5G verkkoon lankeaminen

Anonyymi

5G verkko tulee globaaliksi verkoksi.
Sitä voi käyttää tulevassa valvontayhteiskunnassa ihmisten valvontaan.
Samoi myös valvontakamerat on otettu ihmisten tunnistamiseen ja valvontaan Kiinassa ja Intiassa.
EU myös haluaa teknistä kontrollia.

Tuleva antikristillinen valtakunta tulee sijaitsemaan Euroopassa (10 valtion liitto antikristus).
10 valtion liittoa ei voi syntyä Amerikassa, Aasiassa, Afrikassa vaan Euroopassa.

34

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eu hajoaa ja kymmenen valtion liittovaltio muodostuu Välimeren ympärille.

    • "Sitä voi käyttää tulevassa valvontayhteiskunnassa ihmisten valvontaan."

      Jos näin olisi, niin mitä sitten? Olisi aika huvittavaa, jos jotakuta kiinnostaisi meikäläisen tylsä elämä.

      • Anonyymi

        "Olisi aika huvittavaa, jos jotakuta kiinnostaisi meikäläisen tylsä elämä."

        Tuskin kiinnostaa mielenkiintoinenkaan elämä. Ellei se liity valtion salaisuuksiin, yritysvakoiluun tai rikollisuuteen.


      • Jos olet uskova elämäsi kiinnostaa kohta valtaa pitäviä kuten Kiinassa jo . 🐸


      • KylläpäTaasNaurattaa kirjoitti:

        Jos olet uskova elämäsi kiinnostaa kohta valtaa pitäviä kuten Kiinassa jo . 🐸

        Vitsi, sepä olisi mahtavaa, jos Marin ottaisi yhteyttä. :D


      • Tipale kirjoitti:

        Vitsi, sepä olisi mahtavaa, jos Marin ottaisi yhteyttä. :D

        Ei Marin itse likaisia töitä tee. 🐸


      • Anonyymi

        Samma hääriä. Jos joku minun touhuja seurailisi, hänen olisi aika tarkastaa lääkityksensä.


    • Anonyymi

      Sama hölinä olisi aikoinaan 3g ja 4g verkoista ja kuinka kävi? Ei mitenkään. Itse odotan jo 6g verkkoa joka on jo valmis, muta ei ole vielä markkinoilla. Se esimerkiksi mahdollistaa hologrammit, 3d televisiot ja vaatteiden internetin.

    • Anonyymi

      Taivastenvaltakuntaan vie paremmat neuvot kuitenkin.
      Sana

      Tämän käskyn minä annoin heille:
      kuunnelkaa minua,
      niin minä olen teidän Jumalanne
      ja te olette minun kansani;
      kulkekaa aina sitä tietä,
      jota minä käsken teidän kulkea,
      niin teidän käy hyvin!

    • Anonyymi

      Jumala seuraa kaikkea mitä teemme. Hänen enkelinsä toimivatko siliminä ja kulkevat viemässä viestiä taivaan ja maan välillä. Se on nopeampi kuin 5g verkko.

      • Anonyymi

        Ja onkin jo johtanut menon ihan päin helveettiä.


    • Anonyymi

      Mistä moinen skeptisyys? Raamattu ei varoita 5G verkosta!

      • Anonyymi

        Verkot ei ole Raamatun mukaisia ja siksi saatanasta.


      • Anonyymi

        Raamattu varoittaa jumalattomuudesta ja tulevasta antikristuksesta.
        Jeesus kehoitti seuraamaan ajan merkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verkot ei ole Raamatun mukaisia ja siksi saatanasta.

        Onhan ne Raamatun mukaisia.
        Jeesuskin kehotti Pietaria heittämään verkkonsa syvään veteen.
        Paavalin mukaan Jumalan valtakunta on 5G verkon kaltainen, joka kalastaa kaikkinaisia kaloja. Minulle on jäänyt epäselväksi, ovatko kaikki verkon kalat tosiaan naaraita. Vaikka naisiahan siellä seurakunnissa taitaa enimmäkseen olla.


      • Anonyymi

        Lucifer eli valonkantaja, Radiophotoniverkko eli valonkantaja


    • Anonyymi

      Ihmisiä on valvottu kauan ennen kuin verkko kehitettiin. Valvonta onnistuu yhtäläiseen 3G ja 4G verkoissa ja jopa satelliittien välityksellä. Ja nyt foliohattu päähän.:)

    • Anonyymi

      Vihanneksista voi kuunnella ääniä kuten veriappelsiineista ja vaikka kurkuista.

    • Anonyymi

      Minut onnistui DNA:n puhelinmyyjä huijaamaan kalliiseen 5g-verkkoon. Sukulainen tsekkasi vanhan höperön asiat ja sainkin peruttua tuonkin, jonkin aikaa ehtineen, köyhän rahaa nielleen turhan tilauksen ja vaihdoin halvempaan malliin, joka riittää minulle.

    • Hyvin syöneet uskovat ovat syvästi huolissaan 5G-verkosta, kun samaan aikaan muualla maailmassa, missä paikoin ei ole minkäänlaista verkkoa, lapsia kuolee nälkään.

      • Anonyymi

        Viedään sinne 5G verkko niin maha tulee täyteen.
        Ateistit voisivat auttaa köyhiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viedään sinne 5G verkko niin maha tulee täyteen.
        Ateistit voisivat auttaa köyhiä.

        Toivottavasti kansalaisten valvontalaki ja EU pelastaa Suomen.
        Uskotaan niin ja täysillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kansalaisten valvontalaki ja EU pelastaa Suomen.
        Uskotaan niin ja täysillä.

        5g-verkko ei tuo mitään uutta ja mullistavaa, mikä siivittäisi valvontaa uusiin sfääreihin. 5g-verkko on edelleen se sama pötkö lauantaimakkaraa, joskin hieman paksumpi ja pidempi.


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. 5G- verkkoa ei edes Suomessa saa käyttöön, koska se on Venäjällä avaruuspuolen käytössä. Eli aika leveä kaistale koko Suomen ja Venäjän välisen rajan pinta, ja sama se on Euroopankin kohdalla. Verkkoa ei voi rakentaa ja aloitus on tyhjänpäiväinen aloitus, tietämättömän pölötystä. ns. salaliittopöljien eri mantroja

    • Anonyymi

      Pöljä, sua on seurattu ajat sitten , siis jos jotain kiinnostaisi.

      Esimerkiksi aina kun kirjoitat tänne siitä jää "koneesi jalanjälki" on aina jäännyt , jota voidaan seurata kotiovelle, siis edelleen jos jotakuta kiinnostaisi. Puhelimet ja liittymät on jo olleet vuosia sellaisia , että niitä voidaan seurata ja uuu...kuunnella jos nyt joku sun jorinoita haluaisi kuunnella.

      Valvontakameroita lienee ollut ainakin 20v kasvojen tunnistus hieman tuoreempaa teknologiaa , veikkaan 5v

      Vaan onhan suomessa mahdollisuus, muuta jonnekkin erä jormaksi, älä omista puhelinta , äläkä tietokonetta ja siellä sitten elelet onnellisena keräilen marjoja ja metsästäen oman ravintosi.

      Joten eläppä ole huolissas !

      • Anonyymi

        Ihmisten valvonta ja luokittelu v. 2020 -

        Sosiaalinen luokitusjärjestelmä on Kiinan valtion kansalaisia koskeva luokitusjärjestelmä, jossa jokaiselle kansalaiselle lasketaan tietotekniikan avulla pisteluku. Kiinan valtio ilmoitti kehittävänsä järjestelmää vuonna 2014 ja siitä tulevan pakollinen kaikille vuonna 2020.[1] Kansalainen pisteytetään sen perusteella, miten hyvin hän on noudattanut sosiaalisia normeja ja sääntöjä[2].


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten valvonta ja luokittelu v. 2020 -

        Sosiaalinen luokitusjärjestelmä on Kiinan valtion kansalaisia koskeva luokitusjärjestelmä, jossa jokaiselle kansalaiselle lasketaan tietotekniikan avulla pisteluku. Kiinan valtio ilmoitti kehittävänsä järjestelmää vuonna 2014 ja siitä tulevan pakollinen kaikille vuonna 2020.[1] Kansalainen pisteytetään sen perusteella, miten hyvin hän on noudattanut sosiaalisia normeja ja sääntöjä[2].

        Varmaa on vain se, että ken tulee hallitsemaan tulevaisuuden teknologioita, dataa ja rahavirtoja, hallitsee maailmaa.

        Kaikki alkaa ihmisten valvonnasta ja hallinnasta.


    • Anonyymi

      Typerä on se joka ei tajua asioiden edistyvän ja teknokraattisten rakenteiden kehittyvän ja olevan kutakuinkin purkamattomissa. Nämä älä välitä tyypit ovat ikäloppuja, joilla ei ole oma lehmä ojassa. Koodi koodin päälle valvontaa ja laite laitteen perään. Kusessa ollaan.

    • Anonyymi

      "10 valtion liittoa ei voi syntyä Amerikassa, Aasiassa, Afrikassa vaan Euroopassa."

      On syntynyt jo kauan sitten. ASEAN on 10 valtion alueellinen liitto Kaakkois-Aasiassa.
      Afrikan Unionissa on 55 valtiota. Länsi-Afrikan maiden liitossa (ECOWAS) on 15 valtiota. Etel'isen Afrikan liitossa on 16 valtiota. jne. jne.

      • Anonyymi

        Kymmenen valtion liittovaltio muodostuu Välimeren ympärille. Johannes oli Jumalan Sanan todistuksen tähden saarella, joka nimi on Patmos ja joka sijaitse Egeanmerellä joka on osa Välimerta. Ja minä seisoin meren sannalla. Ja minä näin pedon merestä astuvan ylös, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja hänen sarvissansa kymmenen kruunua, ja hänen päissänsä pilkan nimi.
        Johanneksen näkemä peto nousi Välimerestä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      116
      2546
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      450
      2258
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1668
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1553
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1200
    6. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      83
      1155
    7. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      61
      1150
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1145
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      192
      1092
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1056
    Aihe