Huomaat itsessäsi JATKUVAN (no jaa, jos jatkuvan!) ristiriidan.
Et ota pitkään sitä tosissaan kunnes konkreettinen tilanne tuo sen esille.
Et saa ristiriitasi pois.
Se on tilanne, että et saa päätettyä.
Voit seistä ja miettiä kumman valita.
Saatat palata toisen jälkeen toiseen takaisin vain sen takia, että toinen pakottaisi palaamaan ekan jälkeen.
Ristiriita on uusi. Mikä ristiriidan aiheutti elämässä.
Sosiopsykologinen siirtymä.
Yksi ihminen siirtyi muualle, joku kasvoi isoksi, joku synnytti lapsen, joku kupsahti, joku rikastu.....
...aika usein....
muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
valmista mielialahäiriötä meille, teille, veille
nyt tähän spontanneja ulospääsykoodeja, kaikki jalomieliset jakomieliset
Elämään astuu jakomielinen epävarmuus
Anonyymi
2
170
Vastaukset
- Anonyymi
Ulospääsytie:
1. Tajua että sinun ei tarvitse ratkaista tätä asiaa juuri tänään.
2. Ajattele samoin huomenna :) - Anonyymi
Tarkoitattko tavara valintoja kaupassa että palaat ensiksi katsomasi vaihtoehdon luo, siinä ei ole mitään jakomielistä vaan normaalia vierailua parhaimmasta
,jos puhut ihmisistä, jää mulle epäselväksi mitä eka valintaan palaaminen tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741