Ihme ettei virroilla ole enempää korona levinnyt tiedän jo 2 pariskuntaa jotka käyvät virroilla perimissään taloissa "mökkeilemässä" toinen sanoi käyneensä Saariselällä ja toinen Kuusamossa ja sitten tulevat Virroille kauppoihin jne... Ei voi ihan ymmärtää kun itse ei uskalla käydä edes Tampereella ostoksilla... Ihmetyttää vaan joidenkin asenne vaikka mediassa hoetaan kuinka mennyt pahempaan suuntaan...
Korona ja mökkiläiset
12
827
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä sun kannattaa se kaupassa käynti lopettaa kokonaan ja tilata ruuat ja muut kotiin. Palaat sit ihmisten ilmoille ku korona on ohi.
- Anonyymi
Joo taitaa se virtolaisten koronapelko olla pelkkää feikkiä no mitä muutakaan voi odottaa täältä....
- Anonyymi
Mitä eroo onko se aito virtolainen vai joku muu joka siellä kuusamossa poikkee.
- Anonyymi
Niin eiköhän aloituksen pointti ollut että miksi alunperinkään eräät käyvät noissa paikoissa joissa tiedetään olevan koronaa ja paljon siis miksi pitää olla itsekeskeinen oli miltä paikkakunnalta hyvänsä...
- Anonyymi
Ehkä sitten otsikoit vähän väärin, tästä sai käsityksen että mökkiläiset ketuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sitten otsikoit vähän väärin, tästä sai käsityksen että mökkiläiset ketuttaa.
Noo antaa olla ette te Virtolaiset osaa muutakun saivarrella... Ja antaa niitten mökkiläisten käydä kaikki tartuttamassa ainaki tämä kylä saisi edes vähän uutta "verta" ni ei tarvi miettiä serkkua liikaa
- Anonyymi
2 uutta tartuntaa tänään Virroilla. Mistä?
- Anonyymi
Koira myyjillä.
- Anonyymi
Komorat jättää virtolaiset rauhaan....hyppäävät kaupungin yli....
- Anonyymi
Kuulin että kesällä olisi tulossa 12 Turkkilaista turistia Virrroille, että sellaista...huh huh.
- Anonyymi
Se onkin hyvä asia, loppuu tämä sisäsiittoisuus, Kiitos Turkkilaiset jo etkäteen.
- Anonyymi
No jo on ongelmat Virroilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984