Suuseksiä monen miehen kanssa.

Anonyymi

Olen 42v. avoimessa liitossa elävä nainen. Minua kiihotta ja tykkään suuseksistä, mutta ehdottomasti kondomin kanssa. Olen tuossa asiassa hyvä. Tiedän miten saan mieheltä tulemaan alle kahdessa minuutissa. Ja mikään ei ole kiihottavampaa, kun peniksen koveneminen suussani. Ja siemensyksy, nykäyksien kera. Saan usein myös orgasmin tuossa tilanteessa pienellä klitoriksen hipaisulla. Olen aktiivisen elämäni aikana ottanut suihin sadoilta eri miehiltä, mitä erilaisimmissa paikoissa ja tilanteissa. Mansikan makuinen on kondomeista mieluisin. Oman mieheni kanssa harrastan tuollaista perinteistä seksiä, eikä siinä suuseksiin tarvita kondomia.

9

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanaa! Molemminpuolisesta suuseksistä nauttivat naiset ovat parhaita!

    • Anonyymi

      oletko koskaan kokeillut sitä itseäsi nuorempien miesten kanssa ?

    • Anonyymi

      "Tiedän miten saan mieheltä tulemaan alle kahdessa minuutissa."

      No, tuossa sieluttomassa suoritusurheilussa on sitten nautinto kaukana ... mikä hiton kiihdystyskilpailu seksuaalinen nautinto on, kaukana todella nautnnollisesta, tunnustelevasta ja kiireettömästä seksistä ... eli ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Ymmärsit ehkä väärin tuon aloittajan kirjoituksen. Toki siinä lukee, että hän osaa tehdä pikalaukaisun, mutta ei siinä lue, että hän välttämättä tekisi useinkaan niin.
        Minäkin osaan viedä useimmat naiset suullani hyvin nopeasti orgasmiin, mutta en tee sitä. On paljon hauskempaa "ratsastaa laineella", kaarrella pitkään etenevän aallon murtumakohdan edellä, kuin ottaa nopeasti kova vauhti ja siinä se.


    • Anonyymi

      Kyllä olisi ihanaa tavata tuollainen nainen, ai että
      Mistähän löytäisi....

    • Haluisin olla 1 niistä miehiistä jolta otat suihin. Kiihottava tilanne olisi katsoa kun imisit äijiiltä "jalat alta" Kyllä hyvän imiän tuntee. AAAAAHHH
      r.sexii69 at gmail.com

    • Anonyymi

      Rullaatko kumin suullasi seisovaan kaluuni ja onkos sulla kielikorua tunne o kiihottava kun koru leikkii terskalla ja oltaiskos 69 niin voisin samalla helliä klittaasi😘53v mies

    • Anonyymi

      Minä tykkään nuolla pillua, mutta teen sitä vain tuorekelmu pillun päällä.

    • Anonyymi

      Vai niin, sepä kivaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      253
      18650
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3275
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      137
      1758
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      273
      1476
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1302
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1151
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      134
      1004
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      235
      985
    Aihe