Automatia uuden isännän Loomiksen alaisuudessa on keksinyt innovaation 10€ seteli tulee OTTO automaattien valikoimaan. Loomis joka nykyään Automatian
omistaa haluaa saada laskentakeskuksista pyörivät setelit kiertoon. Nosto automaatit ovat selkeästi vieneet asiakkaita OTTO koneilta. Seuraava laajennus on ehkäpä 5€ joita yleisesti saa Eestistä ihan laivaterminaalien automaateissa sekä Saksassa Volkbankin & Sparkassan automaateissa sekä Postbanken & muissa jotka täytyy vain tuntea. Mitään 100€ / 200€ / 500€ tuskin tarvitsee odottaa kun ovat hankalia käyttää, turistit tuo omassa takaa näitä muuten.
Lähde: https://otto.fi/otto-automaateista-alkaa-saada-10-euron-seteleita/
OTTO automaatteihin 10e seteli
9
188
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole koskaan ollut tarvetta nostaa edes 20 euron seteleitä automaateista, mutta jos joku silppua tarvitsee, niin mikäs siinä.
- Anonyymi
Koska sinulla harvoin on edes 20 euroa rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sinulla harvoin on edes 20 euroa rahaa.
"Koska sinulla harvoin on edes 20 euroa rahaa."
He he! 😁 Olet tavallaan oikeassa. Käytän seteleitä vain maksaessani parturilleni hiusten leikkauksen, koska hän ei ota vastaan korttimaksuja. Kävin viimeksi pankkiautomaatilla joulukuussa 2019 ennen Thaimaan matkaani.
Seteleitä jäi käyttämättä noin 800 euroa, ja olen Suomeen palattuani käyttänyt niitä parturimaksuihin. Kunhan ulkomaan matkat alkavat taas pyöriä, saan varmasti loputkin setelit tuhlattua.
Minulle on samantekevää, minkä arvoisia seteleitä automaateista saa.
- Anonyymi
Automaateista tulisi saada 200 euron seteleitä, jottei tarvitsisi pankeissa niitä jonottaa. Niitä tarvitaan Euroopan ulkopuolella pitkillä matkoilla.
- Anonyymi
Thaimaa on halpa maa. 200 eurolla siellä tuntee itsensä rikkaaksi. Tuhlaatko siis oikeasti noin ison summan ladyboihin ja viinaan?
- Anonyymi
Loomis on kyllä hyvä firma olen monia kertoja nähnyt rahasiirtoja mitä tekevät.
- Anonyymi
Ehdottomasti pitäisi tulla uudistus, että saataisiin Otto-automaateista myös viiden euron seteleitä. Se olisi erittäin tarpeellinen uudistus meille köyhille opiskelijoille.
t. Oolofi-03 - Anonyymi
Käteistä ei tarvita mihinkään. Parempia maksutapojakin on.
- Anonyymi
Nykyää kun on talletusautomaattejs niin miks ei voi nostaa 0,05e kolikoita. Tosin pankit on asettaneet nostokerroille hinnan neljän-viiden jälkeen.
Ainakin ärrällä saa nostettua käteistä vähintään yhden euron ostosta tehdessä.
Sama käytäntö lienee k-kaupassa. S kaupalla on oma käytäntö asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869