Näkijoiden/ennustajien hinnat

Anonyymi

Missä hinnoissa liikkuu mitä näkijä/ennustaja ottaa?

Ja saako rahalleen vastinetta? Ihan kaikille ei viitsi soitella ja kysyä ja uskon että tällä palstalla on paljon ihmisiä jotka asioista tietävät

ja kiitos etukäteen asiallisista vastauksista

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hinnat palvelunumeroihin on osapuilleen 2,50/min.
      Koen että olen saanut vastinetta rahoilleni.
      En ole käyttänyt sellaisia jotka tavataan henkilökohtaisesti, heidän hinnoistaan en tiedä.

      • Anonyymi

        Ai palvelunumeroista saa rahalleen vastinetta??? tämäpä uutta.


    • Anonyymi

      Itse olen soittanut Unilin Sarille, jo silloin kun hän vielä unililla oli. Ja kun lopetti työt siellä niin ottaa vastaan ihan normaalissa numerossa. Veloittaa 1€/min.

      Olen soittanut hänelle aika usein ja välillä hän sanoo,ettei veloita siitä mitään.
      Ei joka kerta, mutta hän kertoi,että vakiasiakkaat saa välillä ilmaista neuvoa ja katsantoa.

      Ei ole ahne mitenkään.

      Hyvin harvassa on nämä näkijät jotka todella ovat sydämmellään myös auttajia.

    • Anonyymi

      Minun näkijäni, joka on hyvä, on myös edullinen ja näkee asioita hämmästyttävästi.
      Linjoilla oleville en kyllä soittaisi.

    • Anonyymi

      Mites tuo Elämän Virta? Tai Elämänvirta? Tekee sähköpostillä kuulemma enää kun on vanha?? Olen kuullut paljon hyvää. Jäisipä ainakin jotain käteen?? Kun tuntuu että noista puhelin näköistä ei jää mitään sellaista käteen

      • Anonyymi

        taasko täällä kyselee itteltänsä ja vastaukset sitten sen mukaan....mitä ihmettä pitäsi jäädä käteen....? Noista iankaikkisista ittensä mainostamisista ei jää kyllä oikeen mitään käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taasko täällä kyselee itteltänsä ja vastaukset sitten sen mukaan....mitä ihmettä pitäsi jäädä käteen....? Noista iankaikkisista ittensä mainostamisista ei jää kyllä oikeen mitään käteen.

        Elämänvirta mainostaa kyllä ahkerasti ja jokaiseen viesti ketjuun


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Luotettavat näkijät ja meediot toimivat omalla nimellä eivätkä ole missään kalliiden palvelunumeroiden takana. Aika käyntiin tai puhelimeen varataan etukäteen ja se maksetaan tilille. Puoli tuntia on yleensä noin 40 euroa. Joskus reilu 50€. Halvimmillaan 35 euroa ja kallein saattaa ottaa 60 euroa. 40-45 min maksaa yleensä reilusta kuudesta kympistä 70 euroon, joskus harvoin 45min korkeintaan 80€. Tunti voi maksaa esim 70€. Tätä luokkaa ne ovat.

    • Anonyymi

      On palveltava yhtä herraa kerrallaan. Ei ne riitä enää erikseeksään

    • Anonyymi

      Tunnetut ja kokeneet alan ihmiset voivat pyytää vähän enemmän. Jos on vähän kokenut ja ei juuri tunnettu, ei ehkä edes toimi omalla nimellä, niin silloin en ala lähtökohtaisesti paljoa maksamaan. On tosi paljon kiinni ihmisestä minkä verran palvelusta saa asiakas irti. Joku hyvä saattaa tosi paljon ehtiä esim 45 minuutissa kertoa kaikkea ja toisella se aika menee lähinnä samojen juttujen pyörittelyyn ja koko homman olisi voinut tiivistää varttiin.

    • Anonyymi

      Älkää nyt hyvät ihmiset antako huijata itseänne näillä. Ne ovat aina huijausta. Älkää olko idiootteja. Tosin se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
      Jos nämä oikeasti osaisivat ennustaa, niin niiden nimi olisi kaikissa uutisissa. He voisivat todistaa asian tieteellisesti. Mutta koska ovat huijareita, niin ottavat vain rahat herkkäuskoisilta.

      • Anonyymi

        Olen itse tavannut selvänäkijöitä. Tapaamisissa esille nousevat asiat liittyvät nykyiseen elämäntilanteeseen ja antavat näkökulmia siihen. Yleensä otan ihan avoimen tapaamisen aihepiiriltään ja katson mitä tulee. Meediot taas tuovat viestejä rajan takaa, ja ne joko pitävät paikkansa tai ei. En halua epämääräistä ennustelua, vaan sisältöä jota voin arvioida välittömästi. Joko olen tyytyväinen tai sitten en. Minulle ei ole ratkaisevaa mistä ne asiat tulevat. Vain sisältö ratkaisee. Tieteellinen todistaminen ei myöskään ole minulle olennaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse tavannut selvänäkijöitä. Tapaamisissa esille nousevat asiat liittyvät nykyiseen elämäntilanteeseen ja antavat näkökulmia siihen. Yleensä otan ihan avoimen tapaamisen aihepiiriltään ja katson mitä tulee. Meediot taas tuovat viestejä rajan takaa, ja ne joko pitävät paikkansa tai ei. En halua epämääräistä ennustelua, vaan sisältöä jota voin arvioida välittömästi. Joko olen tyytyväinen tai sitten en. Minulle ei ole ratkaisevaa mistä ne asiat tulevat. Vain sisältö ratkaisee. Tieteellinen todistaminen ei myöskään ole minulle olennaista.

        Hyvä, sitten ennustan sinulle, että minulle näytetään:
        Näen sinut kävelevän asfaltilla kiireessä. Sinulla on päässäsi hattu, päällä tyköistuva jakku,. Kiirehdit tapaamiseen lumi on poissa, ruohoa näkyy, puiston penkki, - tämä on kesäaikaa, massiivisia talon kivijalkoja. Kaupunki jossa kuljet on suuri.
        Elämäsi on eteenpäin kiirehtimistä. Pyrit varautumaan tulevaisuuteen, mutta mitään erikoista ei tule kivikylässä eteesi. Vankassa, vanhassa, terveessä kuusimetsässä on puhdasta ilmaa.


    • Anonyymi

      Mie povaan siulle täällä, kun kerrot kysymyksen ja jotain itsestäs. Täysin on yhtä luotettavaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe