Nuuhkitteko naisten pyörien satuloita?

Anonyymi

Jos siis tarjoutuu tilaisuus tämmöiseen toimintaan?

23

1021

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ja aina ne haisee abban sillin tomaattikastikkeelle.

    • Anonyymi

      Nuuhkin kahden naisen pyörien satuloita säännöllisesti.
      Menen talon ulkopyörävarastoon ja nuuhkin satuloita joka paikasta pitkään.

      • Anonyymi

        Samoin teen myös nuolen satulan hyvin.


    • Anonyymi

      Tulee käytyä haistelemassa seksikkään isoperseisen naapurin naisen pyörän penkkiä pyörävarastossa. Joskus runkkaankin pyörän viereen.

      • Anonyymi

        Aika helppo unelma toteuttaa jos vähäkään mietit mitä kirjottelet.


      • Anonyymi

        Hyvin kiteytit itsesi käyttäytymisesi perusteella.


    • Anonyymi

      Vastaus on lyhyt: EI

    • Anonyymi

      Heitättekö mällit betonilattialle vai siihen satulalle?

      • Anonyymi

        En ole vielä satulalle kehdannut, betonilattialle siis.


    • Anonyymi

      Oletteko kärähtäneet koskaan kun olette olleet satularunkulla?

      • Anonyymi

        Nuuhkin naapurin naisen pyörän satulaa säännöllisesti.
        Viime kesänä nainen tuli yllättäen pyörävarastoon niin etten kuullut.
        Selitin, että horjahdin pyörää päin.
        Minusta se näytti siltä, että nuuhkit satulaa, nainen naurahti.
        Saat ”horjahtaa satulaan päin” sillä ehdolla, että huollat minun pyörääni, puhdistat, lisäät ilmaa ja lisäksi siivoat asuntoni joka viikko. onko sovittu. Nainen vaati tiukasti.
        Teimme sopimuksen ja nyt siivoan naisen asunnon ja pyörän säännöllisesti.
        Vastavuoroisesti saan nuuhkia satulaa.
        Muutaman kerran siivotessani asuntoa nainen on pannut ison perseensä lähelle naamaani
        niin olen saanut nuuhkia takapuolta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuuhkin naapurin naisen pyörän satulaa säännöllisesti.
        Viime kesänä nainen tuli yllättäen pyörävarastoon niin etten kuullut.
        Selitin, että horjahdin pyörää päin.
        Minusta se näytti siltä, että nuuhkit satulaa, nainen naurahti.
        Saat ”horjahtaa satulaan päin” sillä ehdolla, että huollat minun pyörääni, puhdistat, lisäät ilmaa ja lisäksi siivoat asuntoni joka viikko. onko sovittu. Nainen vaati tiukasti.
        Teimme sopimuksen ja nyt siivoan naisen asunnon ja pyörän säännöllisesti.
        Vastavuoroisesti saan nuuhkia satulaa.
        Muutaman kerran siivotessani asuntoa nainen on pannut ison perseensä lähelle naamaani
        niin olen saanut nuuhkia takapuolta.

        Ihan mahtava loppu kiinnikäämiselle ja oikea rangaistus. Naisten perse tuoksuu kyl hyvälle.


    • Anonyymi

      Tietysti nuuhkin mutta vain sellaisten naisten satuloita kenellä ei satula näy ajaessa. Asiaan perehtyneet tietää mitä tarkoitan.

      • Anonyymi

        Käyn pyörä varastossa lähinnä kesäisin naapurin rouvan satulan voitelemassa spermalla alku illasta. Rouva joka ilta pyöräilee sortsit jalassa..


    • Anonyymi

      Ei oo pyörien satuloita tullut haisteltua, mutta käyn päivittäin spermaamassa naapurin rouvan auton oven kahvan. Kiikaroin aina parvekkeelta reaktiota asiaan. 8)

    • Anonyymi

      onks kukaa hieronu kyrpäänsä satulaa enne aktia

    • Anonyymi

      Onko kukaan oikeasti kärähtänyt muna kädessä kesken nuuhkintasession?

      • Anonyymi

        Joo mulle kävi niin että kävin alakerran opiskelijalikan pyörän satulaa haistelemassa talomme pyöräsuojassa säännöllisesti 2017 kesällä ja alkuun runkkasin betonilattialle siihen viereen lastin aina kun olin aromin huumaamana kiihottunut. Usein kiikareilla katselin ikkunasta kun likka lähti polkemaan kireissä kiiltävissä satiinishortseissaan. Toiset shortsit oli mustat ja toiset valkoiset. Jälkimmäiset oli tosi kiihottava näky kun valkoisen satiinin alta näkyi mustat tai punaiset pikkarit läpi. Minä kuvittelin tätä näkyä pyöräsuojassa satulaa haistellessa.

        Kerran kävi sitten niin että olin ollut viikon runkkaamatta ja oli tosi kuuma päivä ja alkoi panettaa ihan kauheasti niin päätin taas mennä pyöräsuojaan kädelle satulaa nuuhkimaan ja paikalle päästyäni aloitin haistelun kalu jo kivikovana innokkaasti tykyttäen. Otin kalun housuista ulos ja aloin pyörän vieressä vedellä esinahkaa hitaasti edestakas ja olin niin kiimassa etten ollut tajunnut että joku muukin oli paikalla. Alakerrassa oli samoissa tiloissa pyöräsuojan lisäksi käytävän toisessa päässä pyykkien kuivaushuone ja siellä tuo opiskelijalikka oli tietämättäni pyykkejä ripustelemassa ja minä samaan aikaan runkilla hänen fillarinsa kimpussa. Tottakai likka päätti hakea pyöränsä kun oli pyykit saanut narulle ja siinä sitä sitten oltiin. Minä siinä käteen vetämässä kun hän ilmestyi siihen oviaukolle. Samalla hetkellä kun tajusin hänen tuijottavan minua, menetin kontrollin kaluuni pelästyessäni. Sydän muljahti ja pallit pomppasivat ylös mutta kauheinta oli se että sillä sekunnilla alkoi sperma lentää niin kovalla paineella että ensimmäiset roiskaisut menivät hänen jalkojensa juureen 2-3 metrin päähän eikä mitään ollut tehtävissä. Selitin siinä häpeissäni että sori en tiennyt että täällä oli joku muukin. Mutta likka yllättäen ei suuttunutkaan vaan nauroi vaan ja sanoi että kenen nyt ei joskus tekis mieli väärässä paikassa. Sanoi vielä suureksi yllätyksekseni että jos viitsisin auttaa häntä vaihteiden säädössä niin kyllä hän kahvit tarjoaa. Näin tapahtuikin ja hänen asunnollaan kahvien lisäksi olikin vähän muutakin tarjoilua. Mutta se on sitten oma tarinansa, voin kyllä kertoa jos joku haluaa kuulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mulle kävi niin että kävin alakerran opiskelijalikan pyörän satulaa haistelemassa talomme pyöräsuojassa säännöllisesti 2017 kesällä ja alkuun runkkasin betonilattialle siihen viereen lastin aina kun olin aromin huumaamana kiihottunut. Usein kiikareilla katselin ikkunasta kun likka lähti polkemaan kireissä kiiltävissä satiinishortseissaan. Toiset shortsit oli mustat ja toiset valkoiset. Jälkimmäiset oli tosi kiihottava näky kun valkoisen satiinin alta näkyi mustat tai punaiset pikkarit läpi. Minä kuvittelin tätä näkyä pyöräsuojassa satulaa haistellessa.

        Kerran kävi sitten niin että olin ollut viikon runkkaamatta ja oli tosi kuuma päivä ja alkoi panettaa ihan kauheasti niin päätin taas mennä pyöräsuojaan kädelle satulaa nuuhkimaan ja paikalle päästyäni aloitin haistelun kalu jo kivikovana innokkaasti tykyttäen. Otin kalun housuista ulos ja aloin pyörän vieressä vedellä esinahkaa hitaasti edestakas ja olin niin kiimassa etten ollut tajunnut että joku muukin oli paikalla. Alakerrassa oli samoissa tiloissa pyöräsuojan lisäksi käytävän toisessa päässä pyykkien kuivaushuone ja siellä tuo opiskelijalikka oli tietämättäni pyykkejä ripustelemassa ja minä samaan aikaan runkilla hänen fillarinsa kimpussa. Tottakai likka päätti hakea pyöränsä kun oli pyykit saanut narulle ja siinä sitä sitten oltiin. Minä siinä käteen vetämässä kun hän ilmestyi siihen oviaukolle. Samalla hetkellä kun tajusin hänen tuijottavan minua, menetin kontrollin kaluuni pelästyessäni. Sydän muljahti ja pallit pomppasivat ylös mutta kauheinta oli se että sillä sekunnilla alkoi sperma lentää niin kovalla paineella että ensimmäiset roiskaisut menivät hänen jalkojensa juureen 2-3 metrin päähän eikä mitään ollut tehtävissä. Selitin siinä häpeissäni että sori en tiennyt että täällä oli joku muukin. Mutta likka yllättäen ei suuttunutkaan vaan nauroi vaan ja sanoi että kenen nyt ei joskus tekis mieli väärässä paikassa. Sanoi vielä suureksi yllätyksekseni että jos viitsisin auttaa häntä vaihteiden säädössä niin kyllä hän kahvit tarjoaa. Näin tapahtuikin ja hänen asunnollaan kahvien lisäksi olikin vähän muutakin tarjoilua. Mutta se on sitten oma tarinansa, voin kyllä kertoa jos joku haluaa kuulla?

        vaikee uskoa että nainen noin suhtautuisi kun runkkarin tavoittaa rysän päältä.


    • Anonyymi

      Yllätin kerran jonkun paska nakin nuuhkimasta satulaani työnsin satulan pään sen vajakin nokkaan loppu sekoilu siihen

    • Anonyymi

      Nuusk!

    • Nuorempana, joskus 14v nuolin naapurin naisen satulaa ja muistan vielä kuinka kikkelini kovettui silloin.

    • Anonyymi

      Onhan tuossa aina se kiinnijäämisen pelko kiihokkeena.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      252
      2463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1119
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe