opettaen kullalleen hiihtoa. https://www.is.fi/viihde/art-2000007846424.html
Toni Nieminen vietti laatuaikaa uuden rakkaansa kanssa
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toni on kyllä pellein mäenlaskija never, kaveri osaa kuitenkin tehdä itsestään naurettavan aina uudestaan ja media maksaa kun hevonaama näkyy, uskomatonta jotta viihdearvo on luuserilla tätä luokkaa yhä . Silitä Toni mirriä
- Anonyymi
Mäenlaskijat ovat bisnes-miehiä kaikki.
- Anonyymi
Mikähän siinä tosiaan syntymähumalaisia tai vain humalaisia ja tolloja ,hiihtoniilot taas usein vain urpoja narkkeja ja juoppoja ,tietyt lajit vetää puoleensa henkisesti lahjakasta väkeä mutta harvoin suksille ?
- Anonyymi
Paitsi Toni joka uppoaa velkaa.
- Anonyymi
Kuvitelkaapa jos joku julkkisnainen teksi saman. Jättäisi lapset isilleen ja huitelisi itse milloin missäkin.. Tuomionpasuunat soisivat monin verroin enemmän.
- Anonyymi
Sanopa muuta.
- Anonyymi
Tonilla niitä rakkauksia on melkein eri joka vuodelle.
- Anonyymi
Minä pidin Tonista mäkikisojen kommentaattorina. Aivan mahtava kaveri. Toni löysi jokaisesta hyppääjästä jotakin hyvää, samoin hypyistä. Täysin epäonnistunut hyppy oli Tonin mielestä "lievä pettymys". Mikä positiivisuus. Olenkin ottanut mallia Tonista ja kuvaillut omia katastrofeja lieviksi pettymyksiksi. Avioero oli lievä pettymys. Konkurssi oli lievä pettymys, terveyden menetystäkin voi kuvata lieväksi pettymykseksi.
Kaikkea hyvää jatkoon Toni 👍 Olet mahtava tyyppi.- Anonyymi
Olet yltiöpositiivinen.
- Anonyymi
Toni on varmasti hyvä seuramies naisille eli hänellä käy flaksi.
- Anonyymi
Nätti nainen taas Tonilla.
- Anonyymi
Laspslykkyä vaan, molemmille. Yhdessä ja erikseen.
- Anonyymi
Kohta taas pulla uunissa ja Toni the Batman on löytänyt uuden rakkaan
- Anonyymi
Tonin pitää panna vauhtia hommiin mäkimiehiä seuraajia on tulossa perään mäkeen , Janne lähtee takamatkalta hyppimään julkisuudessa ja naisia riittää , mäkimies on usein myös taitava naisten kanssa , niitä riittää sankaruus tietty ja huimuus joitain viehättää ihan rehti tyhmyyskin . Edelleen ihmettelen näitä tyyppejä viettää ulosotossa leveää elämää ,itselle jäi muutama kymppi päivässä jolla ostaa ruoka ja pensat vuodin jäljiltä,lopulta lähti autokin ,noh toisilla on ehken sittenkin enempi taitoja ..lahjoja ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819