Suuseksiä monen miehen kanssa.

Anonyymi

Olen 42v. avoimessa liitossa elävä nainen. Minua kiihotta ja tykkään suuseksistä, mutta ehdottomasti kondomin kanssa. Olen tuossa asiassa hyvä. Tiedän miten saan mieheltä tulemaan alle kahdessa minuutissa. Ja mikään ei ole kiihottavampaa, kun peniksen koveneminen suussani. Ja siemensyksy, nykäyksien kera. Saan usein myös orgasmin tuossa tilanteessa pienellä klitoriksen hipaisulla. Olen aktiivisen elämäni aikana ottanut suihin sadoilta eri miehiltä, mitä erilaisimmissa paikoissa ja tilanteissa. Mansikan makuinen on kondomeista mieluisin. Oman mieheni kanssa harrastan tuollaista perinteistä seksiä, eikä siinä suuseksiin tarvita kondomia.

9

166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa! Molemminpuolisesta suuseksistä nauttivat naiset ovat parhaita!

• Anonyymi

oletko koskaan kokeillut sitä itseäsi nuorempien miesten kanssa ?

• Anonyymi

"Tiedän miten saan mieheltä tulemaan alle kahdessa minuutissa."

No, tuossa sieluttomassa suoritusurheilussa on sitten nautinto kaukana ... mikä hiton kiihdystyskilpailu seksuaalinen nautinto on, kaukana todella nautnnollisesta, tunnustelevasta ja kiireettömästä seksistä ... eli ei jatkoon.

• Anonyymi

Ymmärsit ehkä väärin tuon aloittajan kirjoituksen. Toki siinä lukee, että hän osaa tehdä pikalaukaisun, mutta ei siinä lue, että hän välttämättä tekisi useinkaan niin.
        Minäkin osaan viedä useimmat naiset suullani hyvin nopeasti orgasmiin, mutta en tee sitä. On paljon hauskempaa "ratsastaa laineella", kaarrella pitkään etenevän aallon murtumakohdan edellä, kuin ottaa nopeasti kova vauhti ja siinä se.

• Anonyymi

Kyllä olisi ihanaa tavata tuollainen nainen, ai että
      Mistähän löytäisi....

• Haluisin olla 1 niistä miehiistä jolta otat suihin. Kiihottava tilanne olisi katsoa kun imisit äijiiltä "jalat alta" Kyllä hyvän imiän tuntee. AAAAAHHH
      r.sexii69 at gmail.com

• Anonyymi

Rullaatko kumin suullasi seisovaan kaluuni ja onkos sulla kielikorua tunne o kiihottava kun koru leikkii terskalla ja oltaiskos 69 niin voisin samalla helliä klittaasi😘53v mies

• Anonyymi

Minä tykkään nuolla pillua, mutta teen sitä vain tuorekelmu pillun päällä.

• Anonyymi

Vai niin, sepä kivaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      216
      6828
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      313
      4778
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      143
      3626
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      115
      3444
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      67
      3405
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2876
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      265
      2710
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      83
      2449
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1951
    Aihe