Suuri pitää olla. Mistä voin ostaa?
Mistä suurin dildo?
11
1622
Vastaukset
- Anonyymi
Tässähän näitä:
Vibralla, pituutta tarpeeksi ja todella paksukin.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/760-queeny-love-giant-lover
Vielä pitempi, mutta vähän ohempi, ei vibraa.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Dildot/dick-rambone-jattidildo- Anonyymi
Joko AP osti?
- Anonyymi
Mistähän niitä nyt saa? Ajateleppa ihan itte. Maitokaupasta varmaan.
- Anonyymi
Täältä löytyisi hyvin hoidettu 23 cm pitkä 7,6 cm paksu imukupilla. Kiinnostaako?
- Anonyymi
Kukaan ei osta käytettyjä seksileluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei osta käytettyjä seksileluja.
Kyllä ostaa, olen omiani myynyt.
- Anonyymi
Mistäs voisin ton Dildon noutaa?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs voisin ton Dildon noutaa?.
Posti voisi tuoda, tai miksen minäkin keskustaan jos aikataulut ja kaupunki osuu yksiin.
- Anonyymi
On vaan niin kiihottavaa katsoa läheltä kuinka reikä antaa pikkuhiljaa myöten ja iso lelu painuu sisään. Sitä ääntelyn määrää....ihana kehua samalla naista.
- Anonyymi
Omaan peppuun työnsin 8cm halkaisija ja 42 cm pitkä ..ei oo tarvinnu sen jälkeen paskalla kauan vanheta .
- Anonyymi
Siis juuri tuo on aivan parsta. Otettu kuviakin tuosta kun pillu rupeaa hiukan venymään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669