Asustelen Porissa, ja aattelin löytyisikö täältä apua. Oon 42v salskea mies, ja haluaisin kokeilla pitkäaikaista unelmaani. Haluaisin olla jonkun itsestään huolehtivan rouvan panolelu. Tekisin mitä käsketään. Iälläsi ei ole väliä, kunhan pidät itsesi kunnossa. Ja, rakastat seksiä. Ota rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan
Rouvalle panomieheksi.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen haaveillut pitkään vaki pystyvästä miehestä joka tyydyttäis haluni. Kotona kolmeen vuoteen hiljais eloa😋
VakaaPähkäilijä kirjoitti:
Ota rohkeasti yhteyttä, niin keskustellaan. [email protected]
Anteeksi, osoitehan on [email protected]
- Anonyymi
Yhteyttä mihin?
Aiemmin tuo tarkoitti suomi24:n sähköpostia nimimerkille, mutta nykyisin mahdollisia postilaatikoita on kai satoja.- Anonyymi
Oletko aloittaja? Varattu vai yksin asustelet..käytätkö pillereitä apuna vai onnistuuko ilman😋
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja? Varattu vai yksin asustelet..käytätkö pillereitä apuna vai onnistuuko ilman😋
Olen aloittaja. Asun yksin, enkä tarvi pillereitä. :) Terveellisesti yritän elostella.
- Anonyymi
VakaaPähkäilijä kirjoitti:
Olen aloittaja. Asun yksin, enkä tarvi pillereitä. :) Terveellisesti yritän elostella.
Kiva kuulla sytyt kun vaatteet riisutaan😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099