Hei,
Osaisiko joku auttaa minua rahoituslaskelman kanssa, olen aivan pulassa enkä ymmärrä lainkaan mitä minun pitäsi tehdä.
Rahoituslaskelman kanssa apua
4
124
Vastaukset
- Anonyymi
Pienten ja keskikokoisten yritysten ei kirjanpitolain mukaan tarvitse laatia rahoituslaskelmaa, vaan siihen ovat lain mukaan velvoitettuja ainoastaan suuret yritykset (taseen loppusumma 20 miljoonaa euroa, liikevaihto 40 000 000 euroa ja henkilöstö 250) sekä yleisen edun kannalta merkittävät yhteisöt, joita ovat luottolaitokset, vakuutusyhtiöt ja listayhtiöt.
- Anonyymi
Eihän tuo pidä paikkaansa..? Minun tietääkseni jokaisen yrityksen pitää laatia rahoituslaskelma mikäli haluaa hakea starttirahaa....
- Anonyymi
lasket siihen kaikki tulot mitä yritys voisi arvioilla tehdä tulosta (alv 0% hinnoilla) ja siitä sitten vähennät kaikki menot mitä vaan keksit
ja kun viivan alle tulee negatiivinen tulos, niin sen verran pyydät/vaadit starttirahaa yritykselle.....
eihän noi summat voi olla todellisia mutta suuntaa antavaa, että näkee millanen toiminta olisi kyseessä. Kerrot sitten että eka vuosi menee vähän tälleen, mutta sitten kun asiakkaat vakiintuu, niin tuloskin paranee.... - Anonyymi
Hae kirjastosta opas. Kopioi vaikka siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997