Korona ja mökkiläiset

Anonyymi

Ihme ettei virroilla ole enempää korona levinnyt tiedän jo 2 pariskuntaa jotka käyvät virroilla perimissään taloissa "mökkeilemässä" toinen sanoi käyneensä Saariselällä ja toinen Kuusamossa ja sitten tulevat Virroille kauppoihin jne... Ei voi ihan ymmärtää kun itse ei uskalla käydä edes Tampereella ostoksilla... Ihmetyttää vaan joidenkin asenne vaikka mediassa hoetaan kuinka mennyt pahempaan suuntaan...

12

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä sun kannattaa se kaupassa käynti lopettaa kokonaan ja tilata ruuat ja muut kotiin. Palaat sit ihmisten ilmoille ku korona on ohi.

      • Anonyymi

        Joo taitaa se virtolaisten koronapelko olla pelkkää feikkiä no mitä muutakaan voi odottaa täältä....


    • Anonyymi

      Mitä eroo onko se aito virtolainen vai joku muu joka siellä kuusamossa poikkee.

    • Anonyymi

      Niin eiköhän aloituksen pointti ollut että miksi alunperinkään eräät käyvät noissa paikoissa joissa tiedetään olevan koronaa ja paljon siis miksi pitää olla itsekeskeinen oli miltä paikkakunnalta hyvänsä...

      • Anonyymi

        Ehkä sitten otsikoit vähän väärin, tästä sai käsityksen että mökkiläiset ketuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitten otsikoit vähän väärin, tästä sai käsityksen että mökkiläiset ketuttaa.

        Noo antaa olla ette te Virtolaiset osaa muutakun saivarrella... Ja antaa niitten mökkiläisten käydä kaikki tartuttamassa ainaki tämä kylä saisi edes vähän uutta "verta" ni ei tarvi miettiä serkkua liikaa


    • Anonyymi

      2 uutta tartuntaa tänään Virroilla. Mistä?

    • Anonyymi

      Koira myyjillä.

    • Anonyymi

      Komorat jättää virtolaiset rauhaan....hyppäävät kaupungin yli....

    • Anonyymi

      Kuulin että kesällä olisi tulossa 12 Turkkilaista turistia Virrroille, että sellaista...huh huh.

      • Anonyymi

        Se onkin hyvä asia, loppuu tämä sisäsiittoisuus, Kiitos Turkkilaiset jo etkäteen.


    • Anonyymi

      No jo on ongelmat Virroilla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe