https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/katso-kuinka-helposti-auto-lahti-suoralla-tiella-kasista-etela-suomen-hirmukelissa-bemarin-pyorahtelyn-lisaksi-kymmenia-kolareita-paavaylilla/8086110
a) oliko syy kännykän näperrys vai pitikö näyttää slaidia? miten autoa ei saa hallintaan kun 50m kulkee suoraan heilahduksen jälkeen
bemu lähti käsistä lumisateessa
18
93
Vastaukset
- Anonyymi
Taitamattoman käsissä auto voi lähteä omaan suuntaansa liukkaalla.
Onko se jotenkin ihmeellistä ja outoa. Jokainen on joskus joutunut opettelemaan auton ajamista, sillä sitä taitoa ei saa äidinmaidosta.- Anonyymi
Pitääkö se opettelu tehdä tuommoisella kelillä ruuhkaliikenteessä vaarantaen myös sivulliset?
- Anonyymi
Normaali talvikeli ja auto lähti lapasesta. Kehittyneimmissä autoissa on ajonvakautus 🤔 näkyy olevan todella vaarallinen kulkine.
- Anonyymi
Ihan selvästi tänään etelässä Audi QUATRO keli.. menee kuin juna..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan selvästi tänään etelässä Audi QUATRO keli.. menee kuin juna..
joo kuin juna - ei käänny..
- Anonyymi
Olisi pitänyt olla BMW 520 Xdrive, ajo olisi turvallisempaa. Toki myös vaatii osaavan kuljettajan näillä keleillä.
- Anonyymi
Kuljettajalla ei ole osaa, eikä arpaa tiellä pysymiseen. Ainoastaan auton merkillä, ja sillä, onko siinä neliveto, ja oikean merkkiset renkaat alla vai ei, takaa auton pysymisen ojien välissä.
- Anonyymi
Eikö DSC/DTC auta sitten?
- Anonyymi
kitkarenkaat ja ja ilman ajonvakautusta?
- Anonyymi
Noilla mennään metsään varmasti, mutta Audi Quattro, ja jääratarenkaat, niin on mahdotonta ajaa ulos tieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla mennään metsään varmasti, mutta Audi Quattro, ja jääratarenkaat, niin on mahdotonta ajaa ulos tieltä!
Audin logo 4 nollaa, ei järki rasita kuskin pollaa, muita se mollaa, ja ihaillee omaa jollaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audin logo 4 nollaa, ei järki rasita kuskin pollaa, muita se mollaa, ja ihaillee omaa jollaa..
Olet harvinaisen oikeassa. Mitähän sinä puolestasi ihailet?.....Kerro....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audin logo 4 nollaa, ei järki rasita kuskin pollaa, muita se mollaa, ja ihaillee omaa jollaa..
Audi oli nopein farkku ja nykyään Mese, koskas Bemari? Tuskin ikinä, se mikä löytyy Mesestä nyt, löytyy Bemarista 3 vuoden jälkeen.
- Anonyymi
Surkeasti toteutettu ajonvakautus ja luistonesto.
- Anonyymi
Kun etupyärät vetää,niin auto menee sinne minne sen halutaan menevän kun niitä vetäviä pyöriä kääntää. Takaveto on koettu jo 60-70- luvulla ja surkeaksi talvella havaittu, eikä siitä kesälläkään ol mitään iloa. Saksalaiset vaan ovat juuttuneet menneisyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun etupyärät vetää,niin auto menee sinne minne sen halutaan menevän kun niitä vetäviä pyöriä kääntää. Takaveto on koettu jo 60-70- luvulla ja surkeaksi talvella havaittu, eikä siitä kesälläkään ol mitään iloa. Saksalaiset vaan ovat juuttuneet menneisyyteen.
Ei pidä paikkaansa. Olen todistanut risteyksessä vasemmalle kääntyvän etuvetoisen epätoivoista puskemista kunnes renkaat löysi pitoa, ja etuvetoinen itsensä vasemmanpuoleisessa penkassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Olen todistanut risteyksessä vasemmalle kääntyvän etuvetoisen epätoivoista puskemista kunnes renkaat löysi pitoa, ja etuvetoinen itsensä vasemmanpuoleisessa penkassa.
Tottakai puskee kun jarruttaa, Ei sillä ole mitään tekemistä vedon kanssa. Tyhmempikin tajuaa että etuvetoinen on talviautona takapotkua monin verroin parempi. Vaikeaa on kuvitella, mikä siitä takapotkusta tekisi talvella paremman kun kokemusta on kummastakin jo viidenkymmenen vuoden ajalta.
- Anonyymi
Ja etuvetoinen puskee kun kaasuttaa kaarteessa. Käyttäytyy siis täysin epäjohdonmukaisesti. Vähänpä on ajokokemusta kertynyt. Takavetoista on parempi ajaa talvella kunhan sen osaa. Etuvetoinen on vain halvempi valmistaa. Ainut auto millä olen onnistunut penkkaan päätymään oli etuvetoinen.
Eikä se neliveto onnea tuo. Varsinkaan kaikilla hilavitkutimila ja ajonhallinnoilla varustettuna. Pikemminkin vaarantaa itsensä ja muut tiellä liikkujat. Kulku on varman tuntuista huonollakin kelillä ja sitten päästellään surutta kuin olis kesä. Valitettavasti fysiikan lait tulevat vastaan. Ei ne pysähdy sen paremmn kuin muutkaan ja samalla lailla ne poistuvat kaarteesta tangentin suuntaisesti maiseman puolelle kun pito ei enää riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"889247Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645819Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1465163Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El124543Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään384138Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m863509Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta583444Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1102821En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102811Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä442790