minnekähän ne on hävinny nämä entisen Jänteen ja nykysen Kiuruveden Urheilijoiden rahoittaja eli ökyisännät,,,,taitaa olla nuukuus iskennä,,,ei tukiaiset riitä ennää
rahat on loppu
21
644
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä siis ajat ökyisännille lisää tukiaisia?
- Anonyymi
Entä jos ostat sinäkin sen maatilan? Piäset nauttimaan niistä tukiaisista...
- Anonyymi
Kerro ihmeessä missä tilanjatkaja on "ostanut" tilan käypään hintaan ihan oikealla rahalla ja velalla niin käydään yhdessä viemässä sinne kyltti seinään ja kuvat lehteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä missä tilanjatkaja on "ostanut" tilan käypään hintaan ihan oikealla rahalla ja velalla niin käydään yhdessä viemässä sinne kyltti seinään ja kuvat lehteen.
Kalliokylässä tila ryöstettiin pilkkahintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliokylässä tila ryöstettiin pilkkahintaan.
Ei tainnu se eka yrittäjä onnistua ni siinä syy ja seuraus. Oisit ite ostana pilikkahintaan.
Ai niin kun jos alat yrittäjäksi loppuu ne sossun rahat?
- Anonyymi
Nämä työtä vieroksuvat pitäisi laittaa vaikka kunnanvarastolle ruuveja lajittelemaan. Älytöntä että saa makoilla sohvalla parhaassa työiässä olevat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä työtä vieroksuvat pitäisi laittaa vaikka kunnanvarastolle ruuveja lajittelemaan. Älytöntä että saa makoilla sohvalla parhaassa työiässä olevat
Miksi käyt töissä? ...velkoja..auton osamaksut...talokin pitäisi maksaa ja rempata ...perhe täytyy elättää jne. Katoppas kun jotkut ne on niin viksuja ja vilmaatiisia etteivät hommaudu velkoihin eivätkä perusta perhettä ja muutakaan joutavaa. Jääpi ikkäänkuin enemmän aikaa itelle. Eihän sinua nyt harmita kun huomasit saman??
Jää kuule sinäkin pois töistä niin et ole kade....ai niin mutta kun sinulla on niitä velkoja :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi käyt töissä? ...velkoja..auton osamaksut...talokin pitäisi maksaa ja rempata ...perhe täytyy elättää jne. Katoppas kun jotkut ne on niin viksuja ja vilmaatiisia etteivät hommaudu velkoihin eivätkä perusta perhettä ja muutakaan joutavaa. Jääpi ikkäänkuin enemmän aikaa itelle. Eihän sinua nyt harmita kun huomasit saman??
Jää kuule sinäkin pois töistä niin et ole kade....ai niin mutta kun sinulla on niitä velkoja :)Jäädä pois töistä?? No se on tuota vasurimeininkiä, kyllähän se valtio pitää huolen omistaan. Sulle kai kelpaa terveydenhuolto ym palvelut, jotka rahoitetaan verovaroin?
- Anonyymi
Na kaikkihan sen ostaa/lunastaa, jotkut velkarahalla tai jos lie säästöjä kellään. Kokeile ihmeessä tuota viljelyä, vai loppuuko sulta nuo työttömyys korvaukset sitten??
- Anonyymi
Lunastaa mitä lunastaa. Kysymys olikin hinnasta millä lunastaa. Tiedän tehdyn sellaisiakin " kauppoja" missä nuori isäntä on kolmen vuoden jälkeen naureskellut kauppahinnan kuitatuksi.
- Anonyymi
Eikös se ole hyvä jos joku haluaa tukea urheilua?
- Anonyymi
Miksi maataloustukia pitäisi käyttää urheilun tukemiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi maataloustukia pitäisi käyttää urheilun tukemiseen?
että sossuneläteilläkin olis samat mahkut treenata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi maataloustukia pitäisi käyttää urheilun tukemiseen?
Siksi, että isäntä jaksaa juosta karanneen sianporsaan perässä.
- Anonyymi
Työvoimatoimisto on nykyään sama kuin Urheiluseura Rahaa on ja orjia. Sippilä.
- Anonyymi
Onko tietoo kun Teräs voitti Maakuntaviestin -85 ja Palkintona oli Moottori kelkka mihin se katosi ei me TYÖLÄISET nähty konetta kuin palkintojen
jaossa. Punikki Seijja.- Anonyymi
Siihen aikaan sosialisointi oli muotia.
- Anonyymi
minne hävis ne Jänteen rahat tässä urheiluseuran nimenmuutoksessa..ketähän oli tilintarkastajina
- Anonyymi
Eivät rahat voi olla "loppu".
Loppuneet, kyllä. - Anonyymi
Rahat on loppu, mutta myydään volvo https://www.youtube.com/watch?v=B2ZM3GZVRdg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483