmettelemistä ku että miks pattajapojat ei poseeraa lomalla semmosissa asennoissa kuin hän haluaa.
        Huoliiko ne ees niuvaan sitä.. toivoton tapaus.


      • Anonyymi

        Tuota olen yrittänyt kanssa kauniisti selittää, että feikki se 2010 on jostain laitoksesta suomessa, ilman massia ja tulevaisuutta, eihän täällä thaimaassa ole muut kuin minä ja Senssu.... oikein naurattaa... ei edes pattayapalstalle ole ajautunut kuin yksi noin hullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota olen yrittänyt kanssa kauniisti selittää, että feikki se 2010 on jostain laitoksesta suomessa, ilman massia ja tulevaisuutta, eihän täällä thaimaassa ole muut kuin minä ja Senssu.... oikein naurattaa... ei edes pattayapalstalle ole ajautunut kuin yksi noin hullu.

        Numeroreppanan yksinpuhelut ja itsesääli. Moni on lisäksesi Suomessa jumissa ja korona-ajan masentama, mutta sinulla reppanalla ei ole tainnut elämä muuttua kuuteen vuoteen miksikään, eikä muutu ennenkuin on lappu varpaassa.

        Mainitsit suuressa allaskeskustelussa tuolla että ei ole äitiä ja tytärtä edes samassa kuvassa. Voi kuules on sadoissa ja tuhansissa kuvissa. https://aijaa.com/ivJsCg

        Koska olet kova poju kiinnittämään huomiota aina epäolennaisiin asioihin, koska psyykesi ei kestä olennaisia asioita, niin kerrottakoon sinulle että kuva on vaimon ottama ja farmin huoltorakennuksesta.

        Kerroin tämän, koska olisit alkanut puhumaan ensimmäiseksi tuosta peltikatosta.

        Jään odottelemaan ajankohtaisia kuvia Chiang Maista. Laitan sitten allaskuvia lisää. Siinä sinä olet oikeassa, että keltainen komposiitti- rouhepinnoite ei näytä enää uudelta. Oli ilmeisesti liian kuuma ja massa kuivui liian nopeasti ja vesi näkyy siinä tummina laikkuina.

        Se korjataan ja vaihdetaan karkeaan laattaan. Erinomaisena liukuesteenä toimii tuo ja ei satuta kuitenkaan paljaita jalkoja.

        Mukavia hetkiä Vantaan Hiekkaharjuun, vai saitko siirron "hesan" puolelle, kuten juntit stadia kutsuu? Hoitajille voimia ja pitäkää wifi kunnossa, niin lentokapteenista on mahdollisimman vähän harmia.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota olen yrittänyt kanssa kauniisti selittää, että feikki se 2010 on jostain laitoksesta suomessa, ilman massia ja tulevaisuutta, eihän täällä thaimaassa ole muut kuin minä ja Senssu.... oikein naurattaa... ei edes pattayapalstalle ole ajautunut kuin yksi noin hullu.

        Koska numerosensei ei ole Thaimaassa käynytkään ja ei ole kavereita, niin hän ei tiedä millaisia on talkoot Thaimaassa. Tässä istutustalkoot https://aijaa.com/PpSAw1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numeroreppanan yksinpuhelut ja itsesääli. Moni on lisäksesi Suomessa jumissa ja korona-ajan masentama, mutta sinulla reppanalla ei ole tainnut elämä muuttua kuuteen vuoteen miksikään, eikä muutu ennenkuin on lappu varpaassa.

        Mainitsit suuressa allaskeskustelussa tuolla että ei ole äitiä ja tytärtä edes samassa kuvassa. Voi kuules on sadoissa ja tuhansissa kuvissa. https://aijaa.com/ivJsCg

        Koska olet kova poju kiinnittämään huomiota aina epäolennaisiin asioihin, koska psyykesi ei kestä olennaisia asioita, niin kerrottakoon sinulle että kuva on vaimon ottama ja farmin huoltorakennuksesta.

        Kerroin tämän, koska olisit alkanut puhumaan ensimmäiseksi tuosta peltikatosta.

        Jään odottelemaan ajankohtaisia kuvia Chiang Maista. Laitan sitten allaskuvia lisää. Siinä sinä olet oikeassa, että keltainen komposiitti- rouhepinnoite ei näytä enää uudelta. Oli ilmeisesti liian kuuma ja massa kuivui liian nopeasti ja vesi näkyy siinä tummina laikkuina.

        Se korjataan ja vaihdetaan karkeaan laattaan. Erinomaisena liukuesteenä toimii tuo ja ei satuta kuitenkaan paljaita jalkoja.

        Mukavia hetkiä Vantaan Hiekkaharjuun, vai saitko siirron "hesan" puolelle, kuten juntit stadia kutsuu? Hoitajille voimia ja pitäkää wifi kunnossa, niin lentokapteenista on mahdollisimman vähän harmia.

        T 2010

        Kyllä noita farmin "huoltorakennuksessa" asuvia sefieitä ottavia yksinhuoltajanaisia on enemmältikin thaimaassa.
        He vain eivät ota selfieitä kotiuima-altaan reunalta koska heillä ei ole kotiuima-allasta.
        Hienoa että alkanut tulemaan kuvia, mutta miksi 2010 ja 44 kuva-aktiivit eivät päräyttäneet pottia yhteisselfiellä .... feikkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä noita farmin "huoltorakennuksessa" asuvia sefieitä ottavia yksinhuoltajanaisia on enemmältikin thaimaassa.
        He vain eivät ota selfieitä kotiuima-altaan reunalta koska heillä ei ole kotiuima-allasta.
        Hienoa että alkanut tulemaan kuvia, mutta miksi 2010 ja 44 kuva-aktiivit eivät päräyttäneet pottia yhteisselfiellä .... feikkejä.

        Vain yksi on Thaimaasta poissa,
        Ei Chiang Main kuvia näy.
        On sankarit muut karkeloissa
        Ja juhlat heiltä ne käy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numeroreppanan yksinpuhelut ja itsesääli. Moni on lisäksesi Suomessa jumissa ja korona-ajan masentama, mutta sinulla reppanalla ei ole tainnut elämä muuttua kuuteen vuoteen miksikään, eikä muutu ennenkuin on lappu varpaassa.

        Mainitsit suuressa allaskeskustelussa tuolla että ei ole äitiä ja tytärtä edes samassa kuvassa. Voi kuules on sadoissa ja tuhansissa kuvissa. https://aijaa.com/ivJsCg

        Koska olet kova poju kiinnittämään huomiota aina epäolennaisiin asioihin, koska psyykesi ei kestä olennaisia asioita, niin kerrottakoon sinulle että kuva on vaimon ottama ja farmin huoltorakennuksesta.

        Kerroin tämän, koska olisit alkanut puhumaan ensimmäiseksi tuosta peltikatosta.

        Jään odottelemaan ajankohtaisia kuvia Chiang Maista. Laitan sitten allaskuvia lisää. Siinä sinä olet oikeassa, että keltainen komposiitti- rouhepinnoite ei näytä enää uudelta. Oli ilmeisesti liian kuuma ja massa kuivui liian nopeasti ja vesi näkyy siinä tummina laikkuina.

        Se korjataan ja vaihdetaan karkeaan laattaan. Erinomaisena liukuesteenä toimii tuo ja ei satuta kuitenkaan paljaita jalkoja.

        Mukavia hetkiä Vantaan Hiekkaharjuun, vai saitko siirron "hesan" puolelle, kuten juntit stadia kutsuu? Hoitajille voimia ja pitäkää wifi kunnossa, niin lentokapteenista on mahdollisimman vähän harmia.

        T 2010

        Herra 2010. Miksi tämä lapsi, auton vierellä oleva lapsi ja laulava tyttö ei ole sama lapsi?


    • Mukavaa että on alkanut täältä thaimaasta aijaata tupsahtelemaan, kuvia ja kuitteja. Vaan palstan päivystäjäjät pysyvät jostain ihmeen syystä ihan vaiti mitä nyt joskus kuopiosta huutelevat vaan mitään tuoretta ei ole heiltä thaimaasta näkynyt. Hienoa elämää se on tämä suomi24 thaimaassa asuminenkin. Terveisiä kaikille oikeasti thaimaassa oleville palstalaisille, ukkonen ryöpsäytti tänään vettä niskaan vähän reilummin.
      https://aijaa.com/WxzTLB

      • Anonyymi

        Kunnon sade puhdistaa ja raikastaa, luonto kukoistaa! Vaan yksi on joukosta poissa.

        Vain yksi on joukosta poissa
        Hua Hinin miestä siellä ei näy
        On sankarit muut karkeloissa
        Ja juhlat heiltä ne käy!

        Ritarit uljaasti vie daamejaan
        On miekat ja kultaiset vyöt
        Lahjana älykkyys on heillä vaan
        On aivot nuo tehneet taas työn!

        Shampanja virtaa ja on mukavaa
        On käsissä heidän Thaimaa
        Vauraus kansankin taas kukoistaa
        Ja kiittää vain heitä nyt saa!

        Toisille luonto luo noin lahjojaan
        Ja toisille hiukkasen vain
        Viisaille riemunkin suo tosissaan
        Ei tyhmille kuulu se lain!


    • Anonyymi

      Ei se vaihtamalla parane, sano ukko ku uuttaakkaa terveyskeskukseen kuskas. 45 vuotta vanha mylly, hihna vaihettu muutaman kerran. Öljyt pari kertaa.
      https://aijaa.com/sXv1Ta

      • Anonyymi

        Eräs mies toi vanhan eukkonsa vaihtoon. Muuten hyvä akka mutta kone väljä ja perä roikkui.


    • Anonyymi

      Numerosensei shoppailee täällä Thaimaassa ihmeen vähän.
      Ilmeisesti elää täydellisessä luontaistaloudessa jossa eletään omilla kasveilla ja aineksilla. Lieneekö myös lihatuotanto turvattu karjan kasvatuksella? Ruoan kanssa numerosensei tykkää juoda kokista. Sitä lienee vaikeaa valmistaa kotioloissa, joten sen osalta ainakin joutuu käymään kaupassa, mutta ilmeisesti kaupan kassakoneen kuittirulla on tyhjä ja kuitin saaminen on mahdotonta.

    • Kuvaa käyty katsomassa 56 kertaa, 3 tuoretta kuittia thaimaasta eli 3 palstalaista on thaimaassa. Itsestään eniten palstalla ääntä pitävät vakuuttelijat siis suomessa..

      • Anonyymi

        Ei niitä huutelijoita ole kuin yksi. Tunnetaan nimimerkeillä numbaII ja senssu Sama jermu. Vantaan Hiekkaharjussa asui aiemmin, nyt ilmeisesti jossakin hoivakodissa.
        Kukaan muu ei ole täällä vaatimassa mitään kuvia tai "todisteita" keneltäkään kuin tuo yksi ja ainoa joka kadehtii itsensä hengiltä vain siksi että joku on Thaimaassa.


    • Tarttuihan sieltä kaupasta jotain mukaan tänäänkin iltapäivällä..
      https://aijaa.com/UZxGUF
      Eikä tarvitse edes vakuutella.

      • Anonyymi

        Travelli vie numerosenseitä 100 -0


      • Anonyymi

        Hieno kuva, sanoisinko....en taida viitsiä...että jopa leijuva!


    • Tojon kanssa käytiin sisäputsissa ja ekassa huollossa. https://aijaa.com/KlijSY
      Ai kun se kiiltää... Numerosensein Camrystä, Navarasta, Rolls Roycesta eikä Moparista ole hirveästi kuvakollaaseja näkynyt. Miksi?

      Huom! Pikkuinen viesti feikkisenseille keskikonsolissa.

      • Vietnamin sodan voittanut appi ukkoni John Ambo lähti moparilla just esbanjaan käyttämään passeja leimoilla ja poika on ajelemassa radalla laatu pyörillä. Muuten oisin napannud sellaiset kuvat että resupettereillä rakkailla pyörisi viikon sukat jalassa ja silmät päässä!


      • Anonyymi

        Hauskaa että nyt sininen 2010 on erittäin aktiivi, eikä koskaan kirjoita anona, sekä faninaan tuo toinen sininen, ovat löytäneet vertaisensa ja antavat toisilleen vertaistukea.
        Munaton ei kykene vastaamaan feikkialtaansa ritilästä.
        Mahtavaa että lappusia, todellista todistamista, wooow.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa että nyt sininen 2010 on erittäin aktiivi, eikä koskaan kirjoita anona, sekä faninaan tuo toinen sininen, ovat löytäneet vertaisensa ja antavat toisilleen vertaistukea.
        Munaton ei kykene vastaamaan feikkialtaansa ritilästä.
        Mahtavaa että lappusia, todellista todistamista, wooow.

        Aijaa uima-allas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa että nyt sininen 2010 on erittäin aktiivi, eikä koskaan kirjoita anona, sekä faninaan tuo toinen sininen, ovat löytäneet vertaisensa ja antavat toisilleen vertaistukea.
        Munaton ei kykene vastaamaan feikkialtaansa ritilästä.
        Mahtavaa että lappusia, todellista todistamista, wooow.

        Numerosensei ressukka. Sekosit taas ja nyt menee sitten viikko autosta höpöttäessä kunhan toivut järkytyksestä. Onko se teikäläisen Lada vielä kilvissä Suomessa vai onko sinne istutettu perunoita?

        Sen verran voin sinua valaita että ritilät ovat erilaiset niissä kohdissa missä kävellään.

        Olisikohan aika asettaa se kuksa nyt siihen päivälehden päälle Chiang Maissa ensimmäistä kertaa? Väistelet kysymystä joka kerta höpöttämällä altaasta.

        Jos sinä olisit Thaimaassa (jota pidät jonakin ihmeellisenä saavutuksena, jota se ei ole) niin sinä tykittäisit tämän palstan täyteen kuvia, koska sinulla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta.

        Minä menen nyt ammeeseen, otan lasin hyvää viskiä ja kirjan. Mukavaa palstailtaa sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa että nyt sininen 2010 on erittäin aktiivi, eikä koskaan kirjoita anona, sekä faninaan tuo toinen sininen, ovat löytäneet vertaisensa ja antavat toisilleen vertaistukea.
        Munaton ei kykene vastaamaan feikkialtaansa ritilästä.
        Mahtavaa että lappusia, todellista todistamista, wooow.

        Tuosta kuvakappaleesta näet molemman mallista ritilää ja sen eron mitä on märällä ja kuivalla komposiittirouheella. https://aijaa.com/dviUQv

        Mitä meinasit seuraavaksi kysyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta kuvakappaleesta näet molemman mallista ritilää ja sen eron mitä on märällä ja kuivalla komposiittirouheella. https://aijaa.com/dviUQv

        Mitä meinasit seuraavaksi kysyä?

        Jälleen kerran sensein analyysit on kumottu ja koko ukko taputeltu maan rakoon, eikä kuksa löydä tietään Thaimaasen taivaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta kuvakappaleesta näet molemman mallista ritilää ja sen eron mitä on märällä ja kuivalla komposiittirouheella. https://aijaa.com/dviUQv

        Mitä meinasit seuraavaksi kysyä?

        Miten kuva liittyy Neidin altaaseen, eikö ritilöiden risteyskohdasta voi ottaa valukuvaa ja tietysti kuvaan mukaan se lapsellinen lappu sieltä keskikonsoolista.

        Palkinto tosin epäselvimmästä internetimuroinnista Feikki Neidille.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Numerosensei ressukka. Sekosit taas ja nyt menee sitten viikko autosta höpöttäessä kunhan toivut järkytyksestä. Onko se teikäläisen Lada vielä kilvissä Suomessa vai onko sinne istutettu perunoita?

        Sen verran voin sinua valaita että ritilät ovat erilaiset niissä kohdissa missä kävellään.

        Olisikohan aika asettaa se kuksa nyt siihen päivälehden päälle Chiang Maissa ensimmäistä kertaa? Väistelet kysymystä joka kerta höpöttämällä altaasta.

        Jos sinä olisit Thaimaassa (jota pidät jonakin ihmeellisenä saavutuksena, jota se ei ole) niin sinä tykittäisit tämän palstan täyteen kuvia, koska sinulla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta.

        Minä menen nyt ammeeseen, otan lasin hyvää viskiä ja kirjan. Mukavaa palstailtaa sinulle.

        Hauska lueskella näitä Neitosen feikkeilyitä, siis nyt altaalla on kohtia joissa kävellään ja kohtia joissa ei kävellä, jonka johdosta erilaiset ritilät.
        On kiusattu laattojen värimuutoksesta niin Neito pääpättää kuivasta ja märästä komposiitista.
        Aijailee lappusia keskikonsoolilla vaan ei altaalla.
        Sen uskon että ammeeseen meni.
        Feikki 10 vuoden kokemuksella 2010 Neitonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa että nyt sininen 2010 on erittäin aktiivi, eikä koskaan kirjoita anona, sekä faninaan tuo toinen sininen, ovat löytäneet vertaisensa ja antavat toisilleen vertaistukea.
        Munaton ei kykene vastaamaan feikkialtaansa ritilästä.
        Mahtavaa että lappusia, todellista todistamista, wooow.

        pattayan poika ja vertaistuki itselleen rulez.


      • Anonyymi kirjoitti:

        pattayan poika ja vertaistuki itselleen rulez.

        Tuo kommentti on ainut mihin sinä tässä ketjussa pystyt.
        Hieno elämä.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Tuo kommentti on ainut mihin sinä tässä ketjussa pystyt.
        Hieno elämä.

        Numeropallipäällä ei ole hinurilassa ketään tuttuja kuka kuitteja lähettelisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta kuvakappaleesta näet molemman mallista ritilää ja sen eron mitä on märällä ja kuivalla komposiittirouheella. https://aijaa.com/dviUQv

        Mitä meinasit seuraavaksi kysyä?

        On täällä porukkaa höm kaikenlaista, yksi laittaa kuvan hotellin uima-altaasta omanaan, sama laittaa kelluvia audio-autolaitteita suomenkielisillä kuiteilla, sama ottaa kamerallaan kehnon kuvan hotellin uima-altaalta jossa on mukana lapsi ei siinä mitään söpö pikkutyttöhän se on ja äitinsä näköinen mutta ei isänsä, , sitten ritilöistä vielä erikseen kuvan laatu on kaikissa suorastaan surkea, miksi kuvassa ei näy tämä kameran tunnistetietoja jotka näkyvät tuossa toyotan kuvassa, lisäksi ongelmia on muitakin tuossa leijuva audio kuvassa, netti on pullollaan kuvia tuo mallin ohjaamosta, miksi se on täysin erilainen kuin täällä myytävissä, toinen aijaa robinsonin kuitteja tälle palstalle joka päivä lomallaan, hip hip huraa.
        Tiedät kuka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On täällä porukkaa höm kaikenlaista, yksi laittaa kuvan hotellin uima-altaasta omanaan, sama laittaa kelluvia audio-autolaitteita suomenkielisillä kuiteilla, sama ottaa kamerallaan kehnon kuvan hotellin uima-altaalta jossa on mukana lapsi ei siinä mitään söpö pikkutyttöhän se on ja äitinsä näköinen mutta ei isänsä, , sitten ritilöistä vielä erikseen kuvan laatu on kaikissa suorastaan surkea, miksi kuvassa ei näy tämä kameran tunnistetietoja jotka näkyvät tuossa toyotan kuvassa, lisäksi ongelmia on muitakin tuossa leijuva audio kuvassa, netti on pullollaan kuvia tuo mallin ohjaamosta, miksi se on täysin erilainen kuin täällä myytävissä, toinen aijaa robinsonin kuitteja tälle palstalle joka päivä lomallaan, hip hip huraa.
        Tiedät kuka.

        Pari asiaa. Leikkasin kaukaa otetusta kuvista haluamasi kohdat ritilöistä, jotta huomaat siinä olevan kahdenmallista ritilää. Eli ritiläväitteesi on kumottu.

        Samaten kumosin väitteesi eri värisestä pinnoitteesta.

        Saat zoomailla autossa olevaa lappua vaikka kuinka. Kun katsot tarkkaan, näet sen lapun alla olevan kasvomaskin, jonka kuminauha pilkistää vasemmalla. Lappu ei olisi näkynyt auton ovelle, jos sen alla ei olisi ollut mitään.

        Eli sekin väitteesi on kumottu. Et löydä allaskuviani mistään muualta kuin minulta, etkä tule löytämään.

        Nyt olisi sinulla oiva hetki laittaa kuksa näkyviin Chiang Maissa. Vastaisitko lopultakin kysymykseen, miksi se on niin vaikeaa? Eikä vastaukseksi kelpaa tietokoneen näyttöruudulta napatut surkeat apinakuvat.

        Entäpäs se vedonlyönti ja tapaaminen? Milloin tapahtuu?

        Tässä nostalginen kuva nykyiseltä kotikylältäni. Kuva on otettu syntymävuotenani. https://aijaa.com/2x1Oug


      • 2010vuodesta kirjoitti:

        Pari asiaa. Leikkasin kaukaa otetusta kuvista haluamasi kohdat ritilöistä, jotta huomaat siinä olevan kahdenmallista ritilää. Eli ritiläväitteesi on kumottu.

        Samaten kumosin väitteesi eri värisestä pinnoitteesta.

        Saat zoomailla autossa olevaa lappua vaikka kuinka. Kun katsot tarkkaan, näet sen lapun alla olevan kasvomaskin, jonka kuminauha pilkistää vasemmalla. Lappu ei olisi näkynyt auton ovelle, jos sen alla ei olisi ollut mitään.

        Eli sekin väitteesi on kumottu. Et löydä allaskuviani mistään muualta kuin minulta, etkä tule löytämään.

        Nyt olisi sinulla oiva hetki laittaa kuksa näkyviin Chiang Maissa. Vastaisitko lopultakin kysymykseen, miksi se on niin vaikeaa? Eikä vastaukseksi kelpaa tietokoneen näyttöruudulta napatut surkeat apinakuvat.

        Entäpäs se vedonlyönti ja tapaaminen? Milloin tapahtuu?

        Tässä nostalginen kuva nykyiseltä kotikylältäni. Kuva on otettu syntymävuotenani. https://aijaa.com/2x1Oug

        Moi Feikki 2010.
        Mua naurattaa sun piipitykset.
        Laput lappuina poju enkä minä, kuten kukaan muukaan ole esittänyt väitettä erivärisestä pinnoitteesta, vaan laatoista.
        Pinnoitejuttus hymyilyttää meikä rakennusmestaria, kun jokainen huomaa kuvasi olevan iäkkäämmältäaltaalta.
        Ritiläväite kumottu, olet hauska kumoamaan räpellyksiäsi omistaen thaimaan parhaan kameran ja aijaat tollasen imuroinnin.
        Aika laittaa kuksa näkyviin? Entäpä vedonlyönti? Milloin tapahtuu?
        Tapahtuu kun ryhdyt mieheksi sanojesi taakse,
        Myös hauska se vaimon selfie "huoltorakennuksesta", niinhän seon että kylänkomeimman talon emännät ottaa selfieitä huoltorakennuksesta, eikä suinkaan käsin kaiverrettut keittiönkaapit tai porraskaide taustalla.
        Sun juttus ja jälkitodistelu valokuvaräpellykses saa arvosanan huuhaa.
        Jos kerran olet innoissasi lappuinesi autosta jne. niin vieppä poju lappunen siihen ritilöiden risteyskohtaan ja ota selvä kuva. Et sitä tee vaan tilaat joltain facekaveriltas kuitin tai jotain muuta lapsellista.
        Hyvää viikonloppua.


      • SENSSU kirjoitti:

        Moi Feikki 2010.
        Mua naurattaa sun piipitykset.
        Laput lappuina poju enkä minä, kuten kukaan muukaan ole esittänyt väitettä erivärisestä pinnoitteesta, vaan laatoista.
        Pinnoitejuttus hymyilyttää meikä rakennusmestaria, kun jokainen huomaa kuvasi olevan iäkkäämmältäaltaalta.
        Ritiläväite kumottu, olet hauska kumoamaan räpellyksiäsi omistaen thaimaan parhaan kameran ja aijaat tollasen imuroinnin.
        Aika laittaa kuksa näkyviin? Entäpä vedonlyönti? Milloin tapahtuu?
        Tapahtuu kun ryhdyt mieheksi sanojesi taakse,
        Myös hauska se vaimon selfie "huoltorakennuksesta", niinhän seon että kylänkomeimman talon emännät ottaa selfieitä huoltorakennuksesta, eikä suinkaan käsin kaiverrettut keittiönkaapit tai porraskaide taustalla.
        Sun juttus ja jälkitodistelu valokuvaräpellykses saa arvosanan huuhaa.
        Jos kerran olet innoissasi lappuinesi autosta jne. niin vieppä poju lappunen siihen ritilöiden risteyskohtaan ja ota selvä kuva. Et sitä tee vaan tilaat joltain facekaveriltas kuitin tai jotain muuta lapsellista.
        Hyvää viikonloppua.

        Liukas Luikkija Hiekkaharjusta luikkii taas ja väistelee kysymyset ja etsii kummallisia epäolennaisuuksia jostakin kuvasta. Kateutesi määrä vie viimeisenkin järjen rippeen sairaseläkeläisestä päästäsi.

        Mistä ne minun kymmenet kuitit ja kuvat Nangrongista on oikein kotoisin sinun mielestäsi?

        Kuka on kirjoittanut lapun uuden Fortunerin keskikonsoliin jossa tervehdys sinulle minun käsialalla jonka varmasti tunnistat? Kuka suomalaisen passinhaltija maksoi jonkin koululaskun Nangrongista?

        Kenen allas on kuvissani, jos se ei ole meidän? Keneltä minä tilailen niitä kuvia? Onko minulla jonkun thaimaansuomalaisen kanssa jonkinlainen kansainvälinen salaliitto sinua vastaan?

        Miksi joku suomalaismies Nangrongista antaisi esiintyä itsenään netissä antaen identiteettinsä varastettavaksi? Se olisi rikollinen teko.

        Näkisinkö moista vaivaa vain härnätäkseni sinua? En. En myöskään tanssi kenenkään pillin mukaan. En ole koskaan tehnyt niin.

        Haluan myös kuulla ne salaiset vedonlyönnin säännöt. Kysyn samalla tässä että miksi kuksaa ei näy Thaimaassa?

        Lupaan sinulle huippulaatuisella kameralla otetun meidän perheen perhepotretin kuvan altaalla ritilän päällä seisten ja pitelen passia kädessäni, näet vaimoni, tyttäreni ja pienokaisemme tuttipulloineen.

        Otan kuvan aurinkoisella säällä keskipäivällä ja otan sen sellaisesta suunnasta että näet uuden Fortunerin ja talon julkisivua.

        Ainoa edellytys sille kuvalle on että toimitat tänne yhden ainoan tuoreen kuvan Chiang Maista. Vain yksi riittää. Siinä pitää vain olla jokin asia josta sen tunnistaa sinun kuvaksesi ja tuoreeksi.

        Ok?


      • 2010vuodesta kirjoitti:

        Liukas Luikkija Hiekkaharjusta luikkii taas ja väistelee kysymyset ja etsii kummallisia epäolennaisuuksia jostakin kuvasta. Kateutesi määrä vie viimeisenkin järjen rippeen sairaseläkeläisestä päästäsi.

        Mistä ne minun kymmenet kuitit ja kuvat Nangrongista on oikein kotoisin sinun mielestäsi?

        Kuka on kirjoittanut lapun uuden Fortunerin keskikonsoliin jossa tervehdys sinulle minun käsialalla jonka varmasti tunnistat? Kuka suomalaisen passinhaltija maksoi jonkin koululaskun Nangrongista?

        Kenen allas on kuvissani, jos se ei ole meidän? Keneltä minä tilailen niitä kuvia? Onko minulla jonkun thaimaansuomalaisen kanssa jonkinlainen kansainvälinen salaliitto sinua vastaan?

        Miksi joku suomalaismies Nangrongista antaisi esiintyä itsenään netissä antaen identiteettinsä varastettavaksi? Se olisi rikollinen teko.

        Näkisinkö moista vaivaa vain härnätäkseni sinua? En. En myöskään tanssi kenenkään pillin mukaan. En ole koskaan tehnyt niin.

        Haluan myös kuulla ne salaiset vedonlyönnin säännöt. Kysyn samalla tässä että miksi kuksaa ei näy Thaimaassa?

        Lupaan sinulle huippulaatuisella kameralla otetun meidän perheen perhepotretin kuvan altaalla ritilän päällä seisten ja pitelen passia kädessäni, näet vaimoni, tyttäreni ja pienokaisemme tuttipulloineen.

        Otan kuvan aurinkoisella säällä keskipäivällä ja otan sen sellaisesta suunnasta että näet uuden Fortunerin ja talon julkisivua.

        Ainoa edellytys sille kuvalle on että toimitat tänne yhden ainoan tuoreen kuvan Chiang Maista. Vain yksi riittää. Siinä pitää vain olla jokin asia josta sen tunnistaa sinun kuvaksesi ja tuoreeksi.

        Ok?

        No vastataanpa Feikille.

        Ensinnäkään minulla ei ole mitään muuta tekemistä kyseisen Hiekkaharjun kanssa kuin työni paikallisen peruskoulun peruskorjauksessa aikanaa, enkä ole numeromiehesi, mutta eläthän sinä muutenkin pitäen kaikkea omaa ainoana totuutena.

        Minä en kuittijutuistasi välitä pätkän vertaa, vaan pidän sinua feikkinä talo- ja avioliittojutuistasi.

        Altaastasi et kykene mitään muuta laittamaan kuin sanoja ja puolittaisia sinnepäin valokuvia ja veden putsauslaitteistosi on esittelystä hanat kiinni, ei sinun kotoasi.
        Sinä ns. kaukaa otetusta kuvasta rajaat ritiläristeyksen, vaan et aijaa ns. kaukaa ottamaasi kuvaa.

        Rikollinen teko ..... olet lapsellinen.

        Näkisinkö vaivaa .... kyllä olet nähnyt vaivaa Neiti tällä palstalla erittäin paljon, nytkin piipität sanojasi kykenemättä mihinkään todelliseen.

        Ei sinun vetosi salaisia ole, itse ne latasit heikkona hetkenäsi.
        Tervetuloa edelleen katselemaan kuksaani ihan livenä kun olet varttunut mieheksi.

        Lupaa Neiti mitä lupaat, sun sanas on nollanarvoisia.

        Jatka toki haaveilluusioelämääs kuten olen sanonut ja apunasihan on niin viisaita niin viisaita internetpuolustajia että joo..... kyllä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä porukkaa höm kaikenlaista, yksi laittaa kuvan hotellin uima-altaasta omanaan, sama laittaa kelluvia audio-autolaitteita suomenkielisillä kuiteilla, sama ottaa kamerallaan kehnon kuvan hotellin uima-altaalta jossa on mukana lapsi ei siinä mitään söpö pikkutyttöhän se on ja äitinsä näköinen mutta ei isänsä, , sitten ritilöistä vielä erikseen kuvan laatu on kaikissa suorastaan surkea, miksi kuvassa ei näy tämä kameran tunnistetietoja jotka näkyvät tuossa toyotan kuvassa, lisäksi ongelmia on muitakin tuossa leijuva audio kuvassa, netti on pullollaan kuvia tuo mallin ohjaamosta, miksi se on täysin erilainen kuin täällä myytävissä, toinen aijaa robinsonin kuitteja tälle palstalle joka päivä lomallaan, hip hip huraa.
        Tiedät kuka.

        Palstan vajakkipojan pyynnöstä, kuitti Robinsonista. Kuten eilen sanoin, aina sitä jotain tarttuu matkaan. Ja vajakkipojalle tiedoksi, en ole lomalla.
        https://aijaa.com/pdGffc
        Helppo lähetellä näitä kuitteja täältä thaimaasta. Entäpä sinä..?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstan vajakkipojan pyynnöstä, kuitti Robinsonista. Kuten eilen sanoin, aina sitä jotain tarttuu matkaan. Ja vajakkipojalle tiedoksi, en ole lomalla.
        https://aijaa.com/pdGffc
        Helppo lähetellä näitä kuitteja täältä thaimaasta. Entäpä sinä..?

        Palstan vajakkipojan pyynnöstä, kuitti Robinsonista. Kuten eilen sanoin, aina sitä jotain tarttuu matkaan. Ja vajakkipojalle tiedoksi, en ole lomalla.
        https://aijaa.com/pdGffc
        Helppo lähetellä näitä kuitteja täältä thaimaasta. Entäpä sinä..?
        Lähti eka kirjautumatta.


      • 2010vuodesta kirjoitti:

        Liukas Luikkija Hiekkaharjusta luikkii taas ja väistelee kysymyset ja etsii kummallisia epäolennaisuuksia jostakin kuvasta. Kateutesi määrä vie viimeisenkin järjen rippeen sairaseläkeläisestä päästäsi.

        Mistä ne minun kymmenet kuitit ja kuvat Nangrongista on oikein kotoisin sinun mielestäsi?

        Kuka on kirjoittanut lapun uuden Fortunerin keskikonsoliin jossa tervehdys sinulle minun käsialalla jonka varmasti tunnistat? Kuka suomalaisen passinhaltija maksoi jonkin koululaskun Nangrongista?

        Kenen allas on kuvissani, jos se ei ole meidän? Keneltä minä tilailen niitä kuvia? Onko minulla jonkun thaimaansuomalaisen kanssa jonkinlainen kansainvälinen salaliitto sinua vastaan?

        Miksi joku suomalaismies Nangrongista antaisi esiintyä itsenään netissä antaen identiteettinsä varastettavaksi? Se olisi rikollinen teko.

        Näkisinkö moista vaivaa vain härnätäkseni sinua? En. En myöskään tanssi kenenkään pillin mukaan. En ole koskaan tehnyt niin.

        Haluan myös kuulla ne salaiset vedonlyönnin säännöt. Kysyn samalla tässä että miksi kuksaa ei näy Thaimaassa?

        Lupaan sinulle huippulaatuisella kameralla otetun meidän perheen perhepotretin kuvan altaalla ritilän päällä seisten ja pitelen passia kädessäni, näet vaimoni, tyttäreni ja pienokaisemme tuttipulloineen.

        Otan kuvan aurinkoisella säällä keskipäivällä ja otan sen sellaisesta suunnasta että näet uuden Fortunerin ja talon julkisivua.

        Ainoa edellytys sille kuvalle on että toimitat tänne yhden ainoan tuoreen kuvan Chiang Maista. Vain yksi riittää. Siinä pitää vain olla jokin asia josta sen tunnistaa sinun kuvaksesi ja tuoreeksi.

        Ok?

        Hyvin heitetty Buriramin mies.!


      • SENSSU kirjoitti:

        No vastataanpa Feikille.

        Ensinnäkään minulla ei ole mitään muuta tekemistä kyseisen Hiekkaharjun kanssa kuin työni paikallisen peruskoulun peruskorjauksessa aikanaa, enkä ole numeromiehesi, mutta eläthän sinä muutenkin pitäen kaikkea omaa ainoana totuutena.

        Minä en kuittijutuistasi välitä pätkän vertaa, vaan pidän sinua feikkinä talo- ja avioliittojutuistasi.

        Altaastasi et kykene mitään muuta laittamaan kuin sanoja ja puolittaisia sinnepäin valokuvia ja veden putsauslaitteistosi on esittelystä hanat kiinni, ei sinun kotoasi.
        Sinä ns. kaukaa otetusta kuvasta rajaat ritiläristeyksen, vaan et aijaa ns. kaukaa ottamaasi kuvaa.

        Rikollinen teko ..... olet lapsellinen.

        Näkisinkö vaivaa .... kyllä olet nähnyt vaivaa Neiti tällä palstalla erittäin paljon, nytkin piipität sanojasi kykenemättä mihinkään todelliseen.

        Ei sinun vetosi salaisia ole, itse ne latasit heikkona hetkenäsi.
        Tervetuloa edelleen katselemaan kuksaani ihan livenä kun olet varttunut mieheksi.

        Lupaa Neiti mitä lupaat, sun sanas on nollanarvoisia.

        Jatka toki haaveilluusioelämääs kuten olen sanonut ja apunasihan on niin viisaita niin viisaita internetpuolustajia että joo..... kyllä kyllä.

        Minä olen aito feikki, pelle ja imitaattorisi Suomessa. Olen saanut ispiraationi sinusta joka olet kaikkein aidoin julkifeikki ettei tuon selkeämpää feikkiä ole olemassakaan koko maailmassa. Olet enemmän pelle kuin Pelle Hermannin ja paroni von Münchhausenin avioton vahinkolapsi.
        Jaksat naurattaa tällä sivustolla Thaimaan turisteja ja asukkaita aivan loputtomiin jutuillasi ja ajatuksillasi. Kiitos siitä! Mielikuvituksesi on aivan vallaton. Se on sekoitus uhmaikäisen, mutta välillä romanttisesti haaveilevan pikkupojan lapsenmieltä.
        Se on sekoitus alakoulua käyvää tyttöä, sekoitus karvahatussaan kulkevaa vasemmistolaista kotikarpoa ja feikkihumanistia.
        Toisinaan örähtelet todella turhautuneena sekavassa mielentilassa varsinkin viikonloppuisin ja puhut ihan mitä sylki suuhun tuo.

        Minä on aito Chlang Main mies. Olen aina ollut ja voin poju vakuuttaa sen.
        Meillä on niin paljon mehtää että sen mehtän rajanaapurit on itäänpäin mentäessä Alaskassa ja länteen päin lähdettäessä Nevadassa. Etelän suunnassa meitin tilukset loppuu Saharan paikkeilla ja pohjoisessa Jäämerelle.
        Mulla on niin hienot ajoneuvot että yhdelläkään teillä resupetterillä ei ole edes varaa katsella niitä. Nyt menen laskemaan mersun hanska lokerosta riljanttien ja rubiinien kokonais arvon. Dollareissa tietenkin! Taustalla soi Molli Partonin ai vil oolveis lav juu.


      • SENSSU kirjoitti:

        No vastataanpa Feikille.

        Ensinnäkään minulla ei ole mitään muuta tekemistä kyseisen Hiekkaharjun kanssa kuin työni paikallisen peruskoulun peruskorjauksessa aikanaa, enkä ole numeromiehesi, mutta eläthän sinä muutenkin pitäen kaikkea omaa ainoana totuutena.

        Minä en kuittijutuistasi välitä pätkän vertaa, vaan pidän sinua feikkinä talo- ja avioliittojutuistasi.

        Altaastasi et kykene mitään muuta laittamaan kuin sanoja ja puolittaisia sinnepäin valokuvia ja veden putsauslaitteistosi on esittelystä hanat kiinni, ei sinun kotoasi.
        Sinä ns. kaukaa otetusta kuvasta rajaat ritiläristeyksen, vaan et aijaa ns. kaukaa ottamaasi kuvaa.

        Rikollinen teko ..... olet lapsellinen.

        Näkisinkö vaivaa .... kyllä olet nähnyt vaivaa Neiti tällä palstalla erittäin paljon, nytkin piipität sanojasi kykenemättä mihinkään todelliseen.

        Ei sinun vetosi salaisia ole, itse ne latasit heikkona hetkenäsi.
        Tervetuloa edelleen katselemaan kuksaani ihan livenä kun olet varttunut mieheksi.

        Lupaa Neiti mitä lupaat, sun sanas on nollanarvoisia.

        Jatka toki haaveilluusioelämääs kuten olen sanonut ja apunasihan on niin viisaita niin viisaita internetpuolustajia että joo..... kyllä kyllä.

        Aamulenkille lähdössä. Mikä tilanne Vantaalle?


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Aamulenkille lähdössä. Mikä tilanne Vantaalle?

        Rollaattori ei kulje sohjossa.


      • Anonyymi

        Hehe heh heh.... ja taas taputelltiin sensukkaa aika pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa että nyt sininen 2010 on erittäin aktiivi, eikä koskaan kirjoita anona, sekä faninaan tuo toinen sininen, ovat löytäneet vertaisensa ja antavat toisilleen vertaistukea.
        Munaton ei kykene vastaamaan feikkialtaansa ritilästä.
        Mahtavaa että lappusia, todellista todistamista, wooow.

        Tota noin... missähän viipyy SE kuva kuksasta.?


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Minä olen aito feikki, pelle ja imitaattorisi Suomessa. Olen saanut ispiraationi sinusta joka olet kaikkein aidoin julkifeikki ettei tuon selkeämpää feikkiä ole olemassakaan koko maailmassa. Olet enemmän pelle kuin Pelle Hermannin ja paroni von Münchhausenin avioton vahinkolapsi.
        Jaksat naurattaa tällä sivustolla Thaimaan turisteja ja asukkaita aivan loputtomiin jutuillasi ja ajatuksillasi. Kiitos siitä! Mielikuvituksesi on aivan vallaton. Se on sekoitus uhmaikäisen, mutta välillä romanttisesti haaveilevan pikkupojan lapsenmieltä.
        Se on sekoitus alakoulua käyvää tyttöä, sekoitus karvahatussaan kulkevaa vasemmistolaista kotikarpoa ja feikkihumanistia.
        Toisinaan örähtelet todella turhautuneena sekavassa mielentilassa varsinkin viikonloppuisin ja puhut ihan mitä sylki suuhun tuo.

        Minä on aito Chlang Main mies. Olen aina ollut ja voin poju vakuuttaa sen.
        Meillä on niin paljon mehtää että sen mehtän rajanaapurit on itäänpäin mentäessä Alaskassa ja länteen päin lähdettäessä Nevadassa. Etelän suunnassa meitin tilukset loppuu Saharan paikkeilla ja pohjoisessa Jäämerelle.
        Mulla on niin hienot ajoneuvot että yhdelläkään teillä resupetterillä ei ole edes varaa katsella niitä. Nyt menen laskemaan mersun hanska lokerosta riljanttien ja rubiinien kokonais arvon. Dollareissa tietenkin! Taustalla soi Molli Partonin ai vil oolveis lav juu.

        Tämä hyvä.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        No vastataanpa Feikille.

        Ensinnäkään minulla ei ole mitään muuta tekemistä kyseisen Hiekkaharjun kanssa kuin työni paikallisen peruskoulun peruskorjauksessa aikanaa, enkä ole numeromiehesi, mutta eläthän sinä muutenkin pitäen kaikkea omaa ainoana totuutena.

        Minä en kuittijutuistasi välitä pätkän vertaa, vaan pidän sinua feikkinä talo- ja avioliittojutuistasi.

        Altaastasi et kykene mitään muuta laittamaan kuin sanoja ja puolittaisia sinnepäin valokuvia ja veden putsauslaitteistosi on esittelystä hanat kiinni, ei sinun kotoasi.
        Sinä ns. kaukaa otetusta kuvasta rajaat ritiläristeyksen, vaan et aijaa ns. kaukaa ottamaasi kuvaa.

        Rikollinen teko ..... olet lapsellinen.

        Näkisinkö vaivaa .... kyllä olet nähnyt vaivaa Neiti tällä palstalla erittäin paljon, nytkin piipität sanojasi kykenemättä mihinkään todelliseen.

        Ei sinun vetosi salaisia ole, itse ne latasit heikkona hetkenäsi.
        Tervetuloa edelleen katselemaan kuksaani ihan livenä kun olet varttunut mieheksi.

        Lupaa Neiti mitä lupaat, sun sanas on nollanarvoisia.

        Jatka toki haaveilluusioelämääs kuten olen sanonut ja apunasihan on niin viisaita niin viisaita internetpuolustajia että joo..... kyllä kyllä.

        Laita se kuva mitä pyydettiin äläkä selitä


    • Anonyymi

      Mistä ostat Tummelin korviketta?

      • Anonyymi

        Minun Aimolla on aina omat tummelit mukana

        S


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun Aimolla on aina omat tummelit mukana

        S

        Tänä aamuna oli jännät paikat. Koronan vuoksi meidån osastolla ei ole ku minä ja Hulda Rötvämuna. Keittiö täti Riitta laittaa aina puuro kattilaan yhden mantelin. Se kenen puurossa manteli löydyy, saa kanttiinista ilmaisen pullan. Hilkalla oli manteli kaks keraa peräkkäin tällä viikolla. Olen matemaattisesti lahja kas ja laskin että nyt on ihan varma että manteli on mun puurossa. Tuli jo kuohaa suusta ku aattelin sitä pullan makua ja silmät meni kieroon. Eikä paskan mitä? Hilppa veti kolmannen kerran mantelin ja tuli kanttiinista pulla kädessä, iski mulle silmää ja paineli huoneeseensa. Kävin kusemassa sen oven alta ja pierasin avaimen reijästä että bon apetiittia vaan!


    • Anonyymi

      Terninal 21 on paras ostospaikka Pattayalla.

    • Tervehdys rakkaat palstalaiset, ikävä tuottaa pettymys mutta tänään ei ole yhtään kunnon kuittia. Aamulla kävin seiskassa jotain sälää hakemassa mutta ei muuta, kuitithan ovat ainoita oikeita matkailukuvia, ainakin niitä kovasti pyydellään. Aina kuitenkin jotain löytyy:
      https://aijaa.com/tJ1Oft
      Väärin meni.! Kuva ei tosiaankaan ole siitä palstallakin tunnetusta suomi24 kookospuistosta vaan paikkana on Coconut Resort Rayong. Syömässä käytiin tuossa illansuussa, erinomaista ruokaa ja erittäin kaunis paikka. Mopomatkan päässä täältä koronakodista. Että tällaista tänään täällä thaimaassa.

      • Anonyymi

        Kaunis kuva, eikä ole näytöltä otettu kuten tuon erään kuvat.

        44


      • Anonyymi

        Mihin perustuu thaimaassa olijoiden tarve suomi24 palstaan kyseisellä tavalla päivittäin?
        Onko tylsää saarilla ja farmilla, eikö puuroa syövä olisi parempaa seuraa palstavajakille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin perustuu thaimaassa olijoiden tarve suomi24 palstaan kyseisellä tavalla päivittäin?
        Onko tylsää saarilla ja farmilla, eikö puuroa syövä olisi parempaa seuraa palstavajakille?

        Palstan vajakkipoikaa on aina mukava kiusata. Hieno elämä sinulla, muista villahousut.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Palstan vajakkipoikaa on aina mukava kiusata. Hieno elämä sinulla, muista villahousut.

        Kuka lienee vajakkipoikasi mutta hän taitaa olla varsin tärkeä sinulle, kun vaivaudut thaimaasta kiusaamaan ja päivystämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka lienee vajakkipoikasi mutta hän taitaa olla varsin tärkeä sinulle, kun vaivaudut thaimaasta kiusaamaan ja päivystämään.

        Näin kommrntoi thaimaassa asuva onnellinen miljonääri perheenisä.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Näin kommrntoi thaimaassa asuva onnellinen miljonääri perheenisä.

        Tuon laatuinen kommentti on luettavissa usein tältä palstalta.
        Jos sinulla on kymmenen minuutin päivystyssykli sieltä thaimaastasi käsin tälle suomiforkalle, niin onhan sulla ainakin tekemistä siellä thaimaassasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon laatuinen kommentti on luettavissa usein tältä palstalta.
        Jos sinulla on kymmenen minuutin päivystyssykli sieltä thaimaastasi käsin tälle suomiforkalle, niin onhan sulla ainakin tekemistä siellä thaimaassasi.

        "sieltä thaimaastasi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sieltä thaimaastasi"

        Senseillä on tapana katkeruuspäissään silloin tällöin möläyttäen paljastaa olevansa Suomessa, vaikka kamala tarve on yleensä todistella Thaimaassa oloa ja varsinkin epäillä muiden matkoja. Toinen erikoisuus on senseillä tuo ajankäsite. Jos joku laittaa kuvan tänne ja pätkän tekstiä, niin "hänellä ei ole muuta tekemistä Thaimaassa". Jos joku kertoo käyneensä baarissa, niin hän on "sburgu". Jos on naisseuraa löytänyt niin sensei toteaa että "ei saanut Suomesta ja piti sitä varten matkustaa maapallon toiselle puolelle"
        Jos käy lenkillä, niin on narsisti, mutta sitten heti perään hän itse käy viidakossa juoksemassa samalla apinoita ruokkien banaaneilla.
        Sensukka ei oikein tajua että vuorokaudessa on 24 tuntia. Lomallakin. Kuukaudessa on keskimäärin 30 päivää ja talvessa paljon enemmän. Siinä ehtii tehdä vaikka mitä ja voi sitä ravintelissakin piipahtaa ilman että spurguksi muuttuu.
        Sensukan pitäisi se tietää entisenä ravintolakonserninjohtajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senseillä on tapana katkeruuspäissään silloin tällöin möläyttäen paljastaa olevansa Suomessa, vaikka kamala tarve on yleensä todistella Thaimaassa oloa ja varsinkin epäillä muiden matkoja. Toinen erikoisuus on senseillä tuo ajankäsite. Jos joku laittaa kuvan tänne ja pätkän tekstiä, niin "hänellä ei ole muuta tekemistä Thaimaassa". Jos joku kertoo käyneensä baarissa, niin hän on "sburgu". Jos on naisseuraa löytänyt niin sensei toteaa että "ei saanut Suomesta ja piti sitä varten matkustaa maapallon toiselle puolelle"
        Jos käy lenkillä, niin on narsisti, mutta sitten heti perään hän itse käy viidakossa juoksemassa samalla apinoita ruokkien banaaneilla.
        Sensukka ei oikein tajua että vuorokaudessa on 24 tuntia. Lomallakin. Kuukaudessa on keskimäärin 30 päivää ja talvessa paljon enemmän. Siinä ehtii tehdä vaikka mitä ja voi sitä ravintelissakin piipahtaa ilman että spurguksi muuttuu.
        Sensukan pitäisi se tietää entisenä ravintolakonserninjohtajana.

        Onko tarjolla muuta kuin senssukkaa sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tarjolla muuta kuin senssukkaa sulla?

        Katso superstalkkeri pikkusen noita omia aloituksiasi toisten kuvista ja kirjoituksista jotka täyttää koko elämäsi ja ämän palstan. Palaa sitten kysymään miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso superstalkkeri pikkusen noita omia aloituksiasi toisten kuvista ja kirjoituksista jotka täyttää koko elämäsi ja ämän palstan. Palaa sitten kysymään miksi.

        Mukavaa että avaudut, se helpottaa kun on paha mieli.

        Ämä palsta on sinulle oiva kanava tarpeeseesi.

        Avaudu lisää, kerro mikä mieltäsi painaa, älä patouta tuntemuksiasi, moni itsari johtuu sen kaltaisesta.

        Kaipaatko ehkä naisenkosketusta?
        Älä siitä ole murheellinen, et ole ainoa, kaikki Pattayan rakkaat on samassa elämäntilanteessa.

        Voimia sinulle rakas.


      • Anonyymi

        Kiitos kivasta kuvasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon laatuinen kommentti on luettavissa usein tältä palstalta.
        Jos sinulla on kymmenen minuutin päivystyssykli sieltä thaimaastasi käsin tälle suomiforkalle, niin onhan sulla ainakin tekemistä siellä thaimaassasi.

        Pysyypähän erään senssukan puhelinlinjat kuumina T MODEN suuntaan...
        RING RING RING.... KILI KILI...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tarjolla muuta kuin senssukkaa sulla?

        Sulla senssukalla ja numpallikalla on aina ollut tarjolla vittuilua suomalaisille miehille ja huorittelua thaimaalaisille naisille.

        Mulla haaveena, että vielä joskus kasvotusten tavataan.


      • Anonyymi

        Katsotaan nyt ja odotellaan, että jos sinua on mitenkään kasvotusten mahdollista tavata, että miten sinä sitten rohkenet minua nimitellä, ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan nyt ja odotellaan, että jos sinua on mitenkään kasvotusten mahdollista tavata, että miten sinä sitten rohkenet minua nimitellä, ok?

        Missä Reppistä voi tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla senssukalla ja numpallikalla on aina ollut tarjolla vittuilua suomalaisille miehille ja huorittelua thaimaalaisille naisille.

        Mulla haaveena, että vielä joskus kasvotusten tavataan.

        Haaveita on monenlaisia Reppanalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan nyt ja odotellaan, että jos sinua on mitenkään kasvotusten mahdollista tavata, että miten sinä sitten rohkenet minua nimitellä, ok?

        Resupetteri onko sinulla takana vain apukoulu kun luetun ymmärtäminen on hukassa, enhän minä ole sinua "mieheksi" kutsunut vaan sinä itse... minä en sinulle sitä arvoa soisi kirjoitustesi pohjalta.


    • Joskus voi syödä tällaistakin aamupalaa, kunhan ei tule tavaksi.
      https://aijaa.com/VoQgwF
      Thaimaalaisia munkkeja, juuri hetki sitten ostettu lämpiminä Tapongin torilta.

      • Anonyymi

        Mukavia nuo Asiantravelin kuvat, aina jokin peni tarina myös mukana. Tosin kuin nuo erään näytöltä otetut surkeat räpellykset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavia nuo Asiantravelin kuvat, aina jokin peni tarina myös mukana. Tosin kuin nuo erään näytöltä otetut surkeat räpellykset

        Juurikin näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin.

        Onko Senssu palstalla räkyttävä rakkikoira mikä on katkeroitunut muiden reissaamisista? Mitään todisteita hän ei ole pystynyt omista matkoistaan laittamaan ilmeisesti, käsittääkseni hän elää jossain mielikuvitusmaailmassa eikä pääse pois sieltä,joten hän on ammattiapua vajaa. En ole palstan vakio kävijä,vaan eksyin tänne muualta,tuon diagnoosin tein 20min selailun jälkeen...kunhan arvailen vain.Kaikesta huolimatta onnea senssukalle mielikuvitusmaailmaan😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Senssu palstalla räkyttävä rakkikoira mikä on katkeroitunut muiden reissaamisista? Mitään todisteita hän ei ole pystynyt omista matkoistaan laittamaan ilmeisesti, käsittääkseni hän elää jossain mielikuvitusmaailmassa eikä pääse pois sieltä,joten hän on ammattiapua vajaa. En ole palstan vakio kävijä,vaan eksyin tänne muualta,tuon diagnoosin tein 20min selailun jälkeen...kunhan arvailen vain.Kaikesta huolimatta onnea senssukalle mielikuvitusmaailmaan😂😂😂

        Tuli numerosenseistä mieleen yksi naissankari Suomessa, joka metsästi mahdollisimman tyhmiä naisia jotka uskoi kaikki hänen juttunsa. Esiintyi insinöörinä, sotilaana, salaisena agenttina ja lentäjänä. Välillä hän oli tietokonenero joka kykenee hakkeroitumaan mihin vaan ja ilmoitti naisille ettei heillä ole pakopaikkaa, jos hänet jättävät. Kertoi myös omaavansa salaisia yhteyksiä eri viranomaisiin. Toisinaan hän oli rikollisnero joka on tehnyt suurrikoksia, muttei ole jäänyt ikinä kiinni koska on niin viisas.
        Kaikki hänen suhteensa päättyivät siihen että naiset pakenivat turvakoteihin. Nämä naiset oli niin naiiveja, että uskoivat vielä turvakodissakin miehen olevan supermies joka kostaa jos he tekevät rikosilmoituksen. Vain yksi uskalsi tehdä ja sekin johti vain sakkoihin ja lähestymiskieltoon.

        Koetin puhua yhdelle hänen uhrilleen järkeä ja suojella, mutta ei auttanut. Olin myös jutuissa viranomaisten kanssa tuosta miehestä. Hän oli hyvin tuttu viranomaisille ja mielenterveyspuolella myös. Sekä viranomaiset että mielenterveyspuolen väki nostivat kädet pystyyn ja sanoivat että kyseessä on toivoton tapaus. Persoonallisuushäiriöt, narsismi ja psykopatia ovat tämän miehen identiteetti ja sellainen ei ole hoidettavissa millään lääkkeillä eikä terapialla. Hän elää ihan omassa maailmassaan.

        Tulee hyvinkin identtisesti mieleen eräs tällä palstalla vaikuttava. Toivoton tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli numerosenseistä mieleen yksi naissankari Suomessa, joka metsästi mahdollisimman tyhmiä naisia jotka uskoi kaikki hänen juttunsa. Esiintyi insinöörinä, sotilaana, salaisena agenttina ja lentäjänä. Välillä hän oli tietokonenero joka kykenee hakkeroitumaan mihin vaan ja ilmoitti naisille ettei heillä ole pakopaikkaa, jos hänet jättävät. Kertoi myös omaavansa salaisia yhteyksiä eri viranomaisiin. Toisinaan hän oli rikollisnero joka on tehnyt suurrikoksia, muttei ole jäänyt ikinä kiinni koska on niin viisas.
        Kaikki hänen suhteensa päättyivät siihen että naiset pakenivat turvakoteihin. Nämä naiset oli niin naiiveja, että uskoivat vielä turvakodissakin miehen olevan supermies joka kostaa jos he tekevät rikosilmoituksen. Vain yksi uskalsi tehdä ja sekin johti vain sakkoihin ja lähestymiskieltoon.

        Koetin puhua yhdelle hänen uhrilleen järkeä ja suojella, mutta ei auttanut. Olin myös jutuissa viranomaisten kanssa tuosta miehestä. Hän oli hyvin tuttu viranomaisille ja mielenterveyspuolella myös. Sekä viranomaiset että mielenterveyspuolen väki nostivat kädet pystyyn ja sanoivat että kyseessä on toivoton tapaus. Persoonallisuushäiriöt, narsismi ja psykopatia ovat tämän miehen identiteetti ja sellainen ei ole hoidettavissa millään lääkkeillä eikä terapialla. Hän elää ihan omassa maailmassaan.

        Tulee hyvinkin identtisesti mieleen eräs tällä palstalla vaikuttava. Toivoton tapaus.

        Toisaalta se on erittäin mukava elää omassa maailmassa, onhan se usean tuhannen kilsan päässä sinun maailmastasi, terveisiä kuopioon, tosin en usko että kukaan haluaa sinun maailmassasi edes elää...


      • Anonyymi

        Niin mikäs noissa lusikkamunkeissa on ongelmana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta se on erittäin mukava elää omassa maailmassa, onhan se usean tuhannen kilsan päässä sinun maailmastasi, terveisiä kuopioon, tosin en usko että kukaan haluaa sinun maailmassasi edes elää...

        Tuohon diagnoosiisi numerosenssu kuuluu hyvin olennaisena osana se ettet näe itsessäsi mitään vikaa. Johtuu siitä ettei sinulla ole identiteettiä vaan omit itsellesi ulkopuolisten persoonia, tapoja, ammatteja, harrastuksia ja niin edespäin. Mielikuvitustasolla kuitenkin vain, koska todellista elämää sinulla ei ole. Psykopaatit jäljittelee inhimillisiä toimintoja, koska ne eivät ole hänessä luontaisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mikäs noissa lusikkamunkeissa on ongelmana...

        Eihän niissä muuta ongelmaa ole kun että jos joka-aamu syö pussillisen niin rupeaa näkymään vyötäröllä..
        Pirun hyviä lämpimänä ovat.


    • Anonyymi

      Kuvissa raikas tuulahdus ollen.

    • 67 vilkaisua aloituksen kuvalle, ei yhtään uutta kuittia joten vähissä on thaimaassa olijat. Suomi24 thaimaassa olijoita ei lasketa. Aamupisulle on aikaisin herätty tänään ja aikeissa näköjään viettää songkrania täällä suomi24 palstalla, kyllähän siinä varmasti oikeaan tunnelmaan pääsee kun mielikuvitusta oikein pinnistää. Mutta hei, on ollut ihan oikeaa elämääkin joten ei ole joutanut palstalla vierailemaan mutta hauskaahan täällä on näköjään pidetty ja mielikuvitusmatkoja tehty. Iltasella tuli käytyä shoppailemassa tuossa centralin tops marketissa niin nälkä yllätti ja piti istahtaa jakkaralle ja tilata pientä hiukopalaa niin uni maittaa paremmin. Kuka sitä nälkäisenä pystyy unia katselemaan
      https://aijaa.com/B3kmJY
      Loppuviikosta varmaan toyotan keula kohti pohjoista ja pientä lomantynkää päälle. Hauskaa keskiviikkoiltaa kaikille.

      • Voi vajakkipoika, taasko me ollaan yksi ja sama. Koeta nyt päättää. Minulla ei ole näppistä, ei edes museonäppistä. käytän tablettia


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Voi vajakkipoika, taasko me ollaan yksi ja sama. Koeta nyt päättää. Minulla ei ole näppistä, ei edes museonäppistä. käytän tablettia

        Välillä on sama, välillä erikseen, välillä Kuopiossa, välillä Jyväskylässä, toisinaan kaikki hänen puheet on villalankaa ja välillä hän vakuuttaa. Joskus hän kertoo näkevänsä kirjoittajien ip-osoitteet ja on tunnistavinaan ihmisiä kuvista. Toisinaan hän kertoo saavansa thaimaalaisilta passivirkailijoilta selville ihmisten henkilöllisyydet passinumeron perusteella ja aikovansa tehdä suuria paljastuksia. Myös salavideot on kuulema tehty "kuvaan salaa" projektissa jossa numerosensei paljastaa pattajan salat.
        Mikään näistä ei ole toteutunut ja kuksa ei löydä tietään Thaimaahan koskaan. Se on yksi joka on ja pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä on sama, välillä erikseen, välillä Kuopiossa, välillä Jyväskylässä, toisinaan kaikki hänen puheet on villalankaa ja välillä hän vakuuttaa. Joskus hän kertoo näkevänsä kirjoittajien ip-osoitteet ja on tunnistavinaan ihmisiä kuvista. Toisinaan hän kertoo saavansa thaimaalaisilta passivirkailijoilta selville ihmisten henkilöllisyydet passinumeron perusteella ja aikovansa tehdä suuria paljastuksia. Myös salavideot on kuulema tehty "kuvaan salaa" projektissa jossa numerosensei paljastaa pattajan salat.
        Mikään näistä ei ole toteutunut ja kuksa ei löydä tietään Thaimaahan koskaan. Se on yksi joka on ja pysyy.

        Senseillä on salaisia supervoimia, mutta ne on juuri nyt huoltokatkossa tuntemattoman ajan salaisesta tuntemattomasta syystä. Hän kuitenkin näkee ajatuksesi, saldosi, ulkonäkösi ja olinpaikkasi tarkalleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Senseillä on salaisia supervoimia, mutta ne on juuri nyt huoltokatkossa tuntemattoman ajan salaisesta tuntemattomasta syystä. Hän kuitenkin näkee ajatuksesi, saldosi, ulkonäkösi ja olinpaikkasi tarkalleen.

        Huollossa kuten kamerakin, ollut jo parikymmentä vuotta...


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Huollossa kuten kamerakin, ollut jo parikymmentä vuotta...

        Mikä ihmeen tyyppi se oikein on? Vuosikausia palstalla notkunut valehteliako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen tyyppi se oikein on? Vuosikausia palstalla notkunut valehteliako?

        Kaksi vaihtoehtoa. Hän on deekiksellä oleva erakko kunnan sossuasunnossa tai perikunnan rintamamiesmökissä, tai vuodepotilaana makoileva laitoshoidokki. On tunnustanut monasti vammautuneensa, ilmeisesti infarktissa.


    • Anonyymi

      Ostin täältä 20 vuotta vanhan bikiniin pukeutuvan ja riisillä käyvän klapikoneen. Pahaksi onneksi Suomeen tuonti on hieman hankalaa, koska tämä klapikone tarvitsee viisumin. Mitä pitäisi tehdä tässä tilanteessa?

    • Terveiset täältä khon kaenin kulmilta, 499 kilometriä tuli eilen auton mittariin. Ei mikään mukavin rasti ajaa tuo määrä thaimaan liikenteessä tietöineen ja ruuhkineen. Täälkä ollaan kuitenkin, eilisiltana raju ukkosmyrsky juuri ennen määränpäätä ja puita oli paljon kaatunut tienvarteen. Tänään vedetään lonkkaa perinteisen thai talon alla, aamulla oli kylmä johtuen tuosta myrskystä joka jatkui myöhään yöhön.
      https://aijaa.com/kIhvy1

    • Anonyymi

      Mistä saa ostettua kuksan Thaimaasta?

    • Anonyymi

      Asiatravel - sinä kun tykkäät Thai lusikkamunkeista niitä saa Khon Kaen'ista Nong Khot Lake'n pohjois puolen ilta markkinoilta, Sri Chan Road'ilta.
      Se on aivan jumppapaikkan edessä jossa voi sulattaa kaloreita pois kapeita ja sexikkäitä Thai peppuja ihaillen :-) Jumppaa musan ja ohjaajien kanssa on joka (?) ilta klo 18.00. Vapaaehtoinen maksu 5THB.
      Tai sitten kiertää järven ympäri pari kertaa. Ihan OK lenkki ja nähtävää mm heittoverkko kalastajat.
      Jos kaipaat farang seuraa sitä löytyy joka ilta järven etelänurkan Mini BIG C'n edestä katu avokapakasta. Kansallisuuksia on monia, myös mukavia Thai ukkoja, kieli Lontoo. Ei suomalaisia.

      • Kiitos vinkistä- eikös kaikki epäterveellinen tai kielletty ole hyvää..
        Ei ole mitään kummempaa hinkua länkkäriseuraan, täällä muutama päivä tai korkeintaan viikko "appiukon" harmiksi.
        Sitten johonkin, pohjoiseen tai takaisin Rayongiin.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Kiitos vinkistä- eikös kaikki epäterveellinen tai kielletty ole hyvää..
        Ei ole mitään kummempaa hinkua länkkäriseuraan, täällä muutama päivä tai korkeintaan viikko "appiukon" harmiksi.
        Sitten johonkin, pohjoiseen tai takaisin Rayongiin.

        Ehdotus; käy tapaamassa senssukkaa Chiang Maissa.


    • Anonyymi

      Terveisiä taas täältä landelta, tuli tuossa ennen auringonlaskua käytyä mopoilemassa.Mallina sivuvaunuversio, täydellinen ilma ja upeat maisemat.
      https://aijaa.com/HcnUi7
      Falle ei ole ihan jokapäiväiväinen näky näillä kylillä ja thait ovat luonnostaan uteliasta kansaa, iloisia tervehdyksiä tuli tuon tuostakin.

      • Terveisiä taas täältä landelta, tuli tuossa ennen auringonlaskua käytyä mopoilemassa.Mallina sivuvaunuversio, täydellinen ilma ja upeat maisemat.
        https://aijaa.com/HcnUi7
        Falle ei ole ihan jokapäiväiväinen näky näillä kylillä ja thait ovat luonnostaan uteliasta kansaa, iloisia tervehdyksiä tuli tuon tuostakin.
        Ja lähti ensimmäinen kirjautumatta..


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Terveisiä taas täältä landelta, tuli tuossa ennen auringonlaskua käytyä mopoilemassa.Mallina sivuvaunuversio, täydellinen ilma ja upeat maisemat.
        https://aijaa.com/HcnUi7
        Falle ei ole ihan jokapäiväiväinen näky näillä kylillä ja thait ovat luonnostaan uteliasta kansaa, iloisia tervehdyksiä tuli tuon tuostakin.
        Ja lähti ensimmäinen kirjautumatta..

        Onko kovinkin voimakas tarve saada huomiota osakseen kun täytyy sieltä thaimaasta raportoida suomeen päivittäin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kovinkin voimakas tarve saada huomiota osakseen kun täytyy sieltä thaimaasta raportoida suomeen päivittäin?

        Miksi tämä palsta on olemassa.?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kovinkin voimakas tarve saada huomiota osakseen kun täytyy sieltä thaimaasta raportoida suomeen päivittäin?

        Unohtui kysyä että vituttaako päivystää sieltä loskan keskeltä.?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Unohtui kysyä että vituttaako päivystää sieltä loskan keskeltä.?

        Ei, miten niin, olipa harmi että ei samaa tietä ajeltu, vilkuttiko lapset iloisesti sinulle kuten Neidolle.

        https://aijaa.com/ee6mhq


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, miten niin, olipa harmi että ei samaa tietä ajeltu, vilkuttiko lapset iloisesti sinulle kuten Neidolle.

        https://aijaa.com/ee6mhq

        se taas numerosensein kateus ja ketkeruus heräsi travellin kuvista, eikö numerosenseillä ole omia kuvia, aijaa hindunorsu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se taas numerosensein kateus ja ketkeruus heräsi travellin kuvista, eikö numerosenseillä ole omia kuvia, aijaa hindunorsu

        Google / Pattaya on sensein internet elämää. Muuta elämää hällä ei ole.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Terveisiä taas täältä landelta, tuli tuossa ennen auringonlaskua käytyä mopoilemassa.Mallina sivuvaunuversio, täydellinen ilma ja upeat maisemat.
        https://aijaa.com/HcnUi7
        Falle ei ole ihan jokapäiväiväinen näky näillä kylillä ja thait ovat luonnostaan uteliasta kansaa, iloisia tervehdyksiä tuli tuon tuostakin.
        Ja lähti ensimmäinen kirjautumatta..

        Mukava kuva Asiantravel, eikä ole tietokoneenruudulta otettu. Jatka vaan kuvien laittoa, mukavaa että joku jaksaa tänne jotain järkevääkin välillä eikä pelkästään tuon sekopään juttuja ympärivuorokauden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuva Asiantravel, eikä ole tietokoneenruudulta otettu. Jatka vaan kuvien laittoa, mukavaa että joku jaksaa tänne jotain järkevääkin välillä eikä pelkästään tuon sekopään juttuja ympärivuorokauden.

        Joo avaa matkamuistokuva-albuumisi ja lataa päivittäin yksi kuva sieltä, niin 2 viikon tripin tuotoillasi saat aikaiseksi lähes Neidon kaltaisen elämänkerran.
        Siis kun lataat valokuvan tieltä eteenpäin, niin voit mielesi mukaan kertoa mnkälainen kulkuneuvo kameran takana on, oivallista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo avaa matkamuistokuva-albuumisi ja lataa päivittäin yksi kuva sieltä, niin 2 viikon tripin tuotoillasi saat aikaiseksi lähes Neidon kaltaisen elämänkerran.
        Siis kun lataat valokuvan tieltä eteenpäin, niin voit mielesi mukaan kertoa mnkälainen kulkuneuvo kameran takana on, oivallista.

        On erinomaisia aloituksia laatinut "täällä thaimaassa"asusteleva palstapäivystäjä, juurikin tasolleen sopivia.
        Minkälainen kulkuneuvo kameran takana on.? Siinä sinulle seuraavaksi vuorokaudeksi pohdittavaa, aihetta vaikkapa aloitukseen.
        Mutta asiaan, olen pahoillani että eilen unohtui.:
        https://aijaa.com/jw9El6
        Hauskaa palstaelämää ja etenkin matkailua.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        On erinomaisia aloituksia laatinut "täällä thaimaassa"asusteleva palstapäivystäjä, juurikin tasolleen sopivia.
        Minkälainen kulkuneuvo kameran takana on.? Siinä sinulle seuraavaksi vuorokaudeksi pohdittavaa, aihetta vaikkapa aloitukseen.
        Mutta asiaan, olen pahoillani että eilen unohtui.:
        https://aijaa.com/jw9El6
        Hauskaa palstaelämää ja etenkin matkailua.

        Ilmiselvästi ostoksia on suoritettu mobedilla, jossa sinisellä eristysnauhalla etulokasuojassa suomenlippu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmiselvästi ostoksia on suoritettu mobedilla, jossa sinisellä eristysnauhalla etulokasuojassa suomenlippu.

        Ajaisiko vajakkipoika mobedilla rayongista khon kaeniin.?
        Menin kuitenkin autolla.
        Hauska elämä kuitenkin sinulla. Jatkahan palstamatkailua, tee vaikka mielestäsi hauska aloitus.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Ajaisiko vajakkipoika mobedilla rayongista khon kaeniin.?
        Menin kuitenkin autolla.
        Hauska elämä kuitenkin sinulla. Jatkahan palstamatkailua, tee vaikka mielestäsi hauska aloitus.

        Koska sinulla Aasi on tarve valokuvailla kuitteja, niin tekisit aloituksen jonka alle vain valokuvia kuiteista, se olisi mielestäni sinulle sopivaa aasimaista.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Ajaisiko vajakkipoika mobedilla rayongista khon kaeniin.?
        Menin kuitenkin autolla.
        Hauska elämä kuitenkin sinulla. Jatkahan palstamatkailua, tee vaikka mielestäsi hauska aloitus.

        Se oli kato Hiekkaharjun miehen kaveri Hua Hinissa, jolla ei ollut muuta kuin vanha mopo, nyt ei ole sitäkään kun joutui Suomeen palaamaan. Siksipä hänellä on vain kuvaruudulta kuvattuja kuvia Tiimarin konkurssipersän loppuunmyynnistä ostetulla kameralla. Jippo kaukoputken sai sentään tuotua Suomeen tullessaan.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        On erinomaisia aloituksia laatinut "täällä thaimaassa"asusteleva palstapäivystäjä, juurikin tasolleen sopivia.
        Minkälainen kulkuneuvo kameran takana on.? Siinä sinulle seuraavaksi vuorokaudeksi pohdittavaa, aihetta vaikkapa aloitukseen.
        Mutta asiaan, olen pahoillani että eilen unohtui.:
        https://aijaa.com/jw9El6
        Hauskaa palstaelämää ja etenkin matkailua.

        Huippu päivittäissafkaa, mitä https://aijaa.com/CKlI2m
        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska sinulla Aasi on tarve valokuvailla kuitteja, niin tekisit aloituksen jonka alle vain valokuvia kuiteista, se olisi mielestäni sinulle sopivaa aasimaista.

        Onneksi minun ei tarvitse kysyä sinun mielipidettäsi mitä minä tänne aijaan.
        On näköjään vajakkipojalla pahoja ongelmia luetun ymmärtämisessä, pyydäppä joltain apua kertomaan mikä on tämän ketjun otsikko, tai lue se vaikkapa kymmenen kertaa ja mieti..


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Onneksi minun ei tarvitse kysyä sinun mielipidettäsi mitä minä tänne aijaan.
        On näköjään vajakkipojalla pahoja ongelmia luetun ymmärtämisessä, pyydäppä joltain apua kertomaan mikä on tämän ketjun otsikko, tai lue se vaikkapa kymmenen kertaa ja mieti..

        Olet onnekas kun sinun ei tarvitse kysyä, aatteleppa sitä.
        Aijaile toki mitä tahdot, onhan ainakin sulla tekemistä siellä thaimaassasi harrastuksesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huippu päivittäissafkaa, mitä https://aijaa.com/CKlI2m
        By NumBall HHN 60v.

        Leikkaa, liimaa, askartele. Numerosensein elämää Savossa. Peitit sitten kellonajan kuvista, koska olet ottanut kuvaruudulta kuvat eri aikaan kuin kuitti. Terkkuja Kalelle Hua Hiniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkaa, liimaa, askartele. Numerosensein elämää Savossa. Peitit sitten kellonajan kuvista, koska olet ottanut kuvaruudulta kuvat eri aikaan kuin kuitti. Terkkuja Kalelle Hua Hiniin.

        Ihmettelin samaa, ballitollon kuvista onkin yllättäen päivämäärä kadonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkaa, liimaa, askartele. Numerosensein elämää Savossa. Peitit sitten kellonajan kuvista, koska olet ottanut kuvaruudulta kuvat eri aikaan kuin kuitti. Terkkuja Kalelle Hua Hiniin.

        Resupetteri aika kaukaa haettu teoria, suorastaan harhainen... kuittissa on tarkalleen samat ruuat kuin pöydällä... hieman vaikea liimalla ja leikkailla sellaista valokuvaa... hullu sinä olet varmasti, kuopio rulettaa koronaa, sekopää.
        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkaa, liimaa, askartele. Numerosensein elämää Savossa. Peitit sitten kellonajan kuvista, koska olet ottanut kuvaruudulta kuvat eri aikaan kuin kuitti. Terkkuja Kalelle Hua Hiniin.

        bongaa kuitti ja kuksa kukka purkista... https://aijaa.com/rNjmmk


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        bongaa kuitti ja kuksa kukka purkista... https://aijaa.com/rNjmmk

        Tietokoneelle siirretyistä kuvista leikkasit aikaleiman pois. Että viitsiikin aikuinen ihminen nähdä vaivaa illuusiomatkailun eteen. Joku höperö erakko siellä Huassa on, mutta se et ole sinä. Sano hälle että ostaa kunnon kameran. Miksi virittelet tuota puumukia kuviin? Se ei ole sensein kuksa eikä myöskään mitään thaimaalaista kumipuuta vaan teollista tuotantoa virosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietokoneelle siirretyistä kuvista leikkasit aikaleiman pois. Että viitsiikin aikuinen ihminen nähdä vaivaa illuusiomatkailun eteen. Joku höperö erakko siellä Huassa on, mutta se et ole sinä. Sano hälle että ostaa kunnon kameran. Miksi virittelet tuota puumukia kuviin? Se ei ole sensein kuksa eikä myöskään mitään thaimaalaista kumipuuta vaan teollista tuotantoa virosta.

        En leikannut mitään pois, kävin eilen vaan asetuksia läpi ja otin sen pois, sinun logiikasi on hieman omalaatuinen meinaatko että joku hua hinissä käy ottamassa kuvan kuksasta ja kuitista joka on sama kun ravintolasta saatu, ja lähettää kuvan minulle minä muokkaan sitä aikaa on mennyt tähän viisi minuutia, tuo puhelin riittää minulle, jos ei sinulle se on sinun ongelmasi. Kuksa on ostettu suomesta kirpparilta, ja se on varmasti täältä thaimaasta, ja kumipuuta, koska siinä oli mukana paketti, sen oli tuonut maahan tarjoustalo, josta se oli joku ostanut ja laittanut kipparille myyntiin, samaa kuksaa myydään myös täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri aika kaukaa haettu teoria, suorastaan harhainen... kuittissa on tarkalleen samat ruuat kuin pöydällä... hieman vaikea liimalla ja leikkailla sellaista valokuvaa... hullu sinä olet varmasti, kuopio rulettaa koronaa, sekopää.
        By NumBall HHN 60v.

        Juu niin varmaan on, mutta valokuvasta olet pyyhkinyt kellonajan pois koska siinä on eri aika kuin kuitissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu niin varmaan on, mutta valokuvasta olet pyyhkinyt kellonajan pois koska siinä on eri aika kuin kuitissa.

        Saman homman numerotoope teki rantakuville. Aikaleimat sutattu pois ja kuvissa oli joku vanha polkkatukka akka tyttärensä kanssa. Lapsellisuuden huippu koko spede.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet onnekas kun sinun ei tarvitse kysyä, aatteleppa sitä.
        Aijaile toki mitä tahdot, onhan ainakin sulla tekemistä siellä thaimaassasi harrastuksesi kanssa.

        Jaa,harrastuksista. Totta puhuen olen sinulle hieman katellinen, sinulle tuo harrastus maksaa about 25 euroa kuukaudessa, senhän tuo toimiva netti siellä suomessa maksaa. Sillä voikin sitten matkailla ihan vuorokaudet ympäriinsä suomikaksnelosella..


    • Anonyymi

      No niin tämä matka kohta ohi 2,5 tunnin päästä Hki-Vantaalla. Tämän reissun viimeisestä ateriasta Thaimaan puolella kuitti ohessa. https://aijaa.com/jlbqwV
      Myös morsian lähti lentäen kotiin sisäisellä lennolla. Ei tarvi hänen bussissa kyyhöttää numeromiehen tyyliin. Wifi sisältyy hintaan Finskillä kun lentelee vähän paremmissa luokissa. Hyvä loma oli, yksi parhaista eikä jää viimeiseksi tuon seuralaisen kanssa.

      44

      • Anonyymi

        PS: Laitoin rasvapurkin ja passin kuvaan, koska karatemajurin seuraavat sanat olisivat olleet: "Eipä ole kuitin päällä rasvapurkkia" ;)

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS: Laitoin rasvapurkin ja passin kuvaan, koska karatemajurin seuraavat sanat olisivat olleet: "Eipä ole kuitin päällä rasvapurkkia" ;)

        44

        Hienoa että Pattayan rakkailla on tämä foorumi jonne voivat avautua mennessään, ollessaan ja palatessaan, sekä sitten taasen joka päivä ennen seuraavaa matkaa.


      • Anonyymi

        No se sitten loppui aikanaan, morsian kävi myymässä lentolipun kaiken mitä olet hänelle ostanut, ja palaa illalla takaisin vuokraamoonsa, josta seuraava noukkii hänet... olet säälittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se sitten loppui aikanaan, morsian kävi myymässä lentolipun kaiken mitä olet hänelle ostanut, ja palaa illalla takaisin vuokraamoonsa, josta seuraava noukkii hänet... olet säälittävä.

        Eikä tuo ole rasvaa vaan ötökkä karkoteta... joka auttaa kutinaan, sekä pitää hyttyset kaukana.


      • Anonyymi

        Thaimaalaiset käyttävät tuota hyttyskarkottimena ja kutinan hoitoon, kuten minäkin minulla on tuota muutama purkki aina kotona, laastareita saman valmistajan toimivat hyvin kivunhoidossa, niitä on lääkepitoisuuksilla, lämmöllä ja kylmentäviä, lisäksi tuo purkki on liian pieni vaikkapa kipeutyneelle selälle tai polvelle, toki löytyy saman firman voiteita myös kuvin hoitoon, mutta tuota käytän ainoastaan ötököiden puremiin ja se vie kutinan pois varsin nopeasti, siksi se pakataan tullaiseen purkkiin, että on helppo kantaa mukana. Kiitos tiedosta tiedän kyllä mikä hyttynen on.

        Ihan pienenä vinkkinä thaimaassa on helvetisti hyviä kipuun vaikuttavia hoitomenetelmiä, lähtöisin kiinasta... jos tietää vain mitä ostaa, ja mistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaalaiset käyttävät tuota hyttyskarkottimena ja kutinan hoitoon, kuten minäkin minulla on tuota muutama purkki aina kotona, laastareita saman valmistajan toimivat hyvin kivunhoidossa, niitä on lääkepitoisuuksilla, lämmöllä ja kylmentäviä, lisäksi tuo purkki on liian pieni vaikkapa kipeutyneelle selälle tai polvelle, toki löytyy saman firman voiteita myös kuvin hoitoon, mutta tuota käytän ainoastaan ötököiden puremiin ja se vie kutinan pois varsin nopeasti, siksi se pakataan tullaiseen purkkiin, että on helppo kantaa mukana. Kiitos tiedosta tiedän kyllä mikä hyttynen on.

        Ihan pienenä vinkkinä thaimaassa on helvetisti hyviä kipuun vaikuttavia hoitomenetelmiä, lähtöisin kiinasta... jos tietää vain mitä ostaa, ja mistä.

        Pitää paikkansa, mutta tuota tietoa ei rakas ole löytänyt internetistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa, mutta tuota tietoa ei rakas ole löytänyt internetistä.

        Mitäpäs se sensei tällä kertaa tuumaa pattajan poikain illuusiomatkoista? Oliko matkalla vai ei? Entäpä missä on kuksa? Ei ainakaan lehden päällä Chiang Maissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaalaiset käyttävät tuota hyttyskarkottimena ja kutinan hoitoon, kuten minäkin minulla on tuota muutama purkki aina kotona, laastareita saman valmistajan toimivat hyvin kivunhoidossa, niitä on lääkepitoisuuksilla, lämmöllä ja kylmentäviä, lisäksi tuo purkki on liian pieni vaikkapa kipeutyneelle selälle tai polvelle, toki löytyy saman firman voiteita myös kuvin hoitoon, mutta tuota käytän ainoastaan ötököiden puremiin ja se vie kutinan pois varsin nopeasti, siksi se pakataan tullaiseen purkkiin, että on helppo kantaa mukana. Kiitos tiedosta tiedän kyllä mikä hyttynen on.

        Ihan pienenä vinkkinä thaimaassa on helvetisti hyviä kipuun vaikuttavia hoitomenetelmiä, lähtöisin kiinasta... jos tietää vain mitä ostaa, ja mistä.

        No voi hellanlettas taas mitä saivartelua savosta. Thaimaa on farmasian ja lääketeollisuuden huippumaa. Thaikut osaa kyllä käydä apteekissa ja tietävät mitä on antihistamiini ja mitä on hyttyskarkoitteet. Tiger palsameita käytetään moneen tarkoitukseen. Jos on taipumusta saada paukamia hyönteisen pistoista niin paras on käyttää oikeita karkottimia ja antihistamiinia samaan aikaan. Seiskan hyttyskarkoitteet on luonutuotteita ja toimii hyvin. Moskiitto käy puolen metrin päässä nuuhkaisemassa ja lähtee pois.
        Reseptivapaana saa Thaimaassa myös antibioottirasvoja jos naarmu tai pistos meinaa tulehtua. Ensin kutsuit tiger balmia ötökkä karkotteeksi ja kun googlasit asiaa niin huomasit että se helpottaa myös kutinaan. Turistit käyttää sitä myös siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa, mutta tuota tietoa ei rakas ole löytänyt internetistä.

        Minulla on tuollainen 30g purkki kotona ja kuvassa oleva on vielä selvästi pienempi, eikä tuo 30g riitä edes kunnolla selän kipujen hoitoon, purkki loppuu heti, suht vastaavaa hieronta voidetta löytyy myös pumppupullosta, jossa on kamfert pääaineosa, muuta itsehoitoon käy parhaiten laastarit joita on ainakin 10x10 cm kooltaan, saman firman tekemiä, hauskoja poikia ostavat apteekista kipuvoiteita.... minulla on näistä paljon tietämystä vaimon sairauden takia, sinänsä on vielä hyvin pitkälle auttaako edes nuo laastaritkaan kipuun, todellisuudessa, lainkaan... parasetamol on ehdottamasti paraskipu lääke, kunhan ei ylitä 3g vuorokaudessa, muuten lähtee maksa kävelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tuollainen 30g purkki kotona ja kuvassa oleva on vielä selvästi pienempi, eikä tuo 30g riitä edes kunnolla selän kipujen hoitoon, purkki loppuu heti, suht vastaavaa hieronta voidetta löytyy myös pumppupullosta, jossa on kamfert pääaineosa, muuta itsehoitoon käy parhaiten laastarit joita on ainakin 10x10 cm kooltaan, saman firman tekemiä, hauskoja poikia ostavat apteekista kipuvoiteita.... minulla on näistä paljon tietämystä vaimon sairauden takia, sinänsä on vielä hyvin pitkälle auttaako edes nuo laastaritkaan kipuun, todellisuudessa, lainkaan... parasetamol on ehdottamasti paraskipu lääke, kunhan ei ylitä 3g vuorokaudessa, muuten lähtee maksa kävelemään.

        Äsken sanoit sitä kylläkin "ötökkä karkotimeksi" yhdellä t-kirjaimella. Kaikkea sitä keksii kun googlailee. Sun kannattas googlata se uusi vaimokin, kun entinen lähti aikoja sitten jo menemään ja siihen loppui toisten aijaamien kuittien kääntäminen.
        Tuo mielikuvituselämäsi Thaimaassa ei mene enää vilkkaan mielikuvituksen piikkiin, vaan kyseessä on persoonallisuushäiriöiden pahin muoto jakaantuneena.


      • Anonyymi

        Taudit, sairaudet ja niiden pelko on hyvin bakteerikammomiehellä googletettuna. Niilläkin voit hyvin perustella itsellesi miksi Thaimaa ei ole sopiva paikka sinulle.
        Väistit tehokkaasti kysymyksen, että olikos tuo 44 matkalla vai eikö ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taudit, sairaudet ja niiden pelko on hyvin bakteerikammomiehellä googletettuna. Niilläkin voit hyvin perustella itsellesi miksi Thaimaa ei ole sopiva paikka sinulle.
        Väistit tehokkaasti kysymyksen, että olikos tuo 44 matkalla vai eikö ollut?

        Mukava tulla kotiin, pihasauna on lämpiämässä ja laukku purettu. Tuliaispullo Walkerin Jouni lähtee mukaan saunomaan. Tämä Game of Thrones teemapullo oli King Powerissa Suvarnabhumilla myynnissä Tax Free hintaan 1200THB. https://aijaa.com/oOB4Vu
        Laitoin pullon vartavasten esille lauteille kiinalaisen tiikeribalsamin kanssa, jotta kuvatutkija sensei näkee että on samasta miehestä kyse ja saadaan näin hänelle aikaan saunakateus ja whiskykateus. Kuvassa myös sama passi kuin kuvissani ja tänään lennolla. Huomaat sen tarralapusta, koska tiedän että zoomailet kuvaa tarkkaan. Löydät siitä King Powerin hintalapun myös ja tax free tarran.
        Ikävä -viestit Thaimaahan ja takaisin on jo vaihdettu.

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava tulla kotiin, pihasauna on lämpiämässä ja laukku purettu. Tuliaispullo Walkerin Jouni lähtee mukaan saunomaan. Tämä Game of Thrones teemapullo oli King Powerissa Suvarnabhumilla myynnissä Tax Free hintaan 1200THB. https://aijaa.com/oOB4Vu
        Laitoin pullon vartavasten esille lauteille kiinalaisen tiikeribalsamin kanssa, jotta kuvatutkija sensei näkee että on samasta miehestä kyse ja saadaan näin hänelle aikaan saunakateus ja whiskykateus. Kuvassa myös sama passi kuin kuvissani ja tänään lennolla. Huomaat sen tarralapusta, koska tiedän että zoomailet kuvaa tarkkaan. Löydät siitä King Powerin hintalapun myös ja tax free tarran.
        Ikävä -viestit Thaimaahan ja takaisin on jo vaihdettu.

        44

        En katsonut kuvaa mutta kyse ei ole miehestä, vaan surkeasta urospuolisesta tyypistä joka nössöläinen vuosikymmenien Pattayan matkoillaan ei ole kyennyt luomaan sellaisia ihmissuhteita paikallisiin neitosiin, että edes yksi tahtoisi toisen kerran olla lomaheila, vaan surkimuksen täytyy vuokrata joka kerta uusi.
        Kutsuu vielä rahanussimista rakasteluksi, mutta tekeepähän kirjoituksillaan tälle palstalle ja sen lukijoille selväksi, miten sairaaloista touhua nimenomaan Pattayan rakkaat harrastaa.
        Tuo kaveri elää eläkepäivänsä yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katsonut kuvaa mutta kyse ei ole miehestä, vaan surkeasta urospuolisesta tyypistä joka nössöläinen vuosikymmenien Pattayan matkoillaan ei ole kyennyt luomaan sellaisia ihmissuhteita paikallisiin neitosiin, että edes yksi tahtoisi toisen kerran olla lomaheila, vaan surkimuksen täytyy vuokrata joka kerta uusi.
        Kutsuu vielä rahanussimista rakasteluksi, mutta tekeepähän kirjoituksillaan tälle palstalle ja sen lukijoille selväksi, miten sairaaloista touhua nimenomaan Pattayan rakkaat harrastaa.
        Tuo kaveri elää eläkepäivänsä yksin.

        Kyllä sinä sen kuvan katsot vielä ja tarkkaan, jahka olet ottanut rohkaisuryypyn ensin. Sen jälkeen haukut vanhan saunani lauteet ja kutsut minua spurguksi, mutta tiedätkö mitä? Jokainen kateuden sanasi lämmittää mieltäni ja nostaa hymyn suupieliini, joten annahan kiukkusi palaa niin että osasto raikaa. Eläkepäiviksikö se nainen siis hommataan kodinkoneeksi? En ole ikinä ajatellut asiaa niin. Vajaa 30 vuotta perhe-elämää takana on ihan riittävästi minulle. Tyttöystävän jos hommaan niin tämä viimeisin saattaa olla hyvä vaihtoehto. Tai edellinen, tai sitä edellinen. Hienoja naisia, kauniita ja hauskaa seuraa. Pyri samaan niin ei tarvi yksin kiukutella. Älä mitään vaipanvaihtajaa tuo itsellesi Thaimaasta. Se ei ole reilua naista kohtaan. Ahh, kylläpäs viski maistuukin taivaalliselle!

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä sen kuvan katsot vielä ja tarkkaan, jahka olet ottanut rohkaisuryypyn ensin. Sen jälkeen haukut vanhan saunani lauteet ja kutsut minua spurguksi, mutta tiedätkö mitä? Jokainen kateuden sanasi lämmittää mieltäni ja nostaa hymyn suupieliini, joten annahan kiukkusi palaa niin että osasto raikaa. Eläkepäiviksikö se nainen siis hommataan kodinkoneeksi? En ole ikinä ajatellut asiaa niin. Vajaa 30 vuotta perhe-elämää takana on ihan riittävästi minulle. Tyttöystävän jos hommaan niin tämä viimeisin saattaa olla hyvä vaihtoehto. Tai edellinen, tai sitä edellinen. Hienoja naisia, kauniita ja hauskaa seuraa. Pyri samaan niin ei tarvi yksin kiukutella. Älä mitään vaipanvaihtajaa tuo itsellesi Thaimaasta. Se ei ole reilua naista kohtaan. Ahh, kylläpäs viski maistuukin taivaalliselle!

        44

        Hieman oudoksuttava ajatus yhdistää eläke ja vaipat, sekä kodinkone, kun hällä ystävä jokin aika sitten avioitui lisäten lapsikatrastaan kahdella, siis onko 2010 hankkinut itselleen mainittuun tarkoitukseen kumppanin?
        Minulle on vieras ajatus, että tyttöystäväehdokkaita tulisi vuokrata koeajoon ja sitten "hankkia" yksi niistä tyttöystäväksi.
        No eihän nämä Pattayan rakkaat tosin kykenekkään mihinkään normaali-ihmissuhteeseen, siksi Pattaya on paratiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman oudoksuttava ajatus yhdistää eläke ja vaipat, sekä kodinkone, kun hällä ystävä jokin aika sitten avioitui lisäten lapsikatrastaan kahdella, siis onko 2010 hankkinut itselleen mainittuun tarkoitukseen kumppanin?
        Minulle on vieras ajatus, että tyttöystäväehdokkaita tulisi vuokrata koeajoon ja sitten "hankkia" yksi niistä tyttöystäväksi.
        No eihän nämä Pattayan rakkaat tosin kykenekkään mihinkään normaali-ihmissuhteeseen, siksi Pattaya on paratiisi.

        Sulle sensukka normaali parisuhde on omat kätesi ja hoitsu. Säälittäviä ei ole rahamiehet jotka vaalii kauneutta ja sponsoroi ihanaisia thainaisia. Säälittäviä on kaltaisesi ukkelit jotka etsii vaipanvaihtajaa ja itsesäälilleen ymmärtäjää. Jos joskus menen noin huonoon kuntoon henkisesti etten kykene enää mitään muuta kuin vittuilemaan ja valittamaan omaa kurjuuttani niin säästän kyllä läheiseni siltä enkä kiusaa ketään olemassaolollani enää ikinä. Se on silloin game over.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava tulla kotiin, pihasauna on lämpiämässä ja laukku purettu. Tuliaispullo Walkerin Jouni lähtee mukaan saunomaan. Tämä Game of Thrones teemapullo oli King Powerissa Suvarnabhumilla myynnissä Tax Free hintaan 1200THB. https://aijaa.com/oOB4Vu
        Laitoin pullon vartavasten esille lauteille kiinalaisen tiikeribalsamin kanssa, jotta kuvatutkija sensei näkee että on samasta miehestä kyse ja saadaan näin hänelle aikaan saunakateus ja whiskykateus. Kuvassa myös sama passi kuin kuvissani ja tänään lennolla. Huomaat sen tarralapusta, koska tiedän että zoomailet kuvaa tarkkaan. Löydät siitä King Powerin hintalapun myös ja tax free tarran.
        Ikävä -viestit Thaimaahan ja takaisin on jo vaihdettu.

        44

        Tervetuloa Suomeen! Korona-arki taas kiristyy täällä mutta kyllä se siitä kun saadaan hallitus vaihdettua. Oliko liikkumisrajoituksia minkä verran ja oliko tarpeeksi paikkoja auki että pystyi matkaamaan ihan ilman murheita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä sen kuvan katsot vielä ja tarkkaan, jahka olet ottanut rohkaisuryypyn ensin. Sen jälkeen haukut vanhan saunani lauteet ja kutsut minua spurguksi, mutta tiedätkö mitä? Jokainen kateuden sanasi lämmittää mieltäni ja nostaa hymyn suupieliini, joten annahan kiukkusi palaa niin että osasto raikaa. Eläkepäiviksikö se nainen siis hommataan kodinkoneeksi? En ole ikinä ajatellut asiaa niin. Vajaa 30 vuotta perhe-elämää takana on ihan riittävästi minulle. Tyttöystävän jos hommaan niin tämä viimeisin saattaa olla hyvä vaihtoehto. Tai edellinen, tai sitä edellinen. Hienoja naisia, kauniita ja hauskaa seuraa. Pyri samaan niin ei tarvi yksin kiukutella. Älä mitään vaipanvaihtajaa tuo itsellesi Thaimaasta. Se ei ole reilua naista kohtaan. Ahh, kylläpäs viski maistuukin taivaalliselle!

        44

        Senkin senkin sovinisti !!!

        T 🐷-Amalia


      • Tuleex sullekin numba nuorekas olo kun käyttää x-kirjainta stooreissa? Mulle tulee. Oon vähä niiku scenessä messissä. En oo migää juntti vaan snadinlainen kundi kehä golmosen sisä puolelta. Mä en kato kato noitten lande miesten kuvia. Tulee tosi paha mieli aina kun huomaa että ei vee ne oikeesti matkustelee. Ovat hienoissa mestoissa, ajelee autoilla ja niilä on naisii messissä. Miten ne naiset oikee lähtee noitten matkaan kellä on rahaa?
        Oikeessa rakkauksessa ei kummallakaan eikä kellää oo rahaa. Se on sitä aitoa rakkaus tunnelmaa mutta vaikeuttaa jonkin verran shoppailua.

        Viime summerina oltii aimon kanssa marjassa ilmaiseksi, mutta suurin osa siitä päivästä meni siinä kun Aimo veti mua ylös ojasta, jonne horjahdin kun ämpäri juuttu jalkaa heti marja retken alussa. Aimo on riski karbaasi. Koti matkalla se söi molemmat marjat ilmaiseksi. Käytiin koo kaupassa kyselee päästäiskö biojäte astiaan. Ei päästy ja järee lukko siinä mutta tuoksuteltiin kuitenkin. Oli siellä ainaki nabaaneja ja meedvurstia. Thai ruokaa ei tällä kertaa haissu.


    • Anonyymi

      Sensukka ei ole vieläkään saanut päätettyä matkusteleeko suomalaiset oikeasti vai onko ne savolaisia huijareita.

    • Täytyy päivän kuva laittaa, löytyykö appiukon mopoista sinistä eristysnauhaa etulokarista.?
      https://aijaa.com/PyRwge
      Ja päivystäjälle muistutukseksi että kuvanhakuohjelmalla on helppo tsekata onko facesta kopioitu..

      • Anonyymi

        Kova on tarve tällä Aasillamme asioida päivittäin tälle palstalle, tulee kuvaa karanteenista telkkarista, kotoa jostain purnukoista, automatkaltaan tienviitoista ja jostain moposta, ei taida henkilöllä olla ihan kaikki kohdallaan ja vielä jonkun täytyisi jotain tsekata, voi hyvänen aika sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova on tarve tällä Aasillamme asioida päivittäin tälle palstalle, tulee kuvaa karanteenista telkkarista, kotoa jostain purnukoista, automatkaltaan tienviitoista ja jostain moposta, ei taida henkilöllä olla ihan kaikki kohdallaan ja vielä jonkun täytyisi jotain tsekata, voi hyvänen aika sentään.

        Niitä asiantravelin kuvia on kiva katsella Thaimaan palstalla. Ne kun on Thaimaasta ja niissä puhutaan Thaimaan matkailusta, luvista ja niin edespäin pelkkää asiaa.
        Sinun kaikki jutut ovat hevosenpaskaa eikä sulla ole yhtään omaa kuvaa Thaimaasta eikä minkäänlaista kokemusta koko maasta. Siksipä sinun vaan kannattaisi poistua täältä ja mennä keskustelemaan jonnekin palstalle suomalaisen laitoshoidon tasoista ja sapuskoista. Niistä tiedät varmasti jotakin. Thaimaasta et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova on tarve tällä Aasillamme asioida päivittäin tälle palstalle, tulee kuvaa karanteenista telkkarista, kotoa jostain purnukoista, automatkaltaan tienviitoista ja jostain moposta, ei taida henkilöllä olla ihan kaikki kohdallaan ja vielä jonkun täytyisi jotain tsekata, voi hyvänen aika sentään.

        Kova on tarve tällä palstavajakillamme asioida päivittäin tälle palstalle.. Vaikka sinulla ei thaimaan kanssa ole mitään tekemistä. Kuvailen ihan kaikkea täällä thaimaassa, vastaani ei kuitenkaan ole vielä tullut hindunorsua, vanhoja tennismailoja, vanhaa näppistä, jippo kaukoputkea, helkama uunia ja etenkään minun ei tarvitse ottaa tuollaisia " meidän perhe vesiputouksella" kuvia tietokoneen näytöltä. Hieno elämä sinulla kuitenkin, jatka sitä suomi24 palstalla ympärivuorokautisesti. Lupaan tänäänkin laittaa sinulle jotain täältä thaimaasta..
        Ps. Miten pojan coe...?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kova on tarve tällä palstavajakillamme asioida päivittäin tälle palstalle.. Vaikka sinulla ei thaimaan kanssa ole mitään tekemistä. Kuvailen ihan kaikkea täällä thaimaassa, vastaani ei kuitenkaan ole vielä tullut hindunorsua, vanhoja tennismailoja, vanhaa näppistä, jippo kaukoputkea, helkama uunia ja etenkään minun ei tarvitse ottaa tuollaisia " meidän perhe vesiputouksella" kuvia tietokoneen näytöltä. Hieno elämä sinulla kuitenkin, jatka sitä suomi24 palstalla ympärivuorokautisesti. Lupaan tänäänkin laittaa sinulle jotain täältä thaimaasta..
        Ps. Miten pojan coe...?

        Kova on tarve tällä palstavajakillamme asioida päivittäin tälle palstalle.. Vaikka sinulla ei thaimaan kanssa ole mitään tekemistä. Kuvailen ihan kaikkea täällä thaimaassa, vastaani ei kuitenkaan ole vielä tullut hindunorsua, vanhoja tennismailoja, vanhaa näppistä, jippo kaukoputkea, helkama uunia ja etenkään minun ei tarvitse ottaa tuollaisia " meidän perhe vesiputouksella" kuvia tietokoneen näytöltä. Hieno elämä sinulla kuitenkin, jatka sitä suomi24 palstalla ympärivuorokautisesti. Lupaan tänäänkin laittaa sinulle jotain täältä thaimaasta..
        Ps. Miten pojan coe...?


      • Anonyymi

        Tuo Asiantravelin kuva näyttää olevan sitä oikeaa thaimaata, mitä turisti ei yleensä näe. Mukavan suuri katosalue oleskella päivän kuumimpina hetkinä ja toimii sateesuojanakin. Perinteinen talo tolppien päällä koska nuo raput ylös.? Sitten tuo vihreä rakennuskin asunto.? Kiitos kuvista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Asiantravelin kuva näyttää olevan sitä oikeaa thaimaata, mitä turisti ei yleensä näe. Mukavan suuri katosalue oleskella päivän kuumimpina hetkinä ja toimii sateesuojanakin. Perinteinen talo tolppien päällä koska nuo raput ylös.? Sitten tuo vihreä rakennuskin asunto.? Kiitos kuvista.

        Kiitos kiitoksista. Alkuperäinen talo on tuon kuvan ulkopuolella vasemmalla, appiukko asuu siinä. Anoppivainaa piti siinä pientä kauppaa ja nuudelipaikkaa. Tolppatalo ja tuo suuri katos on rakennettu reilu 10 vuotta sitten, kukaan ei siellä vakituisesti asusta vaan on ihan vaan vieraita varten. Tuon vihreän talon appiukko oli rakennuttanut meille syksyllä, ei puhunut mitään kun viimeksi käytiin. Siinä on vain kaksi isoa makkaria omilla sisäänkäynneillä ja tietysti ihan nyky veski ja kylppäri. Täytyy vähän seuraavalla kerralla varautua ja varustella vähän..


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Kiitos kiitoksista. Alkuperäinen talo on tuon kuvan ulkopuolella vasemmalla, appiukko asuu siinä. Anoppivainaa piti siinä pientä kauppaa ja nuudelipaikkaa. Tolppatalo ja tuo suuri katos on rakennettu reilu 10 vuotta sitten, kukaan ei siellä vakituisesti asusta vaan on ihan vaan vieraita varten. Tuon vihreän talon appiukko oli rakennuttanut meille syksyllä, ei puhunut mitään kun viimeksi käytiin. Siinä on vain kaksi isoa makkaria omilla sisäänkäynneillä ja tietysti ihan nyky veski ja kylppäri. Täytyy vähän seuraavalla kerralla varautua ja varustella vähän..

        Onko kameran takana ja kuvien vieressä muuta mielenkiintoista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kameran takana ja kuvien vieressä muuta mielenkiintoista?

        Nytkö alkoi vajakkipoikaa kuvat kiinnostamaan.?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Nytkö alkoi vajakkipoikaa kuvat kiinnostamaan.?

        Sen verran mitä sun kirjoitteluita lukenut, niin niistä ilmenee sulla olevan kaverinpuute ja haet tältä palstalta jotain vastinetta sille.
        Olisit lähtenyt tänään Buriramin ihmispelastusryhmään, niin olisit tutustunut merkittäviin suomalaisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran mitä sun kirjoitteluita lukenut, niin niistä ilmenee sulla olevan kaverinpuute ja haet tältä palstalta jotain vastinetta sille.
        Olisit lähtenyt tänään Buriramin ihmispelastusryhmään, niin olisit tutustunut merkittäviin suomalaisiin.

        Kaveripula..? Ajatteleppa itseäsi, vietät aikaa tällä palstalla lähes ympärivuorokautisesti useiden vuosien ajan. Hieno elämä sinulla, hoitajille terveiset. Miksi et itse mennyt buriramiin kun se noin sinua kiinnostaa.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Kaveripula..? Ajatteleppa itseäsi, vietät aikaa tällä palstalla lähes ympärivuorokautisesti useiden vuosien ajan. Hieno elämä sinulla, hoitajille terveiset. Miksi et itse mennyt buriramiin kun se noin sinua kiinnostaa.

        Mun äiti voittaa sun isän peilikeskusteluissa ja vaikka missä .? ..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äiti voittaa sun isän peilikeskusteluissa ja vaikka missä .? ..?

        Lisätään senssun kateuslistaan Asiantravellikateus.


    • Eukko vietti perjantaina 3 tuntia paikallisessa land officessa, piti sitten alkuillasta käydä katselemassa lopputulosta. Kannatti.
      https://aijaa.com/wH9Gje
      Melkein takapihalla aika mukavat maisemat.
      Palstapäivystäjälle tiedoksi että kuvaa ei ole pakko katsoa..

      • Anonyymi

        Hienoa maastoa muutama istutettu banaanipuu, tuo vesi on hienoa että sitä saa suoraan lammesta tai joko tuo sitten tekemäällä tehty, mene ja tiedä... ainoa ongelma on tuossa pesivät hyttyset, joista voi olla ajoittain olla paljonkin haittaa, onko tossa vesiläntissä istutekaloja, ne pitävät itkat poissa, muuten ihan normi maaseutua... En kyllä ymmärrä mitä maatoimisto liittyy tuohon lopputulokseen, vihjaatko että vaimosi tyttöystäväsi osti tuon maan, sinähän et sitä voi missään tapauksessa omistaa, koskaan... vaimollani on paljon maata, ja jokainen muutos minun pitää tehdä kirjallinen sitoumus että en tule vaatimaan mitään maasta, jos joudumme avioeroon... mutta tuskin tälläistä sattuu olemme olleet aviossa vuodesta 1999, kauanko sinä olet ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa maastoa muutama istutettu banaanipuu, tuo vesi on hienoa että sitä saa suoraan lammesta tai joko tuo sitten tekemäällä tehty, mene ja tiedä... ainoa ongelma on tuossa pesivät hyttyset, joista voi olla ajoittain olla paljonkin haittaa, onko tossa vesiläntissä istutekaloja, ne pitävät itkat poissa, muuten ihan normi maaseutua... En kyllä ymmärrä mitä maatoimisto liittyy tuohon lopputulokseen, vihjaatko että vaimosi tyttöystäväsi osti tuon maan, sinähän et sitä voi missään tapauksessa omistaa, koskaan... vaimollani on paljon maata, ja jokainen muutos minun pitää tehdä kirjallinen sitoumus että en tule vaatimaan mitään maasta, jos joudumme avioeroon... mutta tuskin tälläistä sattuu olemme olleet aviossa vuodesta 1999, kauanko sinä olet ollut.

        Ei ole mitään uutta ettei numerosensei ymmärrä, ethän ymmärrä myöskään iltapäivällä tekstiä mitä olet aamupäivällä kirjoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään uutta ettei numerosensei ymmärrä, ethän ymmärrä myöskään iltapäivällä tekstiä mitä olet aamupäivällä kirjoittanut.

        Viisi vuotta sitten numerosensukka jankkasi jatkuvasti kuinka hän on vihainen niille jotka saa työttömyyskorvausta, niille jotka saa ammattiyhdistysliiton tukea, niille jotka saa asumistukea, niille jotka saa maataloustukia, niille jotka saa opintotukia ja muita valtion ja kunnan erinäisiä tukia. Häntä pelotti jos tukirahoilla sitten joku matkustelee.

        Työssäkäyville hän on ilmaissut suuren kateutensa, koska työssäkäyvät saavat palkkaa. Häntä sitten pelotti se jos palkka riittääkin matkusteluun. Yrittäjiä hän vihaa raivoisasti, koska epäilee että he ovat automaattisesti rikkaita ja matkustelee sitten.
        Terveys on numerosensein yksi suurimmista kateuden aiheista. Monet kerrat huutanut suu vaahdossa että "kyllä tekin vielä sairastutte".
        Tuohon liittyy myös seisokkikateus. Hänellä kun ei jopo keuli niin se ei saisi sitten keulia kellään, tai se on suuri vääryys ja täysin luonnottoman moraalitonta touhua.

        Kaikkein karmein painajainen numerosenseille on suomalainen mies, jolla on rahaa ja terveyttä ja joka matkustaa Pattayalle vapaana poikamiehenä ja siellä sitten...

        Sitä vastaan numerosensei on taistellut yötäpäivää jo kuusi vuotta ilman taukoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viisi vuotta sitten numerosensukka jankkasi jatkuvasti kuinka hän on vihainen niille jotka saa työttömyyskorvausta, niille jotka saa ammattiyhdistysliiton tukea, niille jotka saa asumistukea, niille jotka saa maataloustukia, niille jotka saa opintotukia ja muita valtion ja kunnan erinäisiä tukia. Häntä pelotti jos tukirahoilla sitten joku matkustelee.

        Työssäkäyville hän on ilmaissut suuren kateutensa, koska työssäkäyvät saavat palkkaa. Häntä sitten pelotti se jos palkka riittääkin matkusteluun. Yrittäjiä hän vihaa raivoisasti, koska epäilee että he ovat automaattisesti rikkaita ja matkustelee sitten.
        Terveys on numerosensein yksi suurimmista kateuden aiheista. Monet kerrat huutanut suu vaahdossa että "kyllä tekin vielä sairastutte".
        Tuohon liittyy myös seisokkikateus. Hänellä kun ei jopo keuli niin se ei saisi sitten keulia kellään, tai se on suuri vääryys ja täysin luonnottoman moraalitonta touhua.

        Kaikkein karmein painajainen numerosenseille on suomalainen mies, jolla on rahaa ja terveyttä ja joka matkustaa Pattayalle vapaana poikamiehenä ja siellä sitten...

        Sitä vastaan numerosensei on taistellut yötäpäivää jo kuusi vuotta ilman taukoa.

        Palaa astialle sitten kun sinäkin "mies" kykenet ajamaan maailman raskaimmalla moottoripyörällä ilman pohkeittesi polttamista.

        https://youtu.be/i_asuMfktcc


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Palaa astialle sitten kun sinäkin "mies" kykenet ajamaan maailman raskaimmalla moottoripyörällä ilman pohkeittesi polttamista.

        https://youtu.be/i_asuMfktcc

        suomi 24 juutuupimatkaaja iski taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa maastoa muutama istutettu banaanipuu, tuo vesi on hienoa että sitä saa suoraan lammesta tai joko tuo sitten tekemäällä tehty, mene ja tiedä... ainoa ongelma on tuossa pesivät hyttyset, joista voi olla ajoittain olla paljonkin haittaa, onko tossa vesiläntissä istutekaloja, ne pitävät itkat poissa, muuten ihan normi maaseutua... En kyllä ymmärrä mitä maatoimisto liittyy tuohon lopputulokseen, vihjaatko että vaimosi tyttöystäväsi osti tuon maan, sinähän et sitä voi missään tapauksessa omistaa, koskaan... vaimollani on paljon maata, ja jokainen muutos minun pitää tehdä kirjallinen sitoumus että en tule vaatimaan mitään maasta, jos joudumme avioeroon... mutta tuskin tälläistä sattuu olemme olleet aviossa vuodesta 1999, kauanko sinä olet ollut.

        Ei ostanut mutta omistus siirtyi kuitenkin isältä tyttärelle. Ja minä, en omista täällä thaimaassa mitään, paitsi sen zoomerin missä on sinistä teippiä etulokarissa. Tässä iässä on paljon helpompaa mitä vähemmän omistaa ja toisaalta rahalla saa sitten jos jotain tarvii. Olen tämän kertonut tälläkin palstalla varmaan kymmenen kertaa ja nyt kerron sen vihoviimeisen kerran, emme ole naimisissa vaikka kimapassa on oltu nyt jo vissiin 12 vuotta. Pitkä aika.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Ei ostanut mutta omistus siirtyi kuitenkin isältä tyttärelle. Ja minä, en omista täällä thaimaassa mitään, paitsi sen zoomerin missä on sinistä teippiä etulokarissa. Tässä iässä on paljon helpompaa mitä vähemmän omistaa ja toisaalta rahalla saa sitten jos jotain tarvii. Olen tämän kertonut tälläkin palstalla varmaan kymmenen kertaa ja nyt kerron sen vihoviimeisen kerran, emme ole naimisissa vaikka kimapassa on oltu nyt jo vissiin 12 vuotta. Pitkä aika.

        Mikä tarve sulla on kertoa 11 kertaa tällä palstalla oletko naimisissa vai ei, pitäisikö tollasen jotain kiinnostaa ..... AASI.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tarve sulla on kertoa 11 kertaa tällä palstalla oletko naimisissa vai ei, pitäisikö tollasen jotain kiinnostaa ..... AASI.

        Pitää vastata kun kysytään, ääliö.? Mutta kerrohan nyt kun ei ole ketään kuulemassa miltä tuntuu olla palstan vajakki.?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Pitää vastata kun kysytään, ääliö.? Mutta kerrohan nyt kun ei ole ketään kuulemassa miltä tuntuu olla palstan vajakki.?

        Menes nyt nukkumaan päivystykseltäs Aasi, kello pian 11.


    • Anonyymi

      Näyttää taas tänään vauhdilla poistuvan nuo numerosensei vastaiset kommentit.

      • Anonyymi

        Riittäisi yhden pattayanrakkaan asiointikielto, niin rakkaita olisi nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittäisi yhden pattayanrakkaan asiointikielto, niin rakkaita olisi nolla.

        Sulla vaihtuuu päivän välein onko niitä yksi vai useita ja onko ne kaikki Pattayalla vai Savossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla vaihtuuu päivän välein onko niitä yksi vai useita ja onko ne kaikki Pattayalla vai Savossa.

        Kaava menee niin että nousuhumalassa niitä on vain yksi mutta laskuhumalassa useita mutta ne on sitten kaikki resupettereitä.


    • Anonyymi

      Kyllä tämä on kovvoo hommoo, kun joudun jokaiselle palstalle keksimään jonkun aloituksen. Sitten vielä joudun vastailemaan itselleni esittämiini tyhmiin kysymyksiisi. Joudun jopa kinastelemaan itseni kanssa. Onneksi sairastan jakomielitautia, siinä suhteessa homma on helppo.

    • Hyvää iltaa rakkaat palstalaiset, takaisin Rayongissa taas. Ilokseni olen huomannut että palstalle on ilmestynyt hyvinkin tasokkaita jollei peräti laadukkaita aloituksia mukavasti. Aivan selvästi lukeneiden ja sivistyneiden tuotoksia, niistähän ei tällainen aasi juurikaan ymmärrä. Reissu heitetty, viime yönä kotiin ja syykin on tuohon kotiinpaluuseen. Huomisaamuna transport officeen saa nuo ajokortit ajan tasalle eli vanhoilla korteilla on menty, tosin luvan kanssa. Vuoden saa ajaa vahaksi menneillä korteilla tällä hetkellä, kävin tuossa heti karanteenin jälkeen hoitamassa nuo mopopaperit, autopaperit oli jo hoidettu aiemmin. Filmin katsominen ja kortit taskuun, testit on hoideltu aikoja sitten.
      https://aijaa.com/a/6dEYzS
      Voidaan sitten vaikka tehdä uusi aloitus ja aijailla noita thai ajokortteja, niin on mukavampi näiden pysyvästi thaimaassa asuvien rahamiestenkin aijailla kortit uuteen aloitukseen. Viimeksi oli varmaan vain kiireitä kun ei niitä näkynyt aijattuna vaikka kuulemma "ajokorttiasiat oli ihan kunnossa" Voihan toki olla että kamerakin oli juuri silloin huollossa. Näillä mennään.


      • Anonyymi

        On kiireitä 2010:n pienviljelmällä, ei ehdi kortteja aijaileen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kiireitä 2010:n pienviljelmällä, ei ehdi kortteja aijaileen.

        Onko siis 2010 ainoa joka thaimaassa asustaa.? Erään palstapäivystäjän kirjoituksista olen ymmärtänyt aivan muuta.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Onko siis 2010 ainoa joka thaimaassa asustaa.? Erään palstapäivystäjän kirjoituksista olen ymmärtänyt aivan muuta.

        Lue kirjoituksesi, jossa osoitat naamailusi monikossa mutta voithan toki listaltasi poistaa rakkaan haaveilluusionollan että et astu kympin varpaille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue kirjoituksesi, jossa osoitat naamailusi monikossa mutta voithan toki listaltasi poistaa rakkaan haaveilluusionollan että et astu kympin varpaille.

        Laitahan korttia tulemaan, kokeile saatko leijumaan..


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Laitahan korttia tulemaan, kokeile saatko leijumaan..

        Leiki Aasi leikkiäsi ihan yksiksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leiki Aasi leikkiäsi ihan yksiksesi.

        Olet aloittanut tämän leikin ja luvannut kaikenlaista "jos". Esität ehtoja. Kun se jos on tapahtunut, olet vaihtanut puheenaihetta, persoonaa ja esittänyt lisävaatimuksia unohtaen kokonaan ne sinun omat lupauksesi etkä suostu edes keskustelemaan sitten enää koko aiheesta. Ei ole olemassa feikimpää kuin sinä. Tarvii olla aikamoinen taliaivo joka ei itse tajua olevansa pelle hermanni tuossa kohtaa kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aloittanut tämän leikin ja luvannut kaikenlaista "jos". Esität ehtoja. Kun se jos on tapahtunut, olet vaihtanut puheenaihetta, persoonaa ja esittänyt lisävaatimuksia unohtaen kokonaan ne sinun omat lupauksesi etkä suostu edes keskustelemaan sitten enää koko aiheesta. Ei ole olemassa feikimpää kuin sinä. Tarvii olla aikamoinen taliaivo joka ei itse tajua olevansa pelle hermanni tuossa kohtaa kuin sinä.

        Mistä ja kenen kanssa rohkea anonyymi tahtoo keskustella tässä ajokorttiasiassa vaihtamatta puheenaihetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ja kenen kanssa rohkea anonyymi tahtoo keskustella tässä ajokorttiasiassa vaihtamatta puheenaihetta?

        Kaikesta. Anonyymi vastaa tutemattomalle. Jos esität jotakin tarkoituksena todistaa jotakin, niin tee se.


      • Anonyymi

        Ajokorttisi ja kuksasi täällä Thaimaassa hukassa ollen Chiang Main lehdellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajokorttisi ja kuksasi täällä Thaimaassa hukassa ollen Chiang Main lehdellä?

        Joo Cubidi on äijä ja sulla sarjavastailu jokaiseen aloitukseen, anna palaa poju.


      • Anonyymi

        Mukavaa että olet saannut uudet kortit, ne onkin aina tarpeellisia todistaakseen missä asuu, tosin varmempi lienee laittaa framelle immigrationin osoitetodistus, jota tarvitset korttia uusiessa tai hakiessa, kuten varmasti tiedät, noita kortteja on paha frameille laittaa kun siinä on liikaa idenfioivia tietoja, mutta tosin vaihtehto sekin on, jos ei muuten onnistu.

        Minulla on ollut thaimaassa kolme tai neljä ajokorttia, tai joutunut ne uusimaan. Ensimmäinen hain vuosi tänne muuton jälkeen, hassua että tuo osoitetodistus maksoi saraburissa 180b, hua hinissä 550b, lisäksi hua hinin immigration on kaikessa huomattavasti tarkempi, kuin Saraburin...

        Muuten onko sinulla tietoa että kun haet ajokorttia myöhässä saat vuoden ylimääräistä ajoaikaa, kun hakisit ennenkuin kortti menee vanhaksi, ja aina kortti loppuu sinä vuonna kun sinulla on syntymäpäivä, jos saat viiden vuoden kortin, myöskään uudessa viiden vuoden kortissa et tarvitse lääkärintodistusta, ainakaan hua hinissä...

        Eli minulla on synttärit marraskuussa, ja hain kortin ennen syntymäpäivääni, vuoteen 2025, jos olisin sitä syntymäpäiväni jälkeen se olisi mennyt vanhaksi vasta marraskuussa 2026... eli muutaman päivän viivyttelemällä saat vuoden lisäaikaa...

        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa että olet saannut uudet kortit, ne onkin aina tarpeellisia todistaakseen missä asuu, tosin varmempi lienee laittaa framelle immigrationin osoitetodistus, jota tarvitset korttia uusiessa tai hakiessa, kuten varmasti tiedät, noita kortteja on paha frameille laittaa kun siinä on liikaa idenfioivia tietoja, mutta tosin vaihtehto sekin on, jos ei muuten onnistu.

        Minulla on ollut thaimaassa kolme tai neljä ajokorttia, tai joutunut ne uusimaan. Ensimmäinen hain vuosi tänne muuton jälkeen, hassua että tuo osoitetodistus maksoi saraburissa 180b, hua hinissä 550b, lisäksi hua hinin immigration on kaikessa huomattavasti tarkempi, kuin Saraburin...

        Muuten onko sinulla tietoa että kun haet ajokorttia myöhässä saat vuoden ylimääräistä ajoaikaa, kun hakisit ennenkuin kortti menee vanhaksi, ja aina kortti loppuu sinä vuonna kun sinulla on syntymäpäivä, jos saat viiden vuoden kortin, myöskään uudessa viiden vuoden kortissa et tarvitse lääkärintodistusta, ainakaan hua hinissä...

        Eli minulla on synttärit marraskuussa, ja hain kortin ennen syntymäpäivääni, vuoteen 2025, jos olisin sitä syntymäpäiväni jälkeen se olisi mennyt vanhaksi vasta marraskuussa 2026... eli muutaman päivän viivyttelemällä saat vuoden lisäaikaa...

        By NumBall HHN 60v.

        factaa https://aijaa.com/3K4ZlE ajokortit huomaa syntymäaika... eläkekortti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa että olet saannut uudet kortit, ne onkin aina tarpeellisia todistaakseen missä asuu, tosin varmempi lienee laittaa framelle immigrationin osoitetodistus, jota tarvitset korttia uusiessa tai hakiessa, kuten varmasti tiedät, noita kortteja on paha frameille laittaa kun siinä on liikaa idenfioivia tietoja, mutta tosin vaihtehto sekin on, jos ei muuten onnistu.

        Minulla on ollut thaimaassa kolme tai neljä ajokorttia, tai joutunut ne uusimaan. Ensimmäinen hain vuosi tänne muuton jälkeen, hassua että tuo osoitetodistus maksoi saraburissa 180b, hua hinissä 550b, lisäksi hua hinin immigration on kaikessa huomattavasti tarkempi, kuin Saraburin...

        Muuten onko sinulla tietoa että kun haet ajokorttia myöhässä saat vuoden ylimääräistä ajoaikaa, kun hakisit ennenkuin kortti menee vanhaksi, ja aina kortti loppuu sinä vuonna kun sinulla on syntymäpäivä, jos saat viiden vuoden kortin, myöskään uudessa viiden vuoden kortissa et tarvitse lääkärintodistusta, ainakaan hua hinissä...

        Eli minulla on synttärit marraskuussa, ja hain kortin ennen syntymäpäivääni, vuoteen 2025, jos olisin sitä syntymäpäiväni jälkeen se olisi mennyt vanhaksi vasta marraskuussa 2026... eli muutaman päivän viivyttelemällä saat vuoden lisäaikaa...

        By NumBall HHN 60v.

        Tottakai sinulla on useita ajokortteja. Laita ne pöydälle kumipuisen kuksasi kanssa ja ota kuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sinulla on useita ajokortteja. Laita ne pöydälle kumipuisen kuksasi kanssa ja ota kuva.

        factaa 2 ajokortit hologrammeilla, https://aijaa.com/j4nztA
        By NumBall


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leiki Aasi leikkiäsi ihan yksiksesi.

        Ottaapa taas palstavajakkia luonnolle.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Ottaapa taas palstavajakkia luonnolle.

        Se on ihan hyvä että jotakin sentään sinun tarinassasi on totta, vaikka patologinen valehtelija oletkin. Noilla ajokorteilla ei vaan ole oikein mitään virkaa, koska olet Suomessa.
        Maitojuna puksutti viime vuonna Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan hyvä että jotakin sentään sinun tarinassasi on totta, vaikka patologinen valehtelija oletkin. Noilla ajokorteilla ei vaan ole oikein mitään virkaa, koska olet Suomessa.
        Maitojuna puksutti viime vuonna Suomeen.

        On mulla voimassa oleva suomalainen ajokorttiin, olen hua hinissä, ollut jo pysyvästi vuodesta 2009.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla voimassa oleva suomalainen ajokorttiin, olen hua hinissä, ollut jo pysyvästi vuodesta 2009.

        30 vuoden sotilasurasi on vähän erikoinen kun 59 vuotiaana olet muuttanut Hua Hiniin ja kerroit asuneesi sitä ennen kaksi vuotta Pattayalla ja vielä jossakin muuallakin sitä ennen.
        Lisäksi kerrot olleesi sotilasuran aikana sivutoimissa ulkomailla. Tuosta ei saa millään ilveellä yhtälöä jossa olisit palvellut 30 vuotta armeijassa ja asunut Hua Hinissa pysyvästi vuodesta 2009.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        factaa 2 ajokortit hologrammeilla, https://aijaa.com/j4nztA
        By NumBall

        Suttuiset ajokortit kuvattu näytöltä ja siihen istutettu vähän parempi kuva päälle eläkekortista photosopilla.


      • Anonyymi

        Noita joutuu joskus katsomaan, riippuu kuunkierrosta tai jostain muusta, välillä sain kortin ilman mitään testejä, tai videoita, joskus taas pitkän kaavan mukaan, sinänsä nuo videot asiallisia, ei meille farangeille ole tarpeen mutta thaikuille varmasti, Bangkokin poliisi oli pysäyttänyt muutama vuosi sitten 10.000 autoilijaa ja kysynyt mitä tarkoittaa 10 liikenne merkkiä, vähiten tiedettiin stop ja väistämisvelvollisuus merkkejä, noin puolet mopoilijosta ajaa ilman korttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita joutuu joskus katsomaan, riippuu kuunkierrosta tai jostain muusta, välillä sain kortin ilman mitään testejä, tai videoita, joskus taas pitkän kaavan mukaan, sinänsä nuo videot asiallisia, ei meille farangeille ole tarpeen mutta thaikuille varmasti, Bangkokin poliisi oli pysäyttänyt muutama vuosi sitten 10.000 autoilijaa ja kysynyt mitä tarkoittaa 10 liikenne merkkiä, vähiten tiedettiin stop ja väistämisvelvollisuus merkkejä, noin puolet mopoilijosta ajaa ilman korttia.

        Olen tässä Hua Hin pekkasella, täällä on joku tapahtuma alkamassa kun poliiseja on liikkeellä paljon, en ole niitä ennen nähnyt, liiveissä lukee police inspector... Luulenpa että tänne tulee kuningas ja kuningatar kun muutama erikoisauto, samanlaisia kuin paavilla... Tai tuleeko paavi, enpä usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tässä Hua Hin pekkasella, täällä on joku tapahtuma alkamassa kun poliiseja on liikkeellä paljon, en ole niitä ennen nähnyt, liiveissä lukee police inspector... Luulenpa että tänne tulee kuningas ja kuningatar kun muutama erikoisauto, samanlaisia kuin paavilla... Tai tuleeko paavi, enpä usko.

        Tai tuleeko batman ja lepakkomies, ehkä 7 kääpiötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tässä Hua Hin pekkasella, täällä on joku tapahtuma alkamassa kun poliiseja on liikkeellä paljon, en ole niitä ennen nähnyt, liiveissä lukee police inspector... Luulenpa että tänne tulee kuningas ja kuningatar kun muutama erikoisauto, samanlaisia kuin paavilla... Tai tuleeko paavi, enpä usko.

        Tänään palautetaan tarkistuspisteet Thaimaahan pääteille muutaman kuukauden tauon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään palautetaan tarkistuspisteet Thaimaahan pääteille muutaman kuukauden tauon jälkeen.

        Onhan nuo checkpointit ollut kokoajan, kaupunkien rajoilla, ja satunnaisesti kaupungin sisällä, mutta havainto on Hua Hin keskustasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan nuo checkpointit ollut kokoajan, kaupunkien rajoilla, ja satunnaisesti kaupungin sisällä, mutta havainto on Hua Hin keskustasta.

        Ei ole olleet. Ne poistettiin muutamaksi kuukaudeksi kun niissä ilmeni rasismia ja mielivaltaa sakotuksien yms suhteen. Nyt käytännöt on yhtenäistetty ja säännöt sovittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noita joutuu joskus katsomaan, riippuu kuunkierrosta tai jostain muusta, välillä sain kortin ilman mitään testejä, tai videoita, joskus taas pitkän kaavan mukaan, sinänsä nuo videot asiallisia, ei meille farangeille ole tarpeen mutta thaikuille varmasti, Bangkokin poliisi oli pysäyttänyt muutama vuosi sitten 10.000 autoilijaa ja kysynyt mitä tarkoittaa 10 liikenne merkkiä, vähiten tiedettiin stop ja väistämisvelvollisuus merkkejä, noin puolet mopoilijosta ajaa ilman korttia.

        Testit on mulla olleet aina, viimeksi ei ollut mitään videota. Uusi testi oli tullut, syvyysnäkö. Hassu testi, 2 puikkoa laatikossa pystyssä pitä asettaa samaan tasoon muutaman metrin päässä. sitten oli vielä ääreisnäkötesti ja sitäkään ei viimeksi ollut.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Testit on mulla olleet aina, viimeksi ei ollut mitään videota. Uusi testi oli tullut, syvyysnäkö. Hassu testi, 2 puikkoa laatikossa pystyssä pitä asettaa samaan tasoon muutaman metrin päässä. sitten oli vielä ääreisnäkötesti ja sitäkään ei viimeksi ollut.

        Tuo syvyysnäkö testi on ollut jo silloin kun ekan kortin täällä sain, niitä testejä taitaa olla viisi erillaista kaikki ihan turhia, ihan palikka testejä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olleet. Ne poistettiin muutamaksi kuukaudeksi kun niissä ilmeni rasismia ja mielivaltaa sakotuksien yms suhteen. Nyt käytännöt on yhtenäistetty ja säännöt sovittu.

        Näytti tullainen uutinen olevan bangkokpostissa eilen, kyllä prachuap phetsaburi rajalla on ollut valvontaa, ainakin viikko pari sitten, eipä niissä ole koskaan mitään ongelmia minulla ole ollut.


    • Eli mopokortti 105 ja autokortti 205 bahtia, ei hinta päätä huimaa..

      • Onkin vajakkipoika ruvennut ruskeakieliseksi sihteeriksi, missä sinun kortit.? Millä niitä "laatupyöriä ajelet".. ? Jos sinulla ei ole mitään älykästä sanottavaa niin ole hiljaa, osoitat taas tymyytesi.
        En ole koskaan lukenut että herra 2010 olisi kehunut omistavansa thai ajokortit. Eräs palstan vajakkipoika on näin kyllä kirjoitellut.
        Onko siellä suomessa vielä paljon lunta.?


      • asiantravel kirjoitti:

        Onkin vajakkipoika ruvennut ruskeakieliseksi sihteeriksi, missä sinun kortit.? Millä niitä "laatupyöriä ajelet".. ? Jos sinulla ei ole mitään älykästä sanottavaa niin ole hiljaa, osoitat taas tymyytesi.
        En ole koskaan lukenut että herra 2010 olisi kehunut omistavansa thai ajokortit. Eräs palstan vajakkipoika on näin kyllä kirjoitellut.
        Onko siellä suomessa vielä paljon lunta.?

        Kuules Aasi, seuraavassa hieman muistin virkistämiseksi.
        Ensinnäkin tällä palstalla minun lisäkseni lausahtelee ainoastaan yksi täysjärkinen ja hän on Numba.
        Aikanaan minun vaimoani hutsuteltiin ja kerroin tuolloin, että korkoa korolle tulee.
        Lieneekö tuo koronkorko tähän mennessä tuottanut montako sataatuhatta sanaa, en tiedä, mutta a-pesu on ollut totaalisen onnistunut.
        Sinäkin Aasi piipitysvollotit ylläpidolle valituksistasi ja jopa rikosilmoituksen ilmoitit tehneesi.
        Tänä päivänä nämä minun vaimoni hutsuttelijat ovat kovasti herrasmiehiä nokka roikollaan, kun minä lumputtelen.
        Minä en ole myöskään kirjoitellut omista ajokorteistani, mutta kyllä minulla kortit on.
        En tosin ajele laatupyöriämme ajokorteilla, kuten tyhmyyttäsi kysymyksen esität.
        Ps. Tuo .? pistekyssäri muuten on kovin tarttuva kirjoitustyyli.


      • SENSSU kirjoitti:

        Kuules Aasi, seuraavassa hieman muistin virkistämiseksi.
        Ensinnäkin tällä palstalla minun lisäkseni lausahtelee ainoastaan yksi täysjärkinen ja hän on Numba.
        Aikanaan minun vaimoani hutsuteltiin ja kerroin tuolloin, että korkoa korolle tulee.
        Lieneekö tuo koronkorko tähän mennessä tuottanut montako sataatuhatta sanaa, en tiedä, mutta a-pesu on ollut totaalisen onnistunut.
        Sinäkin Aasi piipitysvollotit ylläpidolle valituksistasi ja jopa rikosilmoituksen ilmoitit tehneesi.
        Tänä päivänä nämä minun vaimoni hutsuttelijat ovat kovasti herrasmiehiä nokka roikollaan, kun minä lumputtelen.
        Minä en ole myöskään kirjoitellut omista ajokorteistani, mutta kyllä minulla kortit on.
        En tosin ajele laatupyöriämme ajokorteilla, kuten tyhmyyttäsi kysymyksen esität.
        Ps. Tuo .? pistekyssäri muuten on kovin tarttuva kirjoitustyyli.

        Mukavaa päivää suomi24 palstalla, hieno elämä.


      • Anonyymi

        Olet taas näköjään ottanut kuvia näytöltä.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kuules Aasi, seuraavassa hieman muistin virkistämiseksi.
        Ensinnäkin tällä palstalla minun lisäkseni lausahtelee ainoastaan yksi täysjärkinen ja hän on Numba.
        Aikanaan minun vaimoani hutsuteltiin ja kerroin tuolloin, että korkoa korolle tulee.
        Lieneekö tuo koronkorko tähän mennessä tuottanut montako sataatuhatta sanaa, en tiedä, mutta a-pesu on ollut totaalisen onnistunut.
        Sinäkin Aasi piipitysvollotit ylläpidolle valituksistasi ja jopa rikosilmoituksen ilmoitit tehneesi.
        Tänä päivänä nämä minun vaimoni hutsuttelijat ovat kovasti herrasmiehiä nokka roikollaan, kun minä lumputtelen.
        Minä en ole myöskään kirjoitellut omista ajokorteistani, mutta kyllä minulla kortit on.
        En tosin ajele laatupyöriämme ajokorteilla, kuten tyhmyyttäsi kysymyksen esität.
        Ps. Tuo .? pistekyssäri muuten on kovin tarttuva kirjoitustyyli.

        Hehe huh huh.... missä viipyy kuva kuksasta Chiang Maissa.?...


    • Anonyymi

      Kuulehan reppana. Kauanko aiot jaksaa yksinpuheluasi ostoksistasi?

      • Anonyymi

        Korjaan, 49 vuotiaana olet tässä tarinaversiossa muuttanut pysyvästi Hua Hiniin.

        Totuustarkkailija, Jyväskylä


      • Anonyymi

        Totuustarkkailijan Thaimaakuvia olisi mukava katsellen nautiskella ja hieman ihmetyttää totuustarkkailijan kirjoitteluajat kun on komennuksella asuen työsuhdekaksiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuustarkkailijan Thaimaakuvia olisi mukava katsellen nautiskella ja hieman ihmetyttää totuustarkkailijan kirjoitteluajat kun on komennuksella asuen työsuhdekaksiossa.

        Tässä puhuttiin kylläkin nyt sinun merkillisestä sotilasurasta ja kuvien puuttumisesta, eikä minun Thaimaan matkoistani. Minulla on tuhansia kuvia Thaimaasta. Aina Songkhlasta Chiang Raihin ja itäiselle rajalle. Missä on sinun Chiang Main kuvat?
        Minä olen Jyväskylässä nyt enkä esitä olevani missään muualla enkä keksi mitään järkevää selitystä sille miksi sinun pitää esittää olevasi Thaimaassa. Mitä sinä hyödyt siitä esittämisestä?

        Totuustarkkailija, Jyväskylä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä puhuttiin kylläkin nyt sinun merkillisestä sotilasurasta ja kuvien puuttumisesta, eikä minun Thaimaan matkoistani. Minulla on tuhansia kuvia Thaimaasta. Aina Songkhlasta Chiang Raihin ja itäiselle rajalle. Missä on sinun Chiang Main kuvat?
        Minä olen Jyväskylässä nyt enkä esitä olevani missään muualla enkä keksi mitään järkevää selitystä sille miksi sinun pitää esittää olevasi Thaimaassa. Mitä sinä hyödyt siitä esittämisestä?

        Totuustarkkailija, Jyväskylä

        En minä esittänyt mitään väitettä olinpaikastani, vaan totesin että olisi mukava nautiskella sinun kuvistasi, mutta pidä toki tuhannet kuvasi ja jatka noiden turhanpäiväisten kiukuttelujesi sarjaa jos kerran siitä tyydytystä saat.


      • Anonyymi

        Sinun voi olla vaikea niellä totuutta että joillakin on oikea elämä ja urakin, sinulla on totuustarkkailu haaveillen perheestä, 30 vuoteen ihmiselle mahtuu paljon, mitä sinulle läheisyyden kaipuun purkamista pattayapalstalla, säälittävää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun voi olla vaikea niellä totuutta että joillakin on oikea elämä ja urakin, sinulla on totuustarkkailu haaveillen perheestä, 30 vuoteen ihmiselle mahtuu paljon, mitä sinulle läheisyyden kaipuun purkamista pattayapalstalla, säälittävää...

        Tuttu kaava. Numba esittelee jonkun kuvia, sensei tulee siihen perään haastamaan riitaa ja sitten numeromieskin tyytyy vain aukomaan päätään kun ei muuhun pysty. Sensei väistelee kysymystä miksi hän esittää olevansa Chiang Maissa vaikka ei todellakaan ole.


      • Anonyymi

        Katsos totuustarkkailija on taas suorittanut tehtäväänsä, mikähän motiivi sinulla oikeasti on toimillesi, yrittämällä löytää epäloogisuuksia toisten jutuista, sinulle voi olla myös vaikeaa hyväksyä että joku asuu toisella puolella maailmaa, herää vaan kysymys kannattaisi sinun hakea apua ongelmiisi vaikka kyllönterveysaseman psykiatripäivystyksestä, oikealla lääkityksellä elämäni historian sinäkin voit ehkä ymmärtää..

        Katsos poika kun puolustusvoimilla on tapana kouluttaa henkilöstään, tarpeen mukaan, kuten minäkin sain verorahoilla maksetun koulutuksen kun oikea suunta vain löytyi, tiedätkö että pilotit pääsevät eläkkeelle alle 40 vuotiana, jotka lähes poikkeuksetta menvät kaupallisiin lentoyhtiöihin duuniin eläkkeen jälkeen eikä uudesta duunista maksettu palkka vaikuta mitään maksettuun eläkkeeseen...

        Sinä olet kuvannut 1000 kuvia thaimaasta niin minäkin, laita niitä vaan framelle niin ihailemme niitä täällä suurella joukolla, aurinko alkaa kohta laskemaan täällä päin maailmaa, mutta tosiaan hae itsellesi apua, onhan sinulle kertomasi mukaan nainenkin tulossa pentuineen että olet edes jonkinlaisessa kunnossa... ellei sitten tämäkin harha ole lääkeillä hallittavissa.

        Se miksi kuva on epätarkka, johtuu vain siitä että kuvassa on tarkennus kohdistettu eläkekorttiin, ja hologrammien takia tarkennus ei sinne vaan toimi...

        Joku ei niin terve ehdotti että olisin tullut maitojunalla tullut vuonna 2020 takaisin Suomeen ajokortti myönnetään Thaimaassa viideksi vuodeksi, ja aina sille vuodelle kun sinulle on syntymäpäivä... eli itseasiassa kortit on myönnetty vasta vuoden 2020 loppupuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu kaava. Numba esittelee jonkun kuvia, sensei tulee siihen perään haastamaan riitaa ja sitten numeromieskin tyytyy vain aukomaan päätään kun ei muuhun pysty. Sensei väistelee kysymystä miksi hän esittää olevansa Chiang Maissa vaikka ei todellakaan ole.

        Sinä etsit noita kaavoja joka paikasta hullukun olet, minä ainakin pystyin laittamaan kuvan jopa kaksi ajo- sekä eläkekortistani, ja olen palstan ainoa, milloin sinä olet pystynyt samaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä etsit noita kaavoja joka paikasta hullukun olet, minä ainakin pystyin laittamaan kuvan jopa kaksi ajo- sekä eläkekortistani, ja olen palstan ainoa, milloin sinä olet pystynyt samaan...

        Paraskin puhuja totuustarkkailusta. Olet väittänyt toisista ja toisten kuvista ja vaikka mistä mitä uskomattomampia väitteitä.

        Huimimmat väitteesi koski tytärtäni ja uima-allastamme. Väitit tunnistaneesi tyttäreni kuvan olevan kymmenien vuosien takaa ja kerroit tietäväsi "hänen tarinansa".

        Väitit altaamme olevan bangkokilaisessa hotellissa ja pistit kuvan aivan erinäköisestä altaasta "todisteeksi". Sitten kun tajusit itsekin olevasi väärässä niin menit hiljaiseksi ja vaihdoit puheenaihetta.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Paraskin puhuja totuustarkkailusta. Olet väittänyt toisista ja toisten kuvista ja vaikka mistä mitä uskomattomampia väitteitä.

        Huimimmat väitteesi koski tytärtäni ja uima-allastamme. Väitit tunnistaneesi tyttäreni kuvan olevan kymmenien vuosien takaa ja kerroit tietäväsi "hänen tarinansa".

        Väitit altaamme olevan bangkokilaisessa hotellissa ja pistit kuvan aivan erinäköisestä altaasta "todisteeksi". Sitten kun tajusit itsekin olevasi väärässä niin menit hiljaiseksi ja vaihdoit puheenaihetta.

        Ressukka sinua onkin syytä totuustarkkailla, sen verran sekavia juttusi ovat, mutta niinkuin aikaisemmin olen sanonut minä en ole Senssu, tuokun ymmärrät, paramemisesi alkaa, en ole missään vaiheessa ottanut kantaa "tyttäresi" valokuviin, uima-altaaseen otin kantaa siihen suodatuslaitteistoon todeten niistä nolla paineista... ja olen ottanut kantaa sinun osakaslainoistasi joita kerrot kymmenen vuotta nostaneesi, ja maksavasti veroja kun jaksat, minua vituttaa nämä verojen kiertäjät, itse olen veroni maksanut ja olen siitä ylpeä... olisin voinut kiḱkailla paljonkin mutta yhteiskunta on minut kouluttanut, antanut mielekkään työpaikan, ja nyt on varaa elää loppuelämä niin ylellisesti kuin vain haluan. maksoin sitä velkaa vain takaisin ja kuten sanoin ylpeänä, ei ole koskaan tarvinnut voutia pakoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä etsit noita kaavoja joka paikasta hullukun olet, minä ainakin pystyin laittamaan kuvan jopa kaksi ajo- sekä eläkekortistani, ja olen palstan ainoa, milloin sinä olet pystynyt samaan...

        Väitätkö olevasi palstan ainoa ajokorttienomistaja.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos totuustarkkailija on taas suorittanut tehtäväänsä, mikähän motiivi sinulla oikeasti on toimillesi, yrittämällä löytää epäloogisuuksia toisten jutuista, sinulle voi olla myös vaikeaa hyväksyä että joku asuu toisella puolella maailmaa, herää vaan kysymys kannattaisi sinun hakea apua ongelmiisi vaikka kyllönterveysaseman psykiatripäivystyksestä, oikealla lääkityksellä elämäni historian sinäkin voit ehkä ymmärtää..

        Katsos poika kun puolustusvoimilla on tapana kouluttaa henkilöstään, tarpeen mukaan, kuten minäkin sain verorahoilla maksetun koulutuksen kun oikea suunta vain löytyi, tiedätkö että pilotit pääsevät eläkkeelle alle 40 vuotiana, jotka lähes poikkeuksetta menvät kaupallisiin lentoyhtiöihin duuniin eläkkeen jälkeen eikä uudesta duunista maksettu palkka vaikuta mitään maksettuun eläkkeeseen...

        Sinä olet kuvannut 1000 kuvia thaimaasta niin minäkin, laita niitä vaan framelle niin ihailemme niitä täällä suurella joukolla, aurinko alkaa kohta laskemaan täällä päin maailmaa, mutta tosiaan hae itsellesi apua, onhan sinulle kertomasi mukaan nainenkin tulossa pentuineen että olet edes jonkinlaisessa kunnossa... ellei sitten tämäkin harha ole lääkeillä hallittavissa.

        Se miksi kuva on epätarkka, johtuu vain siitä että kuvassa on tarkennus kohdistettu eläkekorttiin, ja hologrammien takia tarkennus ei sinne vaan toimi...

        Joku ei niin terve ehdotti että olisin tullut maitojunalla tullut vuonna 2020 takaisin Suomeen ajokortti myönnetään Thaimaassa viideksi vuodeksi, ja aina sille vuodelle kun sinulle on syntymäpäivä... eli itseasiassa kortit on myönnetty vasta vuoden 2020 loppupuolella.

        ”Katsos poika kun puolustusvoimilla on.... (jne. pöpötystä)”

        Muistanko oikein, että sinulla ja ystävälläsi... Terohan se taisi olla?... molemmilla myös puolustusvoimien doppareita ollut ollen. Oikein koiranäyttelyissä kävitte niitä kaksin esittelemässä... jne.

        Jumankekka kun oliskin mukavaa nähdä edes muutama kuva näistä doppareita.!

        🐶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Katsos poika kun puolustusvoimilla on.... (jne. pöpötystä)”

        Muistanko oikein, että sinulla ja ystävälläsi... Terohan se taisi olla?... molemmilla myös puolustusvoimien doppareita ollut ollen. Oikein koiranäyttelyissä kävitte niitä kaksin esittelemässä... jne.

        Jumankekka kun oliskin mukavaa nähdä edes muutama kuva näistä doppareita.!

        🐶

        Ne koirat on jo kahteen kertaan olleet ja kahteen kertaan niitä ei ole koskaan ollut. Riippuu tarinaversiosta.
        Edelleenkin tuo hänen sotilasuransa on mielenkiintoinen. Jos sanoo palvelleensa täydet 30 vuotta, mutta ei ole ikänsä puolesta voinut palvella, niin siihen ei selitykseksi kelpaa "tiedätkö että pilotit pääsevät eläkkeelle alle 40 vuotiana", koska silloin se ei olisi 30 vuoden sotilasura.

        Kerrataanpas. 1980 vuonna parikymppisenä viideksi vuodeksi tekuun ja sotilaskorkeaan, noin 25 vuotiaana upseeriksi, 30 vuoden sotilasura, 5 vuotta ulkomailla yrittäjänä ja keksijänä sivutoimisesti. Vuodesta 2009 sanoo asuneensa pysyvästi Hua Hinissa, mutta sitä ennen Pattayalla 2 vuotta ja vuoden jossakin muualla vielä sitä ennen.

        Eli 2006 vuonna muutto Thaimaahaan 46 vuotiaana ja sitä ennen 30 vuotta palveluksessa plus viisi vuotta yrittäjänä plus viisi vuotta koulussa, elikäs karkealla matematiikalla tekuun on täytynyt mennä jo kuusivuotiaana, jotta tuo kaikki olisi mahdollista.
        Sotilasura oli ekassa versiossa toimistotyöntekijä insinööri. Toisessa versiossa koelentäjä ja sotilaskouluttaja, kolmannessa olikin jo lentokapteeni.

        Koska tiedän ettei sankarimme vastaa näihin kysymyksiin, niin pyydän vastaamaan edes yhteen kysymykseen. Missä välissä sinä asuit kaksi vuotta Pattayalla ja miksi?

        TT,Jkl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne koirat on jo kahteen kertaan olleet ja kahteen kertaan niitä ei ole koskaan ollut. Riippuu tarinaversiosta.
        Edelleenkin tuo hänen sotilasuransa on mielenkiintoinen. Jos sanoo palvelleensa täydet 30 vuotta, mutta ei ole ikänsä puolesta voinut palvella, niin siihen ei selitykseksi kelpaa "tiedätkö että pilotit pääsevät eläkkeelle alle 40 vuotiana", koska silloin se ei olisi 30 vuoden sotilasura.

        Kerrataanpas. 1980 vuonna parikymppisenä viideksi vuodeksi tekuun ja sotilaskorkeaan, noin 25 vuotiaana upseeriksi, 30 vuoden sotilasura, 5 vuotta ulkomailla yrittäjänä ja keksijänä sivutoimisesti. Vuodesta 2009 sanoo asuneensa pysyvästi Hua Hinissa, mutta sitä ennen Pattayalla 2 vuotta ja vuoden jossakin muualla vielä sitä ennen.

        Eli 2006 vuonna muutto Thaimaahaan 46 vuotiaana ja sitä ennen 30 vuotta palveluksessa plus viisi vuotta yrittäjänä plus viisi vuotta koulussa, elikäs karkealla matematiikalla tekuun on täytynyt mennä jo kuusivuotiaana, jotta tuo kaikki olisi mahdollista.
        Sotilasura oli ekassa versiossa toimistotyöntekijä insinööri. Toisessa versiossa koelentäjä ja sotilaskouluttaja, kolmannessa olikin jo lentokapteeni.

        Koska tiedän ettei sankarimme vastaa näihin kysymyksiin, niin pyydän vastaamaan edes yhteen kysymykseen. Missä välissä sinä asuit kaksi vuotta Pattayalla ja miksi?

        TT,Jkl

        Paljon asiaa kirjoittanet mutta onko näistä doppareista kuvia ollut.?


    • Kotomaassa A BC E- kortti. Tänne hommasin vasta silloin kun täytin 50v. Sitä ennen vedeltiin menemään kansainvälisellä. https://aijaa.com/yoS2ax

      Jotta pientä piruilua tulee päiväannos, niin mainitsen numerosenseille, että jotta korteille on käyttöä, tarvitaan myös auto ja sillä pitää ajaa, eikä liikkua bussilla.

      Meillä on vanha Fortuneri myynnissä nyt. Vapautui juuri ammattkäytöstä. Siitä numeromiehelle kauppakassi johon mahtuu riisisäkki jos toinenkin! :)

      • Anonyymi

        Ihan yhdentekevää mistä hotellista haaveilluusioaltaasi on, kotiallas se ei ole eikä sinun Neito 2010.
        Juttus naurattaa, olet surkea tapaus internetkoviksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yhdentekevää mistä hotellista haaveilluusioaltaasi on, kotiallas se ei ole eikä sinun Neito 2010.
        Juttus naurattaa, olet surkea tapaus internetkoviksena.

        Eikös senseilläkin ole allas ja vielä suuri sellainen? Missä kuvat? Missä sensein ajokortit? Missä kuksa menee tällä hetkellä? Vai oletko itse sellainen illuusiomies? Miksi et epäile numbaa vilpistä koskaan vaan ihailet estottomasti hänen suttuisiakin ruutukaappauksia? Oletko varma että numeromies on lentokapteeni jolla on rolls royce? Ajattele mitä meteliä pitäisit jos asiantraveli kertoisi Rolls Roycesta tai koelentäjän urasta? Uskoisitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yhdentekevää mistä hotellista haaveilluusioaltaasi on, kotiallas se ei ole eikä sinun Neito 2010.
        Juttus naurattaa, olet surkea tapaus internetkoviksena.

        Ymmärtäisin kateutesi jos täällä joku esittelisi luksuselämää, upeita urheiluautoja ja daameja, huvijahteja joissa isoryntäiset naiset kilisyttelisi skumppalaseja musan soidessa.
        Mutta ei täällä ole nähty mitään muuta kuin korkeintaan keskiluokkaista arkea, tavallisen kansan kansanautoja on vilahdellut, 2010:n tytöntyllerö on vilahdellut kivoissa kuvissa ja maisemakuvia. Kysymys kuuluu siis edelleen että miksi ihmeessä sinä hämmästelet ja kadehdit tavallista elämää ja tavallisia ihmisiä? Taitaa olla oma elämäsi tosi surkealla tolalla kun tavalliset asiat pistää sinua kateeksi. Thaimaalainen ajokortti on yhtä pätevä ajokortti kuin suomalainen kirjastokortti, eikä se edes maksa käytännössä mitään. Ei kukaan voi olla kateellinen thai-ajokortille, paitsi sinä. Kuten tuossa on kirjoitettu, niin olisit todella kateellinen numeromiehelle ja haukkuisit hänet pystyyn, ellet olisi hän itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtäisin kateutesi jos täällä joku esittelisi luksuselämää, upeita urheiluautoja ja daameja, huvijahteja joissa isoryntäiset naiset kilisyttelisi skumppalaseja musan soidessa.
        Mutta ei täällä ole nähty mitään muuta kuin korkeintaan keskiluokkaista arkea, tavallisen kansan kansanautoja on vilahdellut, 2010:n tytöntyllerö on vilahdellut kivoissa kuvissa ja maisemakuvia. Kysymys kuuluu siis edelleen että miksi ihmeessä sinä hämmästelet ja kadehdit tavallista elämää ja tavallisia ihmisiä? Taitaa olla oma elämäsi tosi surkealla tolalla kun tavalliset asiat pistää sinua kateeksi. Thaimaalainen ajokortti on yhtä pätevä ajokortti kuin suomalainen kirjastokortti, eikä se edes maksa käytännössä mitään. Ei kukaan voi olla kateellinen thai-ajokortille, paitsi sinä. Kuten tuossa on kirjoitettu, niin olisit todella kateellinen numeromiehelle ja haukkuisit hänet pystyyn, ellet olisi hän itse.

        Näin minä kinaan itseni kanssa. Toivottavasti kaikilla on hauskaa.


      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika tuota Neitosta, on laihduttanut sormensakin, lapsellista feikkeilyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika tuota Neitosta, on laihduttanut sormensakin, lapsellista feikkeilyä.

        Meitin senseillä mennyt tänään taas verenpainelääkettä ja betasalpaajia kun kaikilla muilla on ajokortit Thaimaassa mutta senseillä ei ole.


      • Anonyymi

        Taitaapi tämä ”Sensei” lähetellä ainoastaan ja vaan 90 luvun lomamatkaltaan kuvia vuokra Vitarasta väittäen sen omansa ollen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi tämä ”Sensei” lähetellä ainoastaan ja vaan 90 luvun lomamatkaltaan kuvia vuokra Vitarasta väittäen sen omansa ollen?

        Senseisi ei lähettele varpaitaan hotellin uima-altaalta, vaan on saanut sinut sen sijaan ajattelemaan itseänsä joka ainut elämäsi päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senseisi ei lähettele varpaitaan hotellin uima-altaalta, vaan on saanut sinut sen sijaan ajattelemaan itseänsä joka ainut elämäsi päivä.

        Pyydät varvaskuvia altaalta ja sitten ihmettelet kun saat varvaskuvia altaalta. Vaan missä on se luvattu kuksa Chiang Main päivän lehden päällä?


      • Anonyymi

        Eihän minulla ole mitään pientä piruilua vastaan ole, toki harrastan sitä itsekin, mutta pattayan rakkaalla on kovin alhaalla tuo rima milloin koet että joku loukkaa tai vittuilee, lähes kaikesta mistä vain voi, varsinkin jos se on negatiivistä pattayasta... tuosta reppanan paratiisista.

        Kaunis kiitos minulla on pihalla kaksi autoa, joten tarvetta ei ole enempää, tuohon navaraan mahtuu kanssa riisisäkki jos toinenkin vaikka onkin lavaltaan pienin navaroista... itseassa hyvin monta säkkiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitin senseillä mennyt tänään taas verenpainelääkettä ja betasalpaajia kun kaikilla muilla on ajokortit Thaimaassa mutta senseillä ei ole.

        Millä kaikilla thaimaassa ajokortit, jos takoitat palstavaikuttajia ainoastaan minä olen sen framelle laittanut ihme porukkaa... ensin pyydetään sitten ei itse laiteta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä kaikilla thaimaassa ajokortit, jos takoitat palstavaikuttajia ainoastaan minä olen sen framelle laittanut ihme porukkaa... ensin pyydetään sitten ei itse laiteta.

        Minulla taas nuo hologrammit eivät lainkaan haitanneet kameran tarkennusta, teksteistä saa hyvin selvän.
        https://aijaa.com/uAAOra
        Näkyy myös suomalainen nimi kortissa..


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Minulla taas nuo hologrammit eivät lainkaan haitanneet kameran tarkennusta, teksteistä saa hyvin selvän.
        https://aijaa.com/uAAOra
        Näkyy myös suomalainen nimi kortissa..

        Niin nyt olet uskaltanut laittaa kortit framelle, hienoa... voit toki havaita että minun laittamissa kuvissa on syntymäaika ja etunimi huomioutu, ne on vastaavat ajokorteissa kuin eläkekortissa, joten kortit on tuskin kenenkään muun kuin minun, noissa minun korteissa ei tuo tarkkuus kovinkaan hyvä. Eikä ouo ole edes tarkalleen ottaen ajokortteja vaan väliaikainen kahden vuoden ajolupa, tuolla ei voi esim. ajaa suomeessa mutta minun korteilla voi, tosin on minulla suomalainenkin ajokortti... ettei sillä väliä.
        Saat pysyvän ajokortin jos et aiheuta paljon kolareita, tai polliisi ei vie pisteitäsi, kahden vuoden kuluttua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin nyt olet uskaltanut laittaa kortit framelle, hienoa... voit toki havaita että minun laittamissa kuvissa on syntymäaika ja etunimi huomioutu, ne on vastaavat ajokorteissa kuin eläkekortissa, joten kortit on tuskin kenenkään muun kuin minun, noissa minun korteissa ei tuo tarkkuus kovinkaan hyvä. Eikä ouo ole edes tarkalleen ottaen ajokortteja vaan väliaikainen kahden vuoden ajolupa, tuolla ei voi esim. ajaa suomeessa mutta minun korteilla voi, tosin on minulla suomalainenkin ajokortti... ettei sillä väliä.
        Saat pysyvän ajokortin jos et aiheuta paljon kolareita, tai polliisi ei vie pisteitäsi, kahden vuoden kuluttua.

        En saa, koska en asu pysyvästi thaimaassa. Nämä on kolmannet kahden vuoden kortit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nyt olet uskaltanut laittaa kortit framelle, hienoa... voit toki havaita että minun laittamissa kuvissa on syntymäaika ja etunimi huomioutu, ne on vastaavat ajokorteissa kuin eläkekortissa, joten kortit on tuskin kenenkään muun kuin minun, noissa minun korteissa ei tuo tarkkuus kovinkaan hyvä. Eikä ouo ole edes tarkalleen ottaen ajokortteja vaan väliaikainen kahden vuoden ajolupa, tuolla ei voi esim. ajaa suomeessa mutta minun korteilla voi, tosin on minulla suomalainenkin ajokortti... ettei sillä väliä.
        Saat pysyvän ajokortin jos et aiheuta paljon kolareita, tai polliisi ei vie pisteitäsi, kahden vuoden kuluttua.

        Kun olet saannut kortin voisit varmasti kertoa mikä tuo id numerokäytännössä on ja mitä tietoja on kortin kakkospuolella.


      • asiantravel kirjoitti:

        En saa, koska en asu pysyvästi thaimaassa. Nämä on kolmannet kahden vuoden kortit.

        Mutta tosiaan riippuu officesta ja kuka tiskin takana sattuu olemaan ja millä tuulella..
        Eri paikoissa eri käytännöt ja kriteerit kuinka pitkäksi aikaa noita myöntävät.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        En saa, koska en asu pysyvästi thaimaassa. Nämä on kolmannet kahden vuoden kortit.

        Ok en ole tuollaisesta tietoinen, minulle oli eka vuoden ja sitten onkin ollut kolme viiden vuoden korttia, sain kortin heti kun sitä hain, vaimolleni se oli paljon vaikempaa, hän ei saannut lainkaan saraburista, eikä pattayalta, meillä kummallakin oli trafin henkilötietodokumentti jonka suomen suurlähetystö vahvisti, minulle se kelpasi, vaimolle taas ei, vaikka meillä oli samat paperit, aina vaimoni hakiessa itkettiin jostain... mutta sai hän sen sitten kuin kävi kuuntelemassa urputusta monen montaa kertaaa... milloin anomuksessa ei ollut valokuvaa, milloin ei tabian baania, milloin mitäkin massi olisi varmaan auttanut...


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Mutta tosiaan riippuu officesta ja kuka tiskin takana sattuu olemaan ja millä tuulella..
        Eri paikoissa eri käytännöt ja kriteerit kuinka pitkäksi aikaa noita myöntävät.

        Kyllä se tulee ihan laista, ensin kaksi vuotta (aikaisemmin vuosi) sitten viisi vuotta... outoa että et saa viiden vuoden kun ei se missä asuu mitään asiaan vaikuta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nyt olet uskaltanut laittaa kortit framelle, hienoa... voit toki havaita että minun laittamissa kuvissa on syntymäaika ja etunimi huomioutu, ne on vastaavat ajokorteissa kuin eläkekortissa, joten kortit on tuskin kenenkään muun kuin minun, noissa minun korteissa ei tuo tarkkuus kovinkaan hyvä. Eikä ouo ole edes tarkalleen ottaen ajokortteja vaan väliaikainen kahden vuoden ajolupa, tuolla ei voi esim. ajaa suomeessa mutta minun korteilla voi, tosin on minulla suomalainenkin ajokortti... ettei sillä väliä.
        Saat pysyvän ajokortin jos et aiheuta paljon kolareita, tai polliisi ei vie pisteitäsi, kahden vuoden kuluttua.

        Ei ole pallipään korteissa tarkkuus kovin hyvä niin ei näy että on huonosti photosopattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nyt olet uskaltanut laittaa kortit framelle, hienoa... voit toki havaita että minun laittamissa kuvissa on syntymäaika ja etunimi huomioutu, ne on vastaavat ajokorteissa kuin eläkekortissa, joten kortit on tuskin kenenkään muun kuin minun, noissa minun korteissa ei tuo tarkkuus kovinkaan hyvä. Eikä ouo ole edes tarkalleen ottaen ajokortteja vaan väliaikainen kahden vuoden ajolupa, tuolla ei voi esim. ajaa suomeessa mutta minun korteilla voi, tosin on minulla suomalainenkin ajokortti... ettei sillä väliä.
        Saat pysyvän ajokortin jos et aiheuta paljon kolareita, tai polliisi ei vie pisteitäsi, kahden vuoden kuluttua.

        Ja missä noissa ajokorteissa näkyy syntymäaika ja etunimi.? Feikkejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja missä noissa ajokorteissa näkyy syntymäaika ja etunimi.? Feikkejä.

        Siinä kohtaa missä Neidinkin kortin etunimi näkyy, katso tarkkaan,sitäpaitsi minun etunimeäni en sinulle anna tiedoksi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Siinä kohtaa missä Neidinkin kortin etunimi näkyy, katso tarkkaan,sitäpaitsi minun etunimeäni en sinulle anna tiedoksi.

        Olet siis pallipää?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Siinä kohtaa missä Neidinkin kortin etunimi näkyy, katso tarkkaan,sitäpaitsi minun etunimeäni en sinulle anna tiedoksi.

        jäi numpallilla sininen senssu päälle.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Minulla taas nuo hologrammit eivät lainkaan haitanneet kameran tarkennusta, teksteistä saa hyvin selvän.
        https://aijaa.com/uAAOra
        Näkyy myös suomalainen nimi kortissa..

        Numerosenseillä löytyy aina ihme selitykset, nyt tosiaan hologrammit haittasi tarkennusta.Hyvin on näköjään tarkentunut travellin kortit hologrammeineen. Selvästi photoshopattu numerosensein kuva.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikä neidiltä on hampaat vienyt peikkoko yöllä, en tiennyt että hammaspeikko vaanii myös thaimaassa, söpö pikkulikka toivottavasti ei tule isäänsä.
        By NumBall


    • Anonyymi

      Eikös olekin hauskaa kun saan kinata itseni kanssa joka aloituksessa.Sitten vielä joudun vastailemaan itselleni esittämiini tyhmiin kysymyksiisi. Joudun jopa kinastelemaan itseni kanssa. Onneksi sairastan jakomielitautia, siinä suhteessa homma on helppo.

      • Anonyymi

        Olet löytänyt lukijakuntasi ja itsesi esilletuomisen, onnellinen elämä sulla kun olet löytänyt vertaisesi tämän kanavan avulla sieltä thaimaasta suomeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet löytänyt lukijakuntasi ja itsesi esilletuomisen, onnellinen elämä sulla kun olet löytänyt vertaisesi tämän kanavan avulla sieltä thaimaasta suomeen.

        Olenko mielestäsi ainut kuka tuo itseään esille.? Tiedän ainakin yhden joka tuo tällä saitilla itseään esille 24/7 vuoden jokaisena päivänä, siinä tämän henkilön thaimaa. Hieno elämä, mutta ei käy kateeksi jostain ihmeen syystä.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Olenko mielestäsi ainut kuka tuo itseään esille.? Tiedän ainakin yhden joka tuo tällä saitilla itseään esille 24/7 vuoden jokaisena päivänä, siinä tämän henkilön thaimaa. Hieno elämä, mutta ei käy kateeksi jostain ihmeen syystä.

        Sensein resupetteri ollut psykoosissa jo viikon verran. Thaimaan kuitit vievät hänet vielä syvemmälle. Kiitos! Lisää! :)


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Olenko mielestäsi ainut kuka tuo itseään esille.? Tiedän ainakin yhden joka tuo tällä saitilla itseään esille 24/7 vuoden jokaisena päivänä, siinä tämän henkilön thaimaa. Hieno elämä, mutta ei käy kateeksi jostain ihmeen syystä.

        Kiitettävä päivystystiheys sieltä thaimaasta, eli olet onnistunut onnellisessa elämässäsi, mutta tämä sinun sihteerisi hieman hitaampi.
        Hieno elämä sinulla, aivan kateeksi käy että ei voi päivystää suomipalstaa thaimaasta käsin kuten sinä.
        Voisi olla jopa katkera.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sensein resupetteri ollut psykoosissa jo viikon verran. Thaimaan kuitit vievät hänet vielä syvemmälle. Kiitos! Lisää! :)

        Joo, tuohon ei yksi psykiatri riitä kun noita aloituksia lukee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitettävä päivystystiheys sieltä thaimaasta, eli olet onnistunut onnellisessa elämässäsi, mutta tämä sinun sihteerisi hieman hitaampi.
        Hieno elämä sinulla, aivan kateeksi käy että ei voi päivystää suomipalstaa thaimaasta käsin kuten sinä.
        Voisi olla jopa katkera.

        Onhan tuo päivystystiheys melkoinen, harmi etten ole psykiatri ja jos olisin niin tuskin osaisin auttaa.
        Huomenna kuitenkin Bagkok, sinä ilmeisesti jatkat uskollisesti täällä.?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Onhan tuo päivystystiheys melkoinen, harmi etten ole psykiatri ja jos olisin niin tuskin osaisin auttaa.
        Huomenna kuitenkin Bagkok, sinä ilmeisesti jatkat uskollisesti täällä.?

        Kun menet BAG KOKKIIN niin suosittelen mielentilatutkimuksessa piipahtamista, kerro että ilmaisforkalla sinuttelet henkilöä ja keskustelet henkilön kanssa tietämättä kuka keskustelukumppanisi on.
        Kerro sitten potilaskertomuksestasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun menet BAG KOKKIIN niin suosittelen mielentilatutkimuksessa piipahtamista, kerro että ilmaisforkalla sinuttelet henkilöä ja keskustelet henkilön kanssa tietämättä kuka keskustelukumppanisi on.
        Kerro sitten potilaskertomuksestasi.

        Lupaan lähettää SINULLE jotain.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Lupaan lähettää SINULLE jotain.

        Lähetä ihmeessä, sitä vartenhan sinä tällä palstalla asioit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähetä ihmeessä, sitä vartenhan sinä tällä palstalla asioit.

        Mitä varten tämä palsta on? Mutta jatkahan päivystystä, SINULLA on vielä pitkä yö edessä.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Mitä varten tämä palsta on? Mutta jatkahan päivystystä, SINULLA on vielä pitkä yö edessä.

        On on, palsta on kaltaisillesi erittäin tärkeä, onhan se luettavissa aloituksista ja kommenteista.

        Muuten, mitä mieltä olet seikasta, että et saanut aikaiseksi keskustelua rakkaittesi kanssa kuvastasi, mikä sitten liekin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On on, palsta on kaltaisillesi erittäin tärkeä, onhan se luettavissa aloituksista ja kommenteista.

        Muuten, mitä mieltä olet seikasta, että et saanut aikaiseksi keskustelua rakkaittesi kanssa kuvastasi, mikä sitten liekin?

        398 kommenttia aloituksessani.. pyri samaan.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        398 kommenttia aloituksessani.. pyri samaan.

        Merkillisen ja mielenvikaisen sairaalloisen kateutensa vallassa sensei vaatii jatkuvasti "todisteita" kaikilta jotka ilmaisevat olevansa tai olleensa Thaimaassa. Sitten hän alkaa kyselemään että miksi ihmeessä jotkut laittaa kuvia Thaimaasta ja hän olettaa että näiden kuvien laittamiseen kuluu vuorokaudesta 24 tuntia aikaa, kuten hänelläkin kuluu palstan päivystämiseen, vanhojen pallomahajuttujensa kaiveluun, kuvia koskien uusien aloituksien tekemiseen, toisten sanomisten vääristelyyn ja vielä kerran ihmettelyyn jota jatkuu samasta aiheesta jopa kuukausitolkulla.

        Nyt on niin monelta tullut kuvia viime aikoina, että täydellinen sensein sekoaminen on jo tapahtunut. Ulospääsytieksi tästä itse pyytämästään painajaisestaan hän on valinnut ryhtyä jälleen kerran kyselyikäiseksi onkopojaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkillisen ja mielenvikaisen sairaalloisen kateutensa vallassa sensei vaatii jatkuvasti "todisteita" kaikilta jotka ilmaisevat olevansa tai olleensa Thaimaassa. Sitten hän alkaa kyselemään että miksi ihmeessä jotkut laittaa kuvia Thaimaasta ja hän olettaa että näiden kuvien laittamiseen kuluu vuorokaudesta 24 tuntia aikaa, kuten hänelläkin kuluu palstan päivystämiseen, vanhojen pallomahajuttujensa kaiveluun, kuvia koskien uusien aloituksien tekemiseen, toisten sanomisten vääristelyyn ja vielä kerran ihmettelyyn jota jatkuu samasta aiheesta jopa kuukausitolkulla.

        Nyt on niin monelta tullut kuvia viime aikoina, että täydellinen sensein sekoaminen on jo tapahtunut. Ulospääsytieksi tästä itse pyytämästään painajaisestaan hän on valinnut ryhtyä jälleen kerran kyselyikäiseksi onkopojaksi.

        Koska olet ajatellut päättää onko sensei sensei, tai sensei numba, tai sensei yksikkökaksikko, vai numerosensei?


    • Anonyymi

      Kun käytit Ladyboyn palveluita niin saitko kuitin vai maksoitko pimeästi?

      • Anonyymi

        Eli covidia HuaHinissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli covidia HuaHinissä.

        onneksi ei vaikuta kehenkään tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onneksi ei vaikuta kehenkään tällä palstalla.

        Ei ole olennainen keskustelun aihe, aiheuttaa vaan palstalla katkeruutta ja kateutta... Hua Hinin koronatilanne on erittäin hyvä.
        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi



      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Nähdään heti iltapalalla.
        https://aijaa.com/xvA8vh

        Joko se puuroa syövä pankkivirkailijaeukkos on yöpuulla kun olet vapautunut jokapäiväiseen pattayan palstaharrastuksesi pariin.?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Palstarakas googlasit väärän Quarterin.

        Et siis aasina ymmärrä että sua ruokitaan ja sinähän puuhastelet thaimaastasi joka ikinen päivä tälle rakkaalle palstallesi thaimaastasi käsin, on sulla onnellinen elämä totta tosiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et siis aasina ymmärrä että sua ruokitaan ja sinähän puuhastelet thaimaastasi joka ikinen päivä tälle rakkaalle palstallesi thaimaastasi käsin, on sulla onnellinen elämä totta tosiaan.

        Ottaako noin koville.? Muista verenpaine.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään aamupalalla.

        https://aijaa.com/6e9yik

        Eikö sinulla ole yhtään omaa kuvaa sieltä thaimaasta, jos siis tennismailoja ei lasketa.
        Käsittääkseni kuitenkin asut siellä.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Eikö sinulla ole yhtään omaa kuvaa sieltä thaimaasta, jos siis tennismailoja ei lasketa.
        Käsittääkseni kuitenkin asut siellä.

        Lue kirjoittamasi ja analysoi mistä kirjoittaja kirjoittaa.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Palstarakas googlasit väärän Quarterin.

        Senseillle tulee armoton paniikki tarkastella Thaimaan kuvia suurennuslasilla, jonka jälkeen hän aloittaa vimmaisen googlauksen, tekee oman väärennöksensä aiheesta jonka jälkeen jää huutelemaan vielä tuskissaan, kun ei kykene laittamaan yhtään omaa kuvaa.
        Kuksa ei pääse Thaimaahan ja Chiang Maissa ne ei kirjoittele näköjään kuitteja ostoksista laisinkaan, tai sitten sensei elää luontaistaloudessa nuudelipellon laidalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senseillle tulee armoton paniikki tarkastella Thaimaan kuvia suurennuslasilla, jonka jälkeen hän aloittaa vimmaisen googlauksen, tekee oman väärennöksensä aiheesta jonka jälkeen jää huutelemaan vielä tuskissaan, kun ei kykene laittamaan yhtään omaa kuvaa.
        Kuksa ei pääse Thaimaahan ja Chiang Maissa ne ei kirjoittele näköjään kuitteja ostoksista laisinkaan, tai sitten sensei elää luontaistaloudessa nuudelipellon laidalla.

        Joo kello on sen verran paljon siellä thaimaassa, että hyvä kirjautua pois sinisestä aasista ja jatkaa sihteerinä.


    • Anonyymi

      Minulla on kirjastokortti.

    • Anonyymi

      Vuokrasin morsiamen vuorokaudeksi, eikä maksanut paljon.

    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe