Koulussa tapahtui kaikkea. Olen hyperseksuaalinen, eli nynfomaani... ainakin melkein. Mittasin poikien kaluja bilsan luokassa oikein viivottimella tunnin aikana. Välitunnilla olin poikien vessassa, yksi kaveri vartioi ovella ja muut panivat mua vuorotellen. Olin koulun "Seka", sellainen 157 cm.n Taskuvenus. Pieni ja siro, C- kupeilla. Perjantai-iltapäivät olivat niitä kuuminpia. Joskus olin yhdynnässä 6-7 kaverin kanssa parin välkän aikana. Minipillerit ehkäisynä ja kerran sain tippurin, mutta sekään ei tullut koulussa. Benisiliinillä lähti. Tuosta lukion viimeisestä luokasta vain kaksi kaveria ei ollut harrastanut seksiä kanssani.
Myöhemmin menin naimisiin mukavan miehen kanssa, minua vanhemman. Hän ymmärsi ns. tarpeeni seksin suhteen. Suhteemme on hyvinkin avoin, melkein kaikkea on tehty, ainakin kerran. Noista kouluajoista jäi päälle kiihottuminen tuosta wc.ssä harjoitetusta seksistä. Niinpä viikonloppuisin tanssiravintolassa on enemmän kuin sääntö, että käyn jonkun tanssipartnerin kanssa wc.ssä. Useimmiten useammankin kanssa, en kuitenkaan yhtäaikaa, vaan vuorotellen.
Kimppaseksiä koulun välitunnilla vessassa.
Anonyymi
0
4209
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223