Mageeta naistenpäivää Ilmannimi, Kittie, Tinttis, Ariel, Sunflower sekä muut palstan mimmit. Tää planeetta ois hemmetin ankee mesta ilman teitä daamei :)
Laitetaas mukaan Arielin lempimusaa ku en mä tiedä mitä biisei te muut diggaatte :)
https://youtu.be/BCLlRW4_jcE
Palstan ihanat daamit :)
14
78
Vastaukset
- Anonyymi
Ompa suloista, kun muistit.
- Anonyymi
Maailaman ensimmäistä kansainvälistä naistenpäivää vietettiin Neuvostoliitossa. Kansainvälinen naistenpäivä on täysin kommunistinen, Leninistinen ja globalistinen merkkipäivä
- Anonyymi
Kiitos ihana Sinä!
Yksi niistä anonyymeistä naisista- Anonyymi
Eikö naistenpäivä ole sinusta lainkaan syrjivä? Sehän vihjaa että kaikki muut päivät ovat sitten miestenpäiviä
- Anonyymi
Kiitti Artsi:) Oot syötävän ihku tapaus, susta ku sais jätkäkamun tää muija sulais sukkiinsa:)
Sunflower- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
No en mä toivo sellaista kohtaloo et oot vaan sukkapari :)
Oot kyllä hiton hyvä antaan pakit mutta kiva ku viittit ees vastata:)
Sunflower
Kiitos myös mun ja Puklun puolesta sekä rakkaat terveiset Rekku-koiralle sängyn alle ja sun avovaimolle Klara-Larissa Br-Toysille kirjahyllyyn... (◠‿◠✿)
Tota noin... Sä saat sit Rekun pennun ku ovat hiukan kasvaneet. Sellainen snadi naistenpäivälahja ;)
- Anonyymi
Yhdytään toivotuksiin, olette te vain ihania:)
- Anonyymi
Miellyttävää naistenpäivää myös täältä suunnalta. Toki jokainen nainen on ansainnut kukkansa, jopa minua solvannut.
~ Tukkirekka ~- Anonyymi
Viittaatko partahepun muijaan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 926375
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572982- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760