"Sveitsissä niukka enemmistö kansalaisista on asettunut kansanäänestyksessä niin sanotun burkakiellon taakse. Kiellon läpimeno tarkoittaa, että kasvojen peittäminen kielletään julkisilla paikoilla."
Lähde: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/burkakielto-lapi-kansanaanestyksessa-kasvojen-peittaminen-kielletaan-sveitsissa/8084566
Tämä on voitto tasa-arvolle. Jokainen pitää olla yhtä paljon tunnistettavissa kasvojen perusteella. Ihmisten tunnistaminen on yhteiskunnan turvallisuuden kannalta tärkeä asia. Tasa-arvo voitti.
Burkakielto läpi kansanäänestyksessä: Kasvojen peittäminen kielletään Sveitsissä
Anonyymi
5
90
Vastaukset
Hyvä sveitsi. Maassa maan tavalla. Ylimielistä luulla että mamut olisivat oikeutettuja tomimaan tällätavoin valtakulttuuria vastaan. Haluttomuutta ja kyvyttömyyttä sopeutua kulttuuriin.
- Anonyymi
Femakkotoimittajamme ovat vaivautuneita, kun joutuvat uutisoimaan tuosta. Koska ovat muka naisten asialla ja samaan aikaan puolustavat naisia sortavaa islamia.
- Anonyymi
Tasa-arvoinen asia kuitenkin että jokaisen kasvot pitää näkyä yhtä paljon.
- Anonyymi
Hehheh! Tarkoitat siis, että kasvoja ei näy yhtään?😆
- Anonyymi
Luetun ymmärtäminen haasteellista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090